Ga naar inhoud

Na borstverkleing nog steeds grote cup maat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
33 minuten geleden zei Vida:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi lieverd 

als ik heel eerlijk ben vind ik ze ook groot nog en ze lijken precies op mijn borsten voor de verkleining ik zal foto toevoegen kun je het zien 2e foto is na paar maanden totaal naar beneden gezakt niet mooi meer foto 1 en 3 zijn dus na de lifting vorig jaar foto's zijn van een jaar geleden nu zijn ze zoveel beter ik zal zo proberen foto te maken dan zie je dat mijn grote vierkanten borsten in het klein niet plat zijn hopelijk heb je er wat aan 

kus Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he, lijkt wel of ik uitgezakte silicone borsten hebt. Boven is plat en onderkant rond. Rechts vind ik dat die breder is dan links , hoewel het deuk onder links was.

aan rechterkant loopt litteken door. Als ik dit zal verkleinen zal hij niks aan vormaat doen kwa brede. Dan zal hij het leeg zuigen.

andre kant denk ik als d'r nio zelfs ze fout niet zag. Zal die ook toch niet zo snel akkoord gaan met verbetering. Toch!!??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja zonder bh heb ik de omvang gemeten op me borst heb ik nu 98 cm!!! Vroeg hem nog x of het kan zijn dat ik zwelling heb. Hij zei nee. 

Als ik 5 kilo afvalt. Dan gaan ze toch weer hangen ? 

Een cup kleiner, komt me buik ook toch nog meer naar voren. Ben zo hopeloos. Op zo een moment en vooral als je alleen bent, terwijfel ik me kapot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei ook nog dat ik zo slechte beeld heb over grote borsten. Ik heb me hele leven met big tieten gelopen. En nu moet ik weer bij hunkermuller 44€ tellen voor een bh. Dat over hunkermuller heb ik hem niet gezegd. Zal mij dan lukken tot eind december 5 kilo afvallen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Vida:

Lieverd ik wacht hier. Ben zo opgefokt en onzeker......

Oké lieverd hier ben ik weer was even een gehannes maar gelukt mijn omvang is ook 97/98 ik heb foto's ook van de voorsituatie dat de ene groter was dan de ander en ik heb een bh aangedaan kun je ook het verschil zien bh is b75 die bh had ik eerst ook aan om het verschil in grote te laten zien mijn rechterborst op de foto links is nog wel wat gezwollen van vandaag dus moet nog ietsje zakken en soepeler worden maar verschil is al duidelijk afvallen moet lukken december is wel fijn dan heeft je dochtertje ook vakantie etc dat scheelt ook een hoop heb je die stress ook niet als je besluit toch voor de operatie te gaan 

kus Michelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er heel mooi uit. Ook wel gek he, je hebt B cup het zelfde in cm. Het kan ook zijn dat die ene borst nog oogezwolle is of niet! En ze zijn zeker de helft van wat ik nu heb. Eindelijk een mooie bh aan doen. Dat wil ik ook. Hij heeft alleen een borst gecorrigeerd toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Vida:

Dat ziet er heel mooi uit. Ook wel gek he, je hebt B cup het zelfde in cm. Het kan ook zijn dat die ene borst nog oogezwolle is of niet! En ze zijn zeker de helft van wat ik nu heb. Eindelijk een mooie bh aan doen. Dat wil ik ook. Hij heeft alleen een borst gecorrigeerd toch? 

Ja mijn rechterborst is nog wel wat gezwollen hoor ben vooral blij dat ze nu even groot zijn dat was voor mij het ergste ik ben echt blij met deze maat nergens pijn meer nek schouders etc dat had ik ook heel erg 

ja hij heeft vandaag alleen rechts gecorrigeerd de bh is van de primark was 3,50€ niet te geloven ik moest altijd bh kopen ook van rond de 50€ nu koop ik gewoon goedkoop alles past das ook echt een voordeel hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Vida:

O ja ze zijn zeker geen pannenkoeken! Dat zeg die hele tijd tegen mij! 

Afvallen lukt me niet zo goed. Ik ben al vanaf maandag al bezig en weeg nog het zelfde. Heb voor een maand glutenallergie hihihihi 

Komt vast goed dat afvallen ik ben ook 5kilo afgevallen niet dat ik er iets van heb gemerkt maar ze zijn eraf en idd geen pannenkoeken en dat zal jij ook niet krijgen hoor ik heb ook echt brede borsten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op me rug slaap zitten ze helemaal onder me kin. Bahhhh. Ben ook bang eerlijkgezegd. Dat ik net als jouw 2 verschillende maten krijgt en nog x moet geopereerd worden. Hij heeft wel soms 2 linker handen. Of zijn wij alleen pech vogels?!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Michelleberg:

Komt vast goed dat afvallen ik ben ook 5kilo afgevallen niet dat ik er iets van heb gemerkt maar ze zijn eraf en idd geen pannenkoeken en dat zal jij ook niet krijgen hoor ik heb ook echt brede borsten 

Dat hoop ik echt. Welke dieet heb je gevolgd? Voor opratie wil wel 5 kilo kwijt hopelijk. Doe cardio 30 a 45 min en geen brood en pasta enz eten. Zit elke dag te kouwen aan salade maar geen grammetje minder!!! Vanaf maandag al!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vida:

Als ik op me rug slaap zitten ze helemaal onder me kin. Bahhhh. Ben ook bang eerlijkgezegd. Dat ik net als jouw 2 verschillende maten krijgt en nog x moet geopereerd worden. Hij heeft wel soms 2 linker handen. Of zijn wij alleen pech vogels?!? 

