Ga naar inhoud

Even voorstellen!


Wasabi2

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Al jaren ben ik ontevreden over mijn borsten. Sterker nog: ik vind ze heel erg lelijk. Ze starten met groeien toen ik een jaar of 11 was en zijn daarmee gestopt toen ik 12 was. Op dat moment had ik 70B. Inmiddels ben ik 24 jaar en zijn ze door gewichtsverlies gekrompen tot een 70A/AA (verschilt per merk). Ik heb nu al jaren hetzelfde gewicht wat ook past bij mijn lichaamsbouw. Ondanks het feit dat ze vrij klein zijn en ik nog jong ben, hebben mijn borsten altijd gehangen. Op mijn 12e faalde ik al bij de potloodtest. Ik denk dat vooral de combinatie van die twee dingen me zo dwars zit. In artikelen die de voordelen van kleine borsten opnoemen, lees je altijd dat je geen BH nodig hebt en dat ze nooit gaan hangen. NOT :(

Ik ben heel recht gebouwd: geen heupen, geen borsten, wel een beetje taille en flinke schouders. In verhouding met mijn lichaam is mijn borst ook vrij breed. Juist daarom vallen mijn borsten gewoon helemaal weg. Ik houd niet van push-up bh's, dus in truitjes, blousjes en shirtjes lijkt het niet zoveel. Ik voel me daar rot door. Het is niet zo dat ik niet in bikini durf, sterker nog, ik ga prima topless op het strand liggen. Maar ik vind ze gewoon zo zo zo lelijk. Al sinds ik ze heb. Ik schaam me er voor. Ik voel me totaal niet vrouwelijk.

Om een borstvergroting te nemen vind ik daarentegen een hele grote stap. In mijn omgeving heeft nooit iemand iets aan zichzelf laten doen. En ik zou het ergens heel gênant vinden om het te vertellen aan mensen in mijn omgeving of op mijn werk. 

Na deze week weer een hele lading kleding terug te kunnen sturen, omdat letterlijk alles te veel stof heeft bij de buste, heb ik besloten om me toch maar eens te verdiepen in een vergroting. Voor nu is oriëntatie voldoende. 
Ik ben benieuwd naar alle verhalen hier!

Liefs,
Wasabi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey welkom !!!

Fijn dat je eindelijk de stap zet om je te verdiepen in de borstvergroting. Nou, denk dat ik ook wel de enige in mijn omgeving de stap gezet heeft. Maar hey! Dit doe je voor jezelf , niet voor je omgeving. Laat je niet gek maken hé, gênant of niet, jij wordt er gelukkig van ;) Ik schaamde me ook. Alleen mijn man & een fb vriendin & een vriend van ons weet ervan. Verder heb ik, nou , heeft hij het het weekend na mijn operatie aan zijn moeder vertelt :45: ik durfde niet maar ze nam het heel goed op. 

potloodtest?? Snap dat dat aan je knaagt.. Maar je beseft toch dat dat onzin is hé?? :) 

Verder wens ik je veel succes met je onderzoek ;) en als er vragen zijn lezen de dames ze vast en zeker hier in je topic & krijg je ook wel antwoord 

Grts S. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!!

Haha, ja ik snap wel dat die potloodtest nergens op slaat. Maar gewoon het feit dat je altijd en overal hoort en leest dat jonge meiden pronte borsten hebben, en dat je met kleine borsten geen bh nodig hebt, want die gaan niet hangen. Dat doet me pijn, omdat dat voor mij niet geldt. 

Liefs,
Wasabi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wasabi2:

Bedankt voor je reactie!!

Haha, ja ik snap wel dat die potloodtest nergens op slaat. Maar gewoon het feit dat je altijd en overal hoort en leest dat jonge meiden pronte borsten hebben, en dat je met kleine borsten geen bh nodig hebt, want die gaan niet hangen. Dat doet me pijn, omdat dat voor mij niet geldt. 

