Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Rocker:

 

Rugpijn hoog op je rug tussen je schouderbladen? Kan zijn van de operatietafel maar kan ook met DP plaatsing en strakke borstspieren. 
Bij mij trokken m'n borstspieren zo erg dat ik steeds met m'n schouders naar voren gedraaid zat, het hielp om iets warms op m'n rug te leggen of vragen of iemand het een beetje masseert. 

 

Las al ergens de tip voor een pittenzak die je kunt opwarmen in de magnetron. Pijn zit meer halverwege mijn rug. Ik trek mijn schouders ook veel naar voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Op zich wel logisch, want je wil die borsten ontlasten dus je draait je schouders meer naar voren en je zit ook niet zo rechtop als normaal waardoor je rug kan gaan protesteren.

Lekker die pittenzak op je rug leggen en af en toe je schouders (om en om) naar achteren draaien, hoeft niet heel ver maar net even een klein beetje zodat die spieren niet helemaal vast komen te zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3e dag is weer voorbij :)

 

Zaterdagavind heb ik een voedingskussen gekocht op marktplaats en mijn vriend heeft die gisteren opgehaald :) Evwn zoeken hoe ik die 'worst' het fijnste vind. 

 

Gisteren overdag ging weer wat beter dan zaterdag. Ik kan zelf overeind komen van de bank en de druk is dan goed te handelen. 

Vannacht ging niet vlekkeloos. 12 uur in bed en om half 4 wakker van de pijn. Onderuit geschoven en mijn rechteroksel brandde en flinke pijn scheuten. Vriend heeft me mee overeind geholpen en toen heb ik de worst als kussen gebruikt. Meer steun aan mijn nek. Om 6 uur met moeite paracetamol ingenomen want lag eindelijk wel fijn. Om 9 uur werd ik weer wakker zonder heel veel pijn aan mijn rug. :43:Vanavond dus maar weer de worst als kussen gebruiken.

 

Vandaag ga ik naar mijn ouders om te eten. Heel benieuwd hoe dat gaat.

twijfels worden minder en spijt gelukkig ook. Omdraaien kan ik toch niet meer en zal gewoon even door deze zure appel heen moeten

:( 

Het valt me nu wel mee maar ik kijk al zo uit naar het weer mogen douchen, zelf mijn haar doen en op mijn zij kunnen slapen. Douchen en haren kunnn na 2 weken en hoop dat op mijn zij slapen dan ook niet lang meer duurt. 

 

Mijn verband krult op mijn rug wel heel erg op. Hopelijk wordt het niet heel veel erger. Zou niet weten hoe dat er anders 2 weken oo moet blijven zitten.

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ik kijk ook zo uit naar zijslapen!! Dat mis ik nog het meest! Mijn vriend heeft me gister heel lief gewassen en hij zei dat ik vanavond ook ' een grote beurt' krijg, hahaha!!

Veel plezier bij je ouders, heerlijk om er even tussenuit te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bettynoboop:

@Ellen125 Ik kijk ook zo uit naar zijslapen!! Dat mis ik nog het meest! Mijn vriend heeft me gister heel lief gewassen en hij zei dat ik vanavond ook ' een grote beurt' krijg, hahaha!!

Veel plezier bij je ouders, heerlijk om er even tussenuit te gaan!

 

Haha lekker. Ik was mijn gezicht iedere ochtend met washandje en dan doet vriend de rest. Morgen maar eens onder de douche. Met sproeier moet vriend dan maar zorgen dat verband niet nat wordt. En mama wilde mijn haren wel wassen boven het bad :) 

 

Thanks. Bem benieuwd hoe me dat gaat bevallen even er tussenuit. Gisteren even in de deuropening gestaan. Frisse lucht deed me eventjes wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125   Fijn dat die "worst" dan toch helpt :)  Hopelijk kun je er nu toch meer van genieten. Ook veel plezier vanavond bij je ouders. doe rustig aan ! 

