Ga naar inhoud

Na borstverkleing nog steeds grote cup maat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei Jeanette:

Wat voor een maat had je dan na de OP ??

Ik had voor de BVK 85F , na de operatie 85B ..en dat heb ik nog steeds .

Ze hebben niet echt gemeten, heb zelfs bh's gekocht, draag nu sport bh van hunkkermuller maat 85 E!! 

Ik wilde graag naar een volle C. Vind ze nog steeds groot. Rechts is meer een vierkant en hangt lager, en links is vrij rond!!! 

Ik moet volgende week voor controle. Wil graag weten of iemand het zelfde heeft/gehad. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je! Ik begrijp je wel een beetje... Bij mij hebben ze wel voordien gezegd dat ze geen maat kunnen garanderen maar daar zitten wel 2 maten verschil in... Ik kan je niet echt helpen want ben zelf nog niet geopereerd... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik wilde ze zelf niet te klein ook aan gegeven heb ook een e tot nu toe. En idd er staat ergens dat ze geen precieze cupmaat kunnen garanderen. Meestal kijken ze ook naar de rest van je lichaam andrs krijg je misschien meer peermodel als je brede heupen hebt. Maar ik zou zeker aangeven dat je er niet blij mee bent. @tetties had dat ook dat ze niet tevreden was met haar vorm maar zie haar hier niet meer. Wel jammer dat het resultaat tegenvalt. Wanneer moet je op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom af van een 75F, bij mij heeft er alleen een lift plaatsgevonden. Ik heb nu een E cup. Terwijl ik twijfelde tussen de C 0f D cup. Ik er wel tevreden mee. Het past bij de rest van mijn lijf en ik vind de vorm ook mooi omdat je anders zo'n brede maar korte borst krijg. Bij mij scheelt het maar 1 cm in de omvang tussen de E en de D. Kan me wel indenken dat je ontevreden bent, al waarschuwen ze daar wel voor dat ze verschillen niet kunnen uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei lovertje:

Nee ik wilde ze zelf niet te klein ook aan gegeven heb ook een e tot nu toe. En idd er staat ergens dat ze geen precieze cupmaat kunnen garanderen. Meestal kijken ze ook naar de rest van je lichaam andrs krijg je misschien meer peermodel als je brede heupen hebt. Maar ik zou zeker aangeven dat je er niet blij mee bent. @tetties had dat ook dat ze niet tevreden was met haar vorm maar zie haar hier niet meer. Wel jammer dat het resultaat tegenvalt. Wanneer moet je op controle?

Ja, maar had al aangegeven dat ik een C wilde. Zeker. Eerst stressen om die deuk en nu dit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei LiaLa:

Ik kom af van een 75F, bij mij heeft er alleen een lift plaatsgevonden. Ik heb nu een E cup. Terwijl ik twijfelde tussen de C 0f D cup. Ik er wel tevreden mee. Het past bij de rest van mijn lijf en ik vind de vorm ook mooi omdat je anders zo'n brede maar korte borst krijg. Bij mij scheelt het maar 1 cm in de omvang tussen de E en de D. Kan me wel indenken dat je ontevreden bent, al waarschuwen ze daar wel voor dat ze verschillen niet kunnen uitsluiten.

Bedankt voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Joyce87:

Bij mij hebben ze wel voordien gezegd dat ze geen maat kunnen garanderen .

Bij mij net zo , de chirurg heeft duidelijk aangegeven dat vooraf een maat bepalen niet gaat .

Vooral omdat hij niet weet met welk weefsel hij moet werken .

Maar dat het iig bij mijn lijf zou passen .

