Ga naar inhoud

Vrouwtje85 : 23 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Vrouwtje85

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

k denk dat daar ook het aftekenen en het gesprekje met de anesthesist bijgeteld zit. Ook de lift zal het geheel wat langer maken vermoed ik. 

 

Het zal er wel bij horen dat ik nu voor de spiegel staand denk: wat prakkiseer ik nou? Niks mis mee???? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcoseverdoving en Slaappil duidelijk uitgewerkt... pijn komt nu vol binnen. Scherpe pijn. Heb een tramadol gekregen omdstbik ivm maagverkleining geen diclofenac mag. Even wachten tot deze zijn werk begint te doen en dan hopelijk weer een paar uurtje pitten. Ik heb mijn meiden even kunnen bekijken en ik ben zo happy! Album aanmaken wil nog niet dus misschien lukt het hier

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

rechts lijkt wat anders te staan maar ik lig wat schuin. Borsten doen niet echt pijn. Maar alsof ze bont en blauw zijn. Buik wel maar @vrouwtje85 , dat mag jij overslaan. ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fieleke:

Narcoseverdoving en Slaappil duidelijk uitgewerkt... pijn komt nu vol binnen. Scherpe pijn. Heb een tramadol gekregen omdstbik ivm maagverkleining geen diclofenac mag. Even wachten tot deze zijn werk begint te doen en dan hopelijk weer een paar uurtje pitten. Ik heb mijn meiden even kunnen bekijken en ik ben zo happy! Album aanmaken wil nog niet dus misschien lukt het hier

rechts lijkt wat anders te staan maar ik lig wat schuin. Borsten doen niet echt pijn. Maar alsof ze bont en blauw zijn. Buik wel maar @vrouwtje85 , dat mag jij overslaan. ;))

Wauww je hebt een paar mooie vriendinnen gekregen.

welke cupmaat had je eerst? 

 

Haha laten we hopen dan dat ik straks van Mn buik minder last heb. Maar ik houd sowieso rekening met pijn, blijft tenslotte een beste operatie :) 

 

hoe gaat het met opstaan om naar de wc te gaan? Dat is eigenlijk het enige waarvan ik denk hoe ga ik dat straks in hemels naam doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames van het goede leven! Excuses voor de radiostilte zolang maar ik moet eerlijk toegeven dat het me niet meegevallen is. Echter, gister zijn de drains verwijderd uit mijn onderbuik en dat geeft zoveel meer bewegingsvrijheid!

Even een verslagje van mijn veldslag vorige week.

 

Ik was dus zoals al eerder vermeld eigenljik helemaal niet zenuwachtig. Prettig natuurlijk. Bij aankomst bij Boerhaave werd ik vrijwel direct opgehaald door een verpleegkundige. Zij bracht me naar het bed waar ik voor de operatie zou " verblijven". Ik moest het beroemde operatiehemd aan, mutsje op, slofjes aan en twee paracetamollen innemen. Kort daarna kwam de "slaapmeester". Prettige vent, hij gaf me ondanks mijn betrekkelijke rust toch een kalmeringstabletje en die hakte er meteen in. Wat korte vraagjes en ik ben meteen al in slaap gevallen. Daarna kwam van der Weij. Hij heeft het hele oorlogsgebied bekeken en vol strepen getekend en daarna mocht ik mee naar de OK. Lopend. Al snel lag ik op de tafel, werd voorzien van infuus, plakkers en er werd prettig gebabbeld. Ik herinner me twee keer in een kapje geademd te hebben en daarna werd ik heel easy en relaxed wakker op de slaapzaal. Vrijwel geen pijn op dat moment. Vd Weij stond verslag te doen maar dat is compleet langs me heen gegaan. Herinner me dat ik in mijn BH keek maar dacht nog niet aan de beurt geweest te zijn omdat ik niets voelde. Daarna nog een paar uur liggen pitten tot ik klaarwakker was en een paar uur met mijn gezellige overbuurvrouw heb liggen kletsen. Zij had juist een borstverkleining ondergaan.

Volgende ochtend werden we allebei snel naar buiten gewerkt. Welliswaar heel vriendelijk maar het was duidelijk de bedoeling dat we snel snel snel weer huiswaarts gingen. Op dat moment trok ik dat door de verdoving nog wel maar eenmaal thuis heb ik een zware dag gehad. Ik voelde me heel zielig, alles deed me zeer, snel geirriteerd, gewoon naar.

