Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Pff nou het zit erop.

 

Ik dacht gisteren lekker ontspannen naar de bios te gaan, maar het was nogal stressen door een gala in Eindhoven waardoor we laat waren. Daarna heel angstig voor vandaag..

 

Uiteindelijk om half 1 gaan slapen want ik dacht dan slaap ik een beetje uit. Nou niet dus ik was om half 8 al wakker :angry: Mooi op tijd in de auto dus ik was er al om half 1 en mocht toen gelijk mee met mevrouw achter de balie. Omkleden en oorbellen uit en toen foto's maken en in bed. Mevrouw die infuus zette was heel lief en stelde mij gerust. De mevrouw in de gele jurk achter de balie wat minder vond ik en tegen mijn vriend was ze al helemaal niet aardig :(

 

Toen nog eventjes wachten op Verdonck, maar in had geen vragen en mocht ik vrij snel naar de Ok wandelen. Aardige verpleger en anesthesist. Oudere grijze man vriendelijk maar had gehoopt op een knappe jonge man (domper) :P

Nog gevraagd hoeveel Verdonck er op een dag doet. Vandaag waren het er 10 (-1 denk ik want mocht iets eerder door een uitvaller??) maar meestal is het 7-8 :o 

 

Ik ben om half 2 naar de Ok gegaan en om kwart over 2 was ik weer wakker. Even wat dutjes gedaan en toen naar huis. In de auto werd ik heel misselijk en duizelig. Even gestopt en de deur open en daarna met de airco doorgereden. Half 6 was ik weer thuis maar ik heb nu wel pijn en onder mijn borstband voel ik veel druk. Mijn vriend moet mij helpen overeind te komen door mijn rug te ondersteunen.

 

Op het moment vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben en waarom ik dit mezelf aan doe..

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies leuk dat ik je eventjes snel gesproken heb voordat ik ging.

 

@bettynoboop volgens mij ging jij naar huis toen ik binnen was. Mijn vriend zat ik de wachtkamer. (Grijze spijkerbroek, blauwe polo en donker haar)

 

@Natje3 ben jaloers dat ze zo vroeg mocht. Lig nu nog duf op de bank..

 

Hopelijk wordt het snel beter en niet slechter....

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 gefeliciteerd! Je kunt aan desert rose een medicatie schema vragen! Of heb je dat al gedaan? Dat helpt echt heeel goed tegen de pijn. Nu ff doorbijten en voordat je t weet ben je 3 dagen verder en heb je t ergste achter de rug! Trouwens Verdonck is top he! Spoedig herstel X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Gast123:

@Ellen125 gefeliciteerd! Je kunt aan desert rose een medicatie schema vragen! Of heb je dat al gedaan? Dat helpt echt heeel goed tegen de pijn. Nu ff doorbijten en voordat je t weet ben je 3 dagen verder en heb je t ergste achter de rug! Trouwens Verdonck is top he! Spoedig herstel X

 

Ja ik heb haar maar even een berichtje gestuurd. 

 

Dankjewel. Ik kan niet wachten tot we een weekje verder zijn, dan ben ik hopelijk weer wat fitter. Blijft die druk/pijn lang aanhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Wil jij mij ook zeggen hoe je medactie moet nemen. Zijn  dezelde medicatie. Of heb je liever dat ik ook berichtje stuur naar Desert rode. 

Om  13u 30 was ik thuis. Is inderdaad wel tof als je eerste bent. Ik moest om 5u op, maar kon toch geen oog toe doen deze nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Wat naar dat je misselijk bent geworden! Ik denk niet dat  dat jouw vriend was hoor, want die man die ik omschreef zat er 's morgens toen ik binnenkwam. Ik kon ook vrijwel direct door naar de ok, lekker hoor! Nu heb ik wel druk op de borst en pijn, maar ik vind het te doen. ik was ook echt klaar wakker, heb mijn borsten ook gezien voor ze ingepakt werden. Alleen van bovenaf gezien, dus kan er niet veel over zeggen. Wel dat ik ze zeker niet te groot vond. Hopelijk voel je je snel beter!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Wil jij mij ook zeggen hoe je medactie moet nemen. Zijn  dezelde medicatie. Of heb je liever dat ik ook berichtje stuur naar Desert rode. 

Om  13u 30 was ik thuis. Is inderdaad wel tof als je eerste bent. Ik moest om 5u op, maar kon toch geen oog toe doen deze nacht.

 

 

Ik was om 5u/half 6 thuis. Moeten braken en sindsdien gaat het iets beter. Dacht alleen daarna ff op bed te gaan liggen maar deed teveel zeer ook met hoofdstuk omhoog. Op bank is het nu fijner als ik wat rechter zit.