Heb toen wel aangegeven eerder de kleine dan de grote kant te willen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vida 

jeetje het zit niet mee hè vind cup e ook nog groot zijn ze helemaal niet meer kleiner geworden ik had g en heb nu b kleine c  wanneer moet je terug naar nio hoe is het nu met de deuk zie je daar verandering in of ook helemaal niets ik snap heel goed dat het allemaal deprimerend is ik zou wel tegen nio zeggen dat dit niet de grote is die je wilde en dat je ze nog te groot vind misschien doet hij er wat mee nee heb je ja kun je krijgen toch 

grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Michelleberg:

Hey vida 

jeetje het zit niet mee hè vind cup e ook nog groot zijn ze helemaal niet meer kleiner geworden ik had g en heb nu b kleine c  wanneer moet je terug naar nio hoe is het nu met de deuk zie je daar verandering in of ook helemaal niets ik snap heel goed dat het allemaal deprimerend is ik zou wel tegen nio zeggen dat dit niet de grote is die je wilde en dat je ze nog te groot vind misschien doet hij er wat mee nee heb je ja kun je krijgen toch 

grts Michelle 

Beste Michelle, 

ja zeker ben vandaag langs geweest, hij zegt dat ik brede borstkas heb en de volume zal hij minder maken, waarvan ik dan meer platte borsten krijgt. 

Hij zei welke kant op wil je: een B of meer D! Want een C kan ik niet garanderen! 

opdat moment zei ik doe maar een B!!!

maar nu terwijfel ik weer.

moet nog een datum uit kiezen voor opratie! In januari gaan ze verbouwen dus het wordt in nieuw jaar denk ik. 

Me deuk valt nu minder op, maar rechter kant is een vierkant geworden!!! 

Is het bij jouw nog verbeterd? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog vandaag langs hunkelmuller geweest. En laten op meten 98 cm op me borst en 75 breed. Ze zei eerder een F dan een E! 

Vind zo erg dat ik weer terug moet gaan. Ben er niet echt blij mee. Al die jaren alleen ogen op me borst gricht te hebben. Wil van dat zo graag af. Maar weer onder de mes en Herstel periode op me rug slapen. Bahhh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2016 om 17:19 zei lovertje:

Nee ik wilde ze zelf niet te klein ook aan gegeven heb ook een e tot nu toe. En idd er staat ergens dat ze geen precieze cupmaat kunnen garanderen. Meestal kijken ze ook naar de rest van je lichaam andrs krijg je misschien meer peermodel als je brede heupen hebt. Maar ik zou zeker aangeven dat je er niet blij mee bent. @tetties had dat ook dat ze niet tevreden was met haar vorm maar zie haar hier niet meer. Wel jammer dat het resultaat tegenvalt. Wanneer moet je op controle?

Beste Lovertje

ben vandaag voor eindcontrole gegaan. En heb aangegeven, dat ik het vorm niet mooi vind aan de rechterkant en dat ze groot zijn.

dr. Nio zei Oke als je kleiner wilt krijg je platte borsten. En moest voor tekenen.!!! 

Nu terwijfel ik echt. Vind ze groot maar plate borsten!!! 

Word helemaal niet goed van. 

O ja hij zei waarom heb ik het niet aangeven!! Now ik ben al 2 keer voor de maat bij hem langs geweest en voor operatie ook duidelijk gezegd een volle C!! 

Pfffff. Ik weet echt niet wat ik moet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vida oh ik moest er vandaag ook zijn om 17.15 . Weet je wat ik zou doen  ik zou een second opinion vragen bij een andere plastische chirurg daar b.v dr Timminga .Je kan eerst zijn mening vragen of ze dan echt plat worden  of wat hij ervan vind.Want dacht dat Martiet eerst geopereerd is door Timminga en zei niet tevreden was ze naar Nio is gegaan  en die vond het terecht en heeft hij toen hersteloperatie gedaan volgens mij koste dat ook niets maar weet niet zeker. Als je niet tevreden bent en geen fijn gevoel bij Nio hebt. probeer het anders ben je dadelijk heel je leven ongelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lovertje:

@Vida oh ik moest er vandaag ook zijn om 17.15 . Weet je wat ik zou doen  ik zou een second opinion vragen bij een andere plastische chirurg daar b.v dr Timminga .Je kan eerst zijn mening vragen of ze dan echt plat worden  of wat hij ervan vind.Want dacht dat Martiet eerst geopereerd is door Timminga en zei niet tevreden was ze naar Nio is gegaan  en die vond het terecht en heeft hij toen hersteloperatie gedaan volgens mij koste dat ook niets maar weet niet zeker. Als je niet tevreden bent en geen fijn gevoel bij Nio hebt. probeer het anders ben je dadelijk heel je leven ongelukkig. 

