Ga naar inhoud

Na borstverkleing nog steeds grote cup maat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Vida:

Ja he. Super lief van je. Allenstande moeders begrijpen elkaar wel. Hoop dat je snel opknapt. En doe voorzichtig 6 weken niet zwaar tillen. 

:35: morgen zal het wel beter gaan ga zo lekker slapen kan gelukkig ook op me zij liggen en dat mocht ook dus hopelijk heerlijk slapen jij ook niet te druk maken alles komt goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vida jeetje wat een moeilijke keuze. Ik vind je borsten wel mooi maar ik houd van grotere borsten. Maar idd als je er ongelukkig door bent dan weet je het ook zeker dat je ze kleiner wilt. Had je toen ook fotoos meegenomen dat hij kan zien hoe je ze wilt hebben? Nio zei bij mij ook tijdens consult weet je het wel zeker want hij had een vrouw gehad die ze kleiner wilde en daarna vond ze ze weer te klein dan kan hij ze niet meer groter maken. Nou succes met je beslissing ik zou dan ook zo snel mogelijk willen en het liefst in de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lovertje:

@Vida jeetje wat een moeilijke keuze. Ik vind je borsten wel mooi maar ik houd van grotere borsten. Maar idd als je er ongelukkig door bent dan weet je het ook zeker dat je ze kleiner wilt. Had je toen ook fotoos meegenomen dat hij kan zien hoe je ze wilt hebben? Nio zei bij mij ook tijdens consult weet je het wel zeker want hij had een vrouw gehad die ze kleiner wilde en daarna vond ze ze weer te klein dan kan hij ze niet meer groter maken. Nou succes met je beslissing ik zou dan ook zo snel mogelijk willen en het liefst in de winter.

Ja het is echt dubbel, ik vind ze groot en vierkant. Als ik slaap komen me ze onder me kin. 

Ik ben ook bang dat ze plat gaan worden het liefst een volle C. 

Elke sec denk ik anders erover!!! 

Dus jij denk ook beter zsm in winter? Ik ben zo onzeker.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik aan het door draaien of snap ik het niet echt. Borsten kunnen toch niet plat worden naar bv. In mijn ogen borsten moeten rond en mooie cup C hebben. Maar platte borsten heb ik nog nooit van gehoord. Of zegt d'r Nio omdat ik veel naar de vorm kijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Vida:

Ben ik aan het door draaien of snap ik het niet echt. Borsten kunnen toch niet plat worden naar bv. In mijn ogen borsten moeten rond en mooie cup C hebben. Maar platte borsten heb ik nog nooit van gehoord. Of zegt d'r Nio omdat ik veel naar de vorm kijkt?

Ik heb ook nog nooit platte borsten gezien na bv maak eens een foto van de zijkant heb nu alleen maar van voren gezien als je dat wilt natuurlijk 

x Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou helemaal plat zullen ze toch niet worden? Maar misschien in zijn ogen denk dat Nio ook meer van de grote borsten is. Maar hij zal denk ik wel ook wat van je projectie afhalen dat is idd vanaf de zijkant gezien wat platter. Dat is ook een van mijn redenen dat ik prothese wilde dat ze dan bovenin ook ronder zijn en niet zo gauw 2 verschillende borsten zou hebben. Maar ja is ieder zijn keus. Maar had wel fotoos meegenomen wat ik bedoelde. Maar idd als je c wil verwacht je geen e of nog f cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in de winter bedoel ik is dat compressievest niet zo warm. En  ben je toch al meer binnen . En ben je van de zomer klaar als je weer hempdjes en zmerjurkjes bikini kan dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vida heb je ook goed gekeken naar de fotoos van borstverkleiningen?  Er staat daar een vrouw tussen jantje geopereerd door dr van der Lei. Zij had ook brede borsten en tja ik denk dat Nio dat bedoelt. Kijk maar is wat je daar van vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd thuis helemaal niet goed van. Ben naar lingerie zaak geweest. Heb eerst een 85 E gepast en de cup was groot. Daarna heb ik een 85 D gepast en die zat super mooi. Merk Sapp en hij was voor gevormd. Ik denk dat ik ook zeer ongelukkig ben met me gewicht. Als ik in spiegel kijk vind ik me vet rollen zo erg. 

En ik ben ook bang als ik nu 5 kilo's ga afvallen dat ze gaan hangen en als nog weer zo lege zakken heb en toch niet te vrede mee bent.  

En vrees ook voor te kleine borsten. 

Als ik aan uitstel ga denken voel ik me ook niet goed bij. 