 

jij was ook heel smal he? Verdonck zei dat nog met aftekenen misschien dat we er daarom meer last van hebben? Mijn fitnessen zal er ook niet aan bijdragen .. :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat hoop ik ook. Om 23.00 en 00.00u medicatie innemen dus blijf nog eventjes wakker. 

 

Ja opzich valt het nu wel mee. Alleen bij overheid komen veel druk en trekt dat verband wat. Maar zolang ik een beetje onderuit zit op de bank is het uit te houden. Zal er toch doorheen moeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

 

Ik was om 5u/half 6 thuis. Moeten braken en sindsdien gaat het iets beter. Dacht alleen daarna ff op bed te gaan liggen maar deed teveel zeer ook met hoofdstuk omhoog. Op bank is het nu fijner als ik wat rechter zit.

 

jij was ook heel smal he? Verdonck zei dat nog met aftekenen misschien dat we er daarom meer last van hebben? Mijn fitnessen zal er ook niet aan bijdragen .. :( 

 

 

He meis, Ik heb medicatie schema weggehaald omdat een schema echt persoonlijk is, dus iedereen kan een ander schema qua tijden en pijnstilling hebben, ook al ben je bijv door dezelfde arts geholpen.

 

 

@Natje3 wil je ook een schema dan kun je mij beter even een pb sturen,dan maak ik een  persoonlijk schema voor je

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

Ik was om 5u/half 6 thuis. Moeten braken en sindsdien gaat het iets beter. Dacht alleen daarna ff op bed te gaan liggen maar deed teveel zeer ook met hoofdstuk omhoog. Op bank is het nu fijner als ik wat rechter zit.

 

jij was ook heel smal he? Verdonck zei dat nog met aftekenen misschien dat we er daarom meer last van hebben? Mijn fitnessen zal er ook niet aan bijdragen .. :( 

Oei, toch een beetje last van de narcose misschien? Fijn te horen dat het wel beter gaat nu.

Bij mij voelde het de eerste periode ook heel strak aan en zeker de eerste dag. Ik heb ook stevig getrainde borstspieren, dus dat zal inderdaad ook schelen in hoe strak het allemaal zit.

Bij Velthuis Kliniek hebben ze wel een stretch schema waar je voor de operatie al mee moet beginnen en waar je na de operatie steeds iets meer mag om de borstspier wat op te rekken. Er zit natuurlijk wel ineens iets dat er eerst niet zat. Het scheelt wel als je een aantal keren per dag die rek oefeningen doet, voelt ook echt prettig, neemt de spanning er wat af.

Qua pijnstilling was ik al heel snel klaar. Maar ik heb een hele hoge pijngrens.

 

Maar heerlijk dat het achter de rug is, het wordt nu alleen maar beter.

 

Nu lekker slapen, het is klaar en het wordt elke dag mooier.

 

Fijn weekend! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Natje3:

@Ingetje1965

Alles goed verlopen. Ben blij.dat ik.terug.thuis ben. Doet toch pijn. Zo echt spierpijn. Voel me nog wat suf ook.

Groetjes

En hoe is het nu?

 

Gaat alleen maar beter worden, je zult versteld staan hoe snel je weer op de been bent en jezelf moet terugfluiten omdat je alweer teveel wilt doen.

 

Take care!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Ingetje1965:

En hoe is het nu?

 

Gaat alleen maar beter worden, je zult versteld staan hoe snel je weer op de been bent en jezelf moet terugfluiten omdat je alweer teveel wilt doen.

 

Take care!

x

 

T gaat. Weer iets meer pijn en die ibuprofen valt slecht ook met eten.

zometeen paracetamol innemen en proberen te slapen. 

Hoop dat het inderdaad vlug wat beter gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125   @Natje3   @bettynoboop 

 

Hoe gaat het met jullie? Ellen niet meer zo misselijk nahet innemen van de medicijnen? Ik hoop het voor je. 

Ik neem zelf Ibuprofen in met een banaan. Heb er geen last van. Ook van paracetamol niet. 

 

Heb vannacht goed geslapen. Veel kussens onder me zodat ik niet plat lag. 1 x wakker om de paracetamol in te nemen. Mijn zusje heeft me wel geholpen met opstaan. Doordat ik al een paar uur lag durfde ik net niet het laatste stapje te nemen om echt overeind te komen. 

 

Zit nu beneden op de bank. zelf opgestaan dus dat ging goed. Wel even veel druk en spierpijn bij me armen/oksels. Verder oké, gelukkig. 

