Ga naar inhoud

voelbaar implantaat


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

Drie jaar geleden liet ik na twee zwangerschapoen mijn borsten liften met implantaten. Na een jaar begonnen mijn borsten al terug sterk te zakken. Ik had nog steeds geen gevoel en ook het implantaat van mijn rechterborst zie je volledig zitten en steekt soms helemaal naar de foute kant.

Vandaag ben ik naar een andere chirurg geweest omdat ik me heel slecht voel met mijn nieuwe borsten. Deze vertelde me dat ze eigenlijk geen lift maar enkel een vergroting hebben gedaan. En dan nog veel te grote implantaten die mijn eigen huid niet kunnen dragen. Om dit allemaal recht te zetten zou het me 6500 eur kosten. Dit komt ook omdat de chirurg met de duurste implantaten werkt. 

Ik weet niet goed wat te doen. Enerzijds vind ik dit veel te veel centen. Anderzijds wil ik het overwegen omdat ik echt ongelukkig ben nu.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!

Oef zeg.. dat is echt niet fijn om te horen.... En 6500 euro, is ook wel erg veel geld voor een lift met prothesen, vind ik.
De ene kliniek is duurder dan de andere, met vaak hetzelfde merk prothesen, dus laat je niet misleiden door: het duurste zal wel het beste zijn.

Misschien is het handig om hier eens wat te lezen op het forum, te kijken welke verhalen je aanstaan, van welke pc, en daar eens een consult te plannen?
Er zijn er verschillende die hier toch wel heel goed bekend staan, en ook niet te duur zijn..
Denk dan bijvoorbeeld aan dr. Straten (kliniek Heyendael, NIET via Diana Gabriels, want daar wordt je toch vaak afgescheept met een commercieel praatje, zeker in jouw geval niet de beste keuze! ), aan dr. Nio (OLVG-west), Dr. Plovier in Belgie.. om maar eens een paar namen te noemen. Oh niet dr. van Selms te vergeten (ook OLVG)
Je zou eens de zoekbalk kunnen gebruiken rechtsboven, om specifieker te zoeken.
De zoekbalk neemt alleen trefwoorden aan die langer dan 3 letters zijn, dus zoals bij Nio, kun je beter zoeken op de klinieken waar hij werkt (OLVG (vroeger heette dat SLAZ, dus daar ook ff op zoeken) en hij werkt in parkkliniek, maar daar is het wel duurder hihi)

Heel eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd naar je pc van een paar jaar geleden.. Alleen maar om te weten of het een pc is, waarvan wij al meer slechtere verhalen gelezen hebben. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat niet zou willen zeggen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Hoe bedoel je precies dat de prothese naar de foute kant steekt?Bedoel je dat je borst ineens een hele andere vorm aanneemt?

Of zie je dat de prothese ineens heel raar zit?  Heb je er ook pijn aan?

Ik neem aan dat je de protheses voor de spier hebt gekregen, en dan kun je inderdaad als je al een dunne huid hebt, en hang in je borsten, ergere hang gaan krijgen,omdat er toch zwaartekracht mee gaat spelen,  ook kan het dat er overmatige kapselvorming zit,dan vervormt je borst ook op een gegeven ogenblik.

Wat ik je aan zou raden is om niet gelijk de operatie te doen, maar eerst ergens anders voor een Second Opinion te gaan,

Daar heb je recht op, en zo krijg je dan een onafhankelijk advies, want ik denk dat dat beter is dan gelijk maar af te gaan van dit advies wat je nu hebt gekregen.

Zou het eerst helemaal uit zoeken wat er precies aan de hand is met je borsten, en niet zomaar een dure operatie uit laten voeren.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, November 29, 2016 om 19:14 zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom hier!

Oef zeg.. dat is echt niet fijn om te horen.... En 6500 euro, is ook wel erg veel geld voor een lift met prothesen, vind ik.
De ene kliniek is duurder dan de andere, met vaak hetzelfde merk prothesen, dus laat je niet misleiden door: het duurste zal wel het beste zijn.

