Ga naar inhoud

Miss91 : 20 januari 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Update 3 weken PO

 

Nou meiden ik ben alweer 3 weken PO, wat vliegt de tijd! Zoals jullie weten was mijn start niet zo rooskleurig, maar dat laat ik achter me en ik kijk vooruit! :) Na mijn 1e controle zou ik 23 febr. terug moeten komen bij Nio voor een tweede controle, maar dit is eerder (9 febr.) geworden. Met de dag zag/zie ik mijn boobies veranderen, maar of ik het nou positief of negatief vind wist/weet ik niet zo goed.. Links is de bovenkant iets hoger en rechts is een doorn in mijn oog want de double bubble zie ik steeds en de onderkant borst is/oogt daardoor ook stuk lager dan links :21: Ik merk(te) dat ik het niet los kan laten en het gewoon aan me vreet, word er ook onzeker/zenuwachtig door en ja ik weet dat iedereen het woord geduld hier moet kennen en ik dacht daar ook makkelijk over, maar als het over jezelf gaat dan is dat woord geduld toch echt irritant :27: Het ging dus niet zo lekker met me en ik heb begin deze week gebeld met de poli, moest foto's sturen zodat Nio het kon bekijken en die zei kom op consult. Ik ben eergisteren bij hem geweest en dat was zeker niet voor niets, dus erg blij dat ik had gebeld :) Het is voor mij wel een behoorlijk stuk rijden voor 5 minuutjes Nio zien, maar het is de moeite waard dus huppakee richting Amsterdam. Bij het binnenroepen komt hij gelijk ter zake, hij heeft best de sneltreinvaart erin, hij wil graag zijn tijd benutten en beantwoordt wel altijd al je vragen dus voor mij no problemo:76: Het resultaat van het consult is dat het a la boobies plan is veranderd. Eerst: na een week PO sportbeha uit en alleen 's nachts dragen met die rare vervelende constructie zodat indalingsproces goed zou verlopen. Nu: 3 weken PO en al een beugelbeha gaan dragen, een niet-voorgevormde en de beugel moet rechts iets anders dan normaal voor het wegtrekken van de double bouble en de sportbeha moet ik 's nachts nog aan:1boobs: Het regeltje van 6 weken dag&nacht sportbeha geldt dus niet voor mij en het zal dat sommige het gek vinden maar ik vertrouw Nio, hij weet wat hij doet dus ik volg zijn advies :D Wat wel leuk is is dat zijn eerste reactie positief was, hij zei bij het uittrekken van mijn beha: prachtig en ik zag ook aan zijn gezicht dat hij tevreden was met wat hij voor zich zag. Ikzelf dacht nou nog niet, maarja dit hoort er allemaal bij en het duurt het 3-6 maanden tot je echt inzicht hebt in het eindresultaat en dan nog zullen ze wat veranderen:36: Door dit consult en de nieuwe aanpak ben ik wel meer gerustgesteld, maar ergens maak ik me natuurlijk toch zorgen of het allemaal wel prachtig gaat worden in mijn ogen :P Nu zullen jullie denken ben je er wel blij mee? Ja op die 2 dingetjes na ben ik erg blij met mijn boobies, maar ik kan er nu niet echt van genieten merk ik, dat kan ik pas als het in mijn ogen perfect is, althans als de minpuntjes weg zijn. Ik ben soms emotioneel eronder en kijk momenteel even amper naar mijn borsten in de spiegel ;)  Mijn vriend maakt foto's zodat ik het verloop vastgelegd heb en ik straks ook hier een album kan maken. Op dit moment krijg ik veel vragen naar foto's en ik snap dit, maar ikzelf ben zoals je leest nog niet echt zeker erover en ik wil ze dus nog eventjes niet plaatsen:unsure: Dit klinkt misschien kinderachtig, maar het voelt nu gewoon zo en straks loopt dat vast wel los.. wie weet eerder dan verwacht maar voor nu aub even geduld:blush:  Even back to the update, ik ben 's avonds na het consult met mijn vriend naar de lingeriezaak gegaan voor de beugelbeha, de mevrouw was ontzettend aardig en geïnteresseerd. Ik heb 2 modellen gepast en merkte dat dit gefriemel niet zo geaccepteerd werd door mijn borsten, later ook behoorlijk veel pijn ;) Helaas was de uitverkoop afgerond en werd het dus een dure beha (87.95) uit de nieuwe collectie, maar wel een hele mooie van kant en de kleur is frambozenachtig: foto volgt. Wat straalde ik in de paskamer, wat stond het mooi, ik fleurde echt op :wub: De mevrouw zei dat ze veel borsten had gezien, maar dit toch erg mooi was geworden en het perfect stond bij mij. Ik vond dit erg fijn om te horen gezien mijn gezeur, maar ze zei dat als de db weggetrokken is ik ook echt geniet en ik denk dat ik dat ook wel doe straks (zou jullie hierover updaten :P ).

