Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik had woensdag nog gaan fitnessen. Had dat beter niet.gedaan. vanmorgen stond het wenen me nader dan het lachen.Ik zie af. Deze nacht dan nog pijn in mijn rug ook. Ik Slaap normaal op mijn zij. Hoelang moeten.we op.ons.rug slapen. Heb jij ook.zoveel spierpijn.? Ik vind het voorlopig een hel.

 

Ik ben woensdag ook nog gegaan. Heb face pulls en tricep bushdowns voor armen gedaan, meer durfde ik niet. Borstspier heb ik nu al zo'n 2 maanden geprobeerd te vermijden, maar daarvoor wel flink gedaan. 

 

Normaal slaap ik ook op mijn zij. Ja weet niet of het echt spierpijn is, maar bovenop richting oksels voelt niet fijn en onder die borstband heb ik veel druk. Dat zal de borstspier wel zijn denk ik die moet leren los te laten en wennen aan het volume eronder. Welke maat heb jij uiteindelijk gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elboobies:

@Ellen125   @Natje3   @bettynoboop 

 

Hoe gaat het met jullie? Ellen niet meer zo misselijk nahet innemen van de medicijnen? Ik hoop het voor je. 

Ik neem zelf Ibuprofen in met een banaan. Heb er geen last van. Ook van paracetamol niet. 

 

Heb vannacht goed geslapen. Veel kussens onder me zodat ik niet plat lag. 1 x wakker om de paracetamol in te nemen. Mijn zusje heeft me wel geholpen met opstaan. Doordat ik al een paar uur lag durfde ik net niet het laatste stapje te nemen om echt overeind te komen. 

 

Zit nu beneden op de bank. zelf opgestaan dus dat ging goed. Wel even veel druk en spierpijn bij me armen/oksels. Verder oké, gelukkig. 

 

Ik heb ook nog geen pijn gevoeld.

Ik denk zelf door het medicatie schema van dessert rose. Waar ik heel blij mee ben. 

 

Sterkte meiden! 

 

p .s  lopen als een oud omaatje, met de schouders naar voren gebogen helpt ook heel erg. Ipv rechtop houden;)  

 

 

 

Het gaat iets beter nu. Heel veel jeuk bij dat witte plakding en wat druk. Soms merk ik dat ik mijn bovenarmen niet genoeg stil houd met typen en dan heb ik ff een pijnscheut. Vind het nu al sneu om zoveel van mijn vriend te vragen, maarja het is niet anders. 

Ibuprofen neem ik nu in na een maiswafel met kipfilet en dan gaat het wel. Zal gisteren wel van de narcose zijn geweest en weinig eten. 

 

Haha een oud omaatje. Ik doe dat ook een beetje maar probeer wel zoveel mogelijk 'normaal' te lopen ben bang dat ik anders te stijf te wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Natje3:

@Ingetje1965

Het kan beter. Spierpijn, nu nog rugpijn door op mijn rug moeten slapen en flauw. Ik blijf maar flauw vallen. Ben nu cola aan het drinken. Moet me zo forceren om iets binnen te krijgen. Heb nu gelukkig een medicatie gekregen van sedert Rose. Gelukkig helpt mijn dochtertje (11j) me. Mijn zoons van 15 en 17 dat is wat anders. En mijn man is gaan weken. Maar heeft gisteren me goed verzorgd.

 

Oh wat naar. Ik heb ook een beetje rugpijn door het slapen en veel wakker geweest. Na het braken gisteren voelde ik mij stukken beter. Ik heb maiswafels met kipfilet gegeten en wat fruit. Genoeg vitamine innemen en beginnen met licht verteerbaar voedsel is denk ik het slimste voor jou. Ik ga vandaag mijn eten langzaam omhoog schroeven, maar wel iets wat ik goed weg kan krijgen.

