Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Ellen125

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Aanbevolen berichten

Dinsdag 25 april ga ik terug naar Verdonck om nog een keer te passen.

Met het oog op rimpels e.d. ga ik denk ik toch voor Motiva ipv Mentor.

Alleen weet ik nog niet of het 255cc / 275cc / 295cc gaat worden. 

Operatie waarschijnlijk 1e week juni :) 

Ik las op de website dat je de keuze hebt tussen een roesje en algehele narcose bij Verdonck. Heb je daar zelf de keuze in of hoe zit dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Misschien wat late reactie maar ik heb ook gekozen voor Motiva 275cc.

Heb sinds november heel wat opzoekwerk gedaan om het verschil tussen alle prothesen te kennen en zo een keuze te maken :) Niet makkelijk eh ;)

Ik heb 14-04 mijn ingreep.. spannend!

Omdat ik een vrij magere bouw heb had ik niet veel keuze qua merk. Sebbin was te bol waardoor ik niet erg groot kon gaan omdat je dan eventueel randen ging zien, wat ik afschuwelijk vind.. Mentor is dan weer te breed en die zouden aan de zijkant "uitsteken", wat dus ook niet echt mooi ging zijn.

Vandaar de keuze voor de Motiva's. Nadien heb ik lang getwijfeld over het aantal cc's. Dr. Verdonck steekt de pasvormen in je t-shirt en dan kiezen maar.. lol makkelijker gezegd eh ;) Bij mij ging het tussen 255 en 275. Groter ging zowiezo niet want dan zou het niet meer natuurlijk zijn en ik heb ook weinig veloverschot. Heb nu namelijk niets, tis zo plat als een vijg.. dus als de ruimte er niet is kan je niet groot gaan ;)

Heb hem toen ook mijn twijfel tussen de 2 uitgelegd. Aangezien ik nu niets heb qua borst, wou ik ook niet dat iedereen achteraf zei "waar gaan die borsten met haar naartoe?".

Hij verzekerde mij dan dat 275 heel goed ging gaan bij mij wegens mijn grootte en zeker nog natuurlijk ging zijn. Hij had ook de ervaring dat vrouwen die twijfelde tussen 2 maten, best de grotere maat kiezen omdat velen spijt hadden nadien als ze toch voor de kleinere waren gegaan. 

Zo dit was een beetje mijn ervaring.. :)

Nu de ingreep dichterbij komt heb ik toch wel enorm veel stress en schrik.. Het kan niet snel genoeg gaan!

Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi @Tinny,

Ik ben in februari al bij Verdonck geweest, maar hij zei eigenlijk helemaal niet wat het maximum was of wat het mooiste zou zijn. Ook alle 3 de merken waren prima voor mij zei hij. Ik vond een maat wel prima en hij zei dat dat 250cc mentor was of 255cc motiva. Nu zit er tussen die 2 toch wel een aardig verschil, vandaar dat ik nu zo twijfel.

Binnenkort dus terug en wil ik dat hij ook zijn mening geeft over wat het maximale is en wat het mooiste resultaat geeft. Ook welke prothese hij aanraad bij mij. 

Mijn opa begin maart overleden, dus vandaar dat het bij mij nu wat langer duurt allemaal, maar nu heb ik het weer opgepakt :)

Fijn dat jij al bijna aan de beurt bent.

Heeft verdonck met jouw gesproken over de narcose? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Alvast veel sterkte met je opa!

Ja ik twijfelde ook heel lang hoor. Iemand die ik ken heeft Sebbin genomen en is daar zeer tevreden over. Maar als ik mij verdiepte in alle merken kwam ik tot de vaststelling dat Sebbin "beter" is bij mensen die reeds volle borsten hebben gehad en dus nu eigenlijk "vulling" nodig hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel? Motiva is dan weer "beter" voor mensen die niets hebben.. Aangezien je dan iets groter kan gaan .. (is ook wat ik begrepen heb uit Dr. Verdonck zijn uitleg). Mentor heb ik niet echt opgezocht omdat dit echt uitgesloten was voor mij. Zoals ik al zei die kwamen er aan de zijkant gewoon veel te hard uit wat dus echt niet mooi was.