Verder heb ik de pijnmedicatie wat afgebouwd gezien zoveel tabletten in mijn lichaam nou niet echt gezond is en ik zit nu op een kwart van de medicatie, zonder kan ik absoluut nog niet, dit is al op het randje. Ik loop trouwens nog steeds als de klokkenluider van notredame, al is het iets minder erg dan eerst:75: De fysiotherapeut zal me straks even een handje moeten helpen haha.
Mijn vriend heeft een week langer vrij kunnen regelen, hij is in totaal dan 4 weken thuis geweest en dan komt hij nog 3 weken tussen de middag in zijn pauze thuis voor de honden uitlaten. Nio heeft mij op het hart gedrukt dat het zo het beste is om te doen en autorijden nog een week mee wachten, dan langzaam kijken of het gaat en gewoon naar lichaam luisteren dus niet doen als niet fijn voelt ;) Voor de rest is mijn nachtrust slecht en de dagen zijn vermoeiend. Laatst een klein stukje meegelopen met vriend en honden, dit gaat in een slakkentempo en ik was blij weer terug te zijn. Nasleep narcose speelt hierin ook een rol volgens mij, reageerde er in het ziekenhuis al slecht op en men zegt dat het soms wel een tijdje duurt voordat je weer de oude bent en daarnaast heb ik ook nog grote nieuwe boobies erbij :29::P  

Ik vergeet nu waarschijnlijk wat dingetjes te vertellen in mijn update wat jullie juist willen lezen, vraag het dan gerust! Wat ik ook nog even aan wil geven is dat als ik niet lekker in mijn vel zit of het weer minder met me gaat dat ik het aan zal geven zodat jullie je geen zorgen hoeven te maken:blush: Ik  merkte dat er toch een aantal meiden dit deden, erg lief, ik moet leren aan te geven als het ff niet gaat ipv terugtrekken.. Ik wil gewoon niet negatief overkomen en trek me dan terug van alles met een dekentje op de bank en mijn vriend/honden zijn er wel voor me. Dit is niet echt goed, dat weet ik en ik werk er dus aan :P M'n bedoeling is om sowieso om de dag ff hier te koekeloeren op het bf en berichtjes te antwoorden, goed voornemen lijkt me, hoop dat het lukt!

 

Nou ladies dit was het dan maar weer, vanaf nu elke week een update zodat het wat korter kan haha .. maar ach, beter warm binnen een verhaaltje lezen dan buiten in de vrieskou :65: Veel liefs xx:116:

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!!

 

nou ik zit al in de vrieskou hoor ;) onderweg naar de eerste turnwedstrijd van dochterlief, maar we moeten al om 8uur in Vlijmen zijn.

 

maar goed van je dat je Nio hebt gebeld en hij je langs wilde hebben! Altijd naar je gevoel luisteren zie je maar weer. 

Enkel het feit dat je nu een beugelbh aan moet lijkt me niet zo prettig. Maar wat moet dat moet! En als je daarvoor mooie boobies krijgt dan even tandjes op elkaar meid.

joh die foto's die komen wel, je bent nergens toe verplicht he. En als jij je er niet lekker bij voelt dan doe je het toch gewoon niet. Jammer dan voor degene die daarvan balen, maar jouw gevoel moet kloppen. 

