Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 16-6-2018 om 14:48 zei Ellen125:

Tja is niet anders. Het komt nu alsnog goed waarschijnlijk :) 

 

Nee heeft hij niet gezegd. Hij vroeg naar de maat en zei dat ik wellicht ooit met een wissel wek groter zou willen want het had nu ook wel wat groter mogen zijn. Dan is de plooi bij een wissel al rechtgetrokken en wordt daar weer mee verder gedaan volgens mij. Nio dacht dat ik meer kans van slagen had van een oplossing bij een wissel want dan is het weer omzet, maar zo denkt Verdonck gelukkig niet :) 

 

Dankje komt wel goed :) 

 

Hoe is het met jou?

 

xxx

Met mij gaat het allemaal goed, ben nog steeds zeer tevreden, al had ik achteraf ook wel voor een maatje groter kunnen gaan, haha...

Ik ben eerlijk gezegd nooit meer op controle geweest. Het enige wat ik dus wel heb, en ik weet niet of dit normaal is, is dat als ik mijn spieren aanspan, dat mijn borsten letterlijk uit elkaar gaan en vervormen.... Ziet er niet uit....

Wanneer wordt je nu geholpen?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei bettynoboop:

Met mij gaat het allemaal goed, ben nog steeds zeer tevreden, al had ik achteraf ook wel voor een maatje groter kunnen gaan, haha...

Ik ben eerlijk gezegd nooit meer op controle geweest. Het enige wat ik dus wel heb, en ik weet niet of dit normaal is, is dat als ik mijn spieren aanspan, dat mijn borsten letterlijk uit elkaar gaan en vervormen.... Ziet er niet uit....

Wanneer wordt je nu geholpen?

 

x

Dat heb ik bij 1 borst ook. Links gebeurd niks en rechts vervormd ook maar die wordt nog iets verlaagd.

 

Ik heb nog geen specifieke datum gepland. Maar het wordt wel in de maand november. Even kijken wat het handigste is met mijn werk en studie die ik nog in de avond volg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

Dat heb ik bij 1 borst ook. Links gebeurd niks en rechts vervormd ook maar die wordt nog iets verlaagd.

 

Ik heb nog geen specifieke datum gepland. Maar het wordt wel in de maand november. Even kijken wat het handigste is met mijn werk en studie die ik nog in de avond volg. 

Heel veel succes alvast en ik hou je in de gaten!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ellen125

ik zit bijna nooit meer op het forum, maar als ik online ben, lees ik wel jouw verhaal steeds.

ik hoop dat het opgelost is na het aanpassen van de borstplooi.

in het begin waren die van mij ook ongelijk en was zo bang na een aantal slechte verhalen dat het niet goed zou komen. Maarrrr gelukkig, nu 6 maanden verder, is het helemaal goed gekomen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-7-2018 om 13:36 zei Tittie_chick:

@Ellen125

ik zit bijna nooit meer op het forum, maar als ik online ben, lees ik wel jouw verhaal steeds.

ik hoop dat het opgelost is na het aanpassen van de borstplooi.

in het begin waren die van mij ook ongelijk en was zo bang na een aantal slechte verhalen dat het niet goed zou komen. Maarrrr gelukkig, nu 6 maanden verder, is het helemaal goed gekomen.

 

 

Ja ik hoop het ook. Datum staat voorlopig gepland op 9 november. Laatste maanden verandert er namelijk niks meer. Ben al bijna 1 jaar en 3 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 hoi! Gisterenavond de hele avond besteed om dit verslag te lezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier echt van schrik. Ik ga volgende week op tweede consult bij Verdonck. Ik begrijp uit jouw verslag dat er in het begin ook een verschil in de plooi was waar ze bij de consulten niks over gezegd hebben? Heb je tips of vragen die ik zeker moet stellen? En zou ik misschien in je album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

@Ellen125 hoi! Gisterenavond de hele avond besteed om dit verslag te lezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier echt van schrik. Ik ga volgende week op tweede consult bij Verdonck. Ik begrijp uit jouw verslag dat er in het begin ook een verschil in de plooi was waar ze bij de consulten niks over gezegd hebben? Heb je tips of vragen die ik zeker moet stellen? En zou ik misschien in je album mogen kijken? 

Geen 1 arts heeft hier iets van gezegd en heb er 3 gezien voor mijn operatie. Als ik mijn voor foto’s bekijk vind ik het ook niet zo opvallen. Maar nu na de bv wel. Zou me nie zo druk maken daarvoor. Ben gewoon 1 van de pechvogels waarbij het niet helemaal is zoals gehoopt. Gelukkig wordt wel een oplossing geboden dus hopelijk in november 2 mooie nagenoeg gelijke borsten.