Misschien is het handig om hier eens wat te lezen op het forum, te kijken welke verhalen je aanstaan, van welke pc, en daar eens een consult te plannen?
Er zijn er verschillende die hier toch wel heel goed bekend staan, en ook niet te duur zijn..
Denk dan bijvoorbeeld aan dr. Straten (kliniek Heyendael, NIET via Diana Gabriels, want daar wordt je toch vaak afgescheept met een commercieel praatje, zeker in jouw geval niet de beste keuze! ), aan dr. Nio (OLVG-west), Dr. Plovier in Belgie.. om maar eens een paar namen te noemen. Oh niet dr. van Selms te vergeten (ook OLVG)
Je zou eens de zoekbalk kunnen gebruiken rechtsboven, om specifieker te zoeken.
De zoekbalk neemt alleen trefwoorden aan die langer dan 3 letters zijn, dus zoals bij Nio, kun je beter zoeken op de klinieken waar hij werkt (OLVG (vroeger heette dat SLAZ, dus daar ook ff op zoeken) en hij werkt in parkkliniek, maar daar is het wel duurder hihi)

Heel eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd naar je pc van een paar jaar geleden.. Alleen maar om te weten of het een pc is, waarvan wij al meer slechtere verhalen gelezen hebben. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat niet zou willen zeggen.

xx BB

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie. Mijn pc was dokter Vanstraelen uit Wilrijk. Ik had een operatie in zijn prive kliniek maar hij werk ook in het ziekenhuis in Wilrijk. Ik wilde oorspronkelijk enkel een lift, maar hij raadde me aan ook implantaten te nemen omdat die lift anders niet mooi zou zijn. Daar kan ik inkomen omdat mijn borsten "leeg" waren. Ze waren heel mooi en rond na de operatie. Maar nu is het echt lelijk. Dr. Colpaert, de chirurg waar ik afgelopen dinsdag kwam zei zelfs: u bent gewoon van kleine hangende borsten naar grote hangende borsten overgestapt. Dat vond ik zo erg :( Maar hij heeft wek gelijk.. hij zegt dat het enkel te fixen valt als ik van de Ecup die ik nu heb overstap naar een b cup.. maar dat vind ik heel drastisch aangezien ik drie jaar geleden veel centen betaalde om mooie grote borsten te hebben. Ik zou dan nu zoveel moeten betalen voor iets waar ik negen kansen op tien niet gelukkig mee ga zijn.. pff ik weet niet goed wat te doen.

groetjes, katleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, November 29, 2016 om 19:18 zei Desert-Rose:

He meis,

Hoe bedoel je precies dat de prothese naar de foute kant steekt?Bedoel je dat je borst ineens een hele andere vorm aanneemt?

Of zie je dat de prothese ineens heel raar zit?  Heb je er ook pijn aan?

Ik neem aan dat je de protheses voor de spier hebt gekregen, en dan kun je inderdaad als je al een dunne huid hebt, en hang in je borsten, ergere hang gaan krijgen,omdat er toch zwaartekracht mee gaat spelen,  ook kan het dat er overmatige kapselvorming zit,dan vervormt je borst ook op een gegeven ogenblik.

Wat ik je aan zou raden is om niet gelijk de operatie te doen, maar eerst ergens anders voor een Second Opinion te gaan,

Daar heb je recht op, en zo krijg je dan een onafhankelijk advies, want ik denk dat dat beter is dan gelijk maar af te gaan van dit advies wat je nu hebt gekregen.

Zou het eerst helemaal uit zoeken wat er precies aan de hand is met je borsten, en niet zomaar een dure operatie uit laten voeren.

xx

 

 

Hoi, bedankt voor je reactie.

Kapselvorming is het niet. Dat heb ik laten nazien.

Mijn borst neemt een enorm rare vorm aan. Soms zit ze helmaal naar rechts geduuwd, of naar onderen. Of een dikke bult. De randen zie ik dan helemaal zitten en als ik erover wrijf voel ik ze "kraken" moeilijk om uit te leggen ;) 

Pijn doet het niet want ik heb sinds de ingreep geen gevoel meer, aan beide kanten.. ik ben nog 1 maal teruggeweest naar mijn pc maar die schreef me brufen voor want die dacht dat het wat ontstoken was.. het gevoel zou wel terugkomen. Ondertussen vallen ook mijn tepels naar binnen en mijn borsten zijn allesbehalve rond.  

Mijn man weet dat ik me heel slecht voel en we hebben samen beslist het terug in orde te laten maken. Maar 6500 euro is wel enorm veel geld. En dan nog voor een verkleining, terwijl ik dat eigenlijk niet zie zitten. Toch niet van een E naar een B..

wat bedoel je met een second opinon?  Of die operatie wel correct gebeurd is? Of bedoel je gewoon bij verschillende chirurgen horen wat ik best kan doen?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Dekatleen:

Hoi, bedankt voor je reactie.

Kapselvorming is het niet. Dat heb ik laten nazien.

Mijn borst neemt een enorm rare vorm aan. Soms zit ze helmaal naar rechts geduuwd, of naar onderen. Of een dikke bult. De randen zie ik dan helemaal zitten en als ik erover wrijf voel ik ze "kraken" moeilijk om uit te leggen ;) 

Pijn doet het niet want ik heb sinds de ingreep geen gevoel meer, aan beide kanten.. ik ben nog 1 maal teruggeweest naar mijn pc maar die schreef me brufen voor want die dacht dat het wat ontstoken was.. het gevoel zou wel terugkomen. Ondertussen vallen ook mijn tepels naar binnen en mijn borsten zijn allesbehalve rond.  