Het is gewoon erg lastig om en je buik te ontzien en je armen niet te gebruiken als je uit bed moet komen of iets dergelijks. Naast de paracetamol had ik tramadol gebruikt maar dat was geen goed idee. Naast het feit dat ik er een soort van van ging trippen ben ik ook twee keer net niet flauwgevallen. Zondags weer mee gestopt dus wat dat was gewoon niet safe. Pijn is goed te doen nu al is mijn rechterborst af en toe schreeuwend pijnlijk.

Buik valt me eigenlijk alles mee. Meeste last heb ik gehad van de drains maar deze zijn er gisteren gelukkig uitgehaald. Ook de pleisters zijn eraf, ook heerlijk! Borsten zijn nu ook wat gelijker aan elkaar want die eerste foto is eigenlijk gewoon lelijk ahahaha. Vd Weij was erg tevreden over het genezingsproces, littekens zien er rustig uit en ik mag gaan smeren met de creme welke hij meegaf. Fase twee is in werking getreden dus! Vanmorgen alweer een beetje kunnen rommelen in huis al heb ik erg last van mijn rug van het krom lopen en krom liggen, maar toch fijn ook zelf ook weer wat te doen. @vrouwtje85 , ik zeg eerlijk, ik vind het erg pittig de hele santenkraam tegelijkertijd, en tot gister dacht ik ook dat ik het niet zou aanbevelen maar nu de drains wegzijn voel ik me echt gelijk een stuk beter is valt een weekje " afzien" ook wel weer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou hier dan eindelijk ook mijn verhaal, ben nu 24 dagen po en heb eindelijk tijd en fut gevonden om eraan te beginnen.

 

do 23 februari was het zo ver....eindelijk!!! ik moest me om 10.30 melden, mooie tijd vond ik zelf. Bij aankomst nog wat formulieren moeten invullen en rond 11.45 werd ik gehaald om mee te gaan naar de verkoeverkamer, waar ik me alvast mocht omkleden in het welbekende mooie blauwe pakkie, nog even moeten wachten en toen kwam dr van der Weij om alles af te tekenen. Nadat dat gedaan was duurde het niet heel lang voordat de anesthesist mij kwam halen om lopend met natuurlijk mooie slofjes en een mutsje op naar de operatiekamer te gaan.

Ik mocht gaan liggen, 2 super aardige mannen die mij samen klaar maakte voor de operatie, de een deed alle plakkers op mijn lijf en de ander plaatste het infuus in mijn hand. had het verschrikkelijk koud en lag te bibberen als een gek, waardoor mijn hartslag ook omhoog schoot, er werd nog aan me gevraagd of ik het spannend vond omdat hij dat aan mn hartje hoorde :) Spannend dat was het, maar had het vooral heel erg koud, nog wat gebabbeld over mijn kids en nadat ik het weer iets warmer kreeg, zakte mn hartslag ook weer. kreeg nog even een aai over mn wangen en er werd op de valreep nog even gevraagd hoeveel cc ze zouden plaatsen. Toen was het zover, de slaap kwam eraan werd me verteld en weg was ik.

Ik kan me dus totaal niet herinneren dat ik op de verkoeverkamer ben geweest en dus ook niet dat ik daar wakker ben geworden. Op het moment dat ik een beetje bij kwam heb ik een verpleegster om mijn telefoon gevraagd en heb ik mijn vriend, moeder en schoonmoeder geappt. Er was geen touw aan vast te knopen en kan me ook niet herinneren dat ik die appjes heb gestuurd, mn moeder heeft uiteindelijk mn vriend maar gebeld voor info en mn vriend vroeg me of ik kon bellen? waarop ik antwoordde; misschien straks als ik op zaal lig. Ik dacht dus echt dat ik wakker werd op de verkoeverkamer, totdat ik wat beter bij kwam en het tot me doordrong dat ik al op zaal lag. Kan me vaag nog herinneren dat ik 2 boterhammen heb gegeten en kan me heel vaag nog herinneren dat ik als avond eten Pasta had besteld met de mededeling dat ik er geen groente doorheen wilde :)

Nog even gezellig met de 2 dames die bij mij op zaal lagen gekletst, wat ook wel weer komisch was, ik stelde 1 van de dames allemaal vragen die ik schijnbaar ook al had gesteld toen ik nog koekoek was :D.

Vriendlief was nog even op bezoek geweest en toen begon de avond/nacht. er kwam nog even een verpleegster langs die me het resultaat liet zien.....als ik naar beneden keek had ik het idee dat mn borsten nog heel klein waren maar wowww dat was wel even anders in de spiegel en mijn buik was ik ook meteen heulllll blij mee....eindelijk die dikke kwab weg :136:.

