Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Ellen125

Ellen125 : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Ja naar mijn idee worden mijn borsten veel te groot. Ik wil uitkomen op ietsje meer dan nu met een maximiser. Dan is een een grote C en wellicht een D. De consulente gaf aan dat dit eerder een E is en aangezien ze niet heel goed zijn met schatten hoeft het ook echt geen F te worden. 

Ik heb vrij brede schouders en daar kijkt zij nu naar. Normaal gaat ze altijd voor heel natuurlijk maar dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Het was een prima gesprek maar ik denk dat ze mij niet echt begrepen heeft. 

Hopelijk doet Frans dat wel want ik wordt afgaand op de verhalen liever door hem geopereerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vraagje..

Ik wil graag boven de spier (denk ik) en nu vroeg ik mij af welke pc's dit voornamelijk doen.

L. Moojen-Zaal heb ik steeds minder een goed gevoel bij en ik weet niet of F. Straten dit doet.

Het leek mij dus handig om een plan B te hebben ^_^

Ik hoorde al Demeyere in Gent en misschien Nio??

Zijn er nog andere pc's die vaak voor de spier plaatsen??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk heb je dan de besten wel gehad, met Demeyere en Nio.

Wie verder ook vaker voor de spier plaatst, is dr. Van der Weij (Boerhaave Amsterdam)

Voor de rest schieten mij even geen voorstanders van plaatsing voor de spier tebinnen

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke dankjewel :) Ik kon er verder ook niet echt vinden, sowieso is bijna alles dual plane zover ik kan zien op het forum. In ieder geval 3 goede denk ik, want ik zie deze namen in ieder geval veel voorbij komen :)

Toch heb ik stiekem wel mijn hoop een beetje op Straten gericht..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar ben ik weer..

Vanavond een consult gehad bij Frans Straten. Een hele andere ervaring als met Laura Moojen-Zaal. Ik was er al over uit dat hem dat niet ging worden, maar nu weet ik het helemaal zeker! 

Het liep iets uit door een telefoontje dat dr. Straten kreeg. Uiteindelijk ben ik 2 uur binnen geweest terwijl het passen vrij vlot verliep. Ik heb 3 maten geprobeerd. 300cc, 325cc en er tussenin?? Gezien mijn voorsituatie was al vrij snel duidelijk om voor rond te gaan zodat ik bovenop wat meer volume krijg. Ik heb aangegeven het effect bij rond en anatomisch heel mooi te vinden, maar het een beetje zou willen zoals ik nu met een maximiser heb. Ik ben vergeten foto's te laten zien, maar voor mijn gevoel begreep hij mij heel goed :)

Dr. Straten was vrij duidelijk dat zijn voorkeur dual plane was, maar hij gaf aan dat voor de spier ook zou kunnen (rond en anatomisch) omdat ik genoeg huid had, maar op de lange termijn wellicht niet mooi zou zijn met het oog op een zwangerschap en ouderdom. Krachttraining was hij vrij duidelijk over. Borstspieren trainen kan wel maar licht en hij zag er eigenlijk geen reden voor om dat te doen zeker als je toch voor een borstvergroting gaat. Op zich heeft hij daar wel een punt ;) 

300cc vond ik erg mooi, 325cc vond ik te groot. Deze heb ik bij Laura ook al gepast en dat vond ik toen ook echt te groot. Misschien is 275cc ook wel een goede keuze die heb ik toen ook gepast, maar geen foto's van genomen :( 

Frans en Tanne zijn zulke lieve mensen en nemen echt de tijd voor je. Het maakt ook allemaal niet uit of je nu wel of geen borstvergroting ondergaat bij hun als ik maar tevreden ben :) Dat gevoel had ik totaal niet bij Laura. Ik voelde me ook zo begrepen en op mijn gemak gesteld, totaal niet meer zo ongemakkelijk.

Ik heb nu nog een formulier ingevuld bij de Belgian Breast Clinic voor dr. Verdonck. Ik las dat hij met motiva progressiveplus implantaten werkt die tussen rond en anatomisch inzitten en meevormen bij staan en liggen. Daar ben ik nog heel benieuwd naar. Verder is het vooral bekijken wat ik nu echt wil. Voor een zwangerschap, wachten tot na zwangerschap(pen), geen borstvergroting. Pff zo lastig dat alleen ik deze keuze kan maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou intussen een consult gehad bij dr Straten en a.s. dinsdag nog naar dr Verdonck. Twijfels zijn er nog steeds volop, maar intussen ook wat gekletst met fitness meiden op instagram. Dual plane schrikt me niet meer zoveel af en ik denk dat ik met mijn coach ga bespreken om geen borstspier oefeningen meer in mijn schema op te nemen. 