Ja dat is een goede plan. Om advies vragen. Fijn gevoel is heel andres want hij heeft wel het beste van gemaakt wat ervoor heen was. 

Misschien als ik paar kilo's ga afvallen dat ze iets kleiner worden?!?! Zou dat helpen??? 

Vond al erg voor me dochtertje 3 maanden terug dat ik onder de mes ging en nu weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Vida:

Ja dat is een goede plan. Om advies vragen. Fijn gevoel is heel andres want hij heeft wel het beste van gemaakt wat ervoor heen was. 

Misschien als ik paar kilo's ga afvallen dat ze iets kleiner worden?!?! Zou dat helpen??? 

Vond al erg voor me dochtertje 3 maanden terug dat ik onder de mes ging en nu weer. 

 Ja bij sommige vrouwen worden ze kleiner als ze afvallen maar bij mij niet toen ik 6 kilo minder woog. En ze zeggen na bvk proberen je gewicht stabiel te houden anders krijg je weer slappe borsten. Maar zijn ze ook niet in verhouding met je lichaam? of had je voortaan zo een hekel aan je grote borsten dat je het liefst alles eraf wou. Ik weet dat Nio ooit zo kortaf reageert want als iemand zijn borsten aan hem laat zien weet hij zelf al wat hij er van kan maken . Ik vond bij mij zo typische hoj keek toen en wist al hoeveel ze zouden wegen. Heb dat thuis toen nagewogen en klopte bijna. En misschien zou het kunnen als je brede borstkas hebt dat het van je projectie afgaat en in zijn ogen dan als platter bestempeld wordt.Als je toch in de buurt woont zou ik bellen uitleggen dat je second opinion wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei lovertje:

 Ja bij sommige vrouwen worden ze kleiner als ze afvallen maar bij mij niet toen ik 6 kilo minder woog. En ze zeggen na bvk proberen je gewicht stabiel te houden anders krijg je weer slappe borsten. Maar zijn ze ook niet in verhouding met je lichaam? of had je voortaan zo een hekel aan je grote borsten dat je het liefst alles eraf wou. Ik weet dat Nio ooit zo kortaf reageert want als iemand zijn borsten aan hem laat zien weet hij zelf al wat hij er van kan maken . Ik vond bij mij zo typische hoj keek toen en wist al hoeveel ze zouden wegen. Heb dat thuis toen nagewogen en klopte bijna. En misschien zou het kunnen als je brede borstkas hebt dat het van je projectie afgaat en in zijn ogen dan als platter bestempeld wordt.Als je toch in de buurt woont zou ik bellen uitleggen dat je second opinion wil.

Now me fysiotherapeut (is een vrouw) en ze vindt ze ook nog steeds groot. Een slechte zelfbeeld met grote borsten heb ik zeker wel en dat heb ik ook aangegeven. Als ik kleding aandoe en voor spiegel sta, ja nog steeds groot. Misschien klopt het wel met mijn body maar zelf. Nee vind ze niet mooi. 

Het liefst zo klein mogelijk maar geen mannen bosten die plat zijn!!! 

Ik ga ze morgen bellen en hopelijk mag ik even voor een gesprek weer langs , telefonisch kan je toch zoiets niet bespreken?!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist contact opgenomen met Bergmans kliniek ze willen pas na 6 maanden tot 1 jaar naar kijken en moet je 250€ consult kosten betalen.!

veldhuis kliniek wilt ook pas na een jaar naar kijken en consult kost 50€.

ze zei ook van dat nu echt te vroeg is om nog een x onder de mes te gaan en dat ik toch even na 6 maanden tot een jaar moet wachten ivm inwendige hechting.

ze zei ook met afvallen: elke 5 kilo zou je dan 50gram gemiddeld kwijt raken per borst. Maar het helpt wel om die vierkante vorm mee kwijt raken. Omdat nog de littekens stug zijn en dat je een vierkante borst ziet.

ik ben wel echt blij dat ik  veldhuisklienk heb gebeld. Ze heeft me echt goed geholpen aan de telefoon. 