Het liggen en je eigenlijk heel moeilijk kunnen bewegen was best heavy. ik dacht nog toen ik nog in de kliniek lag....dan kan ik straks mooi even naar de wc, even mn rug en benen strekken.....tot ik zag dat de katheter bij mn overbuurvrouw geleegd werd.....shit ik had ook zon ding, dat wist ik dus niet.

De volgende ochtend heerlijk naar huis. de eerste 3 dagen verplichte bedrust waren pittig, 3 dagen op je rug liggen is toch minder relaxed als ik voor van te voren voorgesteld had.

Na die 3 dagen naar beneden gestrompeld en even heerlijk op de bank kunnen zitten, dat was echt even lekker.

Na een week op controle geweest bij dr van der Weij, alles zag er mooi uit en eindelijk die vervelend rot Drains die in mn buik zaten verwijderd, dat was echt een hele opluchting, wat een gedoe zeg een week lang met die containers rond slepen. Wat wel naar was dat ik op een gegevenmoment last kreeg van een kriebelhoest, kan je vertellen dat dat niet zo fijn is met zon ritssluiting in je buik.

Na 1,5 week werd ik op maandag weer wat mobieler, wat wasjes gedaan in huis en wat opgeruimd, zo dat heb ik gemerkt...dinsdag werd ik wakker met onwijze spierpijn in mn benen en ik dacht dus ook in mijn zij, het deed zeer met ademen en hoesten en niezen. Totdat ik de nacht van dinsdag op woensdag rond 03.00 wakker werd met onwijze pijn mijn zij en kon amper ademen, uiteindelijk is de pijn iets afgezwakt en ben ik rechtop in bed blijven zitten omdat het als ik ging liggen weer pijnlijker werd. Om 08.00 meteen huisarts gebeld en mocht om 10.30 komen. Zij stuurde mij meteen door naar de ehbo en wat bleek daar na heeeeeel lang wachten, bloed afname, longfotos en een ct-scan.... Ik had longembolie :( en alhoewel ik pijn had aan 1 kant, bleek dat de embolie aan 2 kanten zat. Wat een domper was dat zeg, ik was juist zo goed aan het herstellen. mocht dus mooi meteen 2 nachten blijven.

Zit voor nu dus een half jaar aan de bloedverdunners vast.

Wat ik trouwens wel heel netjes vond is dat dr van der Weij mij persoonlijk heeft gebeld om te vragen hoe het met me ging, hij had bericht gehad van het ziekenhuis waar ik was opgenomen.

Gelukkig gaat het met het herstel van de bwc en de bv heel goed, merk alleen dat ik verschrikkelijk snel benauwd en buiten adem ben. Maar goed, het is dan nu dus ook allemaal dubbelop geweest....de operatie, de narcose, en de longembolie.

Maar we zijn op de goede weg....heb alleen nog wat last van de wonden onder mn borsten, die trekken af en toe nogal.

Volgende week ga ik weer proberen wat uurtjes te werken, ben benieuwd hoe dit zal gaan.

 

Nou het is nogal een lap tekst geworden, maar mijn verhaal staat er eindelijk op :D

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is geen fraaie afsluiter, een embolie! Gelukkig ben je weer op de goede weg! Wat vind je tot dusver van het resultaat? Heb je niet de neiging om lang voor de spiegel te kijken naar wat nu eindelijk daar is? Ik ben tiettechnisch erg tevreden. Mijn buik in wezen ook wel maar had nog wat meer vanaf gekund denk ik. Bij de volgende controle wil ik vragen of ik gelijk heb. Ben je nu uitgesleuteld aan jezelf of heb je nog verdere wensen? Ik wil mijn achterwerk nog wat bijschaven. Niets toevoegen hoor, zeg maar een ooglidcorrectie maar dan onder mijn billen :)).Ik geloof dat vd Weij dat niet in zijn pakketje heeft dus moet op zoek naar een andere arts vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fieleke:

dat is geen fraaie afsluiter, een embolie! Gelukkig ben je weer op de goede weg! Wat vind je tot dusver van het resultaat? Heb je niet de neiging om lang voor de spiegel te kijken naar wat nu eindelijk daar is? Ik ben tiettechnisch erg tevreden. Mijn buik in wezen ook wel maar had nog wat meer vanaf gekund denk ik. Bij de volgende controle wil ik vragen of ik gelijk heb. Ben je nu uitgesleuteld aan jezelf of heb je nog verdere wensen? Ik wil mijn achterwerk nog wat bijschaven. Niets toevoegen hoor, zeg maar een ooglidcorrectie maar dan onder mijn billen :)).Ik geloof dat vd Weij dat niet in zijn pakketje heeft dus moet op zoek naar een andere arts vrees ik.