 

Dankje. Was niet van plan ik wild te doen Haha. Maar eventjes eruit is wel fijn denk ik. Hopelijk deze week met vriend ook even mee naar de supermarkt. Niks tillen maar wat beweging is wel fijn. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag niet echt veel gedaan, maar wel opeens heel veel steken in mijn linkerborst. Alsof mijn borstspier continue samenspant :(

Heel veel pijn doet het niet, maar fijn is anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Heb vandaag niet echt veel gedaan, maar wel opeens heel veel steken in mijn linkerborst. Alsof mijn borstspier continue samenspant :(

Heel veel pijn doet het niet, maar fijn is anders.

Ik heb exact hetzelfe! Linksonder aan de zijkant.... wat een rotgevoel! Hoop dat het snel wegtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een dag voorbij :) Het gaat steeds ietsje beter. 

Vannacht weer wat beter en platter geslapen. Het voedingskussen vind ik echt een uitkomst. Ook eventjes op mijn zij gelegen waarbij mijn rug dan leunde tegen dat kussen. 

 

Pijn nog wel bij bepaalde bewegingen en aan de zijkant van mijn borsten. Jeuken doet het ook nog steeds heel veel. Maar verder gaat het best goed :D 

 

Vanavond ga ik douchen, met washandje is wel prima maar onderkant is wel lekker denk ik om ff wat beter te wassen.

 

Ik heb nu uitgevogeld hoe ik zelf mijn haar kan doen :) 

Op mijn knieën en ellebogen leunen op bed waarbij ze onder niveau van schouders blijven en dan hoofd buigen enzo borstel ik mijn haar weer in een staart :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JESSICAD:

Creatief! :P

 

Een goed herstel gewenst meid! 

Haha ja je moet iets. Nu kwam mijn moeder iedere keer dat doen  want vriend lukte het niet dus dacht dan ga ik zelf maar op onderzoek uit :P 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Weer een dag voorbij :) Het gaat steeds ietsje beter. 

Vannacht weer wat beter en platter geslapen. Het voedingskussen vind ik echt een uitkomst. Ook eventjes op mijn zij gelegen waarbij mijn rug dan leunde tegen dat kussen. 

 

Pijn nog wel bij bepaalde bewegingen en aan de zijkant van mijn borsten. Jeuken doet het ook nog steeds heel veel. Maar verder gaat het best goed :D 

 

Vanavond ga ik douchen, met washandje is wel prima maar onderkant is wel lekker denk ik om ff wat beter te wassen.

 

Ik heb nu uitgevogeld hoe ik zelf mijn haar kan doen :) 

Op mijn knieën en ellebogen leunen op bed waarbij ze onder niveau van schouders blijven en dan hoofd buigen enzo borstel ik mijn haar weer in een staart :) 

Hahah!! Ik zie je al helemaal zitten op je bed!!! Goed bezig Ellen! Ik heb vandaag gewoon mijn haar gekamt nadat mijn moeder het had gewassen. Het lukte redelijk! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei bettynoboop:

Hahah!! Ik zie je al helemaal zitten op je bed!!! Goed bezig Ellen! Ik heb vandaag gewoon mijn haar gekamt nadat mijn moeder het had gewassen. Het lukte redelijk! :106:

 

Lijkt me heerlijk. Ga een deze dagen mijn moeder ook vragen mijn haren te wassen. Wordt gelukkig nooit niet echt vet dus weekje niet wassen ziet niemand :P 

 

Ik had vorige week al een beetje geoefend. Borstelen gaat wel als je je hoofd maar goed kantelt in mijn geval. Nog 1,5 week en dan mogen we weer normaal douchen :D 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck heeft net nog gebeld om te vragen hoe het gaat. Gelukkig vond hij het ook een goede keuze dat ik gestopt ben met de ibuprofen. 

Steken pijntjes en druk was nog heel normaal en de jeuk helaas ook. 

Verband zit er niet voor niks dus dat laten we nog zitten. Als het echt te erg wordt dan moet ik naar de apotheek of bellen wat te doen. Wellicht dat het verband er dan ietsje eerder af mag, maar beste was 2 weken uitzitten. Dus dat gaan we braaf opvolgen. 

 

Toch fijn om hem even weer gesproken te hebben, die betrokkenheid vind km zo fijn en bevestigd zo dat ik de goede keuze heb gemaakt door voor hem te gaan :D 

ohja ik moest echt bellen bij vragen want dat was niet raar, maar voel me dan toch altijd een beetje bezwaard Haha. 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

Verdonck heeft net nog gebeld om te vragen hoe het gaat. Gelukkig vond hij het ook een goede keuze dat ik gestopt ben met de ibuprofen. 

