Ga naar inhoud

Monobloc, welke PC is aan te raden


Aanbevolen berichten

Hoi,

na veel gelezen te hebben over siliconen en hydrogel gaat m'n voorkeur uit naar hydrogel.(monobloc)

Er werken niet veel PC's mee geloof ik, welke wel en zijn ook echt aan te raden?

Ik heb al een consult bij dr Nio staan, maar ik zou graag twee pc's willen bezoeken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Idd, niet veel.pc's weroken hiermee.

Goed dat je al een consult gepland hebt bij Nio, dat is eigenlijk ook meteen de beste keus. Dr. van Selms werkt ook in het olvg-west,  en volgens mij werkt hij er ook mee (weet ik niet heel zeker)

Dan blijven over: van onselen (die op de zwarte lijst staat, dus ik zou hem niet aanraden), dr. kappel (die deze meestal voor de spier plaatst en zo heb ik al meerdere meiden zien terug komen met rimpels en plooien...) Dr.  visser (misschien wel een goede optie, zit wel in Venlo, dus geen idee hoe ver dat rijden is voor jou), dr. Verdonck (alleen geschikt als je nu redelijk plat bent, mijns inziens.... Zie bij hem alleen dan de beste resultaten van zijn werk)

Dus... Visser! (arenborghoeve) of van Selms (olvg-west,  wel ff navrage of hij hiermee werkt) of Verdonck 

Succes!!!

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Idd, niet veel.pc's weroken hiermee.

Goed dat je al een consult gepland hebt bij Nio, dat is eigenlijk ook meteen de beste keus. Dr. van Selms werkt ook in het olvg-west,  en volgens mij werkt hij er ook mee (weet ik niet heel zeker)

Dan blijven over: van onselen (die op de zwarte lijst staat, dus ik zou hem niet aanraden), dr. kappel (die deze meestal voor de spier plaatst en zo heb ik al meerdere meiden zien terug komen met rimpels en plooien...) Dr.  visser (misschien wel een goede optie, zit wel in Venlo, dus geen idee hoe ver dat rijden is voor jou), dr. Verdonck (alleen geschikt als je nu redelijk plat bent, mijns inziens.... Zie bij hem alleen dan de beste resultaten van zijn werk)

Dus... Visser! (arenborghoeve) of van Selms (olvg-west,  wel ff navrage of hij hiermee werkt) of Verdonck 

Succes!!!

Xx BB 

Super bedankt voor je reactie! Maar weinig pc zeg! Dat gaat nog lastig worden om er 2 te bezoeken.

Ik had ook al een afspraak gemaakt bij Moojen maar nu ik meer aan het lezen ben neig ik meer naar hydrogel. Het heeft denk ik niet veel zin om daar nog heen te gaan, want met CC zal het ook wel anders zijn tussen siliconen en hydrogel. 

Ben eigenlijk wel benieuwd of de meeste toch 2 pc bezoeken ter vergelijk of dat je echt wel uit kan gaan van 1 pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Oh ik zie dat mijn autocorrect vanochtend  het woord 'werken' niet kende :45:
Klopt, er zijn niet veel pc's die ermee werken, en dan ook nog pc's die op de zwarte lijst staan om de reden dat ze operaties foutief uitgevoerd hebben of iets in die trant en (tijdelijk) geschorst zijn uit het BIG register.

Heel eerlijk gezegd, zeg ik normaal altijd: ga ergens op een tweede consult.. Echter.. als iemand kiest voor de hydrogel, dan is Nio gewoon de beste man die je kunt hebben. Hij is sowieso een hele goede pc, raad hem ook aan als je geen hydrogel zou willen, maar in dit geval.. sja...
Tenzij je in de buurt van Limburg zou wonen, dan is Visser wel een goede tweede.. denk ik

De siliconen en de hydrogel liggen qua maten nogal een beetje uit elkaar idd.. en daarbij is het zo dat Moojen in 99% van de gevallen met anatomische prothesen werkt.. Die zijn helemaal niet te vergelijken met de hydrogels, dus dat consult zou weinig nut hebben, als je voor de hydrogel wilt gaan :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.