Zojuist een vakantie laten vaststellen voor eind augustus/begin september en dat in combinatie met een fijn gesprek met mijn schoonmoeder zou ik misschien eind mei wel een borstvergroting willen plannen. Mijn eigen moeder is inmiddels ook op de hoogte en reageerde positiever dan verwacht:)

Bij mijn moeder en schoonmoeder zijn de borsten tijdens de zwangerschap gegroeid en zo gebleven, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij mij ook zou gebeuren. Daar zit ik nog wel mee en het controleren op borstkanker. Aan mijn moeders kant is iedereen eruit gepikt en is er wel iets weggehaald omdat het niet goed was. Ook mijn schoonmoeder is onlangs geopereerd om een plekje weg te halen..

Bij dr. Straten heb ik rond 300cc high profile gepast (zie foto's in privé album) en dat stond eigenlijk wel mooi. Wel nog steeds echt de max voor mij vind ik persoonlijk. Als ik naar beneden keek zag ik mijn navel niet eens meer :o

Omdat ik 2 totaal verschillende consulten heb gehad ga ik nog naar dr Verdonck. Maar mijn gevoel zegt wel dat ik ook nog een keer moet gaan passen bij dr Straten omdat het wel een heel vertrouwd gevoel gaf. Ik zou liever iets te klein doen dan te groot. 300cc lijkt veel groter dan wat ik nu heb met maximiser bh en zou het liefst er hetzelfde uitzien in kleding omdat ik dit gewoon heel mooi vind.

Wat ik mij overigens wel afvroeg. Ik heb bandeau bikini's in cup A/B. Deze zal ik ook moeten vervangen na een borstvergroting? Best_boobie schat mij op een 70E met 300cc maar de bandeau die ik heb in een maat groter kan alleen in C/D. Zou dat dan passen? Merk dat de bikini's en bh's die ik mooi vind meer te koop zijn in cup C en D dan E of F. Omvang 75 is veel te groot dus moet wel kijken naar 70 omvang... 

Ohja en voor ik het vergeet. Voor de meiden die voorbeelden zoeken op instagram, kijk eens naar drtavakoli. Hij plaatst iedere dag wel foto's (wel vaak anatomisch, maar wel heel mooi:blush:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Miss91 @JJ' en andere die willen lezen

Nou nu weet ik het echt niet meer.

Verdonck is echt een hele aardige man! Naast mijn twijfels om waar het te laten doen twijfel ik ook over de maat. Verdonck had het over 250cc mentor high profile of 255cc motiva full profile. Dr. Moojen-Zaal is in ieder geval geschrapt van mijn lijstje. Het is nu dus dr. Straten of dr. Verdonck.

Verschillende maten gepast en gelukkig wel 2x dual plane geadviseerd.

325cc high profile mentor (te groot)

300cc high profile mentor 11,1 breed projectie 4,7

275cc high profile mentor 10,9 breed projectie 4,6

250cc high profile mentor 10,5 breed projectie 4,5

255cc full profile motiva 10,25 breed projectie 4,2

Pff mijn schoonmoeder zei ga er gewoon voor nu ben je nog jong.

Helaas ligt mijn opa slecht dus kan het me allemaal niet zo heel veel schelen.

Maar van de zomer wel dus ik heb het consult toch door laten gaan.

Pff hoe wisten jullie waar je het liet doen en welke maat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Ellen125:

@Miss91 @JJ' en andere die willen lezen

Nou nu weet ik het echt niet meer.

Verdonck is echt een hele aardige man! Naast mijn twijfels om waar het te laten doen twijfel ik ook over de maat. Verdonck had het over 250cc mentor high profile of 255cc motiva full profile. Dr. Moojen-Zaal is in ieder geval geschrapt van mijn lijstje. Het is nu dus dr. Straten of dr. Verdonck.

Verschillende maten gepast en gelukkig wel 2x dual plane geadviseerd.