Steken pijntjes en druk was nog heel normaal en de jeuk helaas ook. 

Verband zit er niet voor niks dus dat laten we nog zitten. Als het echt te erg wordt dan moet ik naar de apotheek of bellen wat te doen. Wellicht dat het verband er dan ietsje eerder af mag, maar beste was 2 weken uitzitten. Dus dat gaan we braaf opvolgen. 

 

Toch fijn om hem even weer gesproken te hebben, die betrokkenheid vind km zo fijn en bevestigd zo dat ik de goede keuze heb gemaakt door voor hem te gaan :D 

ohja ik moest echt bellen bij vragen want dat was niet raar, maar voel me dan toch altijd een beetje bezwaard Haha. 

Wat goed zeg!! :D Dat vind ik ook top!! Hele goede nazorg, ook al zitten we op een afstand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei bettynoboop:

Wat goed zeg!! :D Dat vind ik ook top!! Hele goede nazorg, ook al zitten we op een afstand!

 

Ja inderdaad. Als je sommige verhalen leest dat er na de operatie nauwelijks contact meer is en je bij vragen weinig respons krijgt :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is dag 6 po aangebroken :D 

 

Ik slik nu sinds gisteren nog maar 3x paracetamol en mijn bed heb ik weer iets omlaag gezet :D 

Wel vond ik het gisteren heel lastig dat ik de hele dag alleen thuis was waardoor je toch iets meer doet en dat heb ik vannacht denk ik wel gevoeld.

 

Gisterenavond heeft mijn vriend mij eindelijk weer eens gewassen onder de douche (iedere dag die washandjes ben je snel beu) en dat was zo fijn. Zag alleen wel dat mijn verband steeds meer begint te rafelen op mijn rug en echt helemaal afzakt bij mijn boobies en ook steeds losser wordt. Hopelijk houd het verband nog vol tot en met dit weekend en dan maar eens kijken wat de stand is en of ik het er niet beter in overleg met Verdonck af kan halen. De jeuk is ook nog steeds aanwezig en zal denk ik alleen maar erger worden :( Als ik een beetje bezig ben heb ik er niet zo'n last van, maar als ik stil zit.... 

 

Ook heb ik gisteren alvast een afspraak gemaakt bij de huisarts voor het verwijderen van de uiteinden van de hechtingen. Vrijdag 16 juni om half 3 :D 

 

xx

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Ellen125:

Inmiddels is dag 6 po aangebroken :D 

 

Ik slik nu sinds gisteren nog maar 3x paracetamol en mijn bed heb ik weer iets omlaag gezet :D 

Wel vond ik het gisteren heel lastig dat ik de hele dag alleen thuis was waardoor je toch iets meer doet en dat heb ik vannacht denk ik wel gevoeld.

 

Gisterenavond heeft mijn vriend mij eindelijk weer eens gewassen onder de douche (iedere dag die washandjes ben je snel beu) en dat was zo fijn. Zag alleen wel dat mijn verband steeds meer begint te rafelen op mijn rug en echt helemaal afzakt bij mijn boobies en ook steeds losser wordt. Hopelijk houd het verband nog vol tot en met dit weekend en dan maar eens kijken wat de stand is en of ik het er niet beter in overleg met Verdonck af kan halen. De jeuk is ook nog steeds aanwezig en zal denk ik alleen maar erger worden :( Als ik een beetje bezig ben heb ik er niet zo'n last van, maar als ik stil zit.... 

 

Ook heb ik gisteren alvast een afspraak gemaakt bij de huisarts voor het verwijderen van de uiteinden van de hechtingen. Vrijdag 16 juni om half 3 :D 

 

xx

 

Jaaaaa dag 6 alweer! Nog even dan mag het verband er af :wub: 

Hopelijk blijft het van jou nog even zitten meis;) 

 

Vandaag wel hulp in huis? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Elboobies:

Jaaaaa dag 6 alweer! Nog even dan mag het verband er af :wub: 

Hopelijk blijft het van jou nog even zitten meis;) 

 

Vandaag wel hulp in huis? 

