Ga naar inhoud

voelbaar implantaat


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei best_boobie:

Hm. hij praat wel een beetje naar zijn eigen straatje als je het mij vraagt haha.

Uiteindelijk maak jij echter de beslissing, maar laat je geen complex aanpraten of wat dan ook..
Ik heb dit soort standpunten echt nog niet vaak/zelden tot nooit gehoord/gelezen...

Je zou dit soort dingen eens kunnen checken bij Plovier tzt.. Die is meestal ook wel eerijk in zijn oordeel :) 

xx

Ja ik voel me inderdaad wel met een complex, heb de hele rit naar huis lopen huilen. Hij zei namelijk dat ik wel moet beseffen dat ik nooit "prachtige rondgevormdze" borsten zal hebben omdat mijn natuur dat tegen zal werken :( 

 

Ik laat jullie zeker iets weten, en heel erg bedankt voor de reacties :) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar vergeet niet dat je waarschijnlijk met 1 keer lipo niet klaar bent, en ik denk dat als jij bij Plovier bent geweest, dat je veel blijer naar huis gaat dan nu, en ik snap dat je door verschillende consulten in de war raakt, maar je kunt beter nu goed voor onderzoek doen, en je goed oriënteren,als dadelijk misschien de mist in gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ok maar vergeet niet dat je waarschijnlijk met 1 keer lipo niet klaar bent, en ik denk dat als jij bij Plovier bent geweest, dat je veel blijer naar huis gaat dan nu, en ik snap dat je door verschillende consulten in de war raakt, maar je kunt beter nu goed voor onderzoek doen, en je goed oriënteren,als dadelijk misschien de mist in gaan.

xx

Ik hoop dat je gelijk hebt wat mijn gevoel betreft ;) ik hou je op de hoogte :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dekatleen:

Ja ik voel me inderdaad wel met een complex, heb de hele rit naar huis lopen huilen. Hij zei namelijk dat ik wel moet beseffen dat ik nooit "prachtige rondgevormdze" borsten zal hebben omdat mijn natuur dat tegen zal werken :( 

 

Ik laat jullie zeker iets weten, en heel erg bedankt voor de reacties :) 

X

nou, kan ik me voorstellen hoor. Ik vond het destijds al raar om te horen dat ik twee verschillende borsten had, en dat was me nooit opgevallen.. Sindsdien viel het me iedere dag op, dus zoiets hakt er zeker ff in.

Maar ben heel benieuwd idd naar Plovier.. Ik verwacht geen problemen en hoop idd dat je blijer naar huis gaat als je bij hem geweest bent.
Wacht niet te lang met een consult plannen, want hij heeft wel een klein wachtlijstje, geloof ik.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey @Dekatleen Heb net jouw verhaal gelezen. Ik sluit me aan bij wat hierboven al gezegd is. Maakt niet uit hoeveel je consulten je nodig hebt. Ga naar een arts waar je volledig vertrouwen in hebt en vraag goed na (gezien wat ja al meegemaakt hebt) hoe het met de nazorg geregeld is. Ben benieuwd of je al een afspraak bij Plovier hebt gemaakt ;) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh jeetje, klinkt als een heftig verhaal. Ik wil zelf ook na 2 kindjes mijn borsten laten corrigeren en denk daarbij aan een lift. Maar als ik het zo lees heel belangrijk om de juiste arts te kiezen. Fijn dat je van de moderators zulke goede adviezen gekregen hebt! Ik ga je volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.