Ga naar inhoud

motiva implantaten


tita375

Aanbevolen berichten

  • 10 months later...
Op 4-12-2016 om 09:09 zei Happy(._.):

Hoi,

ik heb full implantaten van motiva gezet door plovier en super te vrede

 

Hoi Happy,

 

Ik ga binnenkort  full implantaten van motiva zetten maar twijfel tussen 255cc of 375cc. Ik wil niet te grote borsten maar wel mooi vol. Ik heb ook gehoord dat je borsten na een aantal maanden zakken. Hoeveel cc heb jij?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 oktober 2017 om 21:37 zei Megann:

Hoi Happy,

 

Ik ga binnenkort  full implantaten van motiva zetten maar twijfel tussen 255cc of 375cc. Ik wil niet te grote borsten maar wel mooi vol. Ik heb ook gehoord dat je borsten na een aantal maanden zakken. Hoeveel cc heb jij?

 

 

Ik heb ook 375cc full motiva. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet iemand het verschil tussen Motiva Round en Motiva Ergonomix? Zag dat de Round 425 net als de Ergonomix 425 een projectie heeft van 4,3. Maar toch heeft de Round een hogere waarde achter projectie staan. 8,3 zou uit me hoofd. Wat houd dat in? Je zou zeggen dat Round dan meer volume geeft, maar de projectie is gelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Sanv:

Weet iemand het verschil tussen Motiva Round en Motiva Ergonomix? Zag dat de Round 425 net als de Ergonomix 425 een projectie heeft van 4,3. Maar toch heeft de Round een hogere waarde achter projectie staan. 8,3 zou uit me hoofd. Wat houd dat in? Je zou zeggen dat Round dan meer volume geeft, maar de projectie is gelijk..

Ze hebben beide een projectie van 5 en de breedte is ook het zelfde maar de hoogte van de prothese lijkt me anders. Dat komt omdat de ergonomix natuurlijker valt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Happy(._.):

Ze hebben beide een projectie van 5 en de breedte is ook het zelfde maar de hoogte van de prothese lijkt me anders. Dat komt omdat de ergonomix natuurlijker valt 

Ik las hier op het forum dat dat de afstand is van onderzijde prothese tot aan de tepel. Alhoewel je die afstand bij de Ergonomix groter zou verwachten omdat deze natuurlijker valt, dus meer volume onderin heeft. Of klinkt dat raar?:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sanv:

Ik las hier op het forum dat dat de afstand is van onderzijde prothese tot aan de tepel. Alhoewel je die afstand bij de Ergonomix groter zou verwachten omdat deze natuurlijker valt, dus meer volume onderin heeft. Of klinkt dat raar?:huh:

Daar moet je nog eens over nadenken, het eventueel eens tekenen?

Waar zit het dikste punt van een ergonomix implantaat, en waar dat van een rond? 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Daar moet je nog eens over nadenken, het eventueel eens tekenen?

Waar zit het dikste punt van een ergonomix implantaat, en waar dat van een rond? 

 

Xxx BB

Dat kan ik zonder te tekenen meteen begrijpen :P duidelijk!! x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-12-2016 om 21:59 zei kiri:

Hey , Tita k ben ook 6 weken geleden geop door dr Plovier en ben ook super te vrede heb ook motiva .:rolleyes:

Hoi Kiri, voor welk type ging jij? Was dit de corsé, full of midi? Die midi wordt blijkbaar nauwelijks gebruikt, maar zag er wel een heel mooi resultaat mee. Iemand daar al van gehoord bij jullie pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Reg:

Hoi allemaal

Na mijn consult is mij geadviseerd motiva corse 590 cc te nemen

Heeft iemand ervaring ermee

En gaan ze niet hangen door het gewicht?

Heb nu hangende kleine B

Ben 1.63 en 70 kg

Je moet natuurlijk altijd een goede bh dragen als je zwaardere borsten hebt. Je mag heus eens naar een feestje in een jurk, zonder bh, maar doe zoiets niet te vaak. Ook in de avond niet zomaar bh-loos rond gaan lopen.. Dan is de kans op hang natuurlijk extra groot.

Ik heb zelf 450 cc, voor de spier, al 5,5 jaar en die zien er nog altijd tip top uit, maar draag ook echt altijd een bh, behalve in bed. Bh gaat in de ochtend als eerste aan en als laatste uit. Ik loop niet in pyjama, bh loos door het huis, vind ik trouwens ook echt niks aan, dat gewiebel hihi.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat een snelle reactie...bedankt 

Ik ben in twijfel want 590 cc lijkt opeens zo groot....terwijl bij het passen ik het mooi vond.

Maar dat passen kan je toch niet vergelijken met de echte lijkt mij?

Ik wil niet dat ze aan de zijkanten eruit vallen enz

Maar bij de maattabel van motiva moet ik kijken bij de 13

Dan is het of full 500

Of corse 590

Iemand ervaring welke cupmaat het zou kunnen worden? En boobie, mag io vragen welke maat jeneerst had en welke nu en heb je ook corse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-11-2017 om 10:26 zei Reg:

He wat een snelle reactie...bedankt 

Ik ben in twijfel want 590 cc lijkt opeens zo groot....terwijl bij het passen ik het mooi vond.

Maar dat passen kan je toch niet vergelijken met de echte lijkt mij?

