Ga naar inhoud

mmmaaike : 9 januari 2017 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 13-2-2017 om 20:15 zei mmmaaike:

Ja dat denk ik ook. Arts gesproken maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen. Enige wat hij zei is dat ik het goed had opgelost door ze hechtingen eruit te halen. Moet over 2 weken op eindcontrole dus ga het dan nog eens vragen. Ik heb nog meer vragen. Heb net weer een nieuwe foto gemaakt van de boobies nu 5 weken na de operatie. Vorm is al erg mooi vind ik. Hoop dat ze niet nog meer gaan hangen :P

Ziet er prachtig uit!! Jij heelt mooi zie ik. Vorm is ook mooi, wat een verschil he. Al helemaal gewend?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

@LiaLa Ja ben inmiddels redelijk gewend. Soms vind ik ze nog wel wat klein ogen maar dat zit tussen mijn oren. Mijn vriend had een leuk setje gezien bij de hunkemoller dus ik kijken. Was het een maximiser bh. Ik nog grappen nou die had ik vroeger nooit nodig. Dus ik met een 75D het pashokje in. Zat gewoon echt niet mooi. Alsof ze er niet echt "in" zaten. Ik een dame van de winkel lagen komen. Ik zeg zo, past niet echt he?!? Ze nee, de cup maat is 1 a 2 maten te klein en we hebben deze bh ook niet groter dan D helaas. Dus ik tegen mijn vriend damn de BH is gewoon te klein en ik maar denken dat ze zo klein zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei mmmaaike:

@LiaLa Ja ben inmiddels redelijk gewend. Soms vind ik ze nog wel wat klein ogen maar dat zit tussen mijn oren. Mijn vriend had een leuk setje gezien bij de hunkemoller dus ik kijken. Was het een maximiser bh. Ik nog grappen nou die had ik vroeger nooit nodig. Dus ik met een 75D het pashokje in. Zat gewoon echt niet mooi. Alsof ze er niet echt "in" zaten. Ik een dame van de winkel lagen komen. Ik zeg zo, past niet echt he?!? Ze nee, de cup maat is 1 a 2 maten te klein en we hebben deze bh ook niet groter dan D helaas. Dus ik tegen mijn vriend damn de BH is gewoon te klein en ik maar denken dat ze zo klein zijn.

Het is geloof ik gewoon wennen nu alles zo compact verpakt zit. :) Mij lijken je borsten mooi bij je lichaam te passen, maar het hangt er vanaf wat je zelf wil of voor ogen had. Zit jij groter dan D??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei mmmaaike:

Denk echt wel dat de maat nu een 75D is. Maximiser zijn ook niet voor D cups gemaakt he! Soms kan je ook in de winkel niet blind varen op de maat natuurlijk 

Whoops! Ik heb nooit een maximiser gedragen, dus ik zou het niet weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2017 om 21:46 zei mmmaaike:

@LiaLa Ja ben inmiddels redelijk gewend. Soms vind ik ze nog wel wat klein ogen maar dat zit tussen mijn oren. Mijn vriend had een leuk setje gezien bij de hunkemoller dus ik kijken. Was het een maximiser bh. Ik nog grappen nou die had ik vroeger nooit nodig. Dus ik met een 75D het pashokje in. Zat gewoon echt niet mooi. Alsof ze er niet echt "in" zaten. Ik een dame van de winkel lagen komen. Ik zeg zo, past niet echt he?!? Ze nee, de cup maat is 1 a 2 maten te klein en we hebben deze bh ook niet groter dan D helaas. Dus ik tegen mijn vriend damn de BH is gewoon te klein en ik maar denken dat ze zo klein zijn.

Met de maten kan het per merk verschillen. Ik was snel gewend, eigenlijk riep ik gelijk al het zijn mijn eigen borsten maar dan op de plek waar ze horen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoop vandaag 6 weken PO! (zie foto in mijn album) Zou officieel helemaal hersteld moeten zijn. Zaterdag voor het eerst voorzichtig armen getraind. Had een week niet gesport vanwege de wondjes en een fikse verkoudheid.

 

Helaas heb ik 3 kleine gaatjes (niet groter dan een punaise) die maar open blijven en komt ook nog steeds wondvocht/pus uit. Vanmorgen bij het bovenste gaatje een oplosbare hechting eruit gevist! YES! Kan dat gaatje eindelijk dichtgaan! Zit een beetje te twijfelen om een foto te sturen naar de arts en om advies vragen. Heb de 27e controle afspraak. Nog een week dus. Ik hou het nu toch maar open omdat er nog viezigheid uit komt. Vrijdag avond laat kwam ik thuis en was er een vliesje over het onderste gaatje gekomen en het wondje deed weer extra pijn. Ik met steriel gaasje even flink knijpen en het was echt alsof ik een puistje uitkneep. Hoorde het echt knappen. Viezigheid eruit en daarna flink bloeden. Zie toch liever bloed! Het gaatje wordt wel steeds kleiner. Smeer er nu sinds vrijdag maar elke keer betadine zalf op om het te ontsmetten. Verschoon het gaasje nu 3x per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mmmaaike:

Whoop vandaag 6 weken PO! (zie foto in mijn album) Zou officieel helemaal hersteld moeten zijn. Zaterdag voor het eerst voorzichtig armen getraind. Had een week niet gesport vanwege de wondjes en een fikse verkoudheid.

