Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Heb je al reactie gekregen van je oncoloog ?

Jep! Alles is gereed! Ik probeer te ontspannen, maar het lukt niet echt.... ik twijfel steeds of die protheses wel breed genoeg zijn om een mooi resultaat te krijgen... Dus ik probeer nog van alles uit te zoeken op internet. Eigenlijk word ik daar heel moe van, hahaha! Ik zit uit te zoeken hoe je de breedte van je borst moet opmeten.... Volgens mij kom ik dan al snel op 13 a 14 cm... en die prothesen zijn maar 11.50 of 11.75 cm. Allemaal twijfels dus nog hier. Ik weet wel dat die prothesen van Mentor breder zijn. uiteindelijk zal ik voor de operatie nog wel even met Verdonck gaan praten hierover, maar of je dan nog kan veranderen? 

Wordt alweer een lekker verhaal zo :o:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei bettynoboop:

Jep! Alles is gereed! Ik probeer te ontspannen, maar het lukt niet echt.... ik twijfel steeds of die protheses wel breed genoeg zijn om een mooi resultaat te krijgen... Dus ik probeer nog van alles uit te zoeken op internet. Eigenlijk word ik daar heel moe van, hahaha! Ik zit uit te zoeken hoe je de breedte van je borst moet opmeten.... Volgens mij kom ik dan al snel op 13 a 14 cm... en die prothesen zijn maar 11.50 of 11.75 cm. Allemaal twijfels dus nog hier. Ik weet wel dat die prothesen van Mentor breder zijn. uiteindelijk zal ik voor de operatie nog wel even met Verdonck gaan praten hierover, maar of je dan nog kan veranderen? 

Wordt alweer een lekker verhaal zo :o:D

 

Kun je niet bellen naar Verdonck? Wat zei hij tijdens het consult over de breedte. 

Ik denk dat het lastig wordt om van merk te wisselen op de dag zelf.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Probeer het een beetje los te laten. Misschien best nog eens bellen naar Verdonk dat je toch relaxed naar je dag kan toeleven. Ik heb ook nog altijd niet beslist tussen de 2 maten. Ik heb dat nu nog niet moeten doorgeven dus denk ik dat hij ze alle 2  liggen heeft. Dat hoop ik toch;) Ik ben gewoon te bang dat het te groot zal zijn. Mijn man zou liefst hebben dat ik die grootste neemt, hij zegt dat het dan nog niet zo groot is. En dat zal wel zo zijn. Maar ik wil gewoon niet dat iedereen zegt dat ik bv gehad heb.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3

Ik snap dat je de narcose spannend vindt, maar over het algemeen gaat dat heel rustig en je krijgt precies genoeg voor de tijd van de operatie. In de OK en daarvoor als ze jouw infuus komen zetten zijn ze bovendien allemaal altijd superlief, in welke kliniek je ook komt. Meestal beginnen ze een praatje met je, vragen ze waarvoor je komt en hoeveel cc je krijgt en terwijl jij ligt te kletsen, draaien zij de infuuskraan open en next thing you know is dat je alweer in de uitslaapkamer ligt en alles achter de rug is. Echt easy peasy!

Ik ben verschillende keren geopereerd voor verschillende dingen, waarvan dus ook een bv, maar ik heb echt nog nooit een OK team getroffen dat me niet volledig op mijn gemak kon stellen. 

 

Ik vond het vooral lastig om daarna een poosje bijna niks te doen, ook sporten mocht pas laat, dat heb ik wel gemist, maar je moet er wat voor over hebben. Je slaat jezelf voor je kop als je te vroeg je borstspieren gaat belasten en daarmee het eindresultaat negatief beïnvloedt.

 

En die onzekerheid over het resultaat herken ik ook zeker. Dat was voor mij 1 van de redenen om zo lang te wachten met mijn bv (ben nu 51). Dat is iets dat je zult moeten afwachten inderdaad, maar het wordt vast heel mooi. Probeer het los te laten. Je wilt dit en je hebt weloverwogen de keuze voor deze chirurg gemaakt. Straks ben je helemaal happy, let maar op.