 

Waar zit je naar te kijken/twijfelen bij Verdonck dat je een 2e keer gaat op consult? Ik wil je wel toevoegen aan mijn album maar zou fijn zijn als ik iets meet weet. Ik ga niet zomaar meer iedereen toevoegen ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

Geen 1 arts heeft hier iets van gezegd en heb er 3 gezien voor mijn operatie. Als ik mijn voor foto’s bekijk vind ik het ook niet zo opvallen. Maar nu na de bv wel. Zou me nie zo druk maken daarvoor. Ben gewoon 1 van de pechvogels waarbij het niet helemaal is zoals gehoopt. Gelukkig wordt wel een oplossing geboden dus hopelijk in november 2 mooie nagenoeg gelijke borsten.

 

Waar zit je naar te kijken/twijfelen bij Verdonck dat je een 2e keer gaat op consult? Ik wil je wel toevoegen aan mijn album maar zou fijn zijn als ik iets meet weet. Ik ga niet zomaar meer iedereen toevoegen ;) 

 

xx

Snap ik helemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben 31 jaar en moeder van 2 kindjes. Na de zwangerschappen is het volume weg en ben ik van een volle D cup naar een slappe C cup gegaan. Voor het zicht is het minder maar mis vooral het volume. Mijn rechterborst ‘hangt’   Iets meer maar dit is minimaal. Ik heb er in ieder geval geen borstlift voor nodig (aldus de arts). 

Ik twijfel vooral over de maat. Ik heb 325 en 350 gepast. Ik wil voor de Motiva gaan. Ik wil zeker niet te groot maar lees ook veel terug dat veel dames achteraf spijt hebben en graag een maat groter hadden gekozen. Ik denk de ergonomix full maar wil dit ook nog even met dr. Verdonk bespreken. Hij had het alleen over de appel, appel/peer en de peer. Ik wil even weten welke nu precies welke is als je snapt wat ik bedoel. Ik vind de ergonomix wel hele mooie resultaten geven. Zo! Dit is een heel verhaal geworden!

je bent inderdaad een pechvogel van vanaf het begin zat alles tegen bij je he? Echt heel vervelend!! 

 

Groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MeMarley

mij ben heel tevreden over Motiva. Heel zacht en natuurlijk :) kwa maat zou ik voor de grootste gaan. Dat verschil is minimaal. Vergelijk maar eens in milliliters ;) 

hmm de appel/peer heb ik nog niet gehoord Haha. Je hent in principe rond en anatomisch. Anatomisch is vaster van vorm. Verdonck werkt eigenlijk alleen met rond. Wanneer je een rond implantaat kantelt valt het ook als een druppel (anatomisch) maar is natuurlijker wanneer je gaat liggen. Maar net wat je voorkeur is en die van de arts. Beide kan heel mooi zijn.

ik zal je toevoegen. Heb wel een andere maat (275cc).

 

en ja zat idd vanaf het begin al tege met litteken dat niet dicht wilde.  

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

@MeMarley

mij ben heel tevreden over Motiva. Heel zacht en natuurlijk :) kwa maat zou ik voor de grootste gaan. Dat verschil is minimaal. Vergelijk maar eens in milliliters ;) 

hmm de appel/peer heb ik nog niet gehoord Haha. Je hent in principe rond en anatomisch. Anatomisch is vaster van vorm. Verdonck werkt eigenlijk alleen met rond. Wanneer je een rond implantaat kantelt valt het ook als een druppel (anatomisch) maar is natuurlijker wanneer je gaat liggen. Maar net wat je voorkeur is en die van de arts. Beide kan heel mooi zijn.

ik zal je toevoegen. Heb wel een andere maat (275cc).

 

en ja zat idd vanaf het begin al tege met litteken dat niet dicht wilde.  

xx

Ja en Motiva heeft dan weer drie soorten gel geloof ik en dan is de ergonomix degene die het meest natuurlijk valt. Klopt dit @best_boobie? Jij bent toch de pro van het forum geloof ik toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MeMarley:

Ja en Motiva heeft dan weer drie soorten gel geloof ik en dan is de ergonomix degene die het meest natuurlijk valt. Klopt dit @best_boobie? Jij bent toch de pro van het forum geloof ik toch??

