Ga naar inhoud

Joos : 9 januari 2017 : Dr. Bodde : Sanavisie : Mill


Gast Joos

Aanbevolen berichten

Hoi @Joos! Al zenuwachtig? Van mij mag het wel zo ver zijn :) vraagje; op de site van faceland staat nu opeens dat er uitsluitend wordt gewerkt met Natrelle. Bij mij is mentor besproken, en bij jou? Ook is de naam esther Bodde opeens spoorloos verdwenen van de site.. Beetje vreemd; dr. Fresow is alleen nog vermeld als 'borstfiguur'. Hebben ze jou hierover op de hoogte gebracht? Groetjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Pixels oh, ik zou het liefst morgen willen, haha 

Ik zag het idd ook op de site staan ja.

Esther heeft mij wel verteld dat ze tm januari voor Faceland werkt, en daarna weer helemaal voor/bij Sanavisie.

Dus daar zou ik mij geen zorgen over maken.

Ik denk dat zij graag met Mentor werkt ouzo, want die gebruiken ze daar nl ook staat op de site daar.

Naturelle is volgens mij ook goed, Ik weet eerlijk gezegd niet echt het verschil tussen deze 2..

Weet jij er meer van dan??

Groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren om 13.15 verwacht in Mill.

We waren net onderweg dat het allemaal uitliep daar, dus ik kon rustig aan doen.

Ik zou oorspronkelijk om 14.00 geholpen worden.

Lief ontvangen na wat in de buurt rondgereden te hebben, en mijn man nog maar wat ging eten. grrrr Ik was al nuchter van de avond ervoor 18.00

Anyway.... Om half 3 werd ik opgehaald, omkleden , van alles om mijn bed, anesthesist, Chirurg etc. Kreeg nog een pilletje pijnstilling, en had voor vertrek thuis al 2 Paracetamol genomen op advies. Werd meteen anti bionica gegeven via infuus.

Alles lekker vlot.

Infuus lukte rechts niet, ik heb hele dunne adertjes, links ging prima, 

Om 15.00 lag ik op de ok, nog steeds geen spoor van zenuwen, en ging heerlijk slapen.

Om 16.40 zag ik de klok alweer op de uitslaapkamer, en ben ook daarna wakker gebleven.

Beetje gek gevoel in mijn hoofd, maar niet heel vervelend.

Alle controles prima, en ik kreeg al snel 2 beschuitjes en thee. 

Om half 6 werd mijn man er bij gehaald, nadat de chirurg was geweest, alles was super gegaan.

Had ook niet anders verwacht, ik ben al een maand bezig met extra vitamines, en let erg op mijn voeding, omdat ik in Maart/April nog een fikse kaakoperatie krijg, en ik wel een goed herstel wil, en goed voor mijn lichaam wil zorgen.

De komende 4 weken ga ik hier nog zeker mee door, en dan weer op naar het volgende.

De bh van de kliniek deed echt zeer gisteravond, en ik had dus al op internet een andere besteld, die veel gebruikt en geadviseerd wordt bij mensen mer pijn en irritaties.

Jaren geleden hebben ze bij mij iets weggehaald op mijn borstbeen, en ik heb hele lelijke littekens daar aan over gehouden, die later gelukkig redelijk zijn bijgetrokken, maar dit is nu ook mijn grootste angst. Mijn lichaam werkte de hechtingen eruit, en omdat je borstbeen heel lastig heelt, ivm de spanning, ga ik er alles aan doen om dit te voorkomen.

Vandaar ook mijn pakket vitamines, en deze speciale BH.

Heb er net weer 2 bij besteld, ook een vest, zodat er lig niets gaat irriteren op de wond en randen.

Vannacht gaan liggen op mijn voedingskussen, wat erg lekker ligt, maar ik ben een zij-slaper, dus ik lag nog wakker om half 1

Uit een verleden had ik nog een slaappilletje, dus die heb ik maar genomen (ohhhhh stout )

Maar wel geslapen tot 7 uur.

Ik kan niet zelf omhoog, heb echt hulp nodig, maar als ik zit, loop gaat het best wel.

So far so good.

Mijn borsten zijn wel mega gespannen, ga straks de boel maar eens uitpakken en douchen, als er hulptroepen zijn hier.