Mijn man weet dat ik me heel slecht voel en we hebben samen beslist het terug in orde te laten maken. Maar 6500 euro is wel enorm veel geld. En dan nog voor een verkleining, terwijl ik dat eigenlijk niet zie zitten. Toch niet van een E naar een B..

wat bedoel je met een second opinon?  Of die operatie wel correct gebeurd is? Of bedoel je gewoon bij verschillende chirurgen horen wat ik best kan doen?

 

Groetjes

Ok fijn dat overmatige kapselvorming is uitgesloten, maar als een prothese zulke rare vormen aanneemt, kun je nog aan 2 dingen denken, of de prothese is gedraaid doordat de pocket te groot is, of de prothese is niet goed ingekapseld en dan kan die ook een beetje zijn eigen leven gaan leiden.

Zijn je borsten op dit moment nog net zo groot als in het begin :of zie je ook dat het volume is veranderd?

Een krakend gevoel/geluid kan ook een gevolg zijn van vocht, en ik denk ook dat dit middels een echo,  CT of MRI nagekeken moet worden.

Met een second opinion bedoel ik inderdaad om het eens even door een andere pc te laten nakijken, en eens vragen wat die pc zou adviseren, want om nu zomaar veel geld te betalen,naar een veel kleinere cup te gaan, vind ik zelf een beetje ver gezocht, en het lijkt net of de pc het zelf op dit moment ook nog niet goed weet wat er speelt, en dat wilt gaan bekijken tijdens een operatie, maar op die manier weet je eigenlijk nooit waar je aan toe bent, tot op het moment dat je wakker word.

Je zou eens kunnen overwegen om een second opinion te doen bij Dr. Nio, in het OLVG, heb je wel een verwijskaart nodig om dat dit een ziekenhuis is.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Sluit me aan bij Desert-Roos.. alleen weet ik niet of het voor jou een optie is om naar Nederland te gaan voor een second opinion?
Je bent van Belgie, neem ik aan?

Bij jou in de buurt, zitten nog twee goede pc's.. namelijk dr. de Meyere (Gent) en dr. Plovier (Overijse)
Ze hebben wel allebei een andere techniek, of voorkeur, waardoor het twee totaal verschillende consulten zullen worden als je bij hun gaat voor een tweede opinie.
Demeyere plaatst voornamelijk prothesen voor de spier, en Plovier voornamelijk dual plane/ achter de spier.

Ik weet niet wat je nu hebt? Of ik lees erover heen, maar ik zou je wel aanraden nog een consult te plannen zodat je een betere optie voor ogen hebt, als je veel geld betaald..
Ik denk zelf dat Plovier voor jou de beste man is.. Je wilt graag ongeveer deze maat borsten houden, denk ik, alleen wil je geen hang. (als ik het goed begrijp)
Je wilt mooie pronte borsten, met een bepaald volume, toch?

Nio is echter wel zeker een goede keuze, zou je de afstand niet als probleem zien, alleen moet je als je uit Belgie komt, dan het consult zelf betalen en aangezien het onder ziekenhuiszorg valt, is dat niet goedkoop...
Wil je verhalen lezen over Nio, dan moet je even zoeken op: OLVG en SLAZ en op Parkkliniek. Dat is waar hij werkt. De zoekbalk neemt geen zoekopdrachten aan van minder dan 4 tekens...
Nio werkt ook in de Parkkliniek in Rotterdam, dat is voor jou dichterbij, maar daar is de ingreep wel duurder, en ook prothesen boven de 500 cc, krijgen daar nog eens een extra toeslag.

Je kunt van al deze pc's verhalen lezen hier op het forum, als je wilt, door hun naam of kliniek dus in te geven in de zoekbalk, rechtsboven.
Heb je vragen, stel ze dan gerust!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik kom ook van België (Antwerpen)en ik wordt ook geopereerd door dr Nio in Amsterdam. 

Ik was op consultatie geweest bij dr Peeters in Ekeren en die stelde mij een lift voor en anatomische protheses. Operatie kwam rond 6000 euro en 5000 als ik een deel zo betaalde.

Vond men 3d echter niet zo mooi en had ook niet mogen passen. Na veel rond zoeken hier op het forum heb ik toch eens een afspraak gemaakt bij dr Nio in het OLVG Amsterdam  (Wordt hier de man met de gouden handjes genoemd )

Consultatie was wel 114 euro waar wij niets van terug krijgen aangezien we niet verzekerd zijn in Nederland. 

