Ga naar inhoud

Vrouwtje85 : 23 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Vrouwtje85

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

23 februari is het na eigenlijk al jaren twijfelen toch ook zover en krijg ik een bv en een uitgebreide buikwand correctie, uitgevoerd door dr van der Weij.

Ik heb in totaal 2 consulten gehad,de eerste bij Bergman clinic, bij dr verduijn. En daarna bij dr van der Weij, werd bij dit consult zoveel wijzer dan bij de eerste, plus dat ik over Verduijn niets terug kon vinden op internet. 

Helaas kan ik niet eerder ivm werk dan 23 feb, maar ik kijk uit naar de operatie. 

Voor zover even wat over mijzelf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis, en welkom.

Spannend hoor een mommy make over, en het lijkt nu nog ver weg, maar de tijd gaat best snel, lekker rustig op je gemak alle voorbereidingen gaan treffen.

Er is inderdaad niet zo heel erg veel te vinden over Dr. Verduijn, maar als jij je ook beter op je gemak voelt bij Dr. van der Weij, dan moet je echt altijd op je gevoel af gaan, want ook uitleg over de hele operatie is zo belangrijk.

Ik heb gelijk even de titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je updates, vragen en als je het leuk vind ook na je operatie je verslag neerzetten.

Lees je hier ook goed in, want er is toch ook best wel wat info te vinden over zowel de operatie als de pc/

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Fieleke:

Hoi @Vrouwtje85, spannend he, ik krijg eenzlfde operatie 12 januari, ook bij vd weij. ik ga je volgen! Wat voor implantaten heb je gekozen?

Hoi hoi, zeker spannend. Jij mag iets eerder als ik, benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen. Ik ga eens even kijken of ik kan vinden hoe ik jou kan volgen (ben nog niet zo bekend op deze pagina :))

Ik heb gekozen voor anatomische implantaten, heb met dr van der Weij 340/350cc afgesproken. En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RVtje:

Hoi, ook ik ga je volgen! Gek idee lijkt me om al een definitieve datum te hebben! Worden ze voor of achter de spier geplaatst? Ik twijfel nog tussen van der Weij en Koeijers.. lastig!

Hoi hoi, ze worden voor de spier geplaatst. In een ander consult bij Bergman werd achter de spier aangeraden maar volgens van der weij heb ik genoeg ruimte om ze ervoor te plaatsen en zou dan ook sneller hersteld zijn. Wat ivm mijn werk in de horeca wel heel fijn is. 

Hoeveel cc ga jij laten plaatsen? En ga je ook voor een mommy make over of alleen de bv? 

En wat betreft de definitieve datum.... jaa echt super spannend. Ik tel de dagen af. Gelukkig de drukke tijd voor de boeg, dus voor ik het weet is het zover :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Fieleke:

Ik koos ook anatomisch voor de spier, 300cc Mentor. Maar ik twijfel over de maat dus ik ben voornemens om nog een keer de 300cc en de 350cc te passen. We doen het tenslotte maar 1 keer als het goed is, dus dan nog maar een keer lastig zijn ..

Bij twijfel zou ik idd zeker nog een keer gaan passen. Is toch iets waar je heel lang aan vast zit. Zou zonde zijn als je achteraf of niet tevreden bent. 

Tijdens het consult kwam hij zelf eerst met 380cc maar waren het er uiteindelijk wel overeens dat dit toch echt wel een tikje te groot voor mij zou zijn en minder natuurlijk zou ogen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snelle herstel is zeker fijn, hoop echt dat het bij mij ook een optie is! Horeca is wel heftig werk waar je er toch vaak alleen voor staat volgens mij.. Hoe lang kun je vrij nemen? 

Nog geen idee hoeveel cc, ik ben nog bezig om een afspraak te maken haha. Als ik naar fotos kijk met een vergelijkbare situatie verwacht ik rond de 350cc. Ik ga alleen voor een bv. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei RVtje:

Dat snelle herstel is zeker fijn, hoop echt dat het bij mij ook een optie is! Horeca is wel heftig werk waar je er toch vaak alleen voor staat volgens mij.. Hoe lang kun je vrij nemen? 

Nog geen idee hoeveel cc, ik ben nog bezig om een afspraak te maken haha. Als ik naar fotos kijk met een vergelijkbare situatie verwacht ik rond de 350cc. Ik ga alleen voor een bv. 

