Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Jeej de twijfelkont die ik ben is eruit :)

Bijna thuis van mijn 2e consult bij Verdonck. Ik blijf dat zo'n fijne man vinden! Zo geduldig en vertrouwd! 

Het wordt denk ik Motiva 275cc maar ik moet nog laten weten of het Mentor 275cc / Motiva 275cc / Motiva 295cc wordt. Zit weinig verschil volgens Verdonck tussen de 2. Zelfde resultaat alleen zou Motiva net ietsje natuurlijker zijn en smaller. Verder evenveel kans op rimpels. Kapsel wel minder. Mentor 3-4% en motiva 0,5%. En Motiva heeft een slimme gel waar Mentor iets stugger zou zijn. Dus litteken is mij Motiva iets kleiner. 

 

Nu nog echo laten maken en geld overmaken. Maar mijn naam

staat al op de datum :D 

 

@best_boobie of @Desert-Rose zou een van jullie mijn topic alvast willen verplaatsen? Datum is 2 juni 2017 bij Verdonck in BBC :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ah wat leuk haha! Ik zal je zeker op de hoogte houden. Ik zit nu vooral met Nio en Straten in mijn hoofd en hoop naar een 70 E of misschien zelfs wel F te gaan. Maar dat moet ik allemaal nog maar eens voor me zien hahaha. Eerst even deze zomer hard werken (bij Hunkemoller, dus ondertussen ook even spieken welke maten ik mooi vind hahaha), het aan mijn ouders vertellen en dan consulten gaan plannen. 

 

Ugh ik ben jaloers op je, ik heb nu al geen geduld meer hahaha. Gelukkig is voor jou de grote dag al in zicht! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei LaylaLou:

@Ellen125 Ah wat leuk haha! Ik zal je zeker op de hoogte houden. Ik zit nu vooral met Nio en Straten in mijn hoofd en hoop naar een 70 E of misschien zelfs wel F te gaan. Maar dat moet ik allemaal nog maar eens voor me zien hahaha. Eerst even deze zomer hard werken (bij Hunkemoller, dus ondertussen ook even spieken welke maten ik mooi vind hahaha), het aan mijn ouders vertellen en dan consulten gaan plannen. 

 

Ugh ik ben jaloers op je, ik heb nu al geen geduld meer hahaha. Gelukkig is voor jou de grote dag al in zicht! :wub:

 

Met Nio en Straten zit je wel goed hoor! Ik denk er al jaren over en sinds afgelopen najaar ben ik er actief mee bezig. Afgelopen maanden echt heel veel getwijfeld, veel gehad aan dit forum maar het maakte het twijfelen soms ook erger :P Wel grappig dat je bij de hunkemoller werkt, lijkt me soms best confronterend? Wat voor maat heb je nu?

 

Haha je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Jouw tijd komt er ook nog aan en je bent pas 20 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

Met Nio en Straten zit je wel goed hoor! Ik denk er al jaren over en sinds afgelopen najaar ben ik er actief mee bezig. Afgelopen maanden echt heel veel getwijfeld, veel gehad aan dit forum maar het maakte het twijfelen soms ook erger :P Wel grappig dat je bij de hunkemoller werkt, lijkt me soms best confronterend? Wat voor maat heb je nu?

 

Haha je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Jouw tijd komt er ook nog aan en je bent pas 20 toch?

Mag ik meekijken in je album please?

Ik word 15 juni geopereerd door Laura!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Bij Hunkemöller werken is zeker heeel confromterend. Het is soms heel naar om er comstant aan herinnerd te worden. Ik draag nu een 70C maar het oogt echt veeel kleiner omdat ik zo weinig volume in mijn borsten heb.

 

En ja ik ben pas 20 inderdaad, hopelijk komt mijn moment snel. Maar in de tussentijd kan ik gelukkig alvast meegenieten van het jouwe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei LaylaLou:

@Ellen125 Bij Hunkemöller werken is zeker heeel confromterend. Het is soms heel naar om er comstant aan herinnerd te worden. Ik draag nu een 70C maar het oogt echt veeel kleiner omdat ik zo weinig volume in mijn borsten heb.

