Ga naar inhoud

Foto's van 300cc gezocht


KoKo

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik spit heel wat af hier op het forum. En ook ik twijfel nog steeds. Nu ben ik opzoek naar meiden met een Acup die 300cc hebben laten plaatsen liefst rond, dual plane, high profile, mentor. Andere protheses is ook goed ben gewoon benieuwd hoe het oogt. Ik ben vrij tenger en mijn angst is dat het tegroot word. Al kom ik er steeds meer achter (door het zoeken) dat het allemaal wel meevalt. En ik kom toch voor een stel mooie borsten. Misschien is 275cc wat ik dan in mijn hoofd heb toch teklein. Wil daalijk wel 2 rondjes in mijn bikini hebben. En heb geen zin om nog 15jaar met borsten telopen die ik teklein heb uitgekozen. Om ze dan telaten vervangen voor iets wat ik nu niet durfde.

In de zoek functie kom ik aardig ver maar hebben ook veel meiden foto's prive staan.

Dus probeer ik het eens zo. :blush:

liefs koko

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei JESSICAD:

@Valeria ze zijn idd heel mooi. En als ik het zo zie is 300cc eigenlijk meer dan genoeg. Denk dat ik wat zal moeten inkrimpen met aantal cc's ;)

Thanksss! Heb je al gepast? Als je mt passen het mooi vond dan lekker voor die  400cc gaan! Dat geeft beste beeld hoe het bij je lijf staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @KoKo ik volg jou ook eventjes, zelfde verhaal bij mij nu A cup, tenger en wil niet te groot! Iets tussen de 265 en 300.. Heb jij al definitieve keuze gemaakt? En hoe kom je op je verdere keuze? Waarom bijvoorbeeld rond, dual plane, high profile, mentor? Lastig al die verschillende keuzes..
@dvm hoe is jouw bv uitgevallen? Tevreden met 265cc? Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T2603, ik ben tevreden met de maat die ik heb gekozen (vind het voldoende voor mijn postuur). Het gaat uiteraard nog veel veranderen dus ben benieuwd... De manier van plaatsen en soort prothesen met volume wordt beslist iom je pc, deze meet normaal je voor situatie en zal zich hierop baseren. (Ik vertrouwde de mijne z'n visie, iedere PC zal iets verschillend adviseren obv jouw wensen) Ik zal je aan men album toevoegen, dan kan je al vergelijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2016 om 17:55 zei Valeria:

*meld zich* ik heb 300cc (hp rond 85% gevuld van eurosilicone), ik ben 1.68, ong 50 kg en begon mt 70b.. had niet kleiner gewild Hihi! Foto's in mijn profiel!!

 

 

Wauwww, mooi zeg! Dat wil ik ook! :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei T2603:

Hoi @KoKo ik volg jou ook eventjes, zelfde verhaal bij mij nu A cup, tenger en wil niet te groot! Iets tussen de 265 en 300.. Heb jij al definitieve keuze gemaakt? En hoe kom je op je verdere keuze? Waarom bijvoorbeeld rond, dual plane, high profile, mentor? Lastig al die verschillende keuzes..
@dvm hoe is jouw bv uitgevallen? Tevreden met 265cc? Ik ben benieuwd!

Nou definitief... Ik ben er sinds een week achter dat ik wel 300cc wil. 
Vooral door veel foto's te kijken en naar mezelf te kijken helpt.

En over de keuzes ik heb eerst gekeken wat ik wilde. En heel veel info opgezocht en mede door dit forum.
Ik vind de bolling boven op heel mooi 'decolette' daarmee wist ik gelijk al dat ik rond wilde als dit natuurlijk kon en geen anatomische protheses. En met high profile krijg je dat effect net iets meer. Mentor kom ik hiervaak tegen en toevallig werkt de pc waar ik ga daarmee. Ik heb dan ook nog de iets duurdere gel cohesive 2.
Info die ik hier opgedaan heb en met mijn pc heb overlegt. :D

Je hebt maar 1 lichaam wees er zuinig op :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2016 om 20:31 zei dvm:

@KoKo: ik zal je toevoegen aan m'n album, ik ben 1.63m, 56 kg en had 75A. Ik heb 265cc laten plaatsen...

Zou ik ook mogen spieken? Bijna zelfde maten (wel van 70a aa) en mij is 400cc aangeraden (wel monobloc, weet niet of dat anders is dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was jouw gesprek bij dr Straten? Ik hoor dat sommige het nogal gehaast vonden? Ik probeerde vandaag een afspraak te maken, maar er werd maar niet opgenomen :( 

Het leek me wel handig om misschien van te voren aan te geven dat ik wel wat vragen heb en foto's om te laten zien. Door de vele positieve verhalen en foto's gaat mijn hoop nu naar hem, maar een gehaast consult staat me wel een beetje tegen. 

300cc heb ik ook in mijn hoofd, ook rond en high profile. Duimen dat dat voor mij ook mogelijk is.

(sorry voor de dubbele post, had in verkeerde topic gereageerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@dvm Hoi, ik word 7 februari ook geopereerd, zou voor 275cc mentor high profile cohesive 2 willen gaan maar twijfel toch soms of ik niet beter voor 250cc zou gaan, wil een natuurlijk resultaat...Ik ben 1.71m, 59kg en heb ook een 75A (toch in H&M maten dus misschien iets kleiner zelfs) Zou ik ook je foto's mogen zien?:blush: Heb nog niet zo goed door hoe je foto's kunt zien bij andere profielen, als ik op hun activiteit klik en vervolgens op afbeeldingen klik staat er altijd 'er is hier nog niets'

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei tennan:

@dvm Hoi, ik word 7 februari ook geopereerd, zou voor 275cc mentor high profile cohesive 2 willen gaan maar twijfel toch soms of ik niet beter voor 250cc zou gaan, wil een natuurlijk resultaat...Ik ben 1.71m, 59kg en heb ook een 75A (toch in H&M maten dus misschien iets kleiner zelfs) Zou ik ook je foto's mogen zien?:blush: Heb nog niet zo goed door hoe je foto's kunt zien bij andere profielen, als ik op hun activiteit klik en vervolgens op afbeeldingen klik staat er altijd 'er is hier nog niets'

Groetjes

Als je dat te zien krijgt, wilt dat zeggen dat hun album privé is en dat ze je eerst aan dat album moeten toevoegen ;) ik zal je dadelijk toevoegen,  persoonlijk denk ik dat je met jouw lengte 275 cc wel kan hebben om toch natuurlijk te lijken. Veel succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.