 

Ik heb ook nog geen pijn gevoeld.

Ik denk zelf door het medicatie schema van dessert rose. Waar ik heel blij mee ben. 

 

Sterkte meiden! 

 

p .s  lopen als een oud omaatje, met de schouders naar voren gebogen helpt ook heel erg. Ipv rechtop houden;)  

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125   @Natje3   @bettynoboop 

 

Hoe gaat het met jullie? Ellen niet meer zo misselijk nahet innemen van de medicijnen? Ik hoop het voor je. 

Ik neem zelf Ibuprofen in met een banaan. Heb er geen last van. Ook van paracetamol niet. 

 

Heb vannacht goed geslapen. Veel kussens onder me zodat ik niet plat lag. 1 x wakker om de paracetamol in te nemen. Mijn zusje heeft me wel geholpen met opstaan. Doordat ik al een paar uur lag durfde ik net niet het laatste stapje te nemen om echt overeind te komen. 

 

Zit nu beneden op de bank. zelf opgestaan dus dat ging goed. Wel even veel druk en spierpijn bij me armen/oksels. Verder oké, gelukkig. 

 

Ik heb ook nog geen pijn gevoeld.

Ik denk zelf door het medicatie schema van dessert rose. Waar ik heel blij mee ben. 

 

Sterkte meiden! 

 

p .s  lopen als een oud omaatje, met de schouders naar voren gebogen helpt ook heel erg. Ipv rechtop houden;)  

 

 

Wow geen pijn!!! Wat heerlijk voor je!! Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht helaas. Nu heb ik meer pijn dan gisteren. Misschien iets te enthousiast gedaan gister...ik ga vandaag proberen om zo veel mogelijk echt stil te zitten. Neem.jij die antibiotica ook?!! Ik zit te twijfelen of ik hem ga nemen. Was optioneel had ik begrepen? Fijne dag!!

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop  Ja heel fijn inderdaad. Misschien gaat het nog komen. Maar ik hoop het niet. 

Neem wel ook de antibiotica, die haalt mijn moeder zo op bij de drogist. Gewoon voor de zekerheid;) 

 

Jezelf verplichten om op de bank te blijven zitten. af en toe een stukje lopen en opstaan vanuit de buik spieren.dat scheelt bij mij heel veel,je boven armen aanje lichaam houden zodst je die niet perongeluk gebruik.  Tijdens het opstaan voel ik ook wel een enorme druk hoor. Maar als ik sta dan gaat het goed. 

 

Het blijven zitten op de bank, is heel moeilijk. Ben zelf ook geen lui type en houd van sporten en wat doen. Maar nu moet het gewoon! 

 

Heel veel succes!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik had woensdag nog gaan fitnessen. Had dat beter niet.gedaan. vanmorgen stond het wenen me nader dan het lachen.Ik zie af. Deze nacht dan nog pijn in mijn rug ook. Ik Slaap normaal op mijn zij. Hoelang moeten.we op.ons.rug slapen. Heb jij ook.zoveel spierpijn.? Ik vind het voorlopig een hel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3  Wat ellendig dat je je zo voelt! niet leuk.. Kun je wel wat eten? gekookte ei, banaan of iets?   

Zelf ben ik ook heel smal  gebouwd maar het gaat gelukkig wel redelijk. Voorlopig houd ik me wel aan de medicatie.  

 

Ik hoorde gister dat als je dreigt flauw te vallen, je billen moet samen knijpen. Dan stijgt het bloed weer meer naar je hoofd. Geen idee of het helpt hoor, maar het proberen waard;) 

 

Sterkte ;) Je kan het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies

Ik kan Max 5 min rondlopen en dan komt het weer zwart voor mijn ogen. Ik forceer meom.te eten, maar heb niet veel.zin in eten. Ben een beetje (gezond) jarloers op je. :) Ik had altijd gedacht dat ik wel goed ging zijn, want ik ben.iemand moet al.erg zijn voor ik me in zetel met. Maar nu kan ik niet anders. Geniet er van. En geniet van nog een beetje in de watten gelegd worden door je zusje. xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ingetje1965

Het kan beter. Spierpijn, nu nog rugpijn door op mijn rug moeten slapen en flauw. Ik blijf maar flauw vallen. Ben nu cola aan het drinken. Moet me zo forceren om iets binnen te krijgen. Heb nu gelukkig een medicatie gekregen van sedert Rose. Gelukkig helpt mijn dochtertje (11j) me. Mijn zoons van 15 en 17 dat is wat anders. En mijn man is gaan weken. Maar heeft gisteren me goed verzorgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.