Ga naar inhoud

mmmaaike : 9 januari 2017 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 11-1-2017 om 18:34 zei mmmaaike:

Dankje @Desert-Rose

 

Ik ben echt zo eigenwijs dat ik al veel zelf wil doen ook. Heb zelfs al op mijn zij geslapen. Kan echt niet slapen op mijn rug.

 

 

 

Meis ik snap dat je zelf dingen wilt doen, maar je herstel is zo belangrijk, en je rust heb je hard nodig, echt een beetje lief zijn voor jezelf.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik zie net dat wij op dezelfde dag onze nieuwe boobs gekregen hebben. Ik hoop dat je herstel even vlot verloopt als het mijne. Naar wat ik lees zit dat wel goed. Ik ben benieuwd naar je evolutie, dus ik volg even mee als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn herstel gaat zeker voorspoedig. Gelukkig bij jou ook @MissV Ik zal je toegang geven voor mijn album.?

 

Kwa herstel niks te klagen. Kon vannacht gelukkig even op beide zijden slapen. Ik heb vanmorgen zelfs mijn benen al geschoren onder de douche maar  vriendlief heeft nog wel mijn haar gewassen. Gaasjes waren vanmorgen bijna schoon dus verwacht dat er morgen helemaal geen wondvocht meer uit is gekomen. Vanmorgen ook even snel met mijn zusje wat boodschappen gedaan. Het tillen heb ik aan haar overgelaten uiteraard. Moest even een frisse neus halen hoor. Volgende week nog thuis maar ik vermoed dat ik gewoon die week erop weer ga werken. Maandag 11:15 terug naar de PC voor het verwijderen van de hechtpleisters en enkele hechtingen. Ben echt heel nieuwsgierig. Borsten staan nu nog wat naar buiten ivm de methode van liften maar dat komt vast goed met hulp van de zwaartekracht en dragen van bh's. Krijg al zin om te gaan shoppen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel om me een blik achter de schermen te geven. Het ziet er nu al heel erg mooi en natuurlijk uit bij jou. Ikzelf heb nog geen foto's genomen. Zou ik misschien beter wel doen, alleen al om zelf de evolutie te volgen. Er is wel weinig 'te zien' bij mij met al die plakkers... Als de kids maandag naar school zijn probeer ik iets te plaatsen. 

 

Ik ben jaloers dat jij al op je zij kan (en mag?) slapen.. Ik bedacht me eerder deze week dat ik daar echt veel voor zou over hebben. Ik heb wel het gevoel dat ik voldoende slaap, maar heb sinds thuiskomst nog geen 8 u in bed gelegen. Ik lig comfortabeler in een relax zetel. Verder alles prima, weinig pijn. Wat ik wel echt mis in deze dagen zijn knuffels. Zo van die echte, warme, stