Ga naar inhoud

Nessa1607 : 20 januari 2017 : Dr. Verdonck : Klniek?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Vanessa en zoals vele dames hier niet tevreden met mijn 'boobies' en zal 20/1/2017 door dr verdonck een bv laten uitvoeren. Man wat kijk ik uit naar die dag! Jaren droom ik al van borsten te hebben. Altijd hoop gehad omdat ik nog kinderen wilde enz maar nu na drie zwangerschappen zo goed als niets meer. Lang getwijfeld en angst ook en nu toch de beslissing genomen! En ik heb wel veel aan jullie verhalen tot hiertoe al. Lees ook goede commentaar over Verdonck dus das al positief. Nu zit ik ook in de twijfelfase ivm hoeveel cc? Ben klein 1m57 en weeg 46kg. Dus wil ook geen te grote borsten dat ik uit evenwicht geraak;-). Maar lees toch vaak dat er spijt is als je te klein neemt... moeilijk! Voor de zekerheid heb ik tweede afspraak gemaakt bij Verdonck om nog eens te passen. 19/12 nog eens. Benieuwd, maalt steeds door men hoofd wat te kiezen...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nessa1607:

Niemand met tips ofzo...? Jammer had wat reacties verwacht:blush:

Hoi hoi

ik zie dat jouw topic er een beetje tussendoor geschoten is, want normaal wordt er toch wel gereageerd op nieuwe topics :)

Wat goed dat je nu na de 3 zwangerschappen voor jezelf kunt kiezen en die langverwachte boobies kunt gaan kopen.
Dr. Verdonck is een arts die wel goed kijkt naar wat er bij je lichaam past, dus ik zou niet bang zijn dat je thuis komt met van die grote bollen waar je van voorover kiept :P 
Hij is voorzichtig, in het kiezen van het aantal cc, en zal altijd op safe spelen, dus geen zorgen!

Hoeveel cc heeft hij je de eerste keer geadviseerd? en was je bij hem in de Belgian Breast Clinic, of in de Wellnesskliniek?

Ga nog eens passen en overleg het met hem, hij heeft er echt wel een goede kijk op :) 

Aangezien je al een operatiedatum hebt, zal ik je topictitel al aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook als je na je operatie een operatieverslag wilt schrijven, en heb je alles makkelijk bij elkaar staan. Dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

ik zie dat jouw topic er een beetje tussendoor geschoten is, want normaal wordt er toch wel gereageerd op nieuwe topics :)

Wat goed dat je nu na de 3 zwangerschappen voor jezelf kunt kiezen en die langverwachte boobies kunt gaan kopen.
Dr. Verdonck is een arts die wel goed kijkt naar wat er bij je lichaam past, dus ik zou niet bang zijn dat je thuis komt met van die grote bollen waar je van voorover kiept :P 
Hij is voorzichtig, in het kiezen van het aantal cc, en zal altijd op safe spelen, dus geen zorgen!

Hoeveel cc heeft hij je de eerste keer geadviseerd? en was je bij hem in de Belgian Breast Clinic, of in de Wellnesskliniek?

Ga nog eens passen en overleg het met hem, hij heeft er echt wel een goede kijk op :) 

Aangezien je al een operatiedatum hebt, zal ik je topictitel al aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook als je na je operatie een operatieverslag wilt schrijven, en heb je alles makkelijk bij elkaar staan. Dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

xx BB

Dank u wel :-).  Hij had nu 250cc gezegd. Maar niet verder over nagedacht en ja heb al wat foto's gezien en dan lijkt me dat weinig:-/. Wil ook wel een verschil zien zodat dat geld en pijn wel moeite waard is geweest natuurlijk. En ja omdak zo vaak lees dat de dames het achteraf te weinig vinden twijfel ik zo. Daarom dus ook tweede afspraak gemaakt. En als het eindelijk zover is dan zal ik zeker een verslagje schrijven!:-)

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou Vanessa, wat leuk om te lezen dat je ook door dr Verdonck wordt geopereerd ! Op 19-01-2017 krijg ik van hem mijn nieuwe boobies in de wellness kliniek. Waar ga jij ?

Ik wil zelf ook borsten die bij m'n lichaam passen, absoluut niet te groot, hoop op een grote C / kleine D. Nu heb ik 75A, ben 175 en weeg 60 kilo. Ik krijg 300cc. Heb hier heel veel mooie resultaten van gezien.

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2016 om 19:49 zei Bloem94:

Hou Vanessa, wat leuk om te lezen dat je ook door dr Verdonck wordt geopereerd ! Op 19-01-2017 krijg ik van hem mijn nieuwe boobies in de wellness kliniek. Waar ga jij ?

Ik wil zelf ook borsten die bij m'n lichaam passen, absoluut niet te groot, hoop op een grote C / kleine D. Nu heb ik 75A, ben 175 en weeg 60 kilo. Ik krijg 300cc. Heb hier heel veel mooie resultaten van gezien.

xx 

Hey bloem:)

ik weet nog niet in welke kliniek eigenlijk, zal het zeker nog eens vragen met mijn tweede pasmoment:D.

oh jij 1 dag eerder, spannend!

ben benieuwd naar jou verhaal:-). 

 

Groetjes vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 21-12-2016 om 15:06 zei mommy86:

Hey!

als ik het goed begrijp opereert Verdonck zowel in de Wellnesskliniek als in Belgian Breast Clinic.

Nu vraag ik mij af wat eigenlijk het verschil is?

Hoe is het afgelopen op je tweede gesprek? Ben benieuwd!

Hey mommy86! 

Verdonck werkt voor zichzelf in de bbc en daarbuiten in de wellnesskliniek, als ik het goed heb. De prijzen in de bbc liggen een stukje lager en daar werkt hij met sebbin, mentor en Motiva implantaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.