325cc high profile mentor (te groot)

300cc high profile mentor 11,1 breed projectie 4,7

275cc high profile mentor 10,9 breed projectie 4,6

250cc high profile mentor 10,5 breed projectie 4,5

255cc full profile motiva 10,25 breed projectie 4,2

Pff mijn schoonmoeder zei ga er gewoon voor nu ben je nog jong.

Helaas ligt mijn opa slecht dus kan het me allemaal niet zo heel veel schelen.

Maar van de zomer wel dus ik heb het consult toch door laten gaan.

Pff hoe wisten jullie waar je het liet doen en welke maat?

Hé! In ieder geval heel veel sterkte met je opa!

Ik heb naar PC's in de buurt gezocht en wat over hen gelezen, hierbij stond Verdonck op mijn #1. Na het consult was ik er zeker van dat ik bij hem de operatie zou laten doen en dat ik dus ook geen consultatie bij een andere PC wou doen. 

Ik zelf kwam 2x uit bij de passessie op 350cc van Mentor. Dr Verdonck liet hierbij ook horen dat dit ook het maximum haalbare was om nog een natuurlijk resultaat te bekomen. 

Wat kwam jij uit bij je passessie en wat was volgens Verdonck het maximum haalbare voor een natuurlijk resultaat? :) 

XXX

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JJ' dankjewel :) 

Verdonck heeft het bij mij helemaal niet gehad over het maximaal haalbare.

Ik heb 3 maten gepast en 2 vond ik wel mooi en daarna noemde hij een maat toen ik ernaar vroeg. Hij had het over 250cc mentor en 255cc motiva omdat ik Sebbin niet wilde.

Geen idee eigenlijk verder. Het is voor mij 1,5 uur rijden naar Verdonck en stond na 20min weer buiten.. Wel aangegeven dat ik ietsje groter wilde als met maximiser. Voor mijn gevoel was het passen toch niet kleiner dan 300cc bij Straten.. :unsure: Maar ik heb nu geen foto's kunnen maken.

Vond Straten een super aardige man, maar Verdonck is nog veel vriendelijker. En nu weet ik het dus niet meer haha. Gelukkig wel 75% erover uit dat ik een borstvergroting wil :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Ellen125:

@JJ' dankjewel :) 

Verdonck heeft het bij mij helemaal niet gehad over het maximaal haalbare.

Ik heb 3 maten gepast en 2 vond ik wel mooi en daarna noemde hij een maat toen ik ernaar vroeg. Hij had het over 250cc mentor en 255cc motiva omdat ik Sebbin niet wilde.

Geen idee eigenlijk verder. Het is voor mij 1,5 uur rijden naar Verdonck en stond na 20min weer buiten.. Wel aangegeven dat ik ietsje groter wilde als met maximiser. Voor mijn gevoel was het passen toch niet kleiner dan 300cc bij Straten.. :unsure: Maar ik heb nu geen foto's kunnen maken.

Vond Straten een super aardige man, maar Verdonck is nog veel vriendelijker. En nu weet ik het dus niet meer haha. Gelukkig wel 75% erover uit dat ik een borstvergroting wil :P 

De 2 maten wat je nu opnoemt scheelt bijna niks he! Ik zou dan enkel een afweging maken of je voor mentor of motiva wilt gaan, die 0.25 breed en 0.3 projectie verschil gaat geen merkbaar verschil uitmaken! 

Bij mijn 2de passessie, toen de operatie al gepland stond, heeft die inderdaad ook pas gezegd dat de maat die ik koos het maximum haalbare was! 

Misschien in het vervolg enkele vragen noteren alvorens je nog eens op consult gaat? Het eerste consult ging bij hem ook erg snel, hij deed zijn uitleg fatsoenlijk, maar eens ik daar was was het plots allemaal duidelijk, tot dat ik buiten kwam toen stroomden de vragen weer binnen haha! :D

Het is vaak een overvloed aan informatie, dat wanneer je buitenkomt nog niet alles weet wat je wilt weten! 