Ik heb heel slechte huid krijg heel snel striemen.

als ze te klein worden kom ik dan eerst met me buik naar binnen dan met be borsten!!! 

Sorry kan echt geen beslissing maken, vind het zo erg om weer helemaal alles over nieuw te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lovertje:

@Vida heb je ook goed gekeken naar de fotoos van borstverkleiningen?  Er staat daar een vrouw tussen jantje geopereerd door dr van der Lei. Zij had ook brede borsten en tja ik denk dat Nio dat bedoelt. Kijk maar is wat je daar van vind.

Waar op hun site? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Michelleberg:

Ik denk dat je niet zo moet twijfelen dit wil je niet hoe langer je zo loopt hoe ongelukkiger je bent je moet alleen de beslissing maken wanneer je het laat doen denk ik december vind je te vroeg en in mei moet je je eigen risico betalen en je zit met je dochtertje 

Ja en dat is al hoop geld! Voor mij althans alleen met me dochtertje. Soms denk ik ik ga maandag bellen en nog x face too face met Nio praten. Vorige x had ik me dochtertje bij. Ik wil een volle C !!! Geen B of een D!!! 

Misschien met meer pit uitleggen. Komt het bij hem over. 

Een voorgevormde 85D van merk Sapp is ook hoop toch?!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei lovertje:

@Vida heb je ook goed gekeken naar de fotoos van borstverkleiningen?  Er staat daar een vrouw tussen jantje geopereerd door dr van der Lei. Zij had ook brede borsten en tja ik denk dat Nio dat bedoelt. Kijk maar is wat je daar van vind.

ik heb haar verhaal gelezen maar kon geen fotos zien, als ik op album boven aan druk krijg ik een melding dat het niet goed gaat.

dat is wel heel heftig, verhaal. maar ja nu heb ik een bh gepast van Merk Sapp voorgevormde en had een 85 D. 

voor al die ellende en zwangerschap had ik van mezelf een cup D toen ik 21 was. en toen ik ging afvallen had ik hang tieten.

het beeld dat ik heb van die tijd heb, is vreselijk!!!!  ja nu na 10 jaar ben je weer op het zelfde plek,

en slapen gaat niet zonder een sportbh. ze zitten onder me oksels. en ja ik vind vorm ook belangrijk.

me nichtje in buitenland heeft het ook laten doen maar van haar is super klein. en ik heb brede schouders en vet gaat ook daar zitten. bij haar zie je haar buik steek uit ipv haar borsten.

maar als ik naar mezelf kijk, ik ben helemaal niet blij ermee. elke keer als ik naar me fotos kijk vind ik ze nu al dat ze aan het hangen zijn. ik lijkt een gekke besluiteloos vrouw hier. maar ja ik heb niet zoveel mensen om me heen die eerlijk hun mening geven. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2016 om 22:54 zei Michelleberg:

:35: morgen zal het wel beter gaan ga zo lekker slapen kan gelukkig ook op me zij liggen en dat mocht ook dus hopelijk heerlijk slapen jij ook niet te druk maken alles komt goed x

Michelle,

ik vraag me af he: jij hebt eerst bvG gehad en nu naar een B. dat is echt grote verschil. komt je buik ook veel naar voren? als ik zelf in spiegel kijk ik zie nu dat me buik en me borsten bijna even groot zijn.

wat zou jij doen, eerst afvallen en je buik wegwerken? of over 2 weken voor operatie gaan? 

ben gisteren uit emotie/ongesteldheid naar Mc geweest. bal zo erg van alles. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vida:

Michelle,

ik vraag me af he: jij hebt eerst bvG gehad en nu naar een B. dat is echt grote verschil. komt je buik ook veel naar voren? als ik zelf in spiegel kijk ik zie nu dat me buik en me borsten bijna even groot zijn.

wat zou jij doen, eerst afvallen en je buik wegwerken? of over 2 weken voor operatie gaan? 

ben gisteren uit emotie/ongesteldheid naar Mc geweest. bal zo erg van alles. 