D'r. Nio wilde nu al gaan corrigeren!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Vida:

Ok maar ik bedoelde aan de secretaresse van parkkliniek uitleggen dat je niet tevreden bent en geen fijn gevoel of vertrouwen meer hebt met Nio. En of je een second opinium daar bij andere pc kunt krijgen.Dan heb je die kosten ook niet en wordt het gratis uitgevoerd. Nou succes ja jammer dat ze niet naar je zin zijn. Maar idd ze kunnen ook nog veranderen denk dat die vierkante vorm nog wel ronder gaat worden. Maar ja ik ben geen arts natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2016 om 14:26 zei Vida:

Beste Michelle, 

ja zeker ben vandaag langs geweest, hij zegt dat ik brede borstkas heb en de volume zal hij minder maken, waarvan ik dan meer platte borsten krijgt. 

Hij zei welke kant op wil je: een B of meer D! Want een C kan ik niet garanderen! 

opdat moment zei ik doe maar een B!!!

maar nu terwijfel ik weer.

moet nog een datum uit kiezen voor opratie! In januari gaan ze verbouwen dus het wordt in nieuw jaar denk ik. 

Me deuk valt nu minder op, maar rechter kant is een vierkant geworden!!! 

Is het bij jouw nog verbeterd? 

Groetjes

Hoi vida 

als je er echt niet blij mee bent en je vind ze nog te groot zou ik echt voor een b gaan ik zelf heb ook hele brede borsten en zit nu ook op een b en ben er heel blij mee groter hoef ik echt niet verschil in grote word deze week opgelost krijg hersteloperatie ik kijk niet op tegen het herstellen liever dat dan dit 

je moet doen wat jij denkt wat goed is als je een second opinion wil moet je dat zeker doen misschien had nio je niet goed begrepen of hebben jullie het niet goed besproken wat je nou uiteindelijk wilde 

blijf positief dan komt alles goed ik ben blij met mijn brede borsten heb zelfs nog een gleuf ook als ik geen bh aan heb hihihi geen nek en schouder pijn meer kan truitjes aan in maat m hoef geen xl meer te kopen zodat mijn borsten erin passen 

denk er rustig over na en misschien kun je je laten opereren wanneer je dochtertje vakantie heeft ik hou je zeker op de hoogte hoe het bij mij is gegaan en als je wilt maak ik wel een foto van mijn borsten kun je het zien dat brede borsten ook OK zijn 

grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei lovertje:
Op 22-11-2016 om 20:32 zei Vida:

Ok maar ik bedoelde aan de secretaresse van parkkliniek uitleggen dat je niet tevreden bent en geen fijn gevoel of vertrouwen meer hebt met Nio. En of je een second opinium daar bij andere pc kunt krijgen.Dan heb je die kosten ook niet en wordt het gratis uitgevoerd. Nou succes ja jammer dat ze niet naar je zin zijn. Maar idd ze kunnen ook nog veranderen denk dat die vierkante vorm nog wel ronder gaat worden. Maar ja ik ben geen arts natuurlijk.

O ja, dat kan ook. Dankje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Michelleberg:

Hoi vida 

als je er echt niet blij mee bent en je vind ze nog te groot zou ik echt voor een b gaan ik zelf heb ook hele brede borsten en zit nu ook op een b en ben er heel blij mee groter hoef ik echt niet verschil in grote word deze week opgelost krijg hersteloperatie ik kijk niet op tegen het herstellen liever dat dan dit 

je moet doen wat jij denkt wat goed is als je een second opinion wil moet je dat zeker doen misschien had nio je niet goed begrepen of hebben jullie het niet goed besproken wat je nou uiteindelijk wilde 

blijf positief dan komt alles goed ik ben blij met mijn brede borsten heb zelfs nog een gleuf ook als ik geen bh aan heb hihihi geen nek en schouder pijn meer kan truitjes aan in maat m hoef geen xl meer te kopen zodat mijn borsten erin passen 

denk er rustig over na en misschien kun je je laten opereren wanneer je dochtertje vakantie heeft ik hou je zeker op de hoogte hoe het bij mij is gegaan en als je wilt maak ik wel een foto van mijn borsten kun je het zien dat brede borsten ook OK zijn 

grts Michelle 

Hoi Michelle,

jij hebt ook net als mij veel pech gehad. Als ik aan platte borsten denk. Me hand op me borst en plat drukken dan zie ik echt alleen me buik!!  Dat zie je nu ook al meer dan voor operatie.

als je een foto kan bij doen, zal ik wel meer inzicht kunnen krijgen wat ik dan zal krijgen. 