Ik hoop dat je snel een keuze kunt maken en kunt uitkijken naar een datum!!! :D

Ik kan alleen maar meedelen dat ik erg tevreden ben van Dr Verdonck en zijn medewerkers hun omgang en handelen, zalige mensen! Ik ben afgelopen vrijdag door hem geopereerd! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JJ' Ja ik weet het dat het niet zoveel scheelt, maar wel met die 300cc in de breedte. Ik heb Best_boobie maar weer een berichtje gestuurd of ze een nieuwe schatting wil maken :blush:

Lees alleen maar positieve verhalen over beide. Neig nu ook wel een beetje naar Verdonck denk ik. Gaf wel een vertrouwd gevoel, maar dat komt misschien ook dat ik bij hem thuis op consult ben geweest. Maar 1,5uur rijden vind ik best veel voor een 2e keer passen. Alles is opzich wel duidelijk door mijn vorige consulten. Alleen die maat.. :P Kan me heel moeilijk voorstellen hoe dat moet worden. Enige dat ik weet dat ik echt schrik van 70E bij 300cc volgens best_boobie...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Ellen125:

@JJ' Ja ik weet het dat het niet zoveel scheelt, maar wel met die 300cc in de breedte. Ik heb Best_boobie maar weer een berichtje gestuurd of ze een nieuwe schatting wil maken :blush:

Lees alleen maar positieve verhalen over beide. Neig nu ook wel een beetje naar Verdonck denk ik. Gaf wel een vertrouwd gevoel, maar dat komt misschien ook dat ik bij hem thuis op consult ben geweest. Maar 1,5uur rijden vind ik best veel voor een 2e keer passen. Alles is opzich wel duidelijk door mijn vorige consulten. Alleen die maat.. :P Kan me heel moeilijk voorstellen hoe dat moet worden. Enige dat ik weet dat ik echt schrik van 70E bij 300cc volgens best_boobie...

Ja klopt! Je moet wel kijken dat de breedte mooi binnen je eigen borst past zeg maar, anders ga je te erg die randen zien, maar dat zou je PC het beste kunnen zeggen of dat haalbaar en natuurlijk is of niet!

Is zowel Tessenderlo als Brussel zolang rijden voor je? Want je kan bij beide locaties op consult gaan en dan word je geopereerd in Lichtaart! Of je kan ook in Genk gaan bij hem bij de Wellnesskliniek! 

Op deze site van een andere pc kan je een 3D passessie doen als je naar beneden scrolt! Misschien ook wel eens leuk om te doen?

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JJ' Ik ben nu in Tessenderlo geweest. Ik woon in de buurt van Eindhoven dus dat is het makkelijkste. Operatie had hij het over onder andere Zolder?

Had genoeg uit alleen aan de zijkant niet. Mooijen-Zaal gaf zelf 325cc voor de spier aan dus neem aan dat 250 dan wel goed is? Borst was 12cm dacht ik. Misschien dat ik hem nog maar eens mail. 

Ja dat heb ik gedaan Hihi. Maar ze gebruiken daar andere merken dus toch wel lastig. Heb meerdere maten gedaan wn vind ze allemaal op elkaar lijken en allemaal even mooi ^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Ellen125:

@JJ' Ik ben nu in Tessenderlo geweest. Ik woon in de buurt van Eindhoven dus dat is het makkelijkste. Operatie had hij het over onder andere Zolder?

Had genoeg uit alleen aan de zijkant niet. Mooijen-Zaal gaf zelf 325cc voor de spier aan dus neem aan dat 250 dan wel goed is? Borst was 12cm dacht ik. Misschien dat ik hem nog maar eens mail. 

Ja dat heb ik gedaan Hihi. Maar ze gebruiken daar andere merken dus toch wel lastig. Heb meerdere maten gedaan wn vind ze allemaal op elkaar lijken en allemaal even mooi ^_^

Dat lijkt me vreemd in Zolder? Het vindt plaats in de Delta Clinic in Lichtaart. Daar huurt hij denk ik een gedeelte af voor zijn eigen zaak de BBC. Zou best kunnen dat hij op verschillende plaatsen opereert hoor! 

Ik begrijp precies niet goed wat je bedoelt? 325cc en 250cc is toch een immens verschil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JJ' Verdonck zei dat hij op 2 plaatsen opereert. Ik kon dan kiezen wat voor mij het handigste is.

Oh haha ja ik bedoel dat dr. Moojem-Zaal 325cc had aangeraden en zij doet normaal gesproken alleen heel natuurlijk en klein. Dus als mij dat al geadviseerd wordt dan dit 250cc wel goed kwa breedte. 

Waarom heb jij voor mentor gekozen? Ik twijfel tussen mentor en Motiva. Beide hebben zo hun voor- en nadelen denk ik. Mentor hoor ik veel, maar Motiva is wat smaller geloof ik en wat minder harde randen. Vind die gel ook wel apart. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com