 

Helaas heb ik 3 kleine gaatjes (niet groter dan een punaise) die maar open blijven en komt ook nog steeds wondvocht/pus uit. Vanmorgen bij het bovenste gaatje een oplosbare hechting eruit gevist! YES! Kan dat gaatje eindelijk dichtgaan! Zit een beetje te twijfelen om een foto te sturen naar de arts en om advies vragen. Heb de 27e controle afspraak. Nog een week dus. Ik hou het nu toch maar open omdat er nog viezigheid uit komt. Vrijdag avond laat kwam ik thuis en was er een vliesje over het onderste gaatje gekomen en het wondje deed weer extra pijn. Ik met steriel gaasje even flink knijpen en het was echt alsof ik een puistje uitkneep. Hoorde het echt knappen. Viezigheid eruit en daarna flink bloeden. Zie toch liever bloed! Het gaatje wordt wel steeds kleiner. Smeer er nu sinds vrijdag maar elke keer betadine zalf op om het te ontsmetten. Verschoon het gaasje nu 3x per dag.

Niet twijfelen, gewoon doen dat opsturen. Het valt toch onder de nazorg. Het zal wel even tijd nodig hebben. Geloof het of niet maar 4 maanden na dato.....gisteren een half opgeloste hechting uit mijn litteken gevist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @LiaLa Ongelofelijk toch!! Nu toch weer open dan bij jou? Bizar na 4 mnd! Met hoeveel weken ging jij weer hardlopen trouwens? 

 

Je hebt gelijk ik ga even foto mailen naar de arts. Ben niet zo'n zeurpiet. Maar duurt nu wel erg lang. Kan hij er morgen ochtend meteen even naar kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei mmmaaike:

Wow @LiaLa Ongelofelijk toch!! Nu toch weer open dan bij jou? Bizar na 4 mnd! Met hoeveel weken ging jij weer hardlopen trouwens? 

 

Je hebt gelijk ik ga even foto mailen naar de arts. Ben niet zo'n zeurpiet. Maar duurt nu wel erg lang. Kan hij er morgen ochtend meteen even naar kijken. 

Het is niet groot hoor, net zoiets als je puistje zou uitknijpen. Je ziet ineens een wit puntje uitsteken. Met een pincet kan ik het dan wegtrekken. Er zit ook nog steeds een flinke deuk. Als ik een litteken herstelling laat doen is het ook meer vanwege de vorm als het uiterlijk van het litteken. Op de dag dat het dicht zat, met 10 weken had ik controle en kreeg ik groen licht. Zodra ik thuis was heb ik de hardloopschoen weer aangetrokken :) 

Alles heeft tijd nodig, het is niet abnormaal dat nog niet alles dicht zit en bij een is dat met 5 weken de ander 7 bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei mmmaaike:

Wow @LiaLa Ongelofelijk toch!! Nu toch weer open dan bij jou? Bizar na 4 mnd! Met hoeveel weken ging jij weer hardlopen trouwens? 

 

Je hebt gelijk ik ga even foto mailen naar de arts. Ben niet zo'n zeurpiet. Maar duurt nu wel erg lang. Kan hij er morgen ochtend meteen even naar kijken. 

Het is niet groot hoor, net zoiets als je puistje zou uitknijpen. Je ziet ineens een wit puntje uitsteken. Met een pincet kan ik het dan wegtrekken. Er zit ook nog steeds een flinke deuk. Als ik een litteken herstelling laat doen is het ook meer vanwege de vorm als het uiterlijk van het litteken. Op de dag dat het dicht zat, met 10 weken had ik controle en kreeg ik groen licht. Zodra ik thuis was heb ik de hardloopschoen weer aangetrokken :) 

Alles heeft tijd nodig, het is niet abnormaal dat nog niet alles dicht zit en bij een is dat met 5 weken de ander 7 bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa Aha op die manier! Valt dus mee maar wel erg vervelend! Gisteren avond toch maar een email gestuurd naar de arts en hij reageerde gelukkig binnen 10 min. Hij zegt dat deze wondjes vanzelf dichttrekken en dat ik het goed schoon moet houden. Het hardlopen moest dus wachten tot je borst dicht was. Niet eens zozeer vanwege het hupsen. Dat gebounce was zaterdag ochtend iig nog niet fijn dus ben meteen gestopt. Over weekje nog maar eens proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa Aha op die manier! Valt dus mee maar wel erg vervelend! Gisteren avond toch maar een email gestuurd naar de arts en hij reageerde gelukkig binnen 10 min. Hij zegt dat deze wondjes vanzelf dichttrekken en dat ik het goed schoon moet houden. Het hardlopen moest dus wachten tot je borst dicht was. Niet eens zozeer vanwege het hupsen. Dat gebounce was zaterdag ochtend iig nog niet fijn dus ben meteen gestopt. Over weekje nog maar eens proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mmmaaike:

