Ga naar inhoud

Voorstellen


Simplicity

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik heb me vandaag op dit forum aangemeld. Ik zal mezelf even voorstellen.. Ik ben 22 jaar en mama van een zoontje. Ik heb altijd al kleine borsten gehad (A-cup). Tijdens mijn zwangerschap zijn ze gegroeid naar een volle C-cup. Ik heb vervolgens bijna een jaar borstvoeding gegeven.. en nu zijn mijn borsten weer gekrompen naar een A-cup (ze voelen wel wat slapper aan dan voorheen). Op dit moment ben ik nog aan het oriënteren, ik heb nog geen consult oid gepland. Wel weet ik zeker dat ik in het jaar 2017 (indien mogelijk in maart/april) mijn borsten laat vergroten.

Ik vind het super dat er zoveel operatieverslagen te vinden zijn op dit forum! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom,

Wat hebben borsten te lijden onder borstvoeding,zie hier ook bij heel veel dat er bijna niets van over blijft helaas.

Wel goed dat je je nu eerst eens rustig gaat oriënteren, en via de verslagen kun je ook een indruk opdoen welke pc jouw voorkeur heeft.

Wel raden we hier altijd aan, om een consult te doen bij meerdere pc's, omdat ze allemaal hun eigen werkwijze en adviezen hebben.

Je kunt ook al bijvoorbeeld beginnen met een aantal vragen op te schrijven die nuttig zijn tijdens een consult, ook vast foto's opzoeken van wat jij mooi vind, en met deze voorbereidingen ben je dan ook wel weer even zoet.

Nou kijk lekker rond hier, heb je vragen, kun je ze altijd hier in je topic stellen en ik wens je veel lees en zoekplezier.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik heb me in 2016 al aangemeld op de site en ik wilde graag in 2017 een BV ondergaan, maar ik werd toen zwanger van de tweede. Mijn huidige boobsituatie is (vergeleken met 2016) hetzelfde alleen een klein beetje 'leger'.

 

Ik had twee consulten gepland voor over twee maanden, in oktober. Een met Nio (Parkkliniek) en een met Plovier (Be-clinic). 

Inmiddels heb ik via het OLVG véél eerder een consult met Nio gehad. Namelijk vorige week al! Ik heb 400cc en 500 cc gepast. Hij adviseerde Eurosilicone 85% en dan 500 cc, dual plane. Deze vind ik ook het mooist bij mij staan. Ik ben ca. 1.72 m en ik weeg 62 kg.

 

Ik ben nog aan het oriënteren (andere klinieken, PC, cc etc.). Ik ben er ook nog niet over uit wanneer ik precies een BV wil ondergaan, ik denk zelf tussen november en februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2018 om 10:33 zei Simplicity:

Ik heb me in 2016 al aangemeld op de site en ik wilde graag in 2017 een BV ondergaan, maar ik werd toen zwanger van de tweede. Mijn huidige boobsituatie is (vergeleken met 2016) hetzelfde alleen een klein beetje 'leger'.

 

Ik had twee consulten gepland voor over twee maanden, in oktober. Een met Nio (Parkkliniek) en een met Plovier (Be-clinic). 

Inmiddels heb ik via het OLVG véél eerder een consult met Nio gehad. Namelijk vorige week al! Ik heb 400cc en 500 cc gepast. Hij adviseerde Eurosilicone 85% en dan 500 cc, dual plane. Deze vind ik ook het mooist bij mij staan. Ik ben ca. 1.72 m en ik weeg 62 kg.

 

Ik ben nog aan het oriënteren (andere klinieken, PC, cc etc.). Ik ben er ook nog niet over uit wanneer ik precies een BV wil ondergaan, ik denk zelf tussen november en februari.