Klopt, het is idd vrij heftig werk. Mn baas en ik hebben voor nu 4 weken aangehouden. Merk wel dat ik nu bij alles op Mn werk denk; hmmm zou dit wel gaan straks? Ik ben vrij klein en echt bijna alles op Mn werk is hoog. Vind het ook lastig  om te bedenken hoelang herstel ik nodig zal hebben, de ps dacht een week of 3 en toen ik vroeg hoelang ik Mn armen niet boven Mn hoofd mag tillen zei hij een weekje terwijl de consulente na het gesprek zei dat ik Mn armen 6 weken in 45graden moet houden :/

Nu ik er zo over nadenk, is het misschien toch wel handig nog even een gevolg gesprekje in te plannen. 

Ik vond Mn gesprek met van der weij trouwens heel fijn, hij gaf ook veel info zonder dat ik erom hoefde te vragen. Zou gewoon eens bij verschillende ps een consult aanvragen als ik jou was 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei RVtje:

Ik dacht trouwens dat met plaatsing voor de spier je alles wat eerder mocht en kon, 6 weken :blink:

Ja 6 weken vnd ik inderdaad ook wel heel erg lang. En ik dacht idd ook dat het allemaal wel eerder mag, misschien ging de consulente er wel van uit dat ze achter de spier geplaatst zouden worden 

 

hopelijk kun je een beetje snel terecht voor je consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk vergist ze zich :)

Dr Koeijers heeft geen consult op zaterdag kreeg ik als reactie, lijkt me voor zowel hun als mezelf niet zo prettig als er 2 kinderen bij zijn ;) dus dan moet ik nog wat zien te regelen.

Van Boerhaave heb ik nog geen reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei RVtje:

Hopelijk vergist ze zich :)

Dr Koeijers heeft geen consult op zaterdag kreeg ik als reactie, lijkt me voor zowel hun als mezelf niet zo prettig als er 2 kinderen bij zijn ;) dus dan moet ik nog wat zien te regelen.

Van Boerhaave heb ik nog geen reactie.

Ik ben zelf op een zondag geweest bij dr van der weij. Misschien is zondag ook een optie voor je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch nog een passessie ingelast :). Ik denk tevreden te gaan zijn met 300 cc maar wil het nog een keer zien in de spiegel waarom ik de 350cc bij mijn eerste afspraak too much vond. Ik denk namelijk dat ik toen nogal opgelaten was door de hele situatie. Zo halfnaakt bij een vreemde kerel die aan je borsten zit enzo... Altijd moeite gehad met mijn eigen borsten en nu moest ik zo bewust kijken naar iets wat er met van die kipfilets ook nog niet super uitziet ahahahaha. Nu ik voor de derde keer een afspraak heb, vermoed ik dat ik de grootste gene wel kan laten varen.

Begin nu wel af te tellen naar 12 januari. Ook wat dingen te regelen voor erna. Hulp in huis, dat soort dingen. Vooral die buikwandcorrectie lijkt me heftig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fieleke:

Ik heb toch nog een passessie ingelast :). Ik denk tevreden te gaan zijn met 300 cc maar wil het nog een keer zien in de spiegel waarom ik de 350cc bij mijn eerste afspraak too much vond. Ik denk namelijk dat ik toen nogal opgelaten was door de hele situatie. Zo halfnaakt bij een vreemde kerel die aan je borsten zit enzo... Altijd moeite gehad met mijn eigen borsten en nu moest ik zo bewust kijken naar iets wat er met van die kipfilets ook nog niet super uitziet ahahahaha. Nu ik voor de derde keer een afspraak heb, vermoed ik dat ik de grootste gene wel kan laten varen.

Begin nu wel af te tellen naar 12 januari. Ook wat dingen te regelen voor erna. Hulp in huis, dat soort dingen. Vooral die buikwandcorrectie lijkt me heftig!

Je hebt helemaal gelijk, gewoon lekker nog een keer gaan passen. Ik denk dat ik eerdaags ook nog een gesprekje in wil plannen. Gewoon om toch nog even stap voor stap te horen wat het plan nou precies is. Ik weet het wel, maar het was zoveel info dat ik het gewoon graag nog eens wil horen. En ook omdat de ps en de consulente elkaar zo tegenspraken wat betreft de tijd dat ik Mn armen niet hoog mocht tillen. 

De buikwand correctie lijkt mij idd ook heel pittig. Lees veel verhalen over het reven van de spieren. Ik mijn moeder en Mn vriend hebben een heel Schema gemaakt, voor wie mij wanneer helpt. Benieuwd ook hoe de kids het gaan vinden, dat mama even niet zo veel kan. Maar de tijd kan mij niet snel genoeg gaan, ben er elke dag mee bezig. 

