Ga naar inhoud

Babsie'ke : 26 oktober 2016 : Dr. Willekens : Atlas kliniek


Aanbevolen berichten

HI

Ik lees hier overal van de dames dat alles goed gaat en sommige direct dingen kunnen doen. Bij mij is dit echt helemaal anders. Ik ben nu 5de dag geopereerd vandaag en heb nog steeds veel pijn. Mijn rechter is ok maar de linkerborst doet verschrikkelijk zeer. 

Heeft er nog iemand dit voor?  En weet er iemand waarom je niets van creme of olie mag gebruiken voor de draadjes zijn weggehaald Door de arts? 

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Dit is niet ongewoon dat je na 5 dagen nog pijn hebt, er zitten toch verse wonden , er zit nog een hoop vocht, en daarbij  is pijn per persoon verschillend,en de 1 heeft langer pijn dan de ander, maar het gaat echt minder worden, zolang de borst niet rood en/of heel warm aanvoelt, en je geen koorts hebt, hoort dit er helaas bij, blijf goed je pijnstilling slikken, totdat je voelt dat je af kunt bouwen.

Je mag geen creme smeren, omdat zolang er hechtingen in zitten, en de wond dus nog niet helemaal dicht is, er een ontsteking kan ontstaan,je mag dus pas gaan smeren als dadelijk de hechtingen eruit zijn, de wond volledig dicht  is en er geen korstjes meer op zitten, dus echt niet eerder tenzij je pc een ander advies geeft.

Neem goed op tijd je rust, echt dus tussendoor gaan slapen, goed je pijnstilling nemen, en voldoende drinken.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee hoor,er zijn er echt meerdere die na 5 dagen nog pijn hebben en pijnstilling slikken.

Nee met 2 kids die rondlopen gaat dat niet lukken, maar doe je wel rustig aan dan , want een bv is toch een behoorlijke operatie,en rust komt wel je herstel ten goede, ook geen opa/oma, goede vriendin of buurvrouw die genegen is om ze overdag even een uurtje te nemen? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik was en ben ook nog steeds niet pijn vrij hoor en kan zeker nog niet zonder pijnstillers en dat terwijl ik nu 2 weken po ben. 

Ik heb 3 kids rondlopen dus snap wat je bedoelt. De eerste week had ik wel continu oppas maar vanaf week 2 alles weer zelf gedaan. Mijn oudste twee die gaan gelukkig naar school en de jongste doet nog slaapjes overdag en dan ga ik ook rusten maarja het huishouden gaat ook gewoon door. 

Ik denk maar zo wie mooi wil zijn moet pijn lijden :) nog een paar weekjes en dan zullen we ons vast beter voelen. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh zo lang 2 weken. Veel sterkte!  Het is echt moeilijk met kids maar ik dacht ook van wie mooi wil zijn moet lijden zeker. Haha.. ik hoop dat het eindresultaat Het allemaal waard is.

Ik heb al enkele dingen geleze en dacht bij mezelf van moest ik dit weten had ik het misschien nooit gedaan. Ik ben ondertussen 5 dagen verder en moet eerlijk toegeven ik had het mij iets rozer voorgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit gelukkig wel een stijgende lijn in na 2 weken wat betreft de pijn bij mij. Als ik teveel doe voel ik echt een stuwing gevoel en dan weet ik gewoon, oké tijd om weer even proberen te rusten.

In het begin heb ik ook heel vaak gedacht waar ben ik aan begonnen en dat met een baby van 9 maand maar het wordt echt beter! En ben heel gelukkig dat ik toch heb doorgezet! 

Slik je je pijnstillers nog wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde een beetje af te bouwen maar ik heb gemerkt dat ik 's avonds toch nog niet zonder kan. Ik ben ze nu terug aan het nemen maar er is niet echt verbetering. Het is echt een trek gevoel. Mijn rechterkant is al helemaal aan de goeie kant maar zag gisteren dat mijn linkerborst echt heel dik stond en nog zo opgezwollen is als in het begin.

Hebben jullie dit ook meegemaakt? Of is het bij jullie gewoon echt aan de binnenkant?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook nog niet zonder pijnstillers hoor. Elke ochtend 500 Mg naproxen en voordat ik ga slapen 5 Mg diazepam.

Bij mij de zwelling helemaal al weg ze worden kleiner helaas vond het wel mooi zo opgezwollen ;) 

Hoelang ben je nu po? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ja wat ik natuurlijk ben vergeten zeggen ik ben allergisch voor ontstekingremmers dus mag alleen dafalgan/paracetamol nemen wat het nog een beetje lastiger maakt. 

Ik heb het ook gemerkt, dat ze kleiner worden. Linker is veel dikker dus dacht eerst van ik heb hier 2 verschillende maar nee hoor het is de zwelling die er nog is. Ik heb nu donderdag mijn eerste controle in het kliniek. 

Ik ben vandaag 6 dagen po. Ik ben vorige week woensdag in de namiddag geopereerd. :) jij al 2 weken. Ik kijk ook uit naar de tijd. En hopelijk met iets minder zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ag ja dat is balen idd ik heb dat met diclofenac dus dan maar naproxen.

Ja de zwelling zal idd afnemen en dan worden ze wat kleiner maar wel mooier en ronder en zachter.

Ben nog vergeten te vragen of het volume weer wat toeneem als de spier het een beetje toelaat misschien weet iemand anders dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
51 minuten geleden zei Babsie'ke:

Hi Ladies

Vandaag 4 weken. Wat ben ik blij met deze keuze. Zijn er hier nog dames die naar de atlas kliniek zijn geweest in Meise?

Ik vind er hier zo weinig die het daar hebben laten doen. En zie ook enkel negatieve dingen. 

Grts

He meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan ,en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Klopt inderdaad dat deze pc niet vaak voorbij komt, en dat de topics die er zijn, vaak negatief zijn, maar het is ook fijn om te lezen dat jij wel een hele goede en positieve ervaring hebt, dat mag ook gezegd worden hoor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de zoekbalk intikt Atlas Kliniek dan komen er iets meer topics uit, dan via Wilikens, misschien kun je daar eens tussen zoeken, staan ook wel topics tussen van Dr. Schiettcatte, maar zo krijg je meer een idee.

Laatste tijd heb ik wilikens niet voorbij zien komen, maar soms zegt dat natuurlijk niets,en meis, en het gaat erom dat jij tevreden bent toch?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op woensdag 23 november 2016 om 14:24 zei Babsie'ke:

Ah super. Dank u! ;)

Ik hoop wel dat er hier nog een paar dames zijn die hem of het kliniek kennen.

X

ik ook vorige week geopereerd door hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.