Ergonomix is idd wel meest flexibele/zachte. Heeft Verdonck die gel in dat potje niet laten zien? Die gel beweegt mee als je potje kantelt maar lekt niet. Wel zo’n gummybear consistentie.

motiva heeft ook een website en diverse instagram accounts. Je kunt eens kijken. Op hun website staat nog informatie en instagram heb je voorbeelden van andere meiden/vrouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

Ergonomix is idd wel meest flexibele/zachte. Heeft Verdonck die gel in dat potje niet laten zien? Die gel beweegt mee als je potje kantelt maar lekt niet. Wel zo’n gummybear consistentie.

motiva heeft ook een website en diverse instagram accounts. Je kunt eens kijken. Op hun website staat nog informatie en instagram heb je voorbeelden van andere meiden/vrouwen. 

Ja klopt. Hij heeft wel een potje laten zien maar is dit ook echt van de ergonomix? De progressive heeft geloof ik weer een andere gel. 

Voor dat soort vragen wil ik dus op tweede consult. Gewoon om even precies te weten waar ik aan toe ben. Dat geeft me rust (maar verder ben ik geen control freak hoor :36:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MeMarley:

Ja en Motiva heeft dan weer drie soorten gel geloof ik en dan is de ergonomix degene die het meest natuurlijk valt. Klopt dit @best_boobie? Jij bent toch de pro van het forum geloof ik toch??

Yep, klopt, maar dat ligt niet aan hoe de gel voelt in dit geval, maar aan hoe hij de vorm aanneemt van een natuurlijke borst :)

HIj is het meest vormvast, zeg maar (je mag me altijd een pb sturen, is makkelijker voor me dan een tag :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg je nog je steeds.. ik ben in oktober 1j po.. maar bij mij is het ook nog niet oké. Voor mijn man maakt het niet zoveel uit, maar in zelf heb dagen dat ik het niet goed kan aanzien. Ben heel benieuwd hoe het bij u gaat aflopen.. als ik er iets aan laat doen is het pas volgend jaar januari.. ik zie op tegen alweer een operatie.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bushaju:

Ik volg je nog je steeds.. ik ben in oktober 1j po.. maar bij mij is het ook nog niet oké. Voor mijn man maakt het niet zoveel uit, maar in zelf heb dagen dat ik het niet goed kan aanzien. Ben heel benieuwd hoe het bij u gaat aflopen.. als ik er iets aan laat doen is het pas volgend jaar januari.. ik zie op tegen alweer een operatie.. 

Ik kijk juist wel uit naar het herstel. Maar ik vind het ook wel spannend. 

Wat is er bij jou nog niet goed? Mijn vriend vind het ook wel prima zo maar ziet dat ik er soms wel heel erg mee zit. Niet altijd want ik vind het veel mooier dan voorheen, maarja je gaat natuurlijk voor een borstvergroting en dan hoop je wel dat de verwachting wordt waargemaakt. Hoewel ik ook wel begrijp dat perfectie niet bestaat maar dat verwachten de meesten ook niet volgens mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2018 om 05:58 zei Bushaju:

Ik volg je nog je steeds.. ik ben in oktober 1j po.. maar bij mij is het ook nog niet oké. Voor mijn man maakt het niet zoveel uit, maar in zelf heb dagen dat ik het niet goed kan aanzien. Ben heel benieuwd hoe het bij u gaat aflopen.. als ik er iets aan laat doen is het pas volgend jaar januari.. ik zie op tegen alweer een operatie.. 

Hai dames hier inmiddels al 8m en half po linkerborst zit nog steeds veel hoger op het zicht met het blote oog lijkt het wel 2cm.. donderdag ga ik op nacontrole eerder ben ik niet gegaan wou niet speciaal verlof daarvoor nemen omdat ik weet dat hij toch voor 1 jaar po niets onderneemt.. benieuwd wat bij mij het probleem is zo een groot verschil had ik vooraf niet ook heb ik nog steeds soms pijn in die borst de goeie valt ook mooi opzij als ik lig de ander blijft rechstaan en is bijna niet beweegbaar volgens mij niet goed geplaatst maar ik ben geen chirurg uiteraard kan ik alleen maar zeggen wat ik voel en zie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

Jeej Ellen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Ellen125:

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

Yes.. ben heel blij voor jou.. ben zelf heel benieuwd hoe het gaat verlopen.. en hoe het er erna gaat uitzien.. sowieso heel veel succes als het zover is.. xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Ellen125:

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

Super!!!

