Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Pffff ik ben nu echt nerveus aan het worden. Gelukkig is het weer voor a.s. weekend al weer een beetje bijgesteld :)

@Natje3 @bettynoboop @Elboobies hebben jullie al een idee wat je vrijdag aan doet naar de kliniek?

Ik heb mijn borstband al klaargelegd, maar gezien het weer heb ik geen idee wat handig is.

 

Vanochtend heb ik al geprobeerd em klaar te maken zonder mijn ellebogen boven mijn schouders te doen. Dat was allemaal prima behalve mijn haar :o Daar moet ik toch nog iets op verzinnen, want als mijn vriend mijn haar moet doen dan weet ik het ook niet haha. Ik maak vaak een staart zodat mijn haar niet in de weg zit met dit weer maar dan moet je je armen wel hoger doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Pffff ik ben nu echt nerveus aan het worden. Gelukkig is het weer voor a.s. weekend al weer een beetje bijgesteld :)

@Natje3 @bettynoboop @Elboobies hebben jullie al een idee wat je vrijdag aan doet naar de kliniek?

Ik heb mijn borstband al klaargelegd, maar gezien het weer heb ik geen idee wat handig is.

 

Vanochtend heb ik al geprobeerd em klaar te maken zonder mijn ellebogen boven mijn schouders te doen. Dat was allemaal prima behalve mijn haar :o Daar moet ik toch nog iets op verzinnen, want als mijn vriend mijn haar moet doen dan weet ik het ook niet haha. Ik maak vaak een staart zodat mijn haar niet in de weg zit met dit weer maar dan moet je je armen wel hoger doen..

Haha, ik zit ook al de hele tijd te denken wat ik moet aantrekken... beetje afhankelijk van het weer misschien een makkelijk jurkje of een jumpsuit waarbij er niets over je hoofd hoeft. Toen ik laatst op consult was kwam er iemaand met een strakke spijkerbroek uit de ok gestrompeld, lijkt me niet handig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei bettynoboop:

Haha, ik zit ook al de hele tijd te denken wat ik moet aantrekken... beetje afhankelijk van het weer misschien een makkelijk jurkje of een jumpsuit waarbij er niets over je hoofd hoeft. Toen ik laatst op consult was kwam er iemaand met een strakke spijkerbroek uit de ok gestrompeld, lijkt me niet handig! 

 

Oohja een jumpsuit heb ik ook wel, jurkjes alleen strak en dat lijkt me niet handig. 

Wow een spijkerbroek??? Haha dat krijg je dan echt niet alleen aan lijkt mij. Ik heb wel zo'n dunne pyjama broek maar dat is weer een beetje te denk ik :P 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@bettynoboop

@Elboobies

Ik ben ook al aan het denken wat ik ga aandoen. Lange broeken zijn allemaal skinny . Dat zal niet handig zijn. Een jurk ook niet. Dat moet over mijn hoofd. Zal moeilijk worden. Ben getiketakt voor de hele.tijd naar mijn mails te kijken welk uur ik moet binnen komen. Nog niets gekregen

 

Ja ik heb dat ook. Op mijn werk mijn email opengezet en houd ik ook hele tijd in de gaten :P Heb ook nog niets ontvangen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei bettynoboop:

Dat is idd best laat... Ik moet er om 10:15u zijn. Dan kan je bij mij waarschijnlijk al zien hoe veel pijn ik heb....:o;)

 

Oh ik ben heel benieuwd misschien zie ik je dan nog wel :) Ik zal hopelijk toch wel (veel) te vroeg zijn :P 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Ik moet er om 8 zijn en de ingreep is om 8u15. zal vlug moeten gaan. Ik zie dat jullie 45 min. op voorhand er moeten zijn en ik maar 15min.Ik ben waarschijnlijk de eerste. Ik heb latex allergie en zal daarom als eerste genomen worden denk ik. Ik vind het jammer dat ik niemand van jullie zal zien:o

Je zal mij misschien nog wel zien, want ik denk dat je na je operatie echt nog wel een paar uurtjes zal moeten blijven om een beetje bij te kunnen komen hoor... ;)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, het is absoluut niet nodig om zenuwachtig te zijn voor de operatie. Voor je het weet, lig je alweer uit te slapen met je nieuwe vriendinnetjes.

 

Ik ben zelf in augustus geopereerd met heel warm weer, dus ik heb een jurkje waar ik gewoon in kon stappen gekozen, lekker los en het hoeft niet over je hoofd.

 

Napijn heb ik eigenlijk niet gehad, alleen een heel strak gevoel, maar dat is logisch als je van niets/weinig/niet genoeg naar een stuk meer gaat. Ik had voorafgaand aan de operatie van hun fysio al oefeningen mee gekregen om de borstspier wat op te rekken en na de operatie krijg je weer een heel schema. Maar ik weet niet of iedere pc hiermee werkt. Laura Moojen-Zaal dus wel, maar dat is niet jouw keuze geworden hè Ellen? Snap ik op zich wel, ze is heel zakelijk, maar wel heel kundig ook. Maar het intermenselijke contact kan misschien wel iets warmer, dat ben ik met je eens.

 

Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat het helemaal wordt wat jullie ervan verwachten.