 

 

 

Nee pas vanavond weer. Alles staat gelukkig wel klaar en zo niet dat ik er makkelijk bij kan en geen rare bewegingen hoef te maken. 

Ja ik mag het verband er eerder afhalen van Verdonck ivm jeuk, maar dat doe ik liever niet. Zo lang het verband nog acceptabel is laat ik het zitten, maar wordt wel echt losser en rafelt veel dus heb wel mijn vraagtekens of het nu nog een week kan blijven zitten :P Zo niet dan gaat het er maandag/dinsdag vanaf denk ik :blush: Ga dat wel heel spannend vinden, durfde op de ok ook al niet te kijken toen verband erom heen ging. En was redelijk helder dus had het wel onthouden denk ik, nu is het echt een verrassing. 

 

Het voelt nog steeds heel onwerkelijk dat ik het echt gedaan heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat als het echt niet meer kan het er wel eerder af mag. Zat er gister ook over na te denken. Nu zit het zo lekker "vast" in het verband, als dat er dan af gaat zal het denk ik zo anders voelen :D Best spannend!

 

Ja het is ook wel gek he, je heb gewoon boobies nu.  

 

Ik heb wel echt het idee dat ze gewoon bij mij horen:wub: Ben er heel blij mee. Ben wel zo benieuwd hoe het er uit ziet.Op de OK wel even gezien, maar dat is anders als het echt op je gemak bekijken.

 

Succes vandaag meis. wel fijn dat je vriend alles voor je klaar zet. super lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik denk.dat mijn verband het zal uithouden tot vrijdag. Ik heb er zelf eens aan getrokken vanboven was te curieus, maar ben dan wijselijk gestopt. Heb dus ook nog niets gezien.

Ik ben blij dat je zegt dat die druk en steekjes normaal zijn. 

Ik.ga die tip overnemen om een staartje te maken. Mijn zoon of dochter doet dat nu, maar is niet zoals ik het zou willen. En als ik dan weg ga voel ik me zo slordig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Elboobies:

Wel fijn dat als het echt niet meer kan het er wel eerder af mag. Zat er gister ook over na te denken. Nu zit het zo lekker "vast" in het verband, als dat er dan af gaat zal het denk ik zo anders voelen :D Best spannend!

 

Ja het is ook wel gek he, je heb gewoon boobies nu.  

 

Ik heb wel echt het idee dat ze gewoon bij mij horen:wub: Ben er heel blij mee. Ben wel zo benieuwd hoe het er uit ziet.Op de OK wel even gezien, maar dat is anders als het echt op je gemak bekijken.

 

Succes vandaag meis. wel fijn dat je vriend alles voor je klaar zet. super lief!

 

Ja zo vreemd. Voor mijn gevoel is het nu het volume wat ik met maximiser had maar dan zonder bh :)  

En dat is wel wat ik ongeveer wilde. Bij het passen leek het wel groter, maar gisteren voor het slapen stond ik voor de spiegel en het is nu gewoon in verhouding en ik kon maar niet stoppen met kijken naar mezelf en lachen. Dat voelde zo goed! Daar heb ik het voor gedaan. 

 

Dit verband voelt zo veilig, dat ik het ook wel vreemd ga vinden om het verband eraf te halen.

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik denk.dat mijn verband het zal uithouden tot vrijdag. Ik heb er zelf eens aan getrokken vanboven was te curieus, maar ben dan wijselijk gestopt. Heb dus ook nog niets gezien.

Ik ben blij dat je zegt dat die druk en steekjes normaal zijn. 

Ik.ga die tip overnemen om een staartje te maken. Mijn zoon of dochter doet dat nu, maar is niet zoals ik het zou willen. En als ik dan weg ga voel ik me zo slordig. 

 

Ik probeer ook niet teveel aan verband te zitten. Hoopte het een beetje omhoog te kunnen trekken aan de zijkant, maar mijn boobies houden het verband tegen :P 

 

Zo doe ik iedere ochtend met haar. Ik vind het fijn dat ik nu geen hulp van andere nodig heb daarvoor.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.