Resultaat : heb helemaal géén lift nodig want ik heb totaal geen hangborsten ( wat mijn mzn en ik ook vonden, zijn enkel 'leeg'vanwege 2x borstvoeding ) en ik betaal 3100 euro voor men operatie.  (Enkel borstvergroting )

Hij zei ook dat ik met anatomische protheses ook niet het resultaat zou krijgen wat ik wil namelijk opvulling bovenaan. 

Hij zegt meteen wat hij gaat doen en geeft een goede uitleg.

Ik vindhet de moeite waard om naar daar te rijden. 

Veel succes en veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, November 29, 2016 om 19:18 zei Desert-Rose:

 

Desert-Rose, 

Mijn borsten lijken veel kleiner dan na de operatie, mijn zelfde bhs zitten in elk geval niet meer vol :( 

best_boobie,

ik ben inderdaad van België afkomstig. De mijne zijn voor de spier geplaatst, omdat hij zei dat dat een mooiere vorm geeft. Nuja, nog niet veel van gemerkt ... ;) wat jij beschrijft is inderdaad wat ik wil. Maar dokter Colpaert, waar ik afgelopen dinsdag ging horen vertelde me dat dit geen optie meer is voor mij.. enkel kleine borsten, die zowieso na tien à15 jaar terug zouden zakken omdat dat mijn huidtype te zacht is. :( 

Kersje85,

Hmm ik ook van antwerpen,Wuustwezel. Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij Peeters in Ekeren pfoe dat had ik misschien dan beter niet gedaan. Niet dat ik er geen geld wil aan geven maar ik wil toch rondhoren of er andere prijzen en/of opties zijn.

Ik wil ook graag opvulling bovenaan want dat heb ik nu niet meer. Ik heb het de eerste maanden wel gehad maar na een goed half jaar was dit weg. Ze zijn ook gewoon enorm zacht en blijven niet in mijn bh zitten. Dus alle klachten die ik ook voor de operatie had. Ik vind het zo moeilijk om een arts te vinden due ik nu kan vertrouwen.. ik wil echt niet weer een operatie ondergaan, veel centen betalen om dan na een jaar weer ongelukkig te zijn...

 

 

Heel erg bedankt voor jullie reacties en goede raad :) 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dekatleen

Ja ik vroeg dat eigenlijk of je borsten een heel stuk kleiner zijn omdat het misschien ook best zou kunnen dat er een ruptuur in de prothese zit,dan krijg je ook vaak een rare bult te zien en te voelen,  en dit zie je ook op een echo, weet niet of je al onderzoeken hebt gehad, of enkel en alleen een consult bij Dr. Colpaert. Borsten kunnen altijd wel iets kleiner worden en doordat de zwaartekracht toch ook mee gaat spelen op den duur kunnen ze ook zakken.

En dan is voor de spier waarschijnlijk ook nu geen goede optie, maar zal het waarschijnlijk beter zijn om dual plane te laten plaatsen, maar dit zul je vanzelf horen als je besluit om een second opinion te gaan doen.

Als je in Belgie woont kun je inderdaad naar Dr. Plovier, of anders echt naar Dr. Nio in Nederland.Dat zijn in ieder geval pc's die hun vak verstaan,en ik denk momenteel dat je niets te verliezen hebt.

Ik zou gewoon een consult plannen, kijken wat voor advies je krijgt, maar ook hoe voel je bij die arts, voelt het vertrouwd, etc want dat is nu ook zeker heel belangrijk.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dekatleen
Toch zou ik niet uitgaan van het oordeel van 1 pc..
Nio en Plovier zijn echt de personen die je er meer over kunnen vertellen. Zij kunnen er het maximale uithalen en geloof me... Als zij het niet kunnen, dan kan niemand het!
Heb al vaker verhalen gelezen van meiden die elders te horen kregen dat het een of het ander niet ging en dan kwamen ze bij Nio of Plovier en dan was het opeens geen probleem. Het ligt ook aan de techniek van de pc he!
De visie en de techniek (en arrogantie en eigenwijsheid hahaha)

Ga echt toch maar voor een consult bij een van de twee of bij allebei. Na 5 jaar borstenforum, ben ik er wel achter dat die twee echt gouden handjes hebben

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Dekatleen

Ja ik vroeg dat eigenlijk of je borsten een heel stuk kleiner zijn omdat het misschien ook best zou kunnen dat er een ruptuur in de prothese zit,dan krijg je ook vaak een rare bult te zien en te voelen,  en dit zie je ook op een echo, weet niet of je al onderzoeken hebt gehad, of enkel en alleen een consult bij Dr. Colpaert. Borsten kunnen altijd wel iets kleiner worden en doordat de zwaartekracht toch ook mee gaat spelen op den duur kunnen ze ook zakken

En dan is voor de spier waarschijnlijk ook nu geen goede optie, maar zal het waarschijnlijk beter zijn om dual plane te laten plaatsen, maar dit zul je vanzelf horen als je besluit om een second opinion te gaan doen..