Hey mop

klopt ik heb 14 jaar geleden eerst een bv gehad 325cc kwam uit op een d75 na paar jaar gingen ze naar beneden heb zo nog jaren doorgelopen vond het verschrikkelijk maar kon niet anders uiteindelijk vorig jaar prothesewissel gedaan met lift 375cc de eerste weken waren ze prima daarna hingen ze weer op zich niet lelijk maar de siliconen voelde ook niet ok was vaak ziek al heel wat jaar dokters konden niet vinden waardoor heb uiteindelijk besloten haal alles eruit dat heb ik gedaan met weer een lift uiteindelijk bleek rechts dus een cup groter te zijn en die is dus eergisteren gelijk gemaakt ben nu super blij ze zijn niet meer de joekels die ik had want zat op het laatst op 75g/h als ik recht sta zie je echt nog wel 2 uitstekende borsten maar me buik zie je ook wel soms het licht eraan wat je draagt ik vind het niet erg liever dit dan me ongelukkig voelen en overal pijn hebben omdat ze zo zwaar zijn toen ze nog groot waren en ik ging afvallen gingen ze idd meer hangen ik denk dat je je niet zo moet druk maken over die paar kilo je bent zoals je bent en als je echt zo ongelukkig bent zou ik morgen bellen en een afspraak maken hoe eerder hoe beter 

als je wilt wachten tot je 5 kilo bent afgevallen en het in mei laat doen heb je nog steeds hetzelfde probleem je zal dan ook niet tevreden zijn met je gewicht zal je nog jaren hebben dat heeft iedereen en heel normaal ik ben ook niet tevreden mijn buik het liefst laat ik alles wegsnijden en rechttrekken als ik zit hangt mijn rol over me broek als ik te veel of vet gegeten heb ben ik helemaal opgeblazen vind het ook niet leuk maar kan er niet zo gauw iets aan doen 

maak gewoon een afspraak met nio en bespreek dan duidelijk wat je wilt vertel hem waar je bang voor bent dat ze te plat worden etc misschien kan hij je toch geruststellen misschien heeft hij ook voorbeeld foto's dat je kunt zien hoe het eventueel word nu druk maken heeft geen zin 

x Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Michelleberg:

Hey mop

klopt ik heb 14 jaar geleden eerst een bv gehad 325cc kwam uit op een d75 na paar jaar gingen ze naar beneden heb zo nog jaren doorgelopen vond het verschrikkelijk maar kon niet anders uiteindelijk vorig jaar prothesewissel gedaan met lift 375cc de eerste weken waren ze prima daarna hingen ze weer op zich niet lelijk maar de siliconen voelde ook niet ok was vaak ziek al heel wat jaar dokters konden niet vinden waardoor heb uiteindelijk besloten haal alles eruit dat heb ik gedaan met weer een lift uiteindelijk bleek rechts dus een cup groter te zijn en die is dus eergisteren gelijk gemaakt ben nu super blij ze zijn niet meer de joekels die ik had want zat op het laatst op 75g/h als ik recht sta zie je echt nog wel 2 uitstekende borsten maar me buik zie je ook wel soms het licht eraan wat je draagt ik vind het niet erg liever dit dan me ongelukkig voelen en overal pijn hebben omdat ze zo zwaar zijn toen ze nog groot waren en ik ging afvallen gingen ze idd meer hangen ik denk dat je je niet zo moet druk maken over die paar kilo je bent zoals je bent en als je echt zo ongelukkig bent zou ik morgen bellen en een afspraak maken hoe eerder hoe beter 

als je wilt wachten tot je 5 kilo bent afgevallen en het in mei laat doen heb je nog steeds hetzelfde probleem je zal dan ook niet tevreden zijn met je gewicht zal je nog jaren hebben dat heeft iedereen en heel normaal ik ben ook niet tevreden mijn buik het liefst laat ik alles wegsnijden en rechttrekken als ik zit hangt mijn rol over me broek als ik te veel of vet gegeten heb ben ik helemaal opgeblazen vind het ook niet leuk maar kan er niet zo gauw iets aan doen 

maak gewoon een afspraak met nio en bespreek dan duidelijk wat je wilt vertel hem waar je bang voor bent dat ze te plat worden etc misschien kan hij je toch geruststellen misschien heeft hij ook voorbeeld foto's dat je kunt zien hoe het eventueel word nu druk maken heeft geen zin 

x Michelle 

Ja daar heb je gelijk in. En afvallen gaan ze weer hangen. Gisteren een bh gepast van 85D! Opzicht stond het heel mooi. Alleen als ik onder douch sta vind ik ze toch groot.aan onderkant. 

ik heb jouw borsten met die van mij vergeleken en ja die van mij zien zo uit toen jij een lift had gedaan. 

Slapen zonder bh gaat ook niet! 

Ik ga straks naar stad even paar bh passen. En morgen knoop door hakken. En als het kan weer een afspraak inplannen voor dat hij aan gaat sleutelen. 

Persoonlijk vind ik dat me borsten aan onderkant heel rond zijn en als ik ga afvallen gaan ze behoorlijk hangen en dan krijg ik het gezeik met Nio dat ik daarna alleen een lift nodig heb en ik denk niet dat hij dat gaat vergoeden! 