 

En ja ik ben pas 20 inderdaad, hopelijk komt mijn moment snel. Maar in de tussentijd kan ik gelukkig alvast meegenieten van het jouwe!

 

Nee dat snap ik wel, daarom kom ik juist nooit in de hunkemoller :P 

Ik zou zeggen lekker wat rondneuzen hier op het forum en wat informatie op doen ik heb echt uren op het forum al gespendeerd (bijna iedere avond :rolleyes: hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ja kan je nagaan ik ben er uuuuren per dag haha, een ware hel voor de meeste hier denk ik.

 

Ja ik moet zeggen dat het tot nu toe erg verslavend werkt. Er is zo veel informatie en verhalen, ik vind het echt heel prettig dat er zo veel beschikbaar is. Geeft me het gevoel dat ik me op een makkelijke manier goed voor kan bereiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaylaLou haha ja het is heel verslavend hier op het forum. 

 

@Natje3 Ooh leuk! Heel veel plezier alvast op de consult. Verdonck is zo'n fijne man. Heb je al een idee wat je wilt? Hoe groot en welk merk?

De 2e keer met passen vond ik alles weer heel groot haha maar nu toch 1 maatje groter dan tijdens het eerste consult. Ik wilde nog een groter en toen zei hij van ja dit had je de vorige keer gekozen. Dus toch nog maar voor de zekerheid een groter gedaan en dat vond ik ook mooi dus 275cc Motiva wordt het waarschijnlijk. Ik kon tot max 295cc Motiva of 275cc Mentor omdat dat deze ietsje breder zijn. Sebbin trekt me niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Nee, nog geen idee. Heb zelfs nog nooit zo'n impl in.het echt gezien. Natuurlijk wel in Tv of foto's. Ik ben nog volledig een leek daarin. Mag zeker niet te groot. Dat weet ik zeker. Ik lees hier veel over motiva. Dat dit er natuurlijk uitziet. Moet je nogmaals op consult  ? Weet je al welke narcose je gaat nemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Natje3

Nee dit was mijn laatste consult, ik zie Verdonck nu pas op 2 juni.

Ik heb mentor en motiva vastgehad tijdens mijn consult, heel apart maar voelt wel heel zacht. Verdonck zei dat Motiva echt booming is steeds meer vrouwen daar voor kiezen. 

Het is gewoon algehele narcose gaf Verdonck aan alleen wel licht zodat je zelf nog ademt en geen buisje in je keel krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, 

 

Ik heb stiekem jullie berichtjes gelezen en mij ook aangemeld op het forum. 

Ook ik word op vrijdag 2 juni geopereerd door dr. Verdonck.

 

Zelf heb ik net als jullie ook gekozen voor motiva.  De hoeveelheid cc weet ik nog niet.  Ik woon op Bonaire en ben straks 3 weken in nl dus vandaar dat het bij mij een Next Day surgery wordt. 

 

Ben goed ingelezen in alles en heb van de week een telefonisch gesprek met dr. Verdonck. 

 

Heb er ontzettend veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Elboobies,

 

Wat spannend een next day surgery! Zoals ik nu heel vaak zeg vind ik Verdonck een hele fijne man. Af en toe een grapje toch wel serieus over z'n vak en vooral heel rustig vertrouwd. Dat heb ik bij de andere consulten wat minder gehad. Ondanks dat ik toch al spanning heb voor 2 juni durf ik Verdonck wel dat vertrouwen te geven. 

Ik ben heel benieuwd naar wat jij gaat kiezen. Dan ben je 3 weken na de operatie in nederland ivm herstel?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ja hoe ik jullie en andere over hem hoor praten. Dat zegt gewoon zoveels goeds en vertrouwd gevoel. ook de e-mails die heb ik geatuurd daar kreeg ik gelijk antwoord op. En ook fijn om van de week te kunnen bellen. is toch altijd weer anders. 