@LiaLa Aha op die manier! Valt dus mee maar wel erg vervelend! Gisteren avond toch maar een email gestuurd naar de arts en hij reageerde gelukkig binnen 10 min. Hij zegt dat deze wondjes vanzelf dichttrekken en dat ik het goed schoon moet houden. Het hardlopen moest dus wachten tot je borst dicht was. Niet eens zozeer vanwege het hupsen. Dat gebounce was zaterdag ochtend iig nog niet fijn dus ben meteen gestopt. Over weekje nog maar eens proberen. 

Ik durfde dat nog niet aan, hardlopen tot hij groen licht gaf. Heb ook de bh s'nachts 10 weken gedragen. Die gaatjes hebben gewoon nog wat meer tijd nodig. Kot wel weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa Ik gisteravond de boel weer netjes wassen. Zie ik tot mijn verbazing bij mijn andere borst waarvan ik dacht die is helemaal genezen. Een plek in de borstplooi wat rood is geworden en in het midden een gele vlek onder de huid. Nee he! Weer een gaatje waiting to happen :( (deze plek was na 3 weken ook al open gegaan maar was een paar dagen later weer dicht. Ik dus voorzichtig wat voelen met mijn vinger en stukje verder voelde ik iets uitsteken. Pincet erbij en ja hoor een stukje witte hechting kwam eruit. Maar bij plek waar het zo rood is voel ik niks. Denk dat de onsteking al te actief is. Ik heb er toen maar een gaasje met betadine overheen geplakt zoals ik elke nacht bij de andere borst ook doe. En een bh topje erover om het op zijn plek te houden. Vanmorgen gedoucht en het is vannacht tijdens slapen opengesprongen. Maar ik zie dus geen draad zitten. Durf het ook niet aan om erin te gaan vroeten. Andere borst gaat langzaam steeds beter alleen 1 plekje blijft dezelfde grote houden. Denk ook dat daar wat uit gehaald moet worden. Als ik op de oude foto's kijk toen het nog dicht was zie ik 2 draadpuntjes zitten maar ja die zie ik nu dus niet meer. (had ik ze toen maar gezien) Ik word er eerlijk gezegd wel heel moedeloos van zo :( Moet van de week alweer nieuwe gaasjes halen. Wat een gedoe allemaal. Ik denk voor nu maar even volhouden tot maandag! Dan zie ik de PC en hoop ik dat hij evt. draden die er nog uit willen eruit kan vissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissV Blijf het toch raar vinden na zo'n tijd. Maar eruit is maar eruit toch! Alles maar goed in de gaten houden en regelmatig dus even voelen. Die borstplooi is ook zo moeilijk te zien voor jezelf, laat staan dat je met een pincet daar aan de gang moet. Ik stond gisteren echt te prutsen voor een spiegel met een zaklamp en pincet. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei mmmaaike:

@MissV Blijf het toch raar vinden na zo'n tijd. Maar eruit is maar eruit toch! Alles maar goed in de gaten houden en regelmatig dus even voelen. Die borstplooi is ook zo moeilijk te zien voor jezelf, laat staan dat je met een pincet daar aan de gang moet. Ik stond gisteren echt te prutsen voor een spiegel met een zaklamp en pincet. :blink:

Herkenbaar! Ik gebruik een klein spiegeltje en dan heb je dus handen tekort. De constructies die ik hier al heb gebouwd :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet er niks aan, iedere wond geneest anders. En onderhuids zitten heel wat hechtingen. Blijf het in de gaten houden en schoon werken. De plekjes waar bij mij hechtingen uit kwamen zijn nog wat roder nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overal zit nu eindelijk een korstje op. Nog 3 plekjes. Ik ben paar dagen geleden gestopt met smeren van betadine omdat het open bleef. Dus heb het laten drogen met gaasjes. Morgen eindelijk weer een controle bij de arts. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei mmmaaike:

Overal zit nu eindelijk een korstje op. Nog 3 plekjes. Ik ben paar dagen geleden gestopt met smeren van betadine omdat het open bleef. Dus heb het laten drogen met gaasjes. Morgen eindelijk weer een controle bij de arts. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt. 

 

Hij roept vast dat ziet er prima uit, gewoon doorgaan met hoe je het verzorgd....dat deden ze bij mij ook met een gat van 2 cm ;) Als de wondjes niet ontstoken zijn is er ook niet meer wat je kan doen dan het goed verzorgen en gewoon de tijd uitzitten. Luchten helpt ook he, gewoon een tijdje je bh uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.