Nuja de termen "beter" en dergelijke is relatief eh! Ik zeg niet dat de ene prothese beter of slechter is dan de andere, het is een beetje lichaamsafhankelijk denk ik.

De verdoving heeft hij uitgelegd ja. Je wordt in principe in een sedatie gebracht. Ik werk zelf als verpleegkundige en ik vergelijk het met de mensen die een gastroscopie krijgen. Die worden in een lichte slaap gebracht (sedatie), hiervoor moet je normaal gezien niet zo een tube in je keel hebben voor de beademing. Je bent nadien ook veel sneller wakker en zou minder complicaties hebben. Nuja een gastroscopie kan je niet vergelijken met een borstvergroting eh! ^_^

Maar dat is toch wat ik eruit verstaan heb.. Ik zal het laten weten wanneer ik de 14de gepasseerd ben. 

Ik hoop dat ik genoeg zelfvertrouwen heb nadien om foto's te posten van de voor en na... ;)

Groetjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankjewel :) 

Ik ben eerst naar Velthuis kliniek en kliniek Heyendael geweest en daar werken ze alleen met Mentor. Motiva had ik nog niet van gehoord voor dit forum. Daarom kam ik eigenlijk ook bij Verdonck uit. (woon in Veghel en dus niet echt in de buurt van Verdonck). Vertrouw er maar op dat bij mijn volgende afspraak we iets meer tijd kunnen nemen voor het passen omdat we de rest de vorige keer al hebben besproken en hij hopelijk ook zijn mening geeft, anders vraag ik er gewoon om haha :P 

Oooh dus dat is dan eigenlijk beter dan narcose :) Ik vond het al vreemd dat sommige al zo snel onderweg naar huis waren en bij andere klinieken ze bijna de hele dag daar moeten blijven. Tegen de narcose zie ik toch wel op dus ik vind het dan wel fijn dat het een roesje is:) En inderdaad niet zo'n ding in je keel krijgt en hopelijk minder bijwerkingen :) thanks voor je uitleg.

Houd me maar op de hoogte, ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Ik heb mijn voor situatie in een privé album staan, ik zal je er wel aan toevoegen.

Wanneer het bij mij zo ver is dan zal ik daarin denk ik ook de na foto's plaatsen.

xx Ellen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeej de twijfelkont die ik ben is eruit :)

Bijna thuis van mijn 2e consult bij Verdonck. Ik blijf dat zo'n fijne man vinden! Zo geduldig en vertrouwd! 

Het wordt denk ik Motiva 275cc maar ik moet nog laten weten of het Mentor 275cc / Motiva 275cc / Motiva 295cc wordt. Zit weinig verschil volgens Verdonck tussen de 2. Zelfde resultaat alleen zou Motiva net ietsje natuurlijker zijn en smaller. Verder evenveel kans op rimpels. Kapsel wel minder. Mentor 3-4% en motiva 0,5%. En Motiva heeft een slimme gel waar Mentor iets stugger zou zijn. Dus litteken is mij Motiva iets kleiner. 

Nu nog echo laten maken en geld overmaken. Maar mijn naam

staat al op de datum :D 

@best_boobie of @Desert-Rose zou een van jullie mijn topic alvast willen verplaatsen? Datum is 2 juni 2017 bij Verdonck in BBC :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Ellen125

He super dat je er nu helemaal uit bent,en een operatie datum hebt,  titel is aangepast en je topic heb ik verhuisd.

Nu lekker af gaan tellen meis.

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@LaylaLou leuk :)

Houd je mij ook op de hoogte van jouw vorderingen?