 

Succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ellen125:

 

Hey,

 

Ik weet waar ik het voor doe maar het blijft toch een operatie dus vind ik het wel spannend/eng. Voornamelijk omdat ik geen idee heb hoe of wat. 

Laura zal ondanks haar zakelijkheid ongetwijfeld kundig zijn. Maar zij doet bijna alleen naar anatomisch en dual plane. Bij min sprak ze over rond en voor de spier. En dan ga ik liever iemand die veel voor de spier doet of wel dual plane wilt doen ;) 

 

Ik heb wel een jump suite waar ik makkelijk in kan en neem wel een broek en een vestje mee ofzo. Mocht dat nodig zijn. 

 

Herstellen met dit warme weer vind ik niet leuk maar ik kon niet eerder in mei en april ging niet omdat Verdonck in april niet eerder tijd gad voor 2e consult en durfde geen operatie te plannen voordat mijn twijfels weg waren..

Snap ik hoor, maar de anesthesist is meestal super relaxed en ze gaan een beetje een praatje met je maken terwijl ze je verder prepareren voor de operatie en terwijl je lekker ligt te kletsen, draaien ze het infuus met narcose vloeistof open en val je heerlijk in slaap en het volgende dat je weet is dat je op de uitslaapkamer ligt met je nieuwe boobies! Bovendien krijg je als ze je op de zaal voorbereiden op de OK al een kalmerend middeltje. Echt hoor, fluitje van een cent. 

 

Juist goed dat je geen operatie gepland hebt voor je twijfels weg waren. Nu sta je echt achter je beslissing.

 

En een jumpsuit is ook handig ja. Volgens mij hebben we het ergste ook wel even gehad qua heel warm weer, dus dat scheelt ook weer. Probeer je goed aan de instructies te houden en doe na de operatie niet teveel om je borstspieren te belasten. Je wilt er alles aan doen om het eindresultaat positief te beïnvloeden, dus rustig aan met die spieren.

 

Maar nog heeeeel even wachten, succes!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ingetje1965

Ik vind het gewoon zo raar dat ik er om 8u moet zijn en om 8u15 operatie. Ik heb zo het gevoel. Het zal allemaal zo vlug moeten gaan. De andere meisjes hier moeten er 45 min op voorhand zijn. Ik ga het proberen en beetje van me af te zetten, maar ik ken mezelf één en al stress.  Wanneer ben jij geopereerd en door wie ? 

Ps. Ik ben toch ook al 43 jaar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Natje3:

@Ingetje1965

Ik vind het gewoon zo raar dat ik er om 8u moet zijn en om 8u15 operatie. Ik heb zo het gevoel. Het zal allemaal zo vlug moeten gaan. De andere meisjes hier moeten er 45 min op voorhand zijn. Ik ga het proberen en beetje van me af te zetten, maar ik ken mezelf één en al stress.  Wanneer ben jij geopereerd en door wie ? 

Ps. Ik ben toch ook al 43 jaar;)

 

Jij bent de eerste dus ik denk dat er daarom maar een kwartiertje tussen zit. Wellicht dat wij eerder mogen wanneer het inloopt? Ik ben waarschijnlijk ook een en al stress dat had ik bij mijn consult al :blush:

Vrijdag ben ik de jongste denk ik (24jr).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik denk dat je gaat blij zijn dat je het op jonge leeftijd hebt laten doen. Is al jaren dat ik me erger aan die vullingen, complexen... en nu eindelijk de stap gezet. Ik ben wel heel blij dat we met enkele zijn op dezelfde dag en onze ervaringen kunnen delen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ellen125! Alles goed? Laatste uurtjes aftellen, heerlijk he?! Ik zag dat jij ook foto's van jouw voorsituatie in een album hebt staan, zou ik mogen spieken bij je?

Ik heb geprobeerd om die van mij ook in een album te uploaden, maar helaas lukt het op een of andere manier niet. Heb net een mac, dus misschien dat het daar aan ligt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey @Ellen125! Alles goed? Laatste uurtjes aftellen, heerlijk he?! Ik zag dat jij ook foto's van jouw voorsituatie in een album hebt staan, zou ik mogen spieken bij je?