Nu weer ff aftellen en dan daarna eindelijk genieten :)

:53: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 6-9-2018 om 21:32 zei Ellen125:

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

Hoi Ellen, 

Jeetje.. wat een verhaal.. ik heb je hele topic gelezen:huh:

Ik wordt as vrijdag door Verdonck geholpen. Ik vond het prettig om jullie herstelverhalen te volgen. Dit geeft mij een beetje een idee wat ik kan verwachten. 

Het leek wel een film.. de opbouw naar een complicatie toen de reactie van Verdonck, ik zat er helemaal in:4: en gelukkig een uitkijk op een happy ending:D in 38 pagina's 

Ik ga voor je duimen dat je straks helemaal tevreden bent. 

Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd naar jullie foto's (lees Verdonck boobs) 

Zou ik in jullie album mogen kijken? @Ellen125 @bettynoboop @Natje3

Meer info over mij, Ik heb ook een topic met als titel 28 september 2018 belgian Breast clinic Verdonck

Ik heb een album met hierin alleen een voorsituatie. Ik zal jullie toevoegen

Ik heb vrijdag vooraangaand aan de operatie het definitieve gesprek om te bepalen welke maat en type ik moet nemen. Aangezien ik zo'n enorme twijfelkont ben en onzeker ben of ik alles wel goed heb voorbereid. Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat wauw dat je het hele topic hebt gelezen Haha. Dat zijn aardig wat pagina`s! 

 

Gelukkig voor mij een happy ending (hopelijk dan toch). Nog een paar weken geduld. Ik hoop heel erg dat ik het resultaat krijg waar ik na de vergroting al vanuit was gegaan. 

 

Hoe komt het dat je pas vlak voor de operatie de definitieve maat gaat beslissen. Ik zou voor de grootste gaan. Weet niet wat je opties zijn? En wat voor resultaat je wenst?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

@Simplyflat wauw dat je het hele topic hebt gelezen Haha. Dat zijn aardig wat pagina`s! 

 

Gelukkig voor mij een happy ending (hopelijk dan toch). Nog een paar weken geduld. Ik hoop heel erg dat ik het resultaat krijg waar ik na de vergroting al vanuit was gegaan. 

 

Hoe komt het dat je pas vlak voor de operatie de definitieve maat gaat beslissen. Ik zou voor de grootste gaan. Weet niet wat je opties zijn? En wat voor resultaat je wenst?

 

xx

Ik was in eerste instantie zeker van vorm. (Ergonomix) ik wilde vooral die natuurlijke look en feel. Ik vond de round te "onnatuurlijk."

Bij het consult had ik 2 maten gepast 335 en 355. Eigenlijk wilde ik dit nog een keer passen met een ander truitje van mijzelf.  We hadden daarom besloten om dat op de dag zelf te doen wel zo makkelijk.

Omdat ik best weefsel mis in de bovenpool kreeg ik na veel lezen op het forum twijfels of round misschien toch een betere optie zou zijn. Ik was er wel over uit dat 355 beter bij mijn verhouding zou passen. Ik heb hele mooie round borsten gezien die toch nog natuurlijk ogen. 

Dit heb ik toen nog een keer telefonisch besproken. Indra bood aan een spoedbestelling te willen doen en ervoor te zorgen dat de round ook op voorraad ligt zodat ik met een gerust hart een keuze kan maken. Hierbij zijn de maten 355 en 375. 

Het liefst zou ik van iedere implantaat een preview willen zien hoe dit gaat worden want mijn beeldvorming gaat alle kanten op.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Ooh heb je al eens op de instagram accounts van Motiva gekeken? Ik vind het verschil tussen round en ergonomix soms best lastig te zien. Beide zijn mooi en natuurlijk. De round is denk ik alleen wat vaster van structuur dan de

Ergonomix? 

 

Je zou dat eigenlijk gewoon op voorhand je resultaat al moeten zien he :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

@Simplyflat Ooh heb je al eens op de instagram accounts van Motiva gekeken? Ik vind het verschil tussen round en ergonomix soms best lastig te zien. Beide zijn mooi en natuurlijk. De round is denk ik alleen wat vaster van structuur dan de

Ergonomix? 

 

Je zou dat eigenlijk gewoon op voorhand je resultaat al moeten zien he :P 

Ja die heb ik gezien, er zijn diverse hashtags die resultaten geven. Zelfs #ergonomix 

Het blijft koffiedik kijken. Vandaar dat ik heb besloten dit met Verdonck samen te beslissen. Althans aan de hand van mijn vragen en twijfels. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.