 

Mijn vriend at gisteren een gebakken ei op brood en werd zo misselijk van die geur, dat hij even een paar meter verder is gaan eten. Ik vond het zo zielig maar hij vond het niet zo erg. Probeer nu ook kleine dingetjes zelf te doen. Wat water uit de kraan pakken, mijn wafels zelf uit de kast halen door te bukken met mijn benen zodat ik niet krom hoef. Voor mijn gevoel komt het nu wel van pas dat ik mijn benen train in de fitness :) 

Waar ik ook achter ben gekomen. Drukken of trekken voel niet heel fijn, maar als je je had bijvoorbeeld ergens oplegt en dan met je duim duwt komt de kracht uit de hand en niet uit je borstspier :P

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik heb voor de 235cc gekozen. Ik.zei mijn man zou liever 255cc hebben. Maar Verdonk zei, ik hoor aan je dat je liever 235cc wilt en dat gaan we doen. Jij gaat er je beter bij voelen. En ik voel me er ook goed bij. Is juist genoeg denk ik. Is nog niet veel te zien met dat verband, maar als ik naar mijn zijkant kijk denk ik dat ik tevreden ga zijn. Zelfs mijn man vond het al een hele verandering om een heuvel te zien:D. Ik hoop alleen dat ik me morgen wat beter voel. Jij ook een goede genezing. Heb jij een blauw plakverband aan of een wit ? Ik heb een wit, de meeste die ik hier zie voorbijkomen van Verdonk is blauw. Zou daar verschil in zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik heb voor de 235cc gekozen. Ik.zei mijn man zou liever 255cc hebben. Maar Verdonk zei, ik hoor aan je dat je liever 235cc wilt en dat gaan we doen. Jij gaat er je beter bij voelen. En ik voel me er ook goed bij. Is juist genoeg denk ik. Is nog niet veel te zien met dat verband, maar als ik naar mijn zijkant kijk denk ik dat ik tevreden ga zijn. Zelfs mijn man vond het al een hele verandering om een heuvel te zien:D. Ik hoop alleen dat ik me morgen wat beter voel. Jij ook een goede genezing. Heb jij een blauw plakverband aan of een wit ? Ik heb een wit, de meeste die ik hier zie voorbijkomen van Verdonk is blauw. Zou daar verschil in zitten ?

 

Ooh je moet ook doen waar jij je goed bij voelt. Bij mij zie je het verschil ook al. Mijn vader grapte dat als ze dat hadden gedaan voor se operatie dat ze dan weinig konden tapen <_< Nou ik kan je zeggen lachen is niet fijn of de hik hebben :P 

Ik heb blauw verband met witte plakstrips. Geen idee waarom het bij jou wit is. Zou je kunnen navragen als Stephanie belt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Goed idee. Dat zal ik doen. Vind het wel raar.

Ik had die band zoals van Lien en die mevr. met haar geel kleedje (is dat Stefanie ?)zei me dat hij niet stevig genoeg ging zijn. Ik vroeg of ze het toch aan de dokter kon vragen of ik hem mocht gebruiken en ja hoor hij was goedgekeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Goed idee. Dat zal ik doen. Vind het wel raar.

Ik had die band zoals van Lien en die mevr. met haar geel kleedje (is dat Stefanie ?)zei me dat hij niet stevig genoeg ging zijn. Ik vroeg of ze het toch aan de dokter kon vragen of ik hem mocht gebruiken en ja hoor hij was goedgekeurd.

 

Ik heb ook die witte borstband. Ze zeiden er niets van. Nee dat was Stephanie niet. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Stefanie heeft juist gebeld. Ik heb eens gevraag waarom ik dit verband aan heb. Voor mijn latex allergie :D

Ikhoor dat je maar na 3 maanden op controle moet. Wil dat zeggen dat we dat verband er zelf mogen aftrekken binnen 14 dagen ?

 

Ze heeft mij ook net gebeld. Ik moet even de jeuk in de gaten houden als het zo blijf tof erger wordt moet ik contact opnemen.

 

Ooh dus toch een verschil. 