Zag ook hele mooie bh die soort silicone erin hadden!!! 

Als ze te klein woerden heb je wel een uitkomst weg!!! Hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Vida:

Ja daar heb je gelijk in. En afvallen gaan ze weer hangen. Gisteren een bh gepast van 85D! Opzicht stond het heel mooi. Alleen als ik onder douch sta vind ik ze toch groot.aan onderkant. 

ik heb jouw borsten met die van mij vergeleken en ja die van mij zien zo uit toen jij een lift had gedaan. 

Slapen zonder bh gaat ook niet! 

Ik ga straks naar stad even paar bh passen. En morgen knoop door hakken. En als het kan weer een afspraak inplannen voor dat hij aan gaat sleutelen. 

Persoonlijk vind ik dat me borsten aan onderkant heel rond zijn en als ik ga afvallen gaan ze behoorlijk hangen en dan krijg ik het gezeik met Nio dat ik daarna alleen een lift nodig heb en ik denk niet dat hij dat gaat vergoeden! 

Zag ook hele mooie bh die soort silicone erin hadden!!! 

Als ze te klein woerden heb je wel een uitkomst weg!!! Hihihi

Ik kon ook nooit slapen zonder bh die dingen zaten altijd in de weg en zweten niet fijn

denk dat je jezelf gek maakt hoor door weer te gaan passen je weet nu welke maat je hebt en in bh staat het goed maar zonder blijf je ontevreden dat is ook het probleem ik hoop dat je een beslissing kan nemen ik weet dat het erg moeilijk is maar denk dat het wel goed komt wat je ook beslist ik kan alleen maar voor mezelf spreken dat ik blij ben met de mijne nu ik hoef niet meer groot 

x michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Michelleberg:

Ik kon ook nooit slapen zonder bh die dingen zaten altijd in de weg en zweten niet fijn

denk dat je jezelf gek maakt hoor door weer te gaan passen je weet nu welke maat je hebt en in bh staat het goed maar zonder blijf je ontevreden dat is ook het probleem ik hoop dat je een beslissing kan nemen ik weet dat het erg moeilijk is maar denk dat het wel goed komt wat je ook beslist ik kan alleen maar voor mezelf spreken dat ik blij ben met de mijne nu ik hoef niet meer groot 

x michelle

Ik ben vandaag bijna 1 uur in hunkermuller aan het passen geweest!! 85D is echt mijn maat.

Heb alle soort bh's gepast en uiteindelijk eentje mee genomen!!! Om nu hele collectie aanschaffen vond ik vergaan. 

Ik ga morgen bellen en nieuw afspraak maken bij d'r Nio en met hem face to face alles door nemen. 

Wat er ook met jouw was gebeurt vind ik ook heel erg. En die deuk bij mezelf!!!had een verkoopster die ook een bv had laten doen en haar littekens was zo erg!! Ik schrok ervan. 

Misschien ben ik te veel aan het terwijfelen. Ik ga morgen bellen voor een afspraak. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Vida:

Ik ben vandaag bijna 1 uur in hunkermuller aan het passen geweest!! 85D is echt mijn maat.

Heb alle soort bh's gepast en uiteindelijk eentje mee genomen!!! Om nu hele collectie aanschaffen vond ik vergaan. 

Ik ga morgen bellen en nieuw afspraak maken bij d'r Nio en met hem face to face alles door nemen. 

Wat er ook met jouw was gebeurt vind ik ook heel erg. En die deuk bij mezelf!!!had een verkoopster die ook een bv had laten doen en haar littekens was zo erg!! Ik schrok ervan. 

Misschien ben ik te veel aan het terwijfelen. Ik ga morgen bellen voor een afspraak. 

Groetjes 

Vind het heel goed van je dat je nu een beslissing hebt genomen om een afspraak te maken bespreek alles met hem wat je dwars zit ik vind 85d idd ook nog best groot hoor en als ik jou was zou ik geen bh's meer kopen tot je zeker weet wat je wilt zonde geld anders 

ik zat net naar de mijne te kijken maar moet echt zeggen dat ik nu voor zover het kan natuurlijk echt tevreden ben ze zijn even groot en de littekens die vervagen wel met de tijd daar maak ik me echt niet druk om 

heb je niet een foto van de zijkant van je borsten lijkt het erg plat of steken ze goed uit ik had vorig jaar na de wissel met lift dat ik er in het begin geen potlood onder kreeg na paar maanden kon ik wel een potlood eronder klemmen vond het verschrikkelijk 

