Ga naar inhoud

Boo Boo boobs : november 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

 

Hai,

Na operatie 10 jaar geleden (85 % gevuld 280/260 CC voor de spier Eurosilicoon) heb ik nu 400/375 dual plane Mentor sinds een week.

In tussentijd 2 zwangerschappen gehad met borstvoeding, waardoor de prothese niet veel bedekking meer had en zichtbaar was. Nu herstellen, heb alleen weinig geduld en had ze groter verwacht. Links ook nog vocht in borst.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom, en gefeliciteerd met je nw borsten.

Vocht in de borsten na een bv of wissel is heel normaal, en dat kan nog wel een aantal weken duren eer dat helemaal weg is,goed blijven drinken, en dan vooral water en brandnetel thee, werken goed vocht afdrijvend.

Ik heb even je topics samengevoegd,wanneer ben je precies geopereerd en door wie , dan kunnen we je titel aanpassen,heb dit topic al wel vast verhuisd naar een andere categorie.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2016 om 16:28 zei Desert-Rose:

He meis, en welkom, en gefeliciteerd met je nw borsten.

Vocht in de borsten na een bv of wissel is heel normaal, en dat kan nog wel een aantal weken duren eer dat helemaal weg is,goed blijven drinken, en dan vooral water en brandnetel thee, werken goed vocht afdrijvend.

Ik heb even je topics samengevoegd,wanneer ben je precies geopereerd en door wie , dan kunnen we je titel aanpassen,heb dit topic al wel vast verhuisd naar een andere categorie.

xx

Hi Desert Rose,

Dank voor je antwoord. Toch de Velthuiskliniek gebeld, morgen checken en meteen hechtingen eruit.Wat kan ik nu doen om verder deel te nemen aan de site? Mijn operatie is trouwens uitgevoerd door dokter L. Mooijen-Zaal

Gr

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Boo Boo boobs:

Hi Desert Rose,

Dank voor je antwoord. Toch de Velthuiskliniek gebeld, morgen checken en meteen hechtingen eruit.Wat kan ik nu doen om verder deel te nemen aan de site? Mijn operatie is trouwens uitgevoerd door dokter L. Mooijen-Zaal

Gr

Ok ja als je het echt niet vertrouwd is het altijd even beter om het na te laten kijken, zo krijg je het advies van de 1e persoon, die toch ook de eindverantwoordelijke is, en gelijk hechtingen eruit is dan 2 vliegen in 1 klap.

Wat je verder kunt doen hier, is lekker meelezen met allerlei verschillende topics, als je een antwoord kunt geven op bijv een bepaalde vraag hier op het forum, misschien heb je zelf nog tips,

Je kunt je eigen verdere verloop van je herstel blijven updaten,ook kun je zelf als je nog vragen hebt dat allemaal in dit topic neerzetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.