Ben heel benieuwd wanneer je het verteld tegen je moeder :P Heb je trouwens al een idee waar/wanneer/wat je wilt?

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Ellen125 Ah wat leuk haha! Ik zal je zeker op de hoogte houden. Ik zit nu vooral met Nio en Straten in mijn hoofd en hoop naar een 70 E of misschien zelfs wel F te gaan. Maar dat moet ik allemaal nog maar eens voor me zien hahaha. Eerst even deze zomer hard werken (bij Hunkemoller, dus ondertussen ook even spieken welke maten ik mooi vind hahaha), het aan mijn ouders vertellen en dan consulten gaan plannen. 

Ugh ik ben jaloers op je, ik heb nu al geen geduld meer hahaha. Gelukkig is voor jou de grote dag al in zicht! :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uur geleden zei LaylaLou:

@Ellen125 Ah wat leuk haha! Ik zal je zeker op de hoogte houden. Ik zit nu vooral met Nio en Straten in mijn hoofd en hoop naar een 70 E of misschien zelfs wel F te gaan. Maar dat moet ik allemaal nog maar eens voor me zien hahaha. Eerst even deze zomer hard werken (bij Hunkemoller, dus ondertussen ook even spieken welke maten ik mooi vind hahaha), het aan mijn ouders vertellen en dan consulten gaan plannen. 

Ugh ik ben jaloers op je, ik heb nu al geen geduld meer hahaha. Gelukkig is voor jou de grote dag al in zicht! :wub:

Met Nio en Straten zit je wel goed hoor! Ik denk er al jaren over en sinds afgelopen najaar ben ik er actief mee bezig. Afgelopen maanden echt heel veel getwijfeld, veel gehad aan dit forum maar het maakte het twijfelen soms ook erger :P Wel grappig dat je bij de hunkemoller werkt, lijkt me soms best confronterend? Wat voor maat heb je nu?

Haha je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Jouw tijd komt er ook nog aan en je bent pas 20 toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Ellen125:

Met Nio en Straten zit je wel goed hoor! Ik denk er al jaren over en sinds afgelopen najaar ben ik er actief mee bezig. Afgelopen maanden echt heel veel getwijfeld, veel gehad aan dit forum maar het maakte het twijfelen soms ook erger :P Wel grappig dat je bij de hunkemoller werkt, lijkt me soms best confronterend? Wat voor maat heb je nu?

Haha je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Jouw tijd komt er ook nog aan en je bent pas 20 toch?

Mag ik meekijken in je album please?

Ik word 15 juni geopereerd door Laura!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Suusieq:

Mag ik meekijken in je album please?

Ik word 15 juni geopereerd door Laura!

Hey Suusieq, ik zal je toevoegen aan mijn album.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Ellen125 Bij Hunkemöller werken is zeker heeel confromterend. Het is soms heel naar om er comstant aan herinnerd te worden. Ik draag nu een 70C maar het oogt echt veeel kleiner omdat ik zo weinig volume in mijn borsten heb.

En ja ik ben pas 20 inderdaad, hopelijk komt mijn moment snel. Maar in de tussentijd kan ik gelukkig alvast meegenieten van het jouwe!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei LaylaLou:

@Ellen125 Bij Hunkemöller werken is zeker heeel confromterend. Het is soms heel naar om er comstant aan herinnerd te worden. Ik draag nu een 70C maar het oogt echt veeel kleiner omdat ik zo weinig volume in mijn borsten heb.

En ja ik ben pas 20 inderdaad, hopelijk komt mijn moment snel. Maar in de tussentijd kan ik gelukkig alvast meegenieten van het jouwe!

Nee dat snap ik wel, daarom kom ik juist nooit in de hunkemoller :P 

Ik zou zeggen lekker wat rondneuzen hier op het forum en wat informatie op doen ik heb echt uren op het forum al gespendeerd (bijna iedere avond :rolleyes: hihi)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com