ben benieuwd wanneer je kan komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet doen wat je hart je ingeeft. Maak gewoon nieuwe afspraak en dan kan je nog zien maar je vind ze te groot dan kan ik of een ander wel hun mening geven maar jij bent er niet blij mee. Wat betreft alle fotoalbums hier ik zit via mijn telefoon dan rechts bovenin die 3 streepjes drukken dan zie je bladeren daar op drukken dan op fotoalbums en dan op borstverkleiningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je mooie borsten hebt nu een mooie ronde vorm. Ik vind zelf een brede korte borst niet zo mooi. Maar dat ik voor iedereen anders. Je moet doen wat jij wilt anders blijft het toch maar door je hoofd heen spoken. Ik heb mij ook lang blind gestaard op de cupmaat die alsmaar groter werd. Terwijl mensen om mij heen helemaal niet dachten dat ik zulke grote borsten had. Een F cup, waar laat jij dat kreeg ik te horen.  Ik heb grote onvrede gekend met mijn hele lijf. Ik denk dat heel veel te maken heeft met ons eigen zelfbeeld.  En ja er is zoveel meer keus in de C cup maar tegelijkertijd lees je wel dat de meeste mensen de verkeerde maat bh draagt, lees omvang de wijd, cup te klein. Succes met het maken van een keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Now dames bedankt voor all jullie reacties.

Ik had vanmorgen afspraak bij me fysio. Zij zegt dat het heel mooi gedaan is en over grote cup maat, zij vindt dat het ook bij mij lichaam past. 

Bij terwijfel moet je het niet doen!! Zeggen ze....

maar ja hele dag naar me borsten kijken en toch aan de maat irriteren is ook niet goed/ nog kleiner maken en breed en plat wil het ook niet. Afvallen binnen 4 weken van 5 kilo lukt me ook niet!!! 

Pffff, uiteindelijk Parkkliniek gebeld en een afspraak ingepland bij d'r Nio. Mag volgende week langs. Hij zal me misschien meer kunnen helpen met het bedoeling van platte pannenkoeken!!!

o ja als ik volgende jaar laat doen, moet ik een nieuwe verwijsbrief halen. Ik had me verwijsbrief in feb. Bij me huisarts dus hij is een jaar geldig. 

Over een week weet ik meer en ik ga me best doen om toch wat afvallen. 

Super lief dat jullie mee denken. 

Xxxx vida 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LiaLa:

Ik vind dat je mooie borsten hebt nu een mooie ronde vorm. Ik vind zelf een brede korte borst niet zo mooi. Maar dat ik voor iedereen anders. Je moet doen wat jij wilt anders blijft het toch maar door je hoofd heen spoken. Ik heb mij ook lang blind gestaard op de cupmaat die alsmaar groter werd. Terwijl mensen om mij heen helemaal niet dachten dat ik zulke grote borsten had. Een F cup, waar laat jij dat kreeg ik te horen.  Ik heb grote onvrede gekend met mijn hele lijf. Ik denk dat heel veel te maken heeft met ons eigen zelfbeeld.  En ja er is zoveel meer keus in de C cup maar tegelijkertijd lees je wel dat de meeste mensen de verkeerde maat bh draagt, lees omvang de wijd, cup te klein. Succes met het maken van een keus.

Ik herken mezelf helemaal in jouw verhaal. Heb vanaf me pubertijd al grote borsten gehad en was super jarloers op me klasgenoten die kleine b of C hadden. Na bevalling naar F/G gegaan en nu als nog bij grote maten een Bh uitzoeken word ik niet vrolijk van!!! 

Nu afwachten wat d'r Nio laat zien. Dan kan ik een keuze maken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vida:

Ik herken mezelf helemaal in jouw verhaal. Heb vanaf me pubertijd al grote borsten gehad en was super jarloers op me klasgenoten die kleine b of C hadden. Na bevalling naar F/G gegaan en nu als nog bij grote maten een Bh uitzoeken word ik niet vrolijk van!!! 

Nu afwachten wat d'r Nio laat zien. Dan kan ik een keuze maken. 

 

Als ik ga meten kom ik uit op de 75E een centimeter eraf en het is de D die ik maximaal voor ogen had. Maar pak ik een omtrek 80 dan heb ik ineens wel een C cup. Een bh kan toch soms wat groter of kleiner uitvallen. Bij mij is er ook maar heel weinig weg gehaald, ik dacht echt ben ik voor die paar gram naar de chirurg geweest! Maar uiteindelijk pas dit wel bij mijn lijf. Ik zou zelf niet zo gauw nog keertje gaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog met een complicatie zit. In iedere geval niet voor die ene cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.