 

Ik ga nog even mijn ogen mee houden op de weg hier, en dan heerlijk 4 uur stil zitten op een plastic stoeltje in een koude turnhal... alles voor t jong he ;);) 

 

xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91, wat fijn dat je eerder bij Nio op consult mocht komen. Zie je....altijd goed naar je lichaam luisteren. En dat geldt ook voor je foto's, hoor meis. Als jij je er niet fijn bij voelt, moet je het zeker niet doen. Ik ben zelf 13 mei 2016 geopereerd en mijn borsten zijn totaal mislukt. Ik heb een flinke double bubble en mijn borstspier is te strak. Omdat ik het vertrouwen in mijn eigen pc kwijt ben, ga ik ook naar Nio voor een hersteloperatie. En dan laat ik gelijk grotere protheses plaatsen, om mijn hang wat te verminderen. Omdat mijn borsten zo lelijk geworden zijn heb ik ook geen album met foto's. Soms laat ik aan mensen die erom vragen wel eens foto's in een pb-tje zien, maar ik heb ook geen zin om ze open en bloot tentoon te stellen. Dus ik begrijp je heel goed. Fijn dat je nog maar weinig pijnstilling nodig hebt..... dan gaat het iig wel de goede kant op. Nou meis.... doe rustig aan en luister goed naar je lichaam... niks overhaasten. 

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een aardige man als ik het zo hoor. Als hij het al heel mooi vindt dan komt het vast wel goed! Ik snap wel dat het voor jou misschien anders voelt omdat zij nu bij jou horen en het is misschien moeilijk wennen is (en dan ook nog in combinatie met die db). Kun je al weer een beetje meer vooruit in huis? Lijkt me ook wel fijn hoor om na 3 weken een normale bh te mogen dragen overdag. Zit toch net wat mooier onder kleding en als Nio aangeeft dat het zo moet dan zal dat heus wel goed zijn anders laat hij dat jou zo niet doen.

 

Rust nog maar ff lekker uit en hopelijk is die db vlug weg en kun jij helemaal genieten van je mooie boobies. Ohja die foto's komen wel als jij er klaar voor bent. Wij kunnen heus wel eventjes langer wachten hoor, haha ;)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985 hey meid, goedenavond inmiddels voor mij :) Zo je bent maar druk met dochterlief, wel een eindje rijden voor jullie :o Net wat je zegt alles voor t jong he haha, nadeel is dat wedstrijden over het hele land kunnen plaatsvinden en dus ook een pokke eind rijden zijn. Hoe heeft ze het gedaan? Je zult vast trots zijn :D

Ja ik ben blij dat ik heb gebeld en je hebt gelijk dat is niet echt prettig hoor:blink: Maar ik moet zeggen hij is het geld wel waard, je merkt echt verschil met goedkopere. Hoop dat ik er een tijdje mee kan want ik schrok wel een beetje van de prijs :P Vandaag had ik weer het stanley mesjes gevoel pff en die beha erbij is dan wel ff heavy, maar dan denk ik: kom op, alles voor de boobies:rolleyes: Wat moet dat moet en op zich ben ik ook wel weer 'trots' dat ik nu al zo'n beha aan mag want het is niet alleen vanwege de db maar ook een beetje dat nu mooier kan gaan vormen gezien ze goed gedaald zijn ^_^  Probeer vooral naar het positieve te kijken en dat helpt! Lief wat je zegt over de foto's, ik zag vandaag al iets verschil bij de db (dus het werkt haha) en als het zich zo voortzet komen die foto's jullie kant op, zal ik uiteraard ook eerlijk de foto's plaatsen van ervoor en erna maar dan heb ik tenminste de erna foto's en voel ik me zeker :01: Moet nog ff je pb'tje beantwoorden, kwam er vandaag niet van, heb veel in bed gelegen en zoals je weet kan ik niet op de mobiel. Zal het morgenochtend even doen, want merk dat ik nu veel last heb rechts:53: Veel liefs xxx

 