Ik wil niet dat ze aan de zijkanten eruit vallen enz

Maar bij de maattabel van motiva moet ik kijken bij de 13

Dan is het of full 500

Of corse 590

Iemand ervaring welke cupmaat het zou kunnen worden? En boobie, mag io vragen welke maat jeneerst had en welke nu en heb je ook corse?

Hoii, 

Heb je inmiddels de operatie gehad ? 

Ben heel benieuwd naar het resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2017 om 09:26 zei Reg:

He wat een snelle reactie...bedankt 

Ik ben in twijfel want 590 cc lijkt opeens zo groot....terwijl bij het passen ik het mooi vond.

Maar dat passen kan je toch niet vergelijken met de echte lijkt mij?

Ik wil niet dat ze aan de zijkanten eruit vallen enz

Maar bij de maattabel van motiva moet ik kijken bij de 13

Dan is het of full 500

Of corse 590

Iemand ervaring welke cupmaat het zou kunnen worden? En boobie, mag io vragen welke maat jeneerst had en welke nu en heb je ook corse?

Oei ik zie dit bericht nu pas. Probeer me te citeren of te taggen, dan krijg ik er een melding van.

Zit je nog steeds te twijfelen of is er ondertussen al iets veranderd?

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 10:08 zei best_boobie:

Oei ik zie dit bericht nu pas. Probeer me te citeren of te taggen, dan krijg ik er een melding van.

Zit je nog steeds te twijfelen of is er ondertussen al iets veranderd?

Xx BB

Tja twijfel nog

Maar denk 500 cc full

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Reg:

Tja twijfel nog

Maar denk 500 cc full

De 590 corsé is 12,5 cm breed met 6,3 cm projectie
De 450 full is ook 12,5 cm breed met 5,1 cm projectie..
Zou je idd tot 13 cm mogen gaan, dan is die 500 full misschien wel een optie (wat heb je eigenlijk afgesproken met de pc dat ie voor prothese zou bestellen? Niet dat ie straks alleen de 590 besteld heeft?)
De 500 full is 13 cm breed met 5,3 cm projectie
Tussen de corsé en beide fulls zit een dikke cupmaat verschil.. 
Ze gaan er niet eerder uitvallen als je de corsé neemt hoor (aan de zijkant) want de breedte is gelijk.. 

Je hebt nog geen eigen voorsteltopic he.  Dan kun je daar je vragen in stellen, heb je alles wat overzichtelijk bij elkaar staan en kun je je even voorstellen (mag uiteraard anoniem) 
Je krijgt dan ook iets meer toegangen op het forum (lees maar de pb die je kreeg bij registratie :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

De 590 corsé is 12,5 cm breed met 6,3 cm projectie
De 450 full is ook 12,5 cm breed met 5,1 cm projectie..
Zou je idd tot 13 cm mogen gaan, dan is die 500 full misschien wel een optie (wat heb je eigenlijk afgesproken met de pc dat ie voor prothese zou bestellen? Niet dat ie straks alleen de 590 besteld heeft?)
De 500 full is 13 cm breed met 5,3 cm projectie
Tussen de corsé en beide fulls zit een dikke cupmaat verschil.. 
Ze gaan er niet eerder uitvallen als je de corsé neemt hoor (aan de zijkant) want de breedte is gelijk.. 

Je hebt nog geen eigen voorsteltopic he.  Dan kun je daar je vragen in stellen, heb je alles wat overzichtelijk bij elkaar staan en kun je je even voorstellen (mag uiteraard anoniem) 
Je krijgt dan ook iets meer toegangen op het forum (lees maar de pb die je kreeg bij registratie :)

xx BB

Hi.

Ik heb dus bij 2 klinieken een consult gehad.

En kreeg totaal verschillende dingen te horen.

De ene zei 590 corse de andere zei 500 met borstlift

Toen ben ik nog een keer naar de eerste kliniek gegaan. Dit keer de pc zelf.

Die zei absoluut geen borstlift maar dan met 500 cc full.

Ik weet het niet meer en ga nu vrijdag voor een 3d consult.

 

Ik heb geen idee hoe dit forum werkt

Hoe kan ik fotos bekijken e.d

 

Dankje voor je antwoorden bb

Groetjes R

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Reg:

Hi.

Ik heb dus bij 2 klinieken een consult gehad.

En kreeg totaal verschillende dingen te horen.

De ene zei 590 corse de andere zei 500 met borstlift

Toen ben ik nog een keer naar de eerste kliniek gegaan. Dit keer de pc zelf.

Die zei absoluut geen borstlift maar dan met 500 cc full.

Ik weet het niet meer en ga nu vrijdag voor een 3d consult.

 

Ik heb geen idee hoe dit forum werkt

Hoe kan ik fotos bekijken e.d

 

Dankje voor je antwoorden bb

Groetjes R

Zoals ik al zei in het vorige bericht: lees de pb die je kreeg bij je registratie ;) 
Op je telefoon op de streepjes rechtsboven klikken en dan naar het envelopje gaan. De pb heet: 'welkom'
Daar staat alles in beschreven.
Bekijk je dit forum op je computer, dan gewoon rechtsboven op het envelopje klikken.

Tag me maar even in je eigen topic als je dat aangemaakt hebt. Taggen doe je door een @ teken te tikken en direct er achteraan de naam van het lid. Dan ook even de goede suggestie die eronder komt te staan, aantikken (zoals op Facebook bijvoorbeeld)

Dan kan ik wel even met je verder kijken

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.