Ga naar inhoud

Tammy1975 : 18 januari 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hey! Even voorstellen. Ik ben Tam, 41 jaar en heb in november mijn eerste consult voor een BV bij kliniek Veldhoven. Vanaf mijn 16e al de wens en nu ga ik dan eindelijk de eerste stap zetten. Vind het allemaal erg spannend. Ik ga me verdiepen in de verhalen op dit forum en wanneer iemand nog een goed advies heeft dan hoor ik het graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom, 

En wat goed dat je nu eindelijk je wens uit laat komen, en het is ook echt hartstikke spannend, maar ook heel erg leuk.

Via de zoekbalk kun je heel veel informatie vinden, ook over bijv de kliniek waar je consult hebt en nog veel meer,wij raden hier meestal wel aan om een aantal verschillende consulten te plannen, omdat iedere pc zijn of haar eigen werkwijze en adviezen heeft.

Ook al je vragen kun je hier in dit topic stellen.

Schrijf voor je consult al je vragen op, want tijdens het gesprek vergeet je meestal de helft, neem ook foto's mee van wat jij mooi vind.

Heel veel zoek en lees plezier en lekker af gaan tellen tot je consult.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! Goed nieuws! 18 januari staat mijn operatie gepland bij PC Schiettecatte. Ik heb nu cupmaat 75A en krijg 330cc anatomisch dual plane. Spannend! Waar ik nu benieuwd naar ben is hoe het zal worden. Heeft iemand een foto die zij wil delen zodat ik een beetje een idee heb?

 

groetjes,

tam

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tammy1975:

Hoi!! Goed nieuws! 18 januari staat mijn operatie gepland bij PC Schiettecatte. Ik heb nu cupmaat 75A en krijg 330cc anatomisch dual plane. Spannend! Waar ik nu benieuwd naar ben is hoe het zal worden. Heeft iemand een foto die zij wil delen zodat ik een beetje een idee heb?

 

groetjes,

tam

 

He meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd, je titel aangepast en tevens je topic verhuisd naar een andere categorie,zo heb je alles netjes bij elkaar staan dadelijk, want in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten,zo blijft het overzichtelijk voor zowel jou als voor ons.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.