@Jaydee: lieve reactie dankje:rolleyes:  Ja je hebt helemaal gelijk, naar je gevoel en lichaam luisteren is erg belangrijk, dat bleek nu ook weer. Anyway vind het erg rot voor je en als ik die ene foto zie dan valt het niet op, maar zonder beha zul je het dus wel zien :(  De db is niet weggetrokken haal ik uit jou verhaal en je borstspier is te strak? Hoe moet ik dit voor me zien? Is het dat je er pijn mee hebt of is meer voor het oog niet mooi? Je mag uiteraard ook ff in pb'tje dit beantwoorden hoor ;) Ik respecteer en snap dat jij geen foto's hebt geplaatst, als je eigen gevoel niet goed is moet je het niet doen en ook erg prettig dat je mij begrijpt:41: al zeur ik vooral een beetje door onzekerheid, maar jij hebt echt een reden gezien je complicaties. Ik snap dat je het vertrouwen in je eigen chirurg kwijt bent en nogmaals ik denk dat Nio echt de aangewezen persoon is om jou te helpen :D Ik heb idd minder pijnstilling, heb wel iets te vroeg gejuicht, want ik gebruik sinds vandaag even een tabletje meer. Tsja laten we eerlijk zijn het is nog altijd beter dan die 12 a 13 op een dag :o en ik merk dat mijn borsten 'moeite' hebben met de nieuwe beha en dan ook het wisselen waardoor ik de nachten niet echt doorkom. Dan liever even een tabletje meer toch?:124: Nio heeft dus niet voor niets de medicatie herhaald hij had het wel verwacht. Fijne zondag alvast! xx

 

@Ellen125: ja het is zeker een aardige man en hij weet ook wat hij doet :) Ja ik weet eigenlijk ook wel dat het gezien zijn reactie goed komt en ik zag vandaag al iets verschil dus ik heb weer frisse moed haha. Het is dat je gewoon erg blij bent met het resultaat, maar die 2 dingetjes en dan vooral rechts maakt me soms ff aan het twijfelen:blush: Inmiddels kan ik weer wat meer vooruit in huis, ik lig niet meer op de bank met kussens en kan zelf opstaan maar daar houdt het mee op want je mag echt niks in het huishouden en het in-uit bed gaan is ook nog een dingetje haha kom moeilijk omhoog en mag niet leunen op armen of af te zetten dus dan helpt vriend even :P Voel me net zo'n omaatje. Nou geloof me het is niet echt ideaal een gewone beha nu al te dragen, die beugel drukt en veroorzaakt dus wat meer pijn. Als de beha uitgaat krijgen ze zeg maar hun eigen gevoel/houding en dat is echt even een rotgevoel. Ik zie geen verschil met gewone beha of sportbeha, misschien omdat ik nog geen gewone kleren aanheb. Draag wijde huispak truien, in huis kan dat prima ;) Mijn haar laat ik trouwens 2x per week invlechten en 1x per week bij de kapper wassen, dit lukt zelf nog niet en mag ook niet met mijn armen hoger dus dan krijg ik niks met mijn haar gedaan. Morgen proberen weer stukje te lopen buiten, dit keer met mijn nieuwe beha aan dus benieuwd of het verschil maakt. Hihi lief dat je nog ff het geduld hebt, komt helemaal goed :D Wanneer moet jij ook alweer naar je 2e consult? Komt vast helemaal goed en ook met je twijfels! xx

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha een omaatje. In ieder geval wel een omaatje met mooie boobies :45:

Hmm ja kan ik wel begrijpen zal ook misschien bij de littekens niet echt fijn zijn? Ik had er niet bij stil gestaan dat je inderdaad nog thuis bent en dan zou ik ook voor comfy kleding kiezen ipv normale kleding. Dat van de kapper lees ik wel vaker en lijkt me ook wel heerlijk hoor. Ff een momentje voor jezelf en zo lekker je haren weer fris zonder daar zelf moeite voor te doen. Ruikt ook altijd zo lekker na een bezoek aan de kapper :) 

Ik heb 2 februari consult gehad bij Straten. Hele aardige man, maar ik vond het wel een softie hahaha. Hij adviseerde dual plane en kwamen op 300cc uit. Maarja die twijfels he. Wil echt niet te groot. Iedereen zegt wel dat ik me niet zo druk moet maken omdat het er niet zo groot uit ziet maar die bh maat zit me toch niet lekker. 150cc zou gelijk staan aan ongeveer 1 cupmaat maar dan wel bij omvang 75 zei Tanne. Maar ik heb omvang 65/70 en heb het liefste max een D-cup kwam bh's. Misschien E maar 70 is zo niet handig met grotere maten, laat staan omvang 60. En 75 is dus echt veel te groot :(