Hee meid!, mijn naam is Sarah ben 22 jaar. Ik ben 1.68m en weeg 60 kg. We hebben beetje t zelfde postuur! :blush: Ik heb vorig weekend 2 consults gehad, 1 bij faceland en 1 bij boerhaave. Mijn 1e voorkeur gaat uit naar Boerhaave. Nou wat er uit het gesprek voort kwam is dat ik max 425cc kon krijgen mentor 2 rond. (Wou eigelijk natrelle maar hij stond erop om mentor te nemen) Ik heb al mijn operatie datum ingepland voor december staan.. nou ben ik toch aan t twijfelen want ik wil echt absoluut niet dat ik spijt heb en het te klein vind. Nou lees ik dat dr Nio wel grotere implantaten plaatst maar van t merk eurosilicone & ik zou graag mentor of eigelijk natrelle willen.. Hoe ging jou consult bij hem & plaatst hij ook andere soort implantaten? & wat zijn de tarieven bij olvg west ? :36: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello @Flowersh, leuk dat je hebt gereageerd! We hebben idd een soortgelijk postuur. Je gaf aan dat er bij Boerhaave uit het gesprek voort kwam dat er 425 cc mentor geadviseerd werd, maar wat is je huidige cupmaat? Ook een A-cup? 

Ik heb héél veel topics over Nio gelezen en het klopt idd dat hij wel grotere implantaten plaatst. Veel dames die bij andere PC’s een lift geadviseerd worden, kunnen bij Nio hetzelfde resultaat bereiken met alleen een BV (hoger aantal cc’s). 

Nio werkt (als ik het goed heb onthouden) met Eurosillicone, Mentor, Motiva en Monobloc Hydrogel. Het consult ging goed! Hij heeft al mijn vragen beantwoord, uitleg gegeven, mijn borsten opgemeten en uiteindelijk protheses passen. Hij gaf vooraf niet aan wat het aantal cc was, maar hij vroeg wat ik nou mooier vond. Ik kreeg pas achteraf het aantal cc te horen. Het was een fijn consult en hij nam er zeker de tijd voor! Een BV bij OLVG-west kost 3100 (consultkosten komen hier nog bij, maar dit gaat via de zorgverzekering). All-in zou ik op ca. 3300 euro uitkomen (incl consultkosten etc). De monobloc protheses zijn wel iets duurder ca. 3400/3500 euro (volgens mij. Mocht je nog twijfelen over Boerhaave... dan kan je natuurlijk altijd nog voor een consult bij Nio terecht! Wil je sowieso in december een BV? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Simplicity:

Hello @Flowersh, leuk dat je hebt gereageerd! We hebben idd een soortgelijk postuur. Je gaf aan dat er bij Boerhaave uit het gesprek voort kwam dat er 425 cc mentor geadviseerd werd, maar wat is je huidige cupmaat? Ook een A-cup? 

Ik heb héél veel topics over Nio gelezen en het klopt idd dat hij wel grotere implantaten plaatst. Veel dames die bij andere PC’s een lift geadviseerd worden, kunnen bij Nio hetzelfde resultaat bereiken met alleen een BV (hoger aantal cc’s). 

Nio werkt (als ik het goed heb onthouden) met Eurosillicone, Mentor, Motiva en Monobloc Hydrogel. Het consult ging goed! Hij heeft al mijn vragen beantwoord, uitleg gegeven, mijn borsten opgemeten en uiteindelijk protheses passen. Hij gaf vooraf niet aan wat het aantal cc was, maar hij vroeg wat ik nou mooier vond. Ik kreeg pas achteraf het aantal cc te horen. Het was een fijn consult en hij nam er zeker de tijd voor! Een BV bij OLVG-west kost 3100 (consultkosten komen hier nog bij, maar dit gaat via de zorgverzekering). All-in zou ik op ca. 3300 euro uitkomen (incl consultkosten etc). De monobloc protheses zijn wel iets duurder ca. 3400/3500 euro (volgens mij. Mocht je nog twijfelen over Boerhaave... dan kan je natuurlijk altijd nog voor een consult bij Nio terecht! Wil je sowieso in december een BV? 

Heé meis, mijn huidige situatie is een 80B maar helaas een hele lege B .. Mooi dat het consult goed ging en bedankt voor de info! Ik heb nog een consult extra bij Boerhaave ingepland maar dan bij een andere chirurg, kijken wat zijn advies is. Ja ik zou graag in december willen ivm sparen en de kerstvakantie! Ik zit wel te denken om een verwijsbrief te vragen om nog als laatste consult dan bij dr nio in te plannen! Weet jij zeker al dat je bij nio wilt of ga je nog ergens anders kijken? & heb je al een maand in gedachte wanneer je de operatie wilt hebben  ? :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.