Ga naar inhoud

Na implantaatvergroting na de menopauze nog 2 maten erbij


Gast Vlieg

Aanbevolen berichten

12 jr geleden van A naar B implantaat. Na de menopauze groeiden mijn borsten. Heb nu 75E en kledingmaat 36. Ze zijn erg zwaar en hangen veel te laag.  Het is een al borst. Wil heel graag terug naar B, en een lift. Hoe aan te pakken? Implantaten eruit en verkleining? Verkleining, nieuwe implantaten en een lift? Graag advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2016 om 19:39 zei Vlieg:

12 jr geleden van A naar B implantaat. Na de menopauze groeiden mijn borsten. Heb nu 75E en kledingmaat 36. Ze zijn erg zwaar en hangen veel te laag.  Het is een al borst. Wil heel graag terug naar B, en een lift. Hoe aan te pakken? Implantaten eruit en verkleining? Verkleining, nieuwe implantaten en een lift? Graag advies!

He meis,

Ik denk dat dit echt een vraag is die je tijdens een consult neer moet leggen bij een pc,want die kan jou het beste antwoord geven, 

Is het veel overtollige huid, dan heb je best kans dat je met nw protheses en een lift geholpen bent,is het verdeeld, overtollig huid en weefsel dan volstaat misschien alleen een lift zonder protheses.daarbij komt nu ook dat de hang word veroorzaakt door de protheses, die zijn natuurlijk ook onderhevig aan de zwaartekracht.

Ook is het natuurlijk zo dat hormonen nog steeds een  rol kunnen spelen en als die hormoonspiegel weer in balans is, dat de borsten kleiner worden,en dan zou je met een verkleining denk ik misschien het schip in kunnen gaan.

Dus als ik jou was zou ik eerst eens een aantal consulten plannen, ga bij verschillende pc's want iedere pc zal waarschijnlijk een ander advies geven, en op die manier kun je alle opties naast elkaar leggen, en kijken wat jou het meeste aanspreekt, en bij wie jij je het meeste op je gemak voelt.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo ik had 14 jaar geleden ook een bv gedaan na zwangerschap toen mijn natuurlijke d een lege c cup was geworden . Maar nu in de menopauze ook zo gegroeid van een E cup naar een G cup  en ook zwaar en hangen had er ook steeds meer last van. Bij mij is het nu 4 weken geleden een borstverkleining geworden met lift en prothesewissel en ben er super blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha lovertje, bij wie ben je geweest en was het een kostbare zaak? Welke implantaten (merk en cc) heb je gekregen. Zijn de littekens erg zichtbaar en waar zitten die? Ben erg benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2016 om 11:04 zei Desert-Rose:

He meis,

Ik denk dat dit echt een vraag is die je tijdens een consult neer moet leggen bij een pc,want die kan jou het beste antwoord geven, 

Is het veel overtollige huid, dan heb je best kans dat je met nw protheses en een lift geholpen bent,is het verdeeld, overtollig huid en weefsel dan volstaat misschien alleen een lift zonder protheses.daarbij komt nu ook dat de hang word veroorzaakt door de protheses, die zijn natuurlijk ook onderhevig aan de zwaartekracht.

Ook is het natuurlijk zo dat hormonen nog steeds een  rol kunnen spelen en als die hormoonspiegel weer in balans is, dat de borsten kleiner worden,en dan zou je met een verkleining denk ik misschien het schip in kunnen gaan.

Dus als ik jou was zou ik eerst eens een aantal consulten plannen, ga bij verschillende pc's want iedere pc zal waarschijnlijk een ander advies geven, en op die manier kun je alle opties naast elkaar leggen, en kijken wat jou het meeste aanspreekt, en bij wie jij je het meeste op je gemak voelt.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo mijn borsverkleining fotoos staan openbaar. Ik ben bij Dr Nio geweest in de parkkliniek rotterdam.  Maar idd het is bij iedereen anders er is bij mij 350 gram weefsel weg gehaald. De bvk kreeg ik vergoed de protheses niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en had anatomische mcghan protheses en nu ronde eurosilicone. Herstel gaat goed heb me er ook goed aan gehouden wat wel en niet mocht. Je hebt maar een keer de kans om goed te herstellen. Ik ben 160 cm en had 80 G nu heb ik een 80 E. Stuk minder zwaar en ben er heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.