Ga naar inhoud

Na borstverkleing nog steeds grote cup maat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 8-12-2016 om 20:10 zei Teties:

Hoi Vida. Hoe gaat het met je dochter? Deden ze moeilijk toen je belde voor verzetten van je afspraak? 

Hoi, me dochtertje heeft keelontsteking en ze zit aan antibiotica. nee ze snapt het wel en was geen probleem. Ik bel zodra ik mezelf ook beter voel. Ben ook verkouden enz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 25-11-2016 om 20:25 zei Michelleberg:

Hoi lieverd 

als ik heel eerlijk ben vind ik ze ook groot nog en ze lijken precies op mijn borsten voor de verkleining ik zal foto toevoegen kun je het zien 2e foto is na paar maanden totaal naar beneden gezakt niet mooi meer foto 1 en 3 zijn dus na de lifting vorig jaar foto's zijn van een jaar geleden nu zijn ze zoveel beter ik zal zo proberen foto te maken dan zie je dat mijn grote vierkanten borsten in het klein niet plat zijn hopelijk heb je er wat aan 

kus Michelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Miek65H:

Ik vind de tweede er super moooi uitzien!! Michelle waren dat je natuurlijke borsten voor de operatie of erna??

Hoi Mieke nee hoor hier had ik ook silicone was na mijn 2 de operatie en ze waren erg gaan hangen je kunt het ook erg goed zien kijk maar op de eerste foto en de 3e zie je heel goed rechts onder mijn borst een moedervlek en op de 2de foto zie je echt mijn borst er ver overheen hangen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Michelleberg:

Hoi Mieke nee hoor hier had ik ook silicone was na mijn 2 de operatie en ze waren erg gaan hangen je kunt het ook erg goed zien kijk maar op de eerste foto en de 3e zie je heel goed rechts onder mijn borst een moedervlek en op de 2de foto zie je echt mijn borst er ver overheen hangen 

Aah oke, maar je hebt dus verkleind en ze op laten vullen met siliconen? Want op de eerst foto en laatste zitten daar ook implantaten in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2017 om 00:40 zei Miek65H:

Aah oke, maar je hebt dus verkleind en ze op laten vullen met siliconen? Want op de eerst foto en laatste zitten daar ook implantaten in?

Ja op alle 3 de foto's heb ik siliconen erin en zijn de foto's op verschillende tijdvakken genomen de eerste en laatste foto zijn genomen na wissel en lift nu op het moment heb ik geen siliconen meer heb ze laten verwijderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.