Als je in Belgie woont kun je inderdaad naar Dr. Plovier, of anders echt naar Dr. Nio in Nederland.Dat zijn in ieder geval pc's die hun vak verstaan,en ik denk momenteel dat je niets te verliezen hebt.

Ik zou gewoon een consult plannen, kijken wat voor advies je krijgt, maar ook hoe voel je bij die arts, voelt het vertrouwd, etc want dat is nu ook zeker hel belangrijk.

xx

 

 

Oke dankje, ik heb vorig jaar een mammografie laten doen en daar was niets op te zien dus dat stelt me wel ergens gerust. 

Enja ik begrijp wel dat de zwaartekracht iets doet en dat zo een ingreep geen eeuwig effect heeft maar ba 1 jaar? Dat is dan toch een hele kostelijke zaak...

Ik ga maandag eens horen voor dr. Plovier. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

@Dekatleen
Toch zou ik niet uitgaan van het oordeel van 1 pc..
Nio en Plovier zijn echt de personen die je er meer over kunnen vertellen. Zij kunnen er het maximale uithalen en geloof me... Als zij het niet kunnen, dan kan niemand het!
Heb al vaker verhalen gelezen van meiden die elders te horen kregen dat het een of het ander niet ging en dan kwamen ze bij Nio of Plovier en dan was het opeens geen probleem. Het ligt ook aan de techniek van de pc he!
De visie en de techniek (en arrogantie en eigenwijsheid hahaha)

Ga echt toch maar voor een consult bij een van de twee of bij allebei. Na 5 jaar borstenforum, ben ik er wel achter dat die twee echt gouden handjes hebben

xxx BB

Ja ik ga toch horen bij Plovier en misschien daarna nog bij Nio. Alvast bedankt en ik schrijf het vervolg hier neer ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

Ik woon in Stabroek :1:

Ik voelde me in eerste instantie wel goed bij dokter Peeters en zou ook makkelijk geweest zijn omdat ik dan in klina geopereerd zou worden en mazr 15 min rijden tegenover Amsterdam bijna 2u is wel een pak verder maar bij mijn consult bij dokter Nio voelde ik me echt nog zekerder en alle borsten die je hier ziet die door hem 'gemaakt' zijn zijn echt heel mooi groot en toch natuurlijk. 

Ik heb toen mijn volgende consult bij Peeters en mijn voorlopige afspraak voor operatie meteen afgebeld. 

Ik moet nog geopereerd worden dus ik weet het uiteindelijke resultaat nog niet maar ik heb er alleszins alle vertrouwen in ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Dekatleen:

Oke dankje, ik heb vorig jaar een mammografie laten doen en daar was niets op te zien dus dat stelt me wel ergens gerust. 

Enja ik begrijp wel dat de zwaartekracht iets doet en dat zo een ingreep geen eeuwig effect heeft maar ba 1 jaar? Dat is dan toch een hele kostelijke zaak...

Ik ga maandag eens horen voor dr. Plovier. 

 

X

nee precies, dat is wel heel erg snel, lijkt me een goed plan om eerst eens langs Plovier te gaan, en eventueel daarna naar Nio, eerst duidelijke adviezen, voordat je een dure operatie laat doen, waarvan je al weet dat die je niet gelukkig gaat maken

succes meis, en we lezen het vervolg wel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, December 02, 2016 om 22:17 zei Desert-Rose:

@Dekatleen

Ja ik vroeg dat eigenlijk of je borsten een heel stuk kleiner zijn omdat het misschien ook best zou kunnen dat er een ruptuur in de prothese zit,dan krijg je ook vaak een rare bult te zien en te voelen,  en dit zie je ook op een echo, weet niet of je al onderzoeken hebt gehad, of enkel en alleen een consult bij Dr. Colpaert. Borsten kunnen altijd wel iets kleiner worden en doordat de zwaartekracht toch ook mee gaat spelen op den duur kunnen ze ook zakken.

Als je in Belgie woont kun je inderdaad naar Dr. Plovier, of anders echt naar Dr. Nio in Nederland.Dat zijn in ieder geval pc's die hun vak verstaan,en ik denk momenteel dat je niets te verliezen hebt.

