Ga naar inhoud

Monobloc Silicone SoftOne implantaat


Gast didi

Aanbevolen berichten

Ik heb 5 mei een consult in de wellness kliniek in belgie

Er is nu een aanbieding voor 1999 euro met Monobloc Silicone SoftOne implantaat

Mensen met deze kliniek of implantaten ervaring?

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Volgens mij zijn er redelijk wat vrouwen die die implantaten hebben.Vrouwen die in de Welness zijn geopereerd en in de Arenborghoeve.

Ik kan je niet helpen met ervaring over de kliniek.En eigenlijk ook nog niet over de implantaten.Het is bij mij nog geen twee weken geleden.

Kijk even in de topic van B-Cupje.Zij is daar geopereerd en heeft ook die implantaten.

Succes!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Didi ,

heb er idd een hele goede ervaring mee (Wellness én implantaten) : in mijn topic staan de bevindingen na een jaar .

Zelfs mijn man zegt nu nooit gedacht te hebben dat het zo goed zou aanvoelen (en uitzien natuurlijk) .

In mijn onderschrift hier vind je alvast enkele linken - onderstreepte woorden- die je kunnen helpen bij je zoektocht .

Bij wie is je consult trouwens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik weet niet bij wie ik een consult heb eigenlijk....heb vandaag gebeld en kon op 5 mei terecht?!

Kan je mij misschien een pb nericht sturen met wat jij ervoor betaalt hebt?

Sorry ben misschien nieuwsgierig , maar ik ben best een beetje achterdochtig omdat je daar voor 1999 euro al een borstvergroting kan laten doen...

Heb je fotos gezien , en ze zien er idd erg mooi uit:-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi didi

mijn nicht heeft ook een borst vergroting laten doen in welness door dr goerdin en is er zeer tevreden over.

ik zelf heb een consult op 12 mei met dr visser in welness.

ben wel wat zenuwachtig.

voor u veel succes

DYDY

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

hoi didi

mijn nicht heeft ook een borst vergroting laten doen in welness door dr goerdin en is er zeer tevreden over.

ik zelf heb een consult op 12 mei met dr visser in welness.

ben wel wat zenuwachtig.

voor u veel succes

DYDY

Ben zelf ook zeer tevreden over de Wellness kliniek in Genk. Heb mijn bv gekregen op 1-9-2010 geplaatst door dr. Damen.

Gr,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Deze topic eventjes terug openen :)

Er is deze maand weer een promo.
Aangezien ik ook nog twijfel, hoop ik hier meer ervaringen te lezen...

Ervaringen met de implantaten en Wellnesskliniek Genk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

En u zijn we 2016 ik wil mijn borstvergroting ook in de wellnes kliniek laten doen ik heb een jaar geleden een Consult gad met Dr verdonck. Nu moge ze van mij ook eens een promotie geven hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Hoi dames, ik dacht zal deze topic even updaten.

Ik ben op 4 september 2018 geopereerd door dr Parys in de Wellness Kliniek in Genk. En moet zegge ben tot nu toe heel erg tevreden. Ik mag de 19e terug voor controle en dan zie ik voor het eerst me eigen nieuwe borsten. Spannend!! Maar kan tot nu toe de Wellness Kliniek in Genk  echt aanraden.

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.