Ga naar inhoud

Even voorstellen


Champ

Aanbevolen berichten

Hoii even voorstellen hoor! Ik ben me aan het oriënteren en om uiteindelijk de juiste maat bv bij de juiste kliniek/dokter. 

Ik heb nu een grote cup A en in mijn linker borst een fybroadenoom (goed aardig knobbeltje). Ik hoop hier dan ook meer ervaringen tegen te komen van meiden die een bv hebben laten doen ondanks dat knobbeltje en hoe dat is gegaan. 

Bedankt alvast! :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Champ

Hoi meis en welkom,

Over het algemeen als je geen of weinig last hebt van het fibroadenoom en hij is niet al te groot, dan kun je eigenlijk zonder problemen een bv laten doen,maar het ligt ook een beetje aan de pc wat die er van zou gaan zeggen en gaat adviseren.

Er zijn hier op het forum wel meiden geweest die ondanks het fibroadenoom een bv hebben gedaan,zonder verdere klachten erna ,dan zou je eens via de zoekbalk moeten kijken op: bv en fibroadenoom, dan komen er wel een aantal topics uit.

Hopelijk heb je iets aan deze informatie,maar het is dus wel mogelijk om een bv te laten doen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.