Ik zou gewoon een consult plannen, kijken wat voor advies je krijgt, maar ook hoe voel je bij die arts, voelt het vertrouwd, etc want dat is nu ook zeker hel belangrijk.

xx

 

 

Oke dankje, ik heb vorig jaar een mammografie laten doen en daar was niets op te zien dus dat stelt me wel ergens gerust. 

Enja ik begrijp wel dat de zwaartekracht iets doet en dat zo een ingreep geen eeuwig effect heeft maar ba 1 jaar? Dat is dan toch een hele kostelijke zaak...

Ik ga maandag eens horen voor dr. Plovier. 

 

X

hoihoi,

 

Ik ben vandaag bij peeters geweest. Hij vertelde me dat de silicpnen die bij mij gebruikt werden (eurosiliconen) van mindere kwaliteit zijn. Dit zorgt er bljkbaar voor dat ze kan bewegen. Ik heb ook het probleem dat mijn linkerborstplooi van nature hoger zit dan de rechter. 

Het kan deels verholpen worden door een lift en andere prothesen (mentor) en droppelvorm ipv ronde. Hierbij wil hij lipofilling doen omdat ik het erg jammer vind dat ze boven "leeg" lijken. Ik had nog nooit grhoord dat dit bij je borsten ook kan...

Ik had persoonlijk een heel goed gevoel bij deze arts maar het is wel het tegenovergestelde van wat Colpaert zei.

En er hangt ook hier een stevig prijskaartje aan vast..

Pfoe..  iemand al van lipofilling bovenaan de borst gehoord?

 

Katleen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Dekatleen:

 

hoihoi,

 

Ik ben vandaag bij peeters geweest. Hij vertelde me dat de silicpnen die bij mij gebruikt werden (eurosiliconen) van mindere kwaliteit zijn. Dit zorgt er bljkbaar voor dat ze kan bewegen. Ik heb ook het probleem dat mijn linkerborstplooi van nature hoger zit dan de rechter. 

Het kan deels verholpen worden door een lift en andere prothesen (mentor) en droppelvorm ipv ronde. Hierbij wil hij lipofilling doen omdat ik het erg jammer vind dat ze boven "leeg" lijken. Ik had nog nooit grhoord dat dit bij je borsten ook kan...

Ik had persoonlijk een heel goed gevoel bij deze arts maar het is wel het tegenovergestelde van wat Colpaert zei.

En er hangt ook hier een stevig prijskaartje aan vast..

Pfoe..  iemand al van lipofilling bovenaan de borst gehoord?

 

Katleen xx

Hm... Eurosilicone is echt niet van mindere kwaliteit.. Tenminste, er zijn meer pc's die ermee werken en je hoort er niet vaker iets over, qua scheuren of wat dan ook, dan bij andere merken. Dus daar zou ik even niet te veel van uit gaan.
Mentor is trouwens wel een goed merk hoor, dus daar heb ik verder zeker niks op tegen.. maar ook niet tegen eurosilicone.. Bij jou heeft het toch meer te maken met de kunde van je pc, neem ik aan, dan met de eventuele kwaliteit van de prothesen.

Ik weet even niet of dr. Peeters erg voor anatomische/druppelvormige implantaten is.. Want dat speelt vaak een hele grote rol in het advies..
Je hebt nu twee tegenovergestelde adviezen gekregen en mij lijkt, dat het heel lastig wordt om tussen beide te kiezen..
Is het een optie om toch nog een derde consult te doen? Nio? (bij hem kost het minder dan bij Plovier, zover ik weet) Voor Nio zou je dan wel naar het OLVG moeten iin Amsterdam, want hij werkt ook in de parkkliniek, zoals eerder vermeld geloof ik, maar daar is het duurder.. Dus even kijken wat je wilt. Ik wist trouwens niet (meer) dat je ook een consult had met een dr Peeters? Waar zit deze?

Ik heb zelf ook een mening over wat Peeters jou voorstelt, maar ik weet niet of je het wilt horen hihi.. Mijn mening hoeft niet voor jou te gelden, maar ik wil je wel even uitleggen wat ik bedoel>
Waarom wil hij met een anatomisch implantaat werken en dan bovenaan lipofilling doen? Lipofilling is heel duur, en is vaak niet in 1 keer tevreden stellend. Daarbij.. als je een anatomisch implantaat plaatst (die trouwens ook duurder zijn dan ronde implantaten) en je gaat dan alsnog lipofilling doen, waarom plaats je dan niet gewoon een rond implantaat. Dan ben je in 1 keer klaar (al dan niet met een lift gecombineerd)

Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik zou zeggen: ga toch naar Nio (of Plovier)
Zij zijn hier echt heel erg bekend mee en maken vaak precies wat je vraagt...

