Guest Joos

Joos : 9 januari 2017 : Dr. Bodde : Sanavisie : Mill

Recommended Posts

Guest Joos

Hallo ladies...

ik ben José, 40+ en heb een eigen zaak. Niet echt een handig beroep, met deze operatie, maar ja, het is voor niemand echt handig denk ik zo.

Mijn operatie staat gepland op 9 januari.

De bedoeling is 295 cc dual plane, medium high profiel.

Ik twijfel alleen nu ineens over de maat.

Ik heb 330 gepast, vond ze toen best groot, omdat dit ook zonder bh was, vergeleken nu mijn 75b met dubbele push-up.

Maar nu hoor en lees ik dat ze vaak wat kleiner lijken/ worden na een half jaar, dus nu slaat de twijfel toe.

Mijn wens is een mooie volle C.

Ik wil ook echt geen mega borsten, maar het moet niet zo zijn dat ik straks denk mwah.....

Ik hoop wat foto's te zien van soortgelijke borsten, adviezen, ervaringen etc..

Thxs so far....

Guest Joos

En.. oja, ik ga via Faceland naar Mill, en wordt door Esther Bodde geopereerd...

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Nou, het is wat je zegt.. veel beroepen zijn niet ideaal met een bv, maar als je maar lang genoeg vrij kunt nemen, zodat je herstel niet negatief beinvloed wordt, dan is er niks aan de hand :35: 

Mag ik vragen om welk merk prothesen het gaat? Ik weet niet welk merk ze gebruiken in deze kliniek namelijk. Dan zou ik de maten eens onder elkaar kunnen zetten voor je, zodat je ziet wat het verschil is, en wat dat zal doen met de uiteindelijke cupmaat.

Verder zal ik even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen goed, en kun je ook updaten ná je operatie.
Dan staat alles netjes bij elkaar en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk ;)

xxx BB

Guest Joos

Dank je wel!

Ze gebruiken daar protesen van Mentor.

Het is dus Sanavisie bodyclinic.

Ik zal hier de foto's plaatsen van de protesen met 330 cc

Ik ga nog even zoeken waar ik mijn "voor" foto's kan plaatsen, ben er nog niet zo in thuis hier, maar ik doe mijn best...

Guest Joos

Beste xxxBB

Heb je al tijd gehad om mijn bericht te lezen over de protesen..

Ik ben zo benieuwd wat het verschil zal zijn tussen de 35 cc verschil..

thxs alvast...

Hoi hoi

Nee was ik nog niet aan toegekomen, maar ik ga nu meteen ff kijken voor je :) 
Je krijgt dus anatomische prothesen, en het zijn (afgaande van de maten die je me geeft) de medium height, moderate plus profile. De medium height, high profile, heeft deze cc's niet.

Ik zal even de maten onder elkaar zetten, dan wordt het misschien wat duidelijker, wat het verschil precies is:
De 295 is 11,5 cm breed met een projectie (volume naar voren) van 4,9 cm.
De 330 is 12,0 cm breed met een projectie van  5,1 cm

Je zegt nu in bh een 75B te hebben, maar als ik het goed begrijp (uit je push up verhaal) dan is die cup niet helemaal met borst gevuld? Dus beetje leeg?
In dat geval, even daarvan uitgaande, denk ik dat je qua zicht zowel met de 295, als met de 330 uit zult komen op een volle C cup. In bh zul je iets groter uit komen, maar dat is normaal bij borsten met prothesen.
De beugel moet nu namelijk niet alleen om je eigen borstweefsel heen, maar ook om de breedte van de prothese die in die borst geplaatst wordt, dus zul je 1 a 2 maten groter moeten dragen dan het qua zicht geeft. Je cups zijn dan gevuld hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar de maat die je qua zicht hebt, past in een beugelbh dan niet, wel in een sportbh meestal :) 
Qua bh maat kom je dan dus uit op een 75E waarschijnlijk.. Beetje afhankelijk van hoe gevuld je B nu is.
Ik geef trouwens geen garanties :P 

Als ik jou was, ging ik voor de 330.. Het passen geeft toch vaak een iets vertekend beeld, en is dan kleiner dan in het echt (is de ervaring die ik hier het meeste lees)

xx

BB

Guest Joos

Heel fijn dat je dit voor me hebt gedaan.

Ik kan nog wat foto's sturen hoe ze nu zijn zonder bh, maar weet niet precies of ik dat zo hier moet doen of ergen s in een prive album ofzo...

Niet dat het echt geheim is ofzo, maar weet niet zo goed wat gepast is... thxs

Kan ik zeker beamen, ik had een a cup of lege b (leek eerder een a) en voor een volle c te krijgen heb ik 465cc gekregen medium profile en eigenlijk zijn die niet zo groot, prothesen ogen kleiner dan dezelfde maat echte borsten (snap je het een beetje?) 

mijn eerste bv was 250cc en dat was maar een gevulde B daarvan mijn tweede bv. Ze zijn snel te klein want je bent er zo aan gewend. Pasprothese ogen ook groter dan als de protheses uiteindelijk in je lichaam zitten. Ik zou voor het meest aantal cc gaan.

Ik zou ook voor jezelf even aangeven of je liever een brede C wilt of een C met iets meer projectie? (Ligt uiteindelijk ook aan je borstbreedte) 

Ik heb me twee maal laten bedonderen uit onwetendheid dus vandaag mijn derde bv gehad dus ik kan enkel de raad geven om goed na te denken over wat je wilt want normaal hoor je dit maar 1x te doen.

xxx Tianie

Guest Joos

Dank je wel voor je reactie! Jij vandaag geholpen? 

WoW. gaat het goed met je?

Je zou ze ook in pb kunnen sturen als je wilt?
Op computer zie je rechtsboven een envelopje staan: daar op klikken, Dan 'opstellen'
Dan mijn naam invullen en een onderwerp en dan kun je onderaan bestanden toevoegen :) 
Op telefoon, rechtsboven op de streepjes klikken en dan hetzelfde als hierboven.

xxx

Dankzij @best_boobie haar medicatieschema overleef ik het wel:D.

Bij interesse kan je mijn topic vinden bij operatieverslagen prothesewissel met mijn naam.

Dit topic gebruiken we voor jou! 

xxx Tianie

Guest Joos

@best_boobie, als het goed is heb ik je een aantal foto's gestuurd.

kijk maar als je tijd hebt, ik ga nu lekker slapen..

dank alvast!!! X

Oke, heb je voorfoto's gezien, en ik weet het zeker: jij moet voor de 330 gaan.. Anders kom je echt niet op het gewenste resultaat :)
Laat je niet gek maken dat het te groot zou zijn.. want ik denk dat het dat zeker niet wordt :)

xxx