Ik heb nu 28 februari nog een consult bij Verdonk gepland. Benieuwd wat hij zegt. Ik heb nu 2 totaal verschillende consulten voor mijn gevoel. Laura 325cc rond voor de spier / 295cc anatomisch voor de spier en Frans 300cc dual plane (mocht meer maar vind dit al vrij groot). Hoorde veel goeds over Verdonck en Mooiva implantaten. Die zou gel hebben wat tussen anatomisch en rond in zit en meebeweegt ofzo. Zit ook te denken wat kwa tijd het handigste zou zijn mits ik door zou zetten. Heb in voorjaar veel verjaardagen en wil dan wel vooruit kunnen. Najaar is het handigste voor mij ook kwa drukte op het werk maar dan heb je in lege bikini's in de zomer :( Zag op instagram een dame met 300cc en vrij smal door bikini fitness en was echt heel mooi. Dus ja dan denk ik wel weer yes ik ga ervoor en even daarna komen de twijfels weer. Heb een voor- en nadelen lijstje gemaakt :P Voordelen zijn evenveel als de nadelen, maar de voordelen zijn allemaal hetzelfde alleen net anders geschreven hahaha ^_^

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125: bedankt ff voor je update :) Ben ik ook weer bij, kon ook in ons eerdere pb'tje bedacht ik me later haha maar dit is ook prima! Ja een omaatje met alles, maar qua boobies en rimpels nog niet :45: Gelukkig maar zal niet best zijn op je 25e haha. Het zit bij de littekens en aanraking borst niet lekker, maar ook de druk op je huid niet (heeft een gekneusd gevoel nog steeds) al heb ik gevoel dat ik het lekkerder vind dat de sportbeha. Ik twijfel trouwens even dus ga morgen ff naar de lingeriezaak terug ;) Krijg namelijk op mijn borsten een hele afdruk van het kant en de bovenrand cup, dat doet behoorlijk zeer als je hem tijdje aan hebt. Wil even weten waar dit aan ligt en of dit normaal is, want ik vind het niet normaal maar ben geen grote boobies gewend :P en laten we eerlijk zijn een beha van bijna 90 euro is niet niks. Ja ik wist idd dat je bij Straten was geweest, snap wat je bedoeld met softie haha. Dual plane is wel een goede optie denk ik voor een natuurlijke look wat jij graag wilt hebben. Denk zeker dat je je niet te druk moet maken net zoals anderen zeggen, want de beha maat met nep borsten zegt niet dat het voor het oog ook die maat is he:38: 65 is idd wel een moeilijke omvangsmaat, 70 al wat beter, voordeel is wel dat er momenteel veel opruiming is voor de maat 65D/E, omdat die maat niet veel voorkomt dus dat geluk zou je in de toekomst wel hebben :D Goed dat je 28e nog een consult hebt bij Verdonk, je moet echt een goed gevoel hebben bij een chirurg. Denk dat je Laura al laat afvallen gezien waar we het eerder over hebben gehad dus denk dat je je moet richten op Frans en Verdonk, maar als dat ook niks is kun je alsnog verder kijken (lees: Nio :rolleyes:) Je schrijft Mooiva implantaten, die ken ik niet, bedoel je niet Motiva? Ik snap dat je met die verjaardagen zit, maar je zal toch een keuze moeten maken: of geen verjaardagen/even kort erheen of in najaar en dan beter met werk/verjaardagen alleen nadeel is dan in de zomer legere bikini's wat je zelf zegt. Al vind ik dat je het laatste kunt oplossen wat ik je toen ook zei in pb'tje, koop de iets duurdere maximizers bikini's dan lijkt het behoorlijk wat je hebt dan ong. 2 maat groter (ik spreek uit ervaring :) ) Wel vind ik dat als je wens er is dat je dat voor moet laten gaan ipv verjaardagen, maar dat is mijn mening en hoef je niks op uit te doen haha. Je voor- en nadelen lijstje is handig, maar kan je ook nog meer aan het twijfelen maken meid en evenveel voor- en nadelen dan ben ik nu wel erg benieuwd haha :P Stuur hem anders maar in ons pb contact (als je wilt) misschien kan ik je nog helpen. Nou fijne zondag verder en we spreken elkaar xx B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien niet nog zwelling omdat de afdruk van de bh in je huis staat? Of te klein misschien? Bij mij staat de beugel er weleens in (maar heb ook snel randen van kleding in mijn huid staan :P). Ik heb daar ook niet zoveel ervaring mee. Teruggaan is misschien wel een goed idee ja. Lijkt me nu ook niet echt heel fijn als het toch al zo gevoelig is. Phoe 90 euro voor een bh?? Dat is niet niks :o