Lipofilling.. er zijn enkele dames die het gehad hebben omdat ze zichbare rimpels/plooien hadden, maar niet om de bovenkant op te vullen en de borst voller te maken.. Daar ben je echt niet klaar met 1 keertje....

Je zei eerder in dit topic dat je ging bellen voor nog een afspraak bij Nio of Plovier. Had je dat nog gedaan, of is de planning veranderd? hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dekatleen

Dat eurosiliconen van mindere kwaliteit zijn moet ik toch bestrijden,want deze protheses worden al heel veel jaar gebruikt oa door Dr. Nio en ik heb eigenlijk nog nooit voorbij zien komen dat er grote klachten en ontevredenheid is over de protheses, ze zijn misschien iets minder duur, maar mindere kwaliteit,nee.

Ik denk dat het meer te maken heeft als een prothese gaat wandelen dat de pocket te groot is.

Het klopt inderdaad dat er soms lipolofilling word toegepast, maar als het er om gaat om echt een bolling te krijgen dan kun je veel beter kiezen voor ronde protheses,en dan HP of UHP,  daarbij is lipofilling behoorlijk prijzig, wellicht heb je aan 1 behandeling niet genoeg, en je moet zelf ook voldoende vet hebben op een andere plek om dat in te spuiten bij de borsten, en tevens denk ik ook dat je nooit het resultaat gaat behalen wat je graag wilt.

Ik zou echt toch willen zeggen, ga naar Dr. Plovier, wat heb je te verliezen, deze pc staat zo goed bekend, wellicht is een lift niet eens nodig maar heb je gewoon grotere protheses nodig om de borst netjes op te vullen en dan ook wel dual plane geplaatst.

Dus kruip in die telefoon en ga een consult maken bij Plovier., of wat BB zegt Dr. Nio die is ook goed. 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de afspraak met peeters (Ekeren) reeds gemaakt en ik dacht, ik ga eerst daarheen. Ik heb nog geen andere afspraak gemaakt, maar dat is wel mijn plan hoor :)

 

Peeters werkt liever met anatomische omdat hij dat natuurlijker vindt. Hij wil lipofilling doen omdat mijn huid volledig is uitgerokken en vol striemen zit ( onzichtbare maar je voelt ze wel. ) vandaar geen ronde implantaten want deze zouden terug zakken en vooral geen natuurlijk effect geven. 

 

Nio zie ik eerlijk gezegd echt niet zitten.. Ik werk 45 u per week en ik zou echt niet weten wanneer ik helemaal naar daan moet geraken... :( maar bij plovier ga ik zeker een afspraak maken. Ik wil wel heel graag weten of een derde visie aansluit bij een van de andere..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Dekatleen:

Ik had de afspraak met peeters (Ekeren) reeds gemaakt en ik dacht, ik ga eerst daarheen. Ik heb nog geen andere afspraak gemaakt, maar dat is wel mijn plan hoor :)

 

Peeters werkt liever met anatomische omdat hij dat natuurlijker vindt. Hij wil lipofilling doen omdat mijn huid volledig is uitgerokken en vol striemen zit ( onzichtbare maar je voelt ze wel. ) vandaar geen ronde implantaten want deze zouden terug zakken en vooral geen natuurlijk effect geven. 

 

Nio zie ik eerlijk gezegd echt niet zitten.. Ik werk 45 u per week en ik zou echt niet weten wanneer ik helemaal naar daan moet geraken... :( maar bij plovier ga ik zeker een afspraak maken. Ik wil wel heel graag weten of een derde visie aansluit bij een van de andere..

ah oke.. dat was zijn motivatie voor anatomisch.. Maar uhm, het gewicht is toch gelijk? of je nou een 300 cc (even ter voorbeeld) anatomisch plaatst of een 300 cc rond.. Het is 300 gram :106:
En als je het dual plane plaatst (dus half onder de spier) dan houdt de spier de prothese ook mee op de plaats, dus komt er nog minder gewicht op je weefsel.

Weet je, er is hier een meid geweest, die kreeg ook het advies: low profile, weinig cc, omdat ze een zwakke huid zou krijgen. Zij heeft echter (omdat het al 2 keer bij die pc mis was gegaan met de lichte prohtese, maar dat kwam door een slecht uitgevoerde operatie, niet door het aantal cc of het profile) gezegd: ik wil high profile, zoveel cc (had ze helemaal zitten uitzoeken) en wil het dual plane geplaatst, icm een nieuwe lift.
Nou. oke. Die pc had sowieso gezegd dat ze het ging doen, die lift en de operatie, en ze heeft toen aangegeven dat dat wel op eigen risico van de patient was.
Om een lang verhaal kort te maken, die meid heeft nu prachtige borsten! Dus... ja.. het gaat om visie, het gaat om techniek.. en als Plovier zegt: dat kan ik maken (neem een plaatje mee van wat je wilt, want hij is heel visueel ingesteld) dan zeg ik DOEN!
Oke.. jammer, Nio gaat hem dan niet worden idd.. Maar Plovier is even goed :) 

Ben benieuwd meid..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desert-rose, ik ga zeker een afspraak maken hoor ;) 

En enkel een prothese is echt geen oplossing, geloof me.. ik heb nu al grote prothesen, nog grotere gaan enkel maar zwaarder doorwegen vrees ik. 