Ik ben idd ook meer tevreden over Mn tieten dan over mijn buik. Mijn navel zit iets uit het midden en ik vind mijn bovenbuik nog wel bol, daardoor heb ik zelfs getwijfeld of mijn spieren wel gereefd waren, maar dit heb ik nagevraagd en is wel gedaan. De bolling moest ik nog even een poos afwachten. Maar ben wel heel blij dat ik het dikke kwab gedeelte in elk geval kwijt ben, alleen die navel is wel erg jammer, maar gelukkig draag ik geen naveltruitjes meer :D

voor mij geen gesleutel meer nu hoor. Mijn billen ga ik gewoon trainen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Zo dat is heftig een longembolie gehad, gelukkig was je er op tijd bij, en de benauwdheid die je nu ervaart hoort er natuurlijk bij.

Je lichaam heeft nu zo veel energie nodig om goed te herstellen, doe maar lekker rustig aan, het is alles bij elkaar een behoorlijke aanslag op je lichaam.

 

Gelukkig gaat je herstel zoals het moet,en daar verder geen rare dingen.

 

Beterschap en even lief zijn jezelf.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

 

Zo dat is heftig een longembolie gehad, gelukkig was je er op tijd bij, en de benauwdheid die je nu ervaart hoort er natuurlijk bij.

Je lichaam heeft nu zo veel energie nodig om goed te herstellen, doe maar lekker rustig aan, het is alles bij elkaar een behoorlijke aanslag op je lichaam.

 

Gelukkig gaat je herstel zoals het moet,en daar verder geen rare dingen.

 

Beterschap en even lief zijn jezelf.

 

xx

Dank je voor je berichtje. 

Idd een hele aanslag, deze week nog even rustig aan en dan volgende week het werk weer opbouwen. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, nog even een weekje rust, en dan echt gaan kijken per dag wat je kunt.

en nu is zowieso in het begin gaan werken een opgave,en dat zul je ook best gaan merken,zou wel duidelijk aangeven op je werk, als het niet gaat,dat je dan bijv halve dagen kunt beginnen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Inderdaad, nog even een weekje rust, en dan echt gaan kijken per dag wat je kunt.

en nu is zowieso in het begin gaan werken een opgave,en dat zul je ook best gaan merken,zou wel duidelijk aangeven op je werk, als het niet gaat,dat je dan bijv halve dagen kunt beginnen.

 

xx

Werk in de horeca wat echt wel hard werken. 

Heb vandaag mijn baas gesproken en aangegeven dat ik denk dat ik hele dagen (draai dagen van 10 uur) nog niet ga trekken, toen kwam hij zelf met eerst een paar uurtjes een spitsje draaien. Hij toont gelukkig veel begrip, ben daar wel heel blij mee 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vrouwtje85:

Werk in de horeca wat echt wel hard werken. 

Heb vandaag mijn baas gesproken en aangegeven dat ik denk dat ik hele dagen (draai dagen van 10 uur) nog niet ga trekken, toen kwam hij zelf met eerst een paar uurtjes een spitsje draaien. Hij toont gelukkig veel begrip, ben daar wel heel blij mee 

xxx 

 

Ja hele dagen dat ga je echt nog niet redden,super dat je een fijne begripvolle baas hebt.

Doe echt rustig aan meis, want je hebt er niets aan als je dadelijk instort.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff vandaag weer allemaal rariteiten. Moest vanmorgen onverwachts niezen, zo onverwachts dat ik de kans niet had om Mn buik te ondersteunen. Voelde tijdens het niezen alsof er iets knapte in Mn buik, het begon meteen te branden van binnen maar dit trok vrij snel weer weg. Voelde wel een beetje raar daarna maar voelde me wel goed. Heb even de kliniek gebeld en de verpleegster raadde me aan in de gaten te houden of ik geen koorts, vocht of blauwe plekken kreeg. Nadat ik de telefoon had opgehangen ging ik naar de wc en had ik wat bloedverlies. Ik slik gewoon de pil en heb eigenlijk nooit last van doorbraakbloedingen, heb de verpleegkundige meteen even terug gebeld, die vond het allemaal ook een beetje vreemd dus wilde toch even overleggen. Dr van der weij was niet aanwezig dus ik zou terug gebeld worden door dr schuringa, was 10.00 dat ik belde en om 16.00 was ik nog niet terug gebeld. Zelf weer gebeld en toen werd ik na 5 min terug gebeld door de assistente, dr schuringa raadde aan om even langs de ehbo te gaan omdat hij niet dacht dat het iets met mijn operatie te maken kon hebben. 