 

Ja voor de spier en dual plane hebben allebei wel een beetje zo zijn voordelen. Voor de spier kwa herstel, maar op de lange termijn is dual plane denk ik een betere optie. In ieder geval zo zei Staten dat. Hij wilde ook wel voor de spier doen, maar dual plane vond hij beter en mooier. Laura was eigenlijk bijna de volgende dag na het consult al afgeschreven. Mijn vriend had een hele duidelijke mening en ik eigenlijk ook wel. We vonden haar meer een verkoopster dan een chirurg. En haar mening kwam niet echt overeen met die van ons. Het leek meer alsof ik kwam shoppen voor een bh.. Bovendien vind ik Velthuis kliniek echt heel duur, zeker gezien de nazorg wat je weleens hoort. 

Ik bedoel inderdaad Motiva (autocorrectie van de laptop maakte er iets anders van) Progressive plus gel dacht ik. Dat zou mee bewegen, maar ik dacht dat Straten dit ook zo uitlegde met Mentor rond? Dus weet het verschil nu niet zo goed. Motiva omschrijft het zelf als een slimme gel? Verdonck moet het maar uitleggen aangezien hij met beide werkt :) Nio heb ik ook aan gedacht, maar omdat ik heel natuurlijk wel en liever iets te klein dan te groot heb ik een afspraak gemaakt met Verdonck. Dan zien we daarna wel weer verder. Heb er ook aan gedacht om naar Diana Gabriels te gaan. Niet voor de operatie maar wel om te kijken wat zij of een arts ervan vindt. Maarja dan kan ik iedereen wel bij iedereen een consult plannen hahaha. 

 

Is dat met bikini's ook zo dat je dan een grotere maat nodig hebt of zou dat alleen zijn vanwege die beugel? 

 

Die voor- en nadelen tja voordelen komt allemaal op neer dat het er mooier uit ziet. Met kleding, zonder kleding, bikini, mooiere proportie, etc. En nadelen zijn risico's, ouderdom, zwangerschap, onnodig laten snijden in gezond lichaam, etc. Wel flinke nadelen het is net wat ik zwaarder vind wegen denk ik. Ik denk dat ik het sowieso wel wil alleen wil ik het nu of wacht ik nog totdat mijn borsten (hopelijk 2) zwangerschappen hebben doorstaan :P 

 

Hoe voel jij je nu? Heb jij nog twijfels gehad? Denk jij er weleens aan dat er iets in zit of denk je daar niet bij na? Ik stelde Tanne de vraag of er weleens dames zijn die ze beu zijn of het idee ze tegen begint te staan, maar die waren op 1 hand te tellen zei ze. Op zich wel een hele geruststelling, daar ben ik ook wel bang voor. Waarschijnlijk zit ik mezelf gewoon gek te maken, maar het is ook niet niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 Hoi meis,

 

Hoe bedoel je dat je met de db iets in mee kan sturen? Begrijp de zin niet helemaal :) 

Ik heb je update gelezen, fijn dat je eerder bij Nio terecht kon, ik herinner nog van mij zelf dat ik erg onzeker was over het verloop van mijn herstel en hij liet mij direct langskomen. Ook ik moest na 3 weken een beugelbh gaan dragen omdat ik het idee had dat mijn linkerborst plooi veel lager was. (en dat was ook zo) Dus ik moest het extra ondersteuning bieden door de beugel bh te gaan dragen. Mijn eigen topic is vanwege privacy redenen niet meer zichtbaar maar ik ben in september geopereerd door Nio ben al weer 5 mnd po. 