Ik weet echt niet wat ik moet doen! Afwachten of toch inplannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vida 

sorry foto krijg je nog van me tegoed ben vandaag geopereerd ben super blij ziet er echt zoveel beter uit!! Hij heeft aan mijn rechterborst nog 100gram weggehaald vandaag en weer mooi omhoog gedaan zie nu al dat het zoveel beter is pijn valt reuze mee ben alleen ontzettend misselijk en duizelig komt door de narcose gaat wel weer over volgende week terug voor controle heb weer me kwelharnas aan hahaha 

grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michelleberg:

Hoi vida 

sorry foto krijg je nog van me tegoed ben vandaag geopereerd ben super blij ziet er echt zoveel beter uit!! Hij heeft aan mijn rechterborst nog 100gram weggehaald vandaag en weer mooi omhoog gedaan zie nu al dat het zoveel beter is pijn valt reuze mee ben alleen ontzettend misselijk en duizelig komt door de narcose gaat wel weer over volgende week terug voor controle heb weer me kwelharnas aan hahaha 

grts Michelle 

Beste Michelle,

 

ik ben heel blij voor je dat het nu eindelijk naar je wens is. En doe aub rustig aan. Niet zwaar tillen.

dr Nio heeft mij net gebeld, hij zeije hebt nu mooie borsten als ik voor kleiner ga krijg je een echte platte pannenkoeken !!! Hij zei ook als ik terwijfel moet ik even mee wachten, want ze belde van parkklieniek dat er plek was in december, dat vind ik even te vroeg. Hij zei wacht maar een jaartje mee en als je onder tussen 5 kilo's kan kwijt raken dat scheelt een cup maat. En als ik ze als nog groot vind, gaat hij ze mooi maken. 

Ik wens je heel veel beterschap. 

Ik kon moeilijk in slaap vallen naar opratie door al die morfine pillen, Netflix kijken  dat helpt :-))) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Vida:

Beste Michelle,

 

ik ben heel blij voor je dat het nu eindelijk naar je wens is. En doe aub rustig aan. Niet zwaar tillen.

dr Nio heeft mij net gebeld, hij zeije hebt nu mooie borsten als ik voor kleiner ga krijg je een echte platte pannenkoeken !!! Hij zei ook als ik terwijfel moet ik even mee wachten, want ze belde van parkklieniek dat er plek was in december, dat vind ik even te vroeg. Hij zei wacht maar een jaartje mee en als je onder tussen 5 kilo's kan kwijt raken dat scheelt een cup maat. En als ik ze als nog groot vind, gaat hij ze mooi maken. 

Ik wens je heel veel beterschap. 

Ik kon moeilijk in slaap vallen naar opratie door al die morfine pillen, Netflix kijken  dat helpt :-))) 

Hoi vida 

das wel fijn dat hij je heeft gebeld om te overleggen wat je wilt toch ik zag hem vanmiddag ook nog moest gelijk aan je denken 

je kunt idd even een paar maanden aankijken en afvallen als je dat zo graag wilt ik ben ook 5 kilo afgevallen sinds augustus ik merk geen verschil in mijn borsten maar misschien zal het bij jou effect hebben die van jou zijn groter 

gelukkig valt de pijn echt heel erg mee ik had in mijn gedachte dat het echt veel pijn zou doen omdat het ook pas 3 maanden geleden was en de littekens nog niet helelmaal ok waren voor pijnstilling heb ik naproxen en paracetamol ze hadden me ook antibiotica geven via infuus zekerigheid voor allen denk ik ik zal morgen even kijken of ik een foto kan maken heb er nu geen kracht voor 

grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.