Ik heb geprobeerd om die van mij ook in een album te uploaden, maar helaas lukt het op een of andere manier niet. Heb net een mac, dus misschien dat het daar aan ligt.....

 

Ja maar wel veel spanning nu.. jij?

 

ohja dat klopt. Ik zal je toevoegen. 

Ik heb de foto's ook via ios erop gezet, zou geen probleem moeten zijn. Je zou eens contact opnemen met best_boobie als het nog steeds niet lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ga 8juni a.s op consult bij Dr.verdonck.. 

Hoor hier behoorlijk veel positieve dingen over de Dr.

 

Ben 4 jaar geleden in het valkenhorst kliniek geweest op consult datum geprikty aanbetaald en uiteindelijk besloten niet te gaan ..spijt van gehad maaar half jaar later was de kliniek falliet ...... Maar nu na jaren toch besloten door to zetten en niks meer aantrek van alle negative reacties ..

Hoop op een positief consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Shahira89:

Hallo, ik ga 8juni a.s op consult bij Dr.verdonck.. 

Hoor hier behoorlijk veel positieve dingen over de Dr.

 

Ben 4 jaar geleden in het valkenhorst kliniek geweest op consult datum geprikty aanbetaald en uiteindelijk besloten niet te gaan ..spijt van gehad maaar half jaar later was de kliniek falliet ...... Maar nu na jaren toch besloten door to zetten en niks meer aantrek van alle negative reacties ..

Hoop op een positief consult :)

 

Mij spannend. Wat voor maat zou je toen voor gaan? Waarom ben je toen niet gegaan? Misschien maar goed als uiteindelijk de kliniek failliet is gegaan.

 

Verdonck is en hele fijne man vind ik. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Je kunt hem alles vragen ook per email en telefoon is hij bereikbaar voor vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou,ik kan merken dat mijn consult daar heel raar gegaan is, heb gepast toen maar over de cc werdt niet eens gesproken. Was die dag ook zo weer buiten... 

nu op dit moment Ben ik door De zwangerschap van e'en b cup na a Cup gegaan.  Ik vind zelf de ronde protheses het mooist. Ik Ben 1m53 58 kg en heb een smalle taille brede schouders en een flink compact kontje en brede heupen zoals ik vaker hoor hahah... 

Voor mijn gevoel denk ik over een volle c Cup ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Shahira89:

nou,ik kan merken dat mijn consult daar heel raar gegaan is, heb gepast toen maar over de cc werdt niet eens gesproken. Was die dag ook zo weer buiten... 

nu op dit moment Ben ik door De zwangerschap van e'en b cup na a Cup gegaan.  Ik vind zelf de ronde protheses het mooist. Ik Ben 1m53 58 kg en heb een smalle taille brede schouders en een flink compact kontje en brede heupen zoals ik vaker hoor hahah... 

Voor mijn gevoel denk ik over een volle c Cup ...

 

Oh wat vreemd inderdaad.

Ja ik vind ronde ook het mooiste, ik heb bij dr Verdonckvoor Motiva Ergonomix gekozen. Dat zijn ronde prothese maar die gel is wat beweeglijker zonder dat deze kan lekken. Zal hij op het consult ook aan je uitleggen.

Mocht je je al wat willen inlezen bij hem heb je drie merken: Sebbin (€ 2699) Mentor (€ 2999) en Motiva (€ 3499).

 

Ik ben 1m68 en 61kg. Heb ook een hele smalle taille (omvang 65/70) en schouders zijn breden dan mijn heupen :P  Ik wilde ook een volle c. cupmaat zal waarschijnlijk bij mij 70D worden, maar dat komt omdat cupmaat en hoe het eruit ziet vaak niet gelijk is na een borstvergroting door de beugel in je bh.

 

Op basis van wat je zegt denk ik dat je aan Verdonck een hele goede chirurg hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ik ben al een paar dagen gespannen, maar ik ben er ook zo klaar voor! Ik heb er zin in!!! Net nog even wat vragen gesteld aan dhr. Verdonck en gelijk weer keurig antwoord, ik hou der van ;-)

Foto voorsituatie is gelukt nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Plank:

Hee @Ellen125 spannend zeg, nog 1 nachtje slapen! Gaat het een beetje met de zenuwen? 