 

Jeetje zelfs nu na zoveel weken nog pijn, wat heb jij een zwaar herstel :( . Fijn om te horen dat jou vriend zoveel weken thuis heeft kunnen blijven van zijn werk om voor jou te zorgen. Daar tref je het maar mee! 

 

Wordt je binnenkort nog een keer bij Nio verwacht?

 

Liefs! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 februari 2017 om 02:02 zei Miss91:

@BrownieG: leuk dat je ff had gereageerd :) Ja de start was allesbehalve rooskleurig, het is wel handig voor andere dames hier haha die weten nu weer iets over hoe en wat qua medicatie dosis al had ik natuurlijk liever dat ik niet het voorbeeld daarvan was :P Vwb de sportbeha: wel vervelend dat je door in het begin te strak dragen daarna die vervelende manier van dragen moest en ook nog eens tijd behaloos, hang jezelf maar op inderdaad:ph34r:Al met al 12 weken was je er dus zoet mee, ging het zakken zo langzaam bij jou of was dat gewoon de regel van Nio? De ondersteuning met sportbeha zal prettig zijn geweest voor je, de beugel ervaren sommige meiden als vervelend wat ik lees en jij dus ook. Wat voor beha's draag je nu als ik vragen mag? Nogmaals dank voor je berichtje he, fijn weekend! :D

 

Heyy, sorry late reactie maar tijdelijk slechte bereikbaarheid met wifi! Heb nu effe bereik!! Had de eerste weken mijn bh te hoog gedragen waardoor het dalen vertraging opliep. Had geen groot verschil hoor maar voor mij wel zichtbaar bij de bolling. En Nio vond dat ik moeder natuur een handje mocht helpen door bh loos te gaan ;) 

En de sportbh erna aandoen was idd heerlijk want als ik een holletje moest nemen...waren ze wel aanwezig hoor :45: Beugelbh zat bij mij niet lekker erna omdat ze nog best knetterhard waren en niet meegaven aan de onderkant. Ik draag nu 70F ( hangt ook van het merk en model af hoor want soms draag ik een E of G... ) Ik pas gewoon bh's en kijk niet eens naar het labeltje meer) Ik draag alle soorten bh's .. Als ze maar sexy en mooi zijn en comfortabel zitten hihi ( slaap af en toe nog wel in sportbh als ze effe zeuren) 

 

Blijven luisteren naar je lijf en geduld blijven houden met je Nio's Het kost tijd maar je krijgt er echt wat voor terug straks ;) 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op ‎15‎-‎12‎-‎2016 om 01:01, Miss91 zei:

Yessssss! :43: Nou @best_boobie hier komt miss dwangneurootje, haha tis toch wat :45:

Lieve dames hierbij dus mijn update en zoals jullie zien heeft BB m'n titel veranderd, dank daarvoor :53:

Eerst even in het kort: zoals sommige weten was mijn top 3 Nio, Plovier en Straten. De laatste was erbij gekomen door het forum en had hem toevallig voor mijn consult van dr. Nio gepland. Dat is achteraf overbodig geweest, want het was niks voor mij en Dr. Nio was (en blijft) mijn nummer 1 ^_^ Het consult Plovier was als backup voor Nio, uiteraard gaat die 23jan. niet meer door. Zo nu door naar m'n update!

Mijn consult met dr. Nio was maandagavond 12dec. om 18u in het OLVG-west. Allereerst: wat een ontzettend aardige en vakkundige man. Hij liep 20 min uit, maar daar heb ik niks van gemerkt bij het consult en dat is echt super! :D Aan het begin van het consult vroeg hij naar mijn anamnese, vertelde hij welke soort protheses er zijn en het verschil, de manier van plaatsing (beelde dit ook uit bij zichzelf), hoe de operatie verloopt, gaf nog handige informatie voor na de operatie! Erg fijn, zo krijg je al veel antwoorden op je vragen 
Detail: je hebt keuze uit het merk mentor of eurosilicone en dan rond, druppel of anatomisch.
Toen hij zijn verhaaltje had gedaan kon ik aangeven wat mijn wens was en of ik al een idee had qua maat. Ik had gelukkig foto's bij me, dit raad ik iedereen echt aan en dr. Nio zegt dat hij dit ook prettig vindtVervolgens naar het bekijken en meten van mijn borsten. Yess gelukkig, het was dus niet zo dat 500-550 cc de max. was (wat Straten zei) :D Helemaal happy, want dat is echt te klein voor mij gezien bouw/lengte.