 

Over 2 weken moeten de draadjes eruit en dan mag het verband er ook af. Dat doet de huisarts of de assistente denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik heb niets gezegd aan huisarts. Ik zal zelf het draadje doorknippen. Dat zal wel lukken hoop ik.

Ik ook niet maar zat een brief bij die ik dan aan de huisarts moet geven. 

Maak volgende week wel een afspraak om draadjes eruit te laten halen

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies en @Natje3 ik heb zelf gemeten over het verband heen. Ik heb voor nu een 80C genomen. Mocht het te strak zitten dan stuur ik ze gewoon retour, of voor een andere maat! :D Er staat trouwens een maattabel op de site van de hema!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Zal dat dan ook eens doen. zal nog een paar dagen wachten, zou dat nu niet nog te.gezwommen zijn om te meten ?

Gezwollen bedoel je? Geen idee, maar ik vind het wel een fijn idee dat ik iets in huis heb. Ik wil ook de carefix anna gaan bestellen, maar vind ook daar de maat bepalen lastig... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik ga nog een weekje wachten of ik ga al dat verband.er willen afdoen. Ik kan mezelf. Als ik geen in huis heb, moet ik mijn verband wel aanlaten;)

Hoe voel je je ? Ik zit gekluisterd aan de zetel.kan jij gemakkelijk recht komen of doet dat ook zo'n pijn ? Heb al proberen wat was te plooien met mijn dochter, maar mijn lichaam ging niet akkoord en heb dus enkel bevelen kunnen geven in de plaats

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ik ga nog een weekje wachten of ik ga al dat verband.er willen afdoen. Ik kan mezelf. Als ik geen in huis heb, moet ik mijn verband wel aanlaten;)

Hoe voel je je ? Ik zit gekluisterd aan de zetel.kan jij gemakkelijk recht komen of doet dat ook zo'n pijn ? Heb al proberen wat was te plooien met mijn dochter, maar mijn lichaam ging niet akkoord en heb dus enkel bevelen kunnen geven in de plaats

Ik doe ook nog echt niet veel, loop wel van mijn bed naar beneden en van beneden naar buiten. Soms zit ik, soms lig ik, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik door een trein ben aangereden!! Ik ben nu ook maar aan die antibiotica begonnen. Voor de zekerheid en omdat Stephanie het aanraadde. Ik heb ook de meeste pijn bij het rechtop komen. Noet grappig, nog een paar dagen dan zijn we dit weer vergeten! ;-)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de carefix Anna in maat M.

Deze zou goed me moeten rekken. Ik heb omvang 70 en maat M gaat tot best flinke maat voor mij 75E en zelf kleine 80 voor zwelling. Dus dan zit ik wel goed denk ik aangezien ik geschat ben op 70D/E

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

Ik heb de carefix Anna in maat M.

Deze zou goed me moeten rekken. Ik heb omvang 70 en maat M gaat tot best flinke maat voor mij 75E en zelf kleine 80 voor zwelling. Dus dan zit ik wel goed denk ik aangezien ik geschat ben op 70D/E

Dus met een 80C/D zal ik ook nog goed zitten met een M? Ik las op een site dat ze klein vallen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Dus met een 80C/D zal ik ook nog goed zitten met een M? Ik las op een site dat ze klein vallen....

 

Voor mij wel denk ik. Als je een groter invang hebt zou ik eerder voor een L gaan. Ik heb gekeken hoeveel ruimte ik heb bij een M.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elboobies:

@bettynoboop  Dankje voor de tip! Ga ik ook proberen;) 

 

Jullie de dag overleefd?:D Had einde van de middag even last maar nu met eten gaat het weer goed. Hoop met jullie ook 

Hij is al weer bijna voorbij... ik ben hem bijna door en heb het idee dat er langzaam verbetering komt, maar ben er nog lang niet hoor ;-)

Jij gaat echt lekker volgens mij. Ik zit al stiekum onder het verband te kijken :rolleyes:

Die 2 weken worden voor mij de grootste uitdaging! Ik heb links bloed op mn pleister en rechts niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.