Liefs,
Wasabi

hehe snap ik wel. Ik zag dames jonger als mij met borsten waarvan ik dacht ''Serieus?? Kind van 10 jaar en tieten van een 25 jarige??'' SERIEUS !!!!?? Werd ik ook wel depri van :( Maar hey ik heb mijn boobies nu en moet niet onder doen voor hen :P Dus nu is het ook jou beurt en moet je binnenkort hopelijk ook niet onderdoen voor zo'n meisjes. 

Komt goed ;) Hier vind je alle info die je maar vinden wilt. Je kunt ook altijd de zoekbalk gebruiken.

Grts S.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Wasabi2:

Hoi allemaal,

Al jaren ben ik ontevreden over mijn borsten. Sterker nog: ik vind ze heel erg lelijk. Ze starten met groeien toen ik een jaar of 11 was en zijn daarmee gestopt toen ik 12 was. Op dat moment had ik 70B. Inmiddels ben ik 24 jaar en zijn ze door gewichtsverlies gekrompen tot een 70A/AA (verschilt per merk). Ik heb nu al jaren hetzelfde gewicht wat ook past bij mijn lichaamsbouw. Ondanks het feit dat ze vrij klein zijn en ik nog jong ben, hebben mijn borsten altijd gehangen. Op mijn 12e faalde ik al bij de potloodtest. Ik denk dat vooral de combinatie van die twee dingen me zo dwars zit. In artikelen die de voordelen van kleine borsten opnoemen, lees je altijd dat je geen BH nodig hebt en dat ze nooit gaan hangen. NOT :(

Ik ben heel recht gebouwd: geen heupen, geen borsten, wel een beetje taille en flinke schouders. In verhouding met mijn lichaam is mijn borst ook vrij breed. Juist daarom vallen mijn borsten gewoon helemaal weg. Ik houd niet van push-up bh's, dus in truitjes, blousjes en shirtjes lijkt het niet zoveel. Ik voel me daar rot door. Het is niet zo dat ik niet in bikini durf, sterker nog, ik ga prima topless op het strand liggen. Maar ik vind ze gewoon zo zo zo lelijk. Al sinds ik ze heb. Ik schaam me er voor. Ik voel me totaal niet vrouwelijk.

Om een borstvergroting te nemen vind ik daarentegen een hele grote stap. In mijn omgeving heeft nooit iemand iets aan zichzelf laten doen. En ik zou het ergens heel gênant vinden om het te vertellen aan mensen in mijn omgeving of op mijn werk. 

Na deze week weer een hele lading kleding terug te kunnen sturen, omdat letterlijk alles te veel stof heeft bij de buste, heb ik besloten om me toch maar eens te verdiepen in een vergroting. Voor nu is oriëntatie voldoende. 
Ik ben benieuwd naar alle verhalen hier!

Liefs,
Wasabi

:viannen_01:

Wat naar te lezen meis dat je al zo veel jaren onzeker bent over je borsten.

Lees het forum door werkt wel verslavend hoor:9: en als je er aan toe bent ga bij verschillende PC op controle

Dan krijg je een idee wat voor jouw mogelijke is.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wasabi2, welkom op het forum!

Ik had ook echt bijna niks en voelde mij ook daardoor niet vrouwelijk. Ook zat het mij net als miss.s dwars dat meiden van bij wijze van 10 al grote borsten hadden en ik niks. 

Toen ik de stal had genomen voor mijn borstvergroting kwam ik ook hier op het forum waar ik echt enorm veel informatie heb opgedaan! Je kunt ook in de zoekbalk een woord invullen (met meer dan 3 tekens anders pakt hij het niet) om zo een vraag beantwoord te krijgen. En lekker rondlezen in allerlei topics! 

Veel leesplezier en succes met oriënteren, ben benieuwd of en wanneer je de stap zet! Mocht je nog  vragen hebben stel ze hier gerust!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wasabi,

welkom! Ik ben ook net lid geworden en jouw verhaal is heel herkenbaar.. de stap om het echt te doen is bij mij ook zo groot.. voornamelijk omdat ik geen zin heb om door mijn borsten in de spotlight te staan bij mijn halve (schoon)familie en op het werk. 

Veel leesplezier op dit forum en ik hoop dat je binnenkort een keuze kunt maken meis.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.