Ga naar inhoud

cat82 : 26 februari 2017 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ja mijn herstel gaat oké, moet zeggen dat het wel erg pittig is hoor. Vooral de eerste dagen in bed waren vooral voor mijn rug en schouders erg pijnlijk. Omhoog komen vanuit bed is behoorlijk lastig met een bwc als je je eigenlijk ook niet mag opdrukken met je armen. 

Zit nu voor het eerst beneden op de bank en moet zeggen dat dit echt wel even lekker is, vooral voor mijn rug. Van Mn buik en borsten heb ik gelukkig weinig last, behalve dat de bh af en toe wat snijd. 

En lopen is wel echt een hele onderneming, maar goed als het goed is gaat het allemaal steeds een beetje beter. Vrijdag op controle dan zullen de drains er wel uit mogen, denk dat dat ook wel scheelt. 

 

Hoe is je eerste nacht verlopen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij was het de eerste 10 dagen ook even tanden bijten.. ik hoorde van vele dat ze kleine pijntjes hadden maar bij mij was het toch wel andere koek! kon nauwelijks slapen en leefde op de paracetamols en ibru! rug helemaal stijf en pijnlijk.. en het leek net alsof me ribben zwaar waren gekneusd. vandaag precies 2 weken Po en nu kan ik er wel een beetje lachend op terug kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

wat fijn dat alles goed is gegaan!

hopelijk door de pijn heen met je paracetamol. Eerste nacht goed geslapen ? 

Ik heb 8 maart een intake ik gabriels maar wilde bij dr peters maar hoorde dat er ernorme wachtlijst was bij hem dus nu ook ff informatie over de andere pc aan het lezen. 

Ik wens je een spoedig herstel! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Even een update: De eerste 4 dagen pfffffff dat was echt afzien. Nauwelijks kunnen slapen, traantjes van de pijn. Maar vandaag dag 8 PO! Kan nog niet zoveel, alle inspanning levert harde borsten op. Maar kan al zelfstandig uit bed komen en heb zelfs vandaag zelf mijn haren boven het bad kunnen wassen haha. 

 

Ik zal kijken of het mijn straks lukt een fotootje hier te plaatsen. Gelukkig geen last gehad van koorts of nabloedingen maar wat @miss24 al schreef. De kleine pijntjes zijn ook bij mij niet van toepassing geweest. Wel heb ik een groot geluk dat mijn man fysiotherapeut is, hij behandeld mijn rug en schouders regelmatig dus daar heb ik gelukkig geen last meer van!

 

Ik kan er nog niet omlachen maar ben wel trots en blij met mijn twee "kanonnen" zoals Dhr gabrietz ze direct na de operatie meermaals noemde haha!!!  

 

Hoe gaat het met jullie? @miss24@Vrouwtje85 

 

@Gizmootje ik kan Dhr gabrietz echt aanraden. Hij is eerlijk en super aardig. Maar het allerbelangrijkste. Hij maakt prachtige borsten!  Ik ga een foto voor je plaatsen! 

 

Liefs,

 

Cat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!! ik ben morgen 21 dagen PO! eindelijk weer een beetje de normalen dingen oppakken. morgen mogen ook pas mijn hechtingen los geknipt worden dus kan ik eindelijk me hechtingen bekijken en normaal douche! verder gaat t eigenlijk wel prima.. nog wel last van harde borsten en met het uit bed komen ook nog wel last, maar dat is normaal! blij dat alles goed is gegaan met jou en je " kanonnen" haha! ze zien er mooi uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei cat82:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey Meis, 

 

wat fijn dat het goed met je gaat. Ziet er mooi uit ook. 

 

Hier gaat het goed. Afgelopen vrijdag zijn de drains uit Mn buik verwijderd, dat was echt een hele opluchting, voelde me ook meteen een stuk beter en kan weer wat relaxter zitten zonder steeds rekening te hoeven houden met slangetjes :) 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen wat fijn dat je nu weer wat meer zelf kan. Dat zou mij het fijnste lijken dat je niet helemaal meer 100% van iemand afhankelijk bent hihi... mooi resultaat ook !! 

Nou laat de zomer maar komen voor jou :-) ik heb donderdag me intake ben zo benieuwd. Succes met het herstel het zal alleen nog mooier worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.