 

Hey, ja nog 1 nachtje.

Pff nee net naar de bios geweest (baywatch) en wordt gek van de zenuwen. Kotsmisselijk en bang :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

En???? Hoe is het iedereen vergaan? @Ellen125, jij bent al een poosje klaar en waarschijnlijk ook al klaarwakker. Ik hoop dat het goed is gegaan en dat je heel gelukkig wordt met/van het resultaat. Hou je aan de adviezen van je arts voor het mooiste resultaat. En veel succes met het herstel en veel plezier van het resultaat straks in je nieuwe bikini!

 

@Natje3 Ben jij al klaar, nog niet hè? Succes, over een paar uurtjes ben je zoo blij!

 

Alle anderen ook veel succes vandaag. Ik denk aan jullie.

 

Liefs,

~_~

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ingetje1965:

En???? Hoe is het iedereen vergaan? @Ellen125, jij bent al een poosje klaar en waarschijnlijk ook al klaarwakker. Ik hoop dat het goed is gegaan en dat je heel gelukkig wordt met/van het resultaat. Hou je aan de adviezen van je arts voor het mooiste resultaat. En veel succes met het herstel en veel plezier van het resultaat straks in je nieuwe bikini!

 

@Natje3 Ben jij al klaar, nog niet hè? Succes, over een paar uurtjes ben je zoo blij!

 

Alle anderen ook veel succes vandaag. Ik denk aan jullie.

 

Liefs,

~_~

 

 

Hey wij gaan zo aanrijden. Ik moet pas om 13.45u. Natje moest vanochtend al om 8.15u dus die is misschien al weer op weg naar huis. 

 

Dankjewel :blush:

Ik zal hier vanavond wel een update plaatsen als ik me goed genoeg voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ooo joh, helemaal omgedraaid. Ik weet zeker dat je je goed genoeg voelt. Ik was 's avonds alweer een wandelingetje aan het maken. Gaat reuze meevallen, echt, het is een ingreep van niks en ik heb gelezen dat deze arts niets anders doet dan bv, dus no worries.

Succes nogmaals voor jou dan. Ik zal aan je denken.

 

En @Natje3 ben je al bijgekomen? We zijn reuze benieuwd hoe het gegaan is!

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ingetje1965:

@Ellen125 Ooo joh, helemaal omgedraaid. Ik weet zeker dat je je goed genoeg voelt. Ik was 's avonds alweer een wandelingetje aan het maken. Gaat reuze meevallen, echt, het is een ingreep van niks en ik heb gelezen dat deze arts niets anders doet dan bv, dus no worries.

Succes nogmaals voor jou dan. Ik zal aan je denken.

 

En @Natje3 ben je al bijgekomen? We zijn reuze benieuwd hoe het gegaan is!

 

x

 

 

Dankje. Hij doet inderdaad alleen bv. Honderden per jaar dus routine :) 

Ja ik hoop dat ik wel een beetje mobiel ben. Lekker op de bank afwisselen met een klein wandelingetje door het huis of er omheen. 

 

Ga veel te vroeg zijn. Moet mij om 13.00u melden maar zoals het er nu uit ziet ben ik er al voor half 1 :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ellen125:

 

Dankje. Hij doet inderdaad alleen bv. Honderden per jaar dus routine :) 

Ja ik hoop dat ik wel een beetje mobiel ben. Lekker op de bank afwisselen met een klein wandelingetje door het huis of er omheen. 

 

Ga veel te vroeg zijn. Moet mij om 13.00u melden maar zoals het er nu uit ziet ben ik er al voor half 1 :o

O joh, beter te vroeg dan te laat, geeft zo'n stress altijd. Ze hebben daar vast wel een rustig hoekje waar je kunt ontspannen. Of ze maken je lekker vast klaar voor de operatie. Verpleegkundigen zijn bijna allemaal superlief, dus ze gaan je helemaal op je gemak stellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.