 

Liefs.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Ik moet er om 8 zijn en de ingreep is om 8u15. zal vlug moeten gaan. Ik zie dat jullie 45 min. op voorhand er moeten zijn en ik maar 15min.Ik ben waarschijnlijk de eerste. Ik heb latex allergie en zal daarom als eerste genomen worden denk ik. Ik vind het jammer dat ik niemand van jullie zal zien:o

 

Oh Wow dat is wel lekker vroeg. Maar dan kun je ook niet teveel zenuwachtig zijn :P 

Dat is wek jammer, maar we zullen elkaar hier wel op de hoogte houden denk ik hoe het gaat :) 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Ingetje1965:

Hi meiden, het is absoluut niet nodig om zenuwachtig te zijn voor de operatie. Voor je het weet, lig je alweer uit te slapen met je nieuwe vriendinnetjes.

 

Ik ben zelf in augustus geopereerd met heel warm weer, dus ik heb een jurkje waar ik gewoon in kon stappen gekozen, lekker los en het hoeft niet over je hoofd.

 

Napijn heb ik eigenlijk niet gehad, alleen een heel strak gevoel, maar dat is logisch als je van niets/weinig/niet genoeg naar een stuk meer gaat. Ik had voorafgaand aan de operatie van hun fysio al oefeningen mee gekregen om de borstspier wat op te rekken en na de operatie krijg je weer een heel schema. Maar ik weet niet of iedere pc hiermee werkt. Laura Moojen-Zaal dus wel, maar dat is niet jouw keuze geworden hè Ellen? Snap ik op zich wel, ze is heel zakelijk, maar wel heel kundig ook. Maar het intermenselijke contact kan misschien wel iets warmer, dat ben ik met je eens.

 

Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat het helemaal wordt wat jullie ervan verwachten.

 

Liefs.

 

Hey,

 

Ik weet waar ik het voor doe maar het blijft toch een operatie dus vind ik het wel spannend/eng. Voornamelijk omdat ik geen idee heb hoe of wat. 

Laura zal ondanks haar zakelijkheid ongetwijfeld kundig zijn. Maar zij doet bijna alleen naar anatomisch en dual plane. Bij min sprak ze over rond en voor de spier. En dan ga ik liever iemand die veel voor de spier doet of wel dual plane wilt doen ;) 

 

Ik heb wel een jump suite waar ik makkelijk in kan en neem wel een broek en een vestje mee ofzo. Mocht dat nodig zijn. 

 

Herstellen met dit warme weer vind ik niet leuk maar ik kon niet eerder in mei en april ging niet omdat Verdonck in april niet eerder tijd gad voor 2e consult en durfde geen operatie te plannen voordat mijn twijfels weg waren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elboobies:

 

@Ellen125 @Natje3  @bettynoboop

 

Ik ben nu aangekomen in nl... dus beetje duf qua tijdsverschil haha. Maar heb ook de mail ontvangen.In 14.00 melden en 14.45 de operatie. spannend!  Ellen wij gaan elkaar wel zien denk ik... 

 

Leuk dan zien we elkaar inderdaad wel :) Lange vlucht gehad zeker? 

Jij had donderdagavond je consult nog toch? Heel benieuwd waar je voor kiest. Verdonck zei wel al dat bijna iedereen voor Motiva kiest en dat zie ik nu inderdaad wel. De anderen zie je bij hem bijna niet voorkomen voor mij gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ja lange vlucht... nacht vlucht is ook wel rot want slapen lukt gewoon bijna niet in een vliegtuig. plus het tijdsverschil... Mja vrijdag ben ik wel fit haha. 

 

Motiva is heel populair.. ben ook wel benieuwd naar de grootte. heb wel een idee in me hoofd. Maar denk straks met de protheses in me hand is het toch anders..  Nog maar 4 nachtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Elboobies:

@Natje3 dat is idd lekker vroeg zeg!  vind het ook echt fijn date met een paar op dezelfde dag worden geopereerd. Kunnen we elkaar een beetje steunen;) 

 

Ja dat vind ik ook. Het forum kan me soms best onzeker maken als ik lees hoeveel pijn sommige hebben of juist niet en alle adviezen die bij iedere chirurg anders zijn, etc. Maar het is inderdaad wel fijn dat je zo contact kunt hebben met degene die op dezelfde dag geopereert worden omdat je toch een beetje hetzelfde meemaakt.

 

20 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125 Ja lange vlucht... nacht vlucht is ook wel rot want slapen lukt gewoon bijna niet in een vliegtuig. plus het tijdsverschil... Mja vrijdag ben ik wel fit haha. 

 

Motiva is heel populair.. ben ook wel benieuwd naar de grootte. heb wel een idee in me hoofd. Maar denk straks met de protheses in me hand is het toch anders..  Nog maar 4 nachtjes!

 

Ooh ik kan ook nooit slapen in een vliegtuig. Auto of bus geen probleem, maar een vliegtuig pfff haha.

Ik had ook een idee omdat ik al eens bij een ander had gepast, maar toch leken deze veel groter dan verwacht. Maar dat vind ik helemaal niet erg :P 

Jaa ik kijk er ergens wel heel erg naar uit, maa rik blijf het ook zo eng/spannend vinden omdat ik gewoon niet weet wat er gaat gebeuren (nog nooit echt geopereed. alleen amandelen maar kan ik me niets van herinneren). En je weet niet hoeveel pijn je hebt en hoe het eruit komt te zien. Zie ook wel op tegen het herstel en zolang niks mogen doen.. Ik ben niet zo goed in stil zitten en met name niet mogen sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.