Ga naar inhoud

rozebooz : 15 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hallo @rozebooz ik ben ook erg nieuwsgierig, vooral om te zien hoe 'nep'borsten er na een aantal jaar uit gaan zien...

Wat vind je zelf; zijn jouw borsten erg veranderd na een paar jaar (wat betreft vorm, stevigheid, hang, volume bovenin etc)  of valt t bij jou wel mee?

Mag ik ook in je album kijken als deze klaar is? 

Vast bedankt! ?

Haii @Robijntje02, ik noem het liever gewoon borstvergroting.? "Nepborsten" klinkt zo goedkoop en dat waren ze helaas zeker niet.? Haha 

 

Even nog verder voor de opheldering @Veerveertje en @Es1234567, Ik ben niet het goede voorbeeld om te laten zien hoe een borstvergroting na 3 jaar er uit ziet. Ik heb 2 hersteloperatie ondergaan aan 1 zijde en 7,5 weken terug een wissel aan beide borsten bij een andere kliniek. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

Haha @rozebooz ik heb ook 'nep' borsten hoor! Wist niet goed hoe ik t moest zeggen, vandaar de aanhalingstekens ?.

Had idd ook kunnen zeggen 'borsten die een borstvergroting hebben ondergaan..., maar ja, dit was wat korter/makkelijker, 1 woord ?; maar zeker niet denigrerend bedoeld hoor ?

Snap ik hoor.! Haha. Vatte het ook niet verkeerd op hoor. Vind enkel net wat mooier klinken.?

 

@Es1234567 laat ik het zo zeggen. Ik ben een geluksvogel denk ik. Uhuum..? Not...

 

Al heb ik het idee dat ik met de laatste operatie in goede handen ben bij een arts die zijn uitersten best doet. Verder wil ik er later op terug met mijn ervaring als ik er aan toe ben, gezien ik nu nog herstellende ben voelt dat nog beetje te vroeg ...Eerst zou ik een beetje het resultaat willen afwachten, positief of minder positief en nog een eind consult met mijn arts. Dat hij ook kan kijken of alles goed lijkt en ik horen wat hij precies heeft gedaan. Als het goed is begin mei, maar misschien later..? dan heb ik het gevoel denk ik dat ik beter dit hoofdstuk kan afsluiten en kan delen zodat andere dames iets eventueel weer aan mijn ervaringen hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, rozebooz zei:

 

@Es1234567 laat ik het zo zeggen. Ik ben een geluksvogel denk ik. Uhuum..? Not...

 

Al heb ik het idee dat ik met de laatste operatie in goede handen ben bij een arts die zijn uitersten best doet. Verder wil ik er later op terug met mijn ervaring als ik er aan toe ben, gezien ik nu nog herstellende ben voelt dat nog beetje te vroeg ...Eerst zou ik een beetje het resultaat willen afwachten, positief of minder positief en nog een eind consult met mijn arts. Dat hij ook kan kijken of alles goed lijkt en ik horen wat hij precies heeft gedaan. Als het goed is begin mei, maar misschien later..? dan heb ik het gevoel denk ik dat ik beter dit hoofdstuk kan afsluiten en kan delen zodat andere dames iets eventueel weer aan mijn ervaringen hebben. 

 

Tuurlijk! Alles op zijn tijd! Hopelijk gaat het herstel goed! En verloopt het naar wens :) Ik kon in dit topic niet wat terug vinden over je complicaties. Was het gewoon pech of ook slechte nazorg / beoordeling door de kliniek zelf? Ben benieuwd omdat ik daar zelf dus nog geopereerd ga worden! Kan ik het in een ander topic nalezen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Es1234567 zei:

 

Tuurlijk! Alles op zijn tijd! Hopelijk gaat het herstel goed! En verloopt het naar wens  Ik kon in dit topic niet wat terug vinden over je complicaties. Was het gewoon pech of ook slechte nazorg / beoordeling door de kliniek zelf? Ben benieuwd omdat ik daar zelf dus nog geopereerd ga worden! Kan ik het in een ander topic nalezen? 

Ik denk dat de arts kundig is en de zusters en verpleegsters echt ontzettend aardig. Zeker Tanne.?

 

Ik stuur je later even een privé berichtje ? is denk wat handiger voor nu. Heb je al een datum? ? Of is denk helemaal afhankelijk van het virus hé.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dankje! ??

 

Het was 1 april, toen 21 april en inmiddels 29 april. Ik ben te ongeduldig om het verder vooruit te zetten om meer zekerheid te hebben. Ik wil het al zo lang en sinds de knoop is doorgehakt verheug ik me er zo op! Hopelijk blijft het de 29e van april :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.