Heb zelf eerst maar even naar de ehbo gebeld ipv er meteen heen te rijden en zij raadde aan in de gaten te houden hoe het gaat, aangezien ik me verder gewoon goed voel en het bloeden na die paar druppeltjes smorgens gestopt is en zij ook geen link kunnen leggen tussen de operatie, de longembolie die ik na 2 weken na de operatie kreeg en het bloedverlies. 

Maar blijf het wel een beetje vreemd vinden allemaal, was de bloeding na het knapje in Mn buik toeval? Was het toch een doorbraakbloeding (ook al heb ik dat nooit)? En wat was het knapje? Een gesprongen hechting binnenin? Zou het toch iets met de longembolie te maken kunnen hebben? 

Het maakt me allemaal wel een beetje onZeker, maar moet het maar afwachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je je onzeker gaat voelen door dit soort voorvallen. Ik ben natuurlijk een leek maar het bloed kan via je blaas of je baarmoeder zijn gekomen. Beide niet gerelateerd aan je operatie. Ik zou erop gokken dat het puur toeval is. Het knapje herken ik maar dan van toen ik een keizersnede had gehad. Ik zal zweren dat er toen ook een hechtinkje sprong of dat er een soort verkleving lossprong. De brandende sensatie daarna herken ik ook. Gelukkig verder nooit last van gehad en volgens mij was er aan de buitenkant ook geen " gevolgschade" ;).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Fieleke:

Ik snap dat je je onzeker gaat voelen door dit soort voorvallen. Ik ben natuurlijk een leek maar het bloed kan via je blaas of je baarmoeder zijn gekomen. Beide niet gerelateerd aan je operatie. Ik zou erop gokken dat het puur toeval is. Het knapje herken ik maar dan van toen ik een keizersnede had gehad. Ik zal zweren dat er toen ook een hechtinkje sprong of dat er een soort verkleving lossprong. De brandende sensatie daarna herken ik ook. Gelukkig verder nooit last van gehad en volgens mij was er aan de buitenkant ook geen " gevolgschade" ;).

 

Hey Meis, 

ja ergens weet ik ook dat het niets met elkaar te maken kan hebben, het zal waarschijnlijk wel echt stom toeval geweest zijn, maar vond het zo gek, aangezien ik eigenlijk nooit last van bloedverlies heb. En gelukkig voel ik me wel gewoon goed. Ze zijn in het zh op de hoogte en als er iets is mag ik meteen bellen. En de kliniek is ook op de hoogte. 

 

Hoe is het nu met jou? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Vrouwtje85 @Fieleke goedenavond dames,

Ik heb jullie verhalen door gelezen want ik heb in Augustus twee afspraken staan voor een Mommy make-over en ben ondertussen informatie aan het zoeken maar kan niet veel vinden van dames die daar mee bezig zijn.

 

Zelf was ik eerst van plan om een BV en Buikcorrectie te apart te laten doen, maar toen ik 10 juni mijn 1e BV gesprek had kreeg ik te horen dat ik zou moeten gaan liften. Beetje van geschrokken want wilde dat eigenlijk niet dus na veel nadenken had ik zoiets van nou dan alles maar in 1x en dan is het ook maar 1x herstellen.

 

Nu ik jullie verhalen lees begin ik toch weer te twijfelen.. met de kennis die jullie nu hebben wat zouden jullie mij dan adviseren ?

Mommy make-over of ieders apart met ongeveer 3-4 maanden tussen tijd om te herstellen ? 

 

Hopelijk willen jullie mij hiermee helpen en adviseren :blush:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zeeuwsmeisje,

 

Ik heb dus een benelli-lift met borstvergroting + bwc met reven van de spieren ondergaan bij vd Weij. De eerste week vond ik het echt heel pittig. Komt misschien ook omdat ik een maagverkleining heb waardoor het benodigde voedsel voor snel aansterken nu eenmaal niet zo snel naar binnen ging als misschien beter was geweest dus in die zin is het voor een ander wellicht iets makkelijker.

Ik vind het nu achteraf gezien best te doen. Als je maar echt goede dagelijkse hulp hebt de eerste twee weken.

