Ga naar inhoud

Voorstellen


MentosChick

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben aan het overwegen om een borstlifting te doen maar ben nog de voor en nadelen aan het afwegen. Ik hoop van hier in de eerste plaats antwoorden te vinden op
vragen die ik heb. Welke chirurg of centrum is aan te raden in België ? Wat zijn de mogelijke technieken, ... ?

Vele groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi... ik zou me alvast eens informeren of een borstlift voor jou echt wel nodig is, want voor veel meiden blijkt op consult dat een borstvergroting al het gewenste resultaat geeft en is minder ingrijpend qua operatie... 

google doet al wonderen om een plastisch chirurg bij jou in de buurt te vinden en hier vind je meer info over het werk van de meeste pc's

veel succes in je zoektocht! 

Liefs Gxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de info!

Hoewel ik vrees dat een lift echt wel nodig gaat zijn hoop ik inderdaad toch dat er nog een wonder kan geschieden:D:D

Het blijft natuurlijk ook nog de vraag ....bij welke dokter moet je gaan he...Maar we zoeken rustig verder.

Een borstlift ziet er redelijk ingrijpend en pijnlijk uit dus ik zal niet overhaast beslissen.De foto's van de mislukte operaties doen me toch een beetje twijfelen.Je moet de pech maar hebben dan hé...

Groetjes A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.