Hup gauw de sportbeha aan, wit t-shirtje erover en kom maar op met die pasprotheses. Nav mijn foto's en mijn wens dachten mijn vriend en ik dat ik op 650 cc zou uitkomen. Ja dat vond ik al veel hoor toen ik het zo hardop zei:P Nio deed de protheses erin en schrik niet, ik herhaal schrik niet het was 800 cc! Vooraf zei hij dat niet, dus ik ging voor de spiegel staan en zei: ''wauw dit is het, het past echt goed bij me! hoeveel cc is dit?'' Ik dacht 650cc en toen zei hij 800cc.. nou je snapt mijn hoofd, ik schrok me dood :P Maar echt, door mijn bouw/lengte was ik heel tevreden met wat ik zag! Mijn vriend en Nio vonden het me ook heel mooi staan, de verhoudingen waren perfect zeiden ze. Nio kijkt dus echt goed naar je wens, maar ook zeker naar het resultaat in verhouding met je lichaam
Ik stond links-rechts-links-rechts (en weet ik veel wat nog meer) voor die spiegel te doen. Nio ging zijn bevindingen rapporteren en daardoor voelde ik me totaal niet opgejaagd om te loeren in de spiegel 
Na het passen (lees: loeren) kon ik nog vragen stellen en gezien het zo goed voelde ook maar gelijk een datum geprikt: 20-01-2017 :43::43::43: Ja ik ben blij zoals je ziet en terecht! Eindelijk na zoveel jaar is het me-time oftewel boobies-time! Ook nog sneller dan april, maar door een verandering in mijn vriend zijn schema was het of januari of in zomervakantie.. nou dan weet ik het wel :D 
De dag na mijn consult heb ik gebeld om de datum officieel te bevestigen en heb gelijk een 2e consult laten inplannen. Waarom? Nou ook al was mijn 1e gevoel zo perfect en weet ik het dus wel, ik wil toch even die dubbelcheck (tis wel 800cc:ph34r:) en kan ik m'n laatste vraagjes stellen. Ooja daarna naar de anesthesist voor de intake, wel fijn dat dit gelijk erachteraan kan gezien mijn reisafstand

IK BEN ZO BLIJ !!! :tatice_04: Nog 5 weken en dan is het zover.. Spannend hoor! 

Nou dames, ik houd jullie op de hoogte via mijn profiel en ik zal hier af en toe een blogje schrijven over m'n boobies-avontuur.. Wie weet vinden jullie het leuk om te lezen en te reageren!:62: 

Heel veel liefs xx 

 

Hi Miss91, ik ben nieuw op dit forum en zie je topic over dokter Nio en de 925 cc.

Hoe gaat het nu met je en ben je tevreden met de maat en hoe ze er uit zien?

 

Ik ben twee weken geleden bij Nio geweest op consult en hij heeft mij voorgesteld 800 cc Eurosilicone of 925 Motiva.. Ik zit zo in dubio dus hoop wat andere ervaringen te mogen lezen.. Ben zo bang  voor het herstel en dat te groot wordt misschien.. 25 februari staat mijn afspraak, zo spannend :D

 

Hoop dat je mijn berichtje leest, Liefs Nika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ellen125 zei:

Hey @Nika_13,

 

Miss91 is al een hele tijd niet meer op het forum geweest. Denk niet dat zij nog een reactie geeft. 
Je kunt het beste bij iemand profiel even kijken wanneer diegene voor het laatst online is geweest. 
 

succes! 

 

Ah jammer, ik had gehoopt dat ze misschien een melding krijgt van nieuw berichtje in haar mail. Maar bedankt voor het reageren @Ellen125

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.