Nou een heel verhaal...

Ik hou jullie op de hoogte, en ik hoor het wel als jullie iets willen weten.

Oja: Heb nog een gloednieuwe BH in de aanbieding.

Triumph75C high support vanuit de kliniek, zwart.

liefs, Joos

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat ben jij goed bezig geweest met de voorbereidingen!  Welke bh heb jij.  Ik wilde ook de triumph niet en heb de carefix mary waar ik zeer tevreden over ben. 

Hoe voel je je nu? 

Je borsten zien er iig erg mooi uit. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jobje Ik lees nu ook hier pas jouw bericht, snap er soms niets van, kan niets meer terugvinden soms, en nu bij toeval zie ik ook jouw bericht. Anyway,,, Ja ik was goed voorbereidt denk ik op alles, maar dan nog wil dat niet alles zeggen denk ik, 

Ik heb de Amoena Sarah medische bh met voorsluiting.

Ik vind dit echt zo'n geweldig ding, ik heb er nu 2 zwart en 1 wit 75D, en ze zitten als fluweel

Wel strak, maar ook veel beter voor de wondgenezing.

Lijkt wel of ik ze promoot, haha nee hoor, maar als ik soms die horror verhalen lees over al die rot bh-s, denk ik: Koop deze!!!

Gaat het goed met je verder? je foto's zijn mooi, Ik zal morgen nieuwe plaatsen, dan hebben we ze alweer 1 week!!!

Fijne zondag.....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose, dacht dat ik het goed had gedaan...Sorry!

Maar bedankt voor je hulp! 

2 minuten geleden zei Joos:

Hi @Jobje Ik lees nu ook hier pas jouw bericht, snap er soms niets van, kan niets meer terugvinden soms, en nu bij toeval zie ik ook jouw bericht. Anyway,,, Ja ik was goed voorbereidt denk ik op alles, maar dan nog wil dat niet alles zeggen denk ik, 

Ik heb de Amoena Sarah medische bh met voorsluiting.

Ik vind dit echt zo'n geweldig ding, ik heb er nu 2 zwart en 1 wit 75D, en ze zitten als fluweel

Wel strak, maar ook veel beter voor de wondgenezing.

Lijkt wel of ik ze promoot, haha nee hoor, maar als ik soms die horror verhalen lees over al die rot bh-s, denk ik: Koop deze!!!

Gaat het goed met je verder? je foto's zijn mooi, Ik zal morgen nieuwe plaatsen, dan hebben we ze alweer 1 week!!!

Fijne zondag.....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kun je nog iets lezen....even naar beneden scholen.. x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Joos:

Hi @Jobje Ik lees nu ook hier pas jouw bericht, snap er soms niets van, kan niets meer terugvinden soms, en nu bij toeval zie ik ook jouw bericht. Anyway,,, Ja ik was goed voorbereidt denk ik op alles, maar dan nog wil dat niet alles zeggen denk ik, 

Ik heb de Amoena Sarah medische bh met voorsluiting.

Ik vind dit echt zo'n geweldig ding, ik heb er nu 2 zwart en 1 wit 75D, en ze zitten als fluweel

Wel strak, maar ook veel beter voor de wondgenezing.

Lijkt wel of ik ze promoot, haha nee hoor, maar als ik soms die horror verhalen lees over al die rot bh-s, denk ik: Koop deze!!!

Gaat het goed met je verder? je foto's zijn mooi, Ik zal morgen nieuwe plaatsen, dan hebben we ze alweer 1 week!!!

Fijne zondag.....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heey @Joos ja gaat wel oké hoor.  Alleen misselijk en daar word ik een beetje chagrijnig van!  En hoe is 't met jou? Mijn bh lijkt heel erg op die van jou! Al die slechte ervaringen over de triumph.  Ik snap werkelijk niet waarom die wordt gepromoot door zoveel pc' 's maar goed! 

Dank je wel ben ook al super blij me het resultaat.  Ik ga vandaag weer foto's maken ookal denk ik dat er weinig tot geen verschil te zien zal zijn.  Maar het is voor het idee:)) 

Ja echt heh we hebben onze boobs al 7 dagen!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.