Ik denk gewoon dat we echt pech hebben gehad nio is normaal echt heel goed in borsten en ik snap ook echt wel dat je bang bent ik had vanmorgen ook echt even de zenuwen was bang dat het echt heel lelijk zou worden maar gelukkig niet het geval soms moet je het gewoon maar ondergaan bij jou zou het ook echt wel goedkomen dit is toch ook niet wat je wilt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vida:

Dat hoop ik echt. Welke dieet heb je gevolgd? Voor opratie wil wel 5 kilo kwijt hopelijk. Doe cardio 30 a 45 min en geen brood en pasta enz eten. Zit elke dag te kouwen aan salade maar geen grammetje minder!!! Vanaf maandag al!!! 

Dat heb ik ook gedaan geen brood geen pasta etc heel veel verse groenten en sla idd ook heb ik bij de kruidvat van die afval poeder gehaald moet je mengen met melk die nam ik 2x per dag sochtends smiddags savond at ik gewoon warm en niks tussendoor meer het duurt wel ietsje langer dan een week voor je resultaat ziet je lichaam moet de reserves kwijt raken daarna zie je wel resultaat hoor blijf positief en hou vol dan lukt het echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Michelleberg:

Ik denk gewoon dat we echt pech hebben gehad nio is normaal echt heel goed in borsten en ik snap ook echt wel dat je bang bent ik had vanmorgen ook echt even de zenuwen was bang dat het echt heel lelijk zou worden maar gelukkig niet het geval soms moet je het gewoon maar ondergaan bij jou zou het ook echt wel goedkomen dit is toch ook niet wat je wilt 

Ja he. Echt soms moet je naar je gevoel luisteren.  Ik had al geen goed gevoel bij om zo laat geopereerd worden. Nu wil ik wel even die 5 kilo kwijt. Ik ga dit keer niet overhaast doen. Jammer dat ze geen operaties inplannen in jan. Ze gaan OK verbouwen!!! Hoop dat ik tot die tijd me doel bereikt. En ja volgende jaar moet ik me eigen risico betalen als ik het verplaats!!! 

Hoeveel weken heb je over gedaan die 5 kilo's ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt radeloos, ene moment wil ik het in december, andere moment later en aan kijken hoe ze worden. Na 5 kilo min. Anders in mei vakantie!!! Pfff ik lijk wel gek. Andere moment denk ik hoe meer je aan ze laat sleutelen hoe erger ze worden....... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Vida:

Ja he. Echt soms moet je naar je gevoel luisteren.  Ik had al geen goed gevoel bij om zo laat geopereerd worden. Nu wil ik wel even die 5 kilo kwijt. Ik ga dit keer niet overhaast doen. Jammer dat ze geen operaties inplannen in jan. Ze gaan OK verbouwen!!! Hoop dat ik tot die tijd me doel bereikt. En ja volgende jaar moet ik me eigen risico betalen als ik het verplaats!!! 

Hoeveel weken heb je over gedaan die 5 kilo's ?

Bij mij was het eraf na bijna2 maanden idd je zit ook nog met je eigen risico dat is ook iets om over na te denken zijn moeilijke keuzes denk goed na wat je wil ik had de keus snel gemaakt dit was echt niet wat ik wilde dus dan maar nog een keer onder het mes en ik vertrouwde erop dat het goed zou komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vida:

Ben echt radeloos, ene moment wil ik het in december, andere moment later en aan kijken hoe ze worden. Na 5 kilo min. Anders in mei vakantie!!! Pfff ik lijk wel gek. Andere moment denk ik hoe meer je aan ze laat sleutelen hoe erger ze worden....... 

Ik denk dat je niet zo moet twijfelen dit wil je niet hoe langer je zo loopt hoe ongelukkiger je bent je moet alleen de beslissing maken wanneer je het laat doen denk ik december vind je te vroeg en in mei moet je je eigen risico betalen en je zit met je dochtertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he, als je heel klein laat maken kan je opvullen met bh. Met grote borsten kan je niks. wil wel Een volle C. Ik denk dat ik even goed na ga  denken en me best doen tussen nu en 2 weken die 5 kilo's  kwijt zien te raken. En hoe later, wat jij zegt hoe erger en onzeker ik ervan word. en ik zit met me dochtertje.en nu valt het mooi in vakantie . ben wel super bang 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Vida:

Ja he, als je heel klein laat maken kan je opvullen met bh. Met grote borsten kan je niks. wil wel Een volle C. Ik denk dat ik even goed na ga  denken en me best doen tussen nu en 2 weken die 5 kilo's  kwijt zien te raken. En hoe later, wat jij zegt hoe erger en onzeker ik ervan word. en ik zit met me dochtertje.en nu valt het mooi in vakantie . ben wel super bang 

Ja mop denk goed na en idd het is nu wel makkelijker ivm vakantie als je wel wilt in december zou ik niet te lang wachten met bellen straks is je plekje weg misschien dan ben je eindelijk zover en dan gaat het niet door en dat je bang bent is normaal hoor had ik ook maar alles komt goed uiteindelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vida:

Ja das waar. Bedankt dat je mee denkt. Op zo een moment doet me echt goed. 

Tuurlijk ik weet hoe je je voelt en dat het echt moeilijk is en eng en zeker als je alleen ervoor staat de meeste mensen begrijpen het niet dan is het fijn als je met iemand kan praten die het wel begrijpt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.