 

Ik geloof wel dat het deels ook aan mijn huid ligt, want die is volledig uitgerokken tijdens mijn zwangerschap.

En mijn borsten waren ook assymetrisch. Maar ik ben vandaag ook te weten gekomen dat mijn pc enkel bij mijn rechterborst een lift heeft gedaan. Waarschijnlijk om ze terug symmetrisch te maken. Dit heeft hij me nooit verteld.. 

Peeters zei me dat hij al heel vaak eurosiliconen moest verwijderen... Ik zeg maar wat hij me vertelde he, want ik ken er helemaal niets van. Ik ben enkel nog meer in de war gebracht...

 

Ik vroeg wel of ronde prothesen ook een optie zijn. Hij zei dat dit kan maar op 45-jarige leeftijd dit absoluut niet meer natuurlijk zou overkomen bij mij omdat ze zowieso teeug zouden zakken. Bij anatomische met lippofilling is dat dan natuurlijker. En aangezien ik nu ronde heb, die enorm gezakt zijn en bovendien enorm lelijk, kan ik dat wel geloven.

maar op de duur weet ik het ook niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,vandaar dat je toch ook daarheen bent gegaan, en ik snap dat Peeters het natuurlijk vind, maar het gaat er uiteindelijk om wat jij wilt, en je mist nu de bolling en die ga je niet krijgen door anatomische en lipo.

En met lipo kun je wel iets opvullen, maar de striae krijg je daar ook echt niet mee weg, omdat striae diep in de huid zit en niet in het borstweefsel, dus je blijft het ook na de lipo zien.

En als ronde protheses dual plane of volledig achter de spier worden geplaatst heb je veel minder kans op zakken,want met een dunne huid en hang moet je gewoon niet voor de spier gaan plaatsen, daarom zijn ze nu ook zo veel gezakt.

En mocht het wel een lift worden met protheses, ook daarvan heb ik mooi werk gezien van Plovier.

Ik ben echt heel erg benieuwd wat Plovier gaat zeggen, neem een foto mee van wat jij mooi vind, en hij maakt het precies na, wat dat betreft is die man een tovenaar.

Laat ons maar weten wanneer je consult hebt ok?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm. hij praat wel een beetje naar zijn eigen straatje als je het mij vraagt haha.

Uiteindelijk maak jij echter de beslissing, maar laat je geen complex aanpraten of wat dan ook..
Ik heb dit soort standpunten echt nog niet vaak/zelden tot nooit gehoord/gelezen...

Je zou dit soort dingen eens kunnen checken bij Plovier tzt.. Die is meestal ook wel eerijk in zijn oordeel :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ok,vandaar dat je toch ook daarheen bent gegaan, en ik snap dat Peeters het natuurlijk vind, maar het gaat er uiteindelijk om wat jij wilt, en je mist nu de bolling en die ga je niet krijgen door anatomische en lipo.

En met lipo kun je wel iets opvullen, maar de striae krijg je daar ook echt niet mee weg, omdat striae diep in de huid zit en niet in het borstweefsel, dus je blijft het ook na de lipo zien.

En als ronde protheses dual plane of volledig achter de spier worden geplaatst heb je veel minder kans op zakken,want met een dunne huid en hang moet je gewoon niet voor de spier gaan plaatsen, daarom zijn ze nu ook zo veel gezakt.

Ik ben echt heel erg benieuwd wat Plovier gaat zeggen, neem een foto mee van wat jij mooi vind, en hij maakt het precies na, wat dat betreft is die man een tovenaar.

Laat ons maar weten wanneer je consult hebt ok?

xx

 

Peeters plaatst altijd dual plane, maar dan wel met anatomische. Het zou 850 extra zijn voor de lipo. En 5200 voor de rest dus ook een 6000 in totaal. Ik vrees dat dat bij Plovier ook zoiets gaat zijn. 

 

Ik ga in elk geval een foto meenemen van wat ik wil en ik hou jullie zeker op de hoogte :) 

 

Xx

Ja misschien moet ik inderdaad een foto meenemen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.