Het in en uit bed komen was vooral het probleem. Omdat je zowel je buik als je armen niet mag gebruiken om echt kracht te zetten en helaas kan ik nog altijd niet vliegen :). Na die twee weken gaat het ineens best snel met herstellen, vooral zodra de drains verwijderd zijn lijkt het lichaam zich beter te kunnen concentreren op het echte herstel ipv soort van gevecht aan te gaan met die rare buisjes in je onderbuik.

Ik herstel momenteel van een billift welke ik ook bij Boerhaave heb laten doen drie weken geleden. Ook hiervoor moet ik het zes weken rustig aan doen. Ik weet niet hoe het met jou zit natuurlijk maar ik ben een zeer slechte stilzitter en vind het knap lastig dat ik me nu weer 6 weken gedeisd moet houden hahahaha. Alles voor een goede afloop natuurlijk maar ik zou het als ik jou was gewoon in 1 keer laten doen mitssssss je echt goede hulp in huis kunt regelen en een hoog/laagbed kunt plaatsen, dat scheelt veel gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fieleke fijn dat je geantwoord hebt op mijn oproep :wub:

 

Wat is een bennilift ? Ik heb al wel een aantal methodes gezien , een streepje onder de tepel en streepje + rondje rondom de tepel ....

 

Wat was voor jou pijnlijker borsten of buik ? 

Ja ik vind die drains helemaal niks waar jij het over hebt want ik ben als de doods voor bloed en hechtingen enz.... ben ik echt een muts in.

 

Hoe kwam je überhaupt uit bed ? Ik heb er al over na zitten denken maar kan geen oplossing vinden. 

Mijn man zit in ploegen dus 1 werkweek vrij is dan ongeveer 3 weken thuis ...gelukkig ! Als hij vrij krijgt :unsure:. Gelukkig nog 2 tiener zoons ! 

 

Ik heb een maand vrij gehouden in mijn werk agenda , 3 weken ga ik zeker vanuit en kan het verlengen met 4 weken ;) dan zal ik wel tegen mijn werkgever moeten vertellen waarom denk :blush: maar zal geen probleem zijn. 

 

Zou je deze behandeling anders hebben willen doen, bijv in 2x of zou je het weer zo doen ?

 

Als je het prettiger vind om via pb te kletsen dan is dat voor mij ook goed !!!

Jammer dat over dit onderwerp weinig te lezen valt :(

Ik vind dit een leuke forum, zo samen met iedereen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zeeuwsmeisje, ik lees je berichtje nu pas. 

 

Ik vond idd de eerste week het meest pittig, wat Fieleke ook zegt, inderdaad het in en uit bed komen was een ramp, mijn vriend heeft me echt constant moeten helpen met overeind komen en ook weer met gaan liggen. De Drains zijn inderdaad geen pretje, het zit gewoon de hele tijd in de weg, was erg blij dat die er na een week uit mochten, dan lijkt het er inderdaad op dat je herstel een stuk sneller gaat, vanaf dat moment wordt je ook weer een beetje mobieler, wat ook erg fijn is. 

 

Ik had 3 weken vrij van werk en zou dan meteen weer aan het werk gaan, helaas liep dat bij mij iets anders doordat ik na 1,5 week in het ziekenhuis belandde met dubbelzijdige longembolie, dus ik ben na 4 weken mijn werk weer gedeeltelijk gaan hervatten. 

Werk nu alweer een poosje gewoon mijn normale uren en het gaat goed. Ben echt superblij dat ik het heb laten doen en ondanks de longembolie ben ik nog steeds blij dat ik het in 1x heb laten doen, ik heb dan wel geen lift gehad, alleen een vergroting en een bwc met reven van de spieren, maar vond het wel fijn dat ik maar 1x heb hoeven herstellen. 

Zorg er alleen wel voor dat je echt zeker de eerste week hulp in huis hebt, want je bent echt afhankelijk. 

 

Oh ja en heb meeste "last" heb ik gehad van Mn borsten. 

 

Succes in elk geval met het maken van je keuzes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Fieleke en @Vrouwtje85 Hallo Dames, vrijdag is het zo ver dan krijg ik mijn eerste consult voor een Mommy make-over , ik vind het stiekem toch wel spannend :blush:

 

En volgende week woensdag mijn 2e consult. Daarna ga ik mijn keuze maken bij wie en wanneer.

 

Hopelijk kunnen ze er van maken wat ik zelf hoop te bereiken. :unsure: zenuwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.