 

Na de operatie ben ik nog ruim 2.5 week in. Mijn controle staat ook alvast vast op de 15de.Ook heel fijn dat ze daar rekening mee houden. En op de terug vlucht vliegt mijn zusje met me mee.

Dus die is dan mijn pak ezel haha

 

Ik heb nu een B70, ben ongeveer 1.78, 60 kilo dus smal gebouwd.  Hier is het het hele jaar door zomer... Dus een beetje tiet in je bikini of leuk topje is wel heel fijn! 

 

Voor hoeveel cc ga jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had via Talisa Loup op youtube gehoord van de ergonomix implantaten. Toen ik zag dat Verdonck ben ik meer gaan inlezen op het forum over hem en dat was eigenlijk alleen maar positief. 

Ooh dat is wel fijn 2,5week dan heb je het ergste achter de rug denk ik voordat je terug gaat en dan ben je ook weer enigszins mobiel. Hahaha ja je zal niet echt mogen sjouwen dus dat is wel heel fijn.

 

Ik heb 1,68m 61kg 70A. Ik ga voor Motiva 275cc. 255cc vond ik ook heel mooi maar ik vroeg of ik nog groter kon en dat was ook nog mooi dus ik dacht dan kies ik voor 275cc omdat de meesten liever iets groter hadden. 295cc van Motiva was de max voor mij wat Verdonck wilden plaatsen. Maar dat hoeft voor mij allemaal niet. Met 255cc zou ik ook meer dan tevreden zijn geweest. Beide is net iets groter dan met een maximiser bh van de H&M die ik nu draag. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125  ooh ik ga ook even kijken op YouTube. Heb Verdonck vanochtend aan de telefoon gehad.Had niet heel veel vragen maar om zijn stem te horen is toch ook al heel anders. 

 

Prima grootte dan toch;) Ik hoorde idd ook dat veel meiden toch voor iets groter kiezen. Ben echt zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125  ooh ik ga ook even kijken op YouTube. Heb Verdonck vanochtend aan de telefoon gehad.Had niet heel veel vragen maar om zijn stem te horen is toch ook al heel anders. 

 

Prima grootte dan toch;) Ik hoorde idd ook dat veel meiden toch voor iets groter kiezen. Ben echt zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien! 

 

Jazeker ik wil ook niet te groot. Als ik de grootte had gehad van de maximiser zou ik al zo tevreden zijn. Zij verteld op youtube over haar borstvergroting en in 1 filmpje toont ze wat beelden in bikini (boobjob before and after op kanaal van familyloup). Ik heb op youtube veel gezocht op breast augmentation of boob job. Ik heb daar wel veel aan gehad. Als ik je er een paar mag aanraden: brittany lesser, robin gallant, furrow.nl, jade joselyn. Zijn er nog veel meer maar hier kreeg ik wel een goed beeld bij. Een filmpje zegt soms meer dan een verhaal op het forum ;)

 

Ja ik ook! Ik vind het zo raar dat ik na 2 juni andere borsten heb. Aan de ene kant kan ik echt niet wachten tot het zover is, maar ik vind het ook wel eng en spannend. Misschien ga ik mijn kleine boobies wel missen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Elboobies:

@Ellen125 Bedankt voor de tips! ga zeker even rond kijken op YouTube. 

 

Haha je kleine borstjes missen.. best wel een gek idee is het ook. 

Je word dan gewoon wakker met tiet! 

 

Jaa he dan begint er een nieuw hoofdstuk ;) 

Soms kunnen kleine borsten nog wel handig zijn (rennen / op je buik liggen) zoiets denk ik. Vraag me af hoe snel je moet wennen aan de nieuwe grote, hoor dat het emotioneel soms ook wel een dingetje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wanneer weet je ongeveer je bh-maat?

2 juni wordt ik bij Verdonck geopereerd en op 28 augustus gaan wij op vakantie naar Tenerife :D

 

Ik ben dan 12 weken po als wij gaan vliegen.. Mijn bikini's bestel ik meestal op internet en al mijn oude moet ik vervangen omdat dat bandeau bikini's waren in maat a/b...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.