Wij gaan de dagen aftellen, jij tot 12 jan en ik 23 feb. Klinkt wel heel ver weg nog Haha :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker nog een keer gaan passen ja, anders heb je achteraf spijt.. En je moet er toch je hele leven mee doen :)

Kan me goed voorstellen dat je je opgelaten voelt, ook al zien zij de hele dag niks anders. Als iets al jarenlang een punt van onzekerheid is. Ik zie er ook wel een beetje tegenop maarja. Moet nog steeds de stap nemen om te bellen pff.

De combinatie buikwandcorrectie en borstvergroting lijkt me enorm zwaar! Maar om het apart te laten doen is natuurlijk ook voor niemand een optie met die hersteltijden. Gelukkig zijn er mensen die voor je klaarstaan! Mijn ouders zijn heel erg tegen snijden in een gezond lichaam, heb het ze ook nog maar niet verteld maar ik zal ze wel nodig hebben naast mijn vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heb ik er nog helemaal niet over gehoord. Mijn moeder snapt het borstendeel wel maar de buik vindt ze overbodig. Zelf heeft ze nog veel meer striae dan ik op haar buik en een giga litteken van een fikse operatie, ik zou juist denken dat ze dat ook zou begrijpen maar nee dus. Ik ben er juist heel open en duidelijk over, tegen iedereen die het maar horen wil. Ik ben de verhaaltjes liever voor want o wat zal ik pronken met mijn hopelijk goed gelukte nieuwe meiden straks ;)!!!! Nee hoor, ik ga er zeker niet mee te koop lopen maar daar waar ik ze nu nooit accentueer hoop ik dat straks wel te durven doen, gewoon omdat ze dan passen bij mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders snappen juist het buik gedeelt heel goed. Ik klaag vaak over dat ik geen leuke kleding meer kan kopen omdat altijd Mn buik wil verdoezelen. Ben die uitgerekte blubberbuik helemaal zat, de striemen vind ik minder erg maar ach daar ben ik strakjes ook voor een groot deel vanaf. 

Mn borsten zijn niet heel klein maar na 2 zwangerschappen is het toch echt niet meer wat het geweest is. Draag nu voornamelijk de maximizers om het nog wat te laten lijken, dus ik denk dat het voor de buitenwereld niet heel erg zal opvallen. Weet eigenlijk ook niet op wat voor cupmaat ik straks ga uitkomen ongeveer. Maar heb 8 januari nog een 2e consult, dan ga ik er nog even een vragenlijst ingooien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn jullie maten nu eigenlijk (lengte, gewicht, cup) als ik vragen mag?

Mijn ouders vinden dat je van jezelf moet houden zoals je bent maar waarom zou dat niet net een beetje meer mogen zijn haha :P gewoon echt vrouw voelen..

Buikwandcorrectie kan ik me heel goed voorstellen hoor, zeker als je de resultaten ziet, echt mooi! En geweldig dat je dan leukere kleding aan kan dan nog voor de zwangerschappen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 42 jaar, 180 cm lang , weeg 70 kilo en had voor ik 40 kilo afviel een flinke D cup. Nu is daar de helft vanaf :(.

Mijn moeder vindt ook dat ik onterecht ontevreden ben met mijn lijf maar dat maakt me niet uit. Ik ben niet echt heel ontevreden, ik wil vooral de "schade" die het afvallen heeft veroorzaakt wat in te perken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 31, 1.61 lang (of kort :) ) 72 kilo en cupmaat 80c. 

En jij @RVtje

Ik kan inderdaad niet wachten tot ik weer wat makkelijker leuke kleding kan kopen. En ik vindt het ook hoor; als wij ons gelukkiger voelen door wel in ons te laten snijden? Waarom niet? Ik denk dat ik straks een stuk lekkerder in Mn vel zit. 

Mijn pc raadde me wel aan voor een nog beter resultaat nog iets af te vallen. Moest daar eigenlijk wel een beetje om lachen, hij zei het nog even op de valreep voordat hij de kamer bij de consulente verliet en mij een hand gaf :) . Ga het zeker wel proberen maar ik heb nog nooit gelijnt in heel Mn leven, weeg al jaren dit gewicht, eigenlijk sinds mijn laatste zwangerschap. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit tussen jullie in, 1.68, 62kg, met push-up bh 80b en ook 31jaar. Ik ben bezig om nog 1.5kg af te vallen, dan kan de pc het het beste beoordelen qua vetweefsel bij mijn borsten omdat dat mijn normale gewicht is of was eigenlijk haha. Maar als jij al een hele tijd dit gewicht hebt dan is dat zoals je bent toch. Met de buikwandcorrectie gaat er vanzelf wat vanaf ;)

Fieleke als jij zo je best hebt gedaan om er 40kg vanaf te krijgen dan mag je toch best met een trots gevoel naar het resultaat kunnen kijken ipv dat je toch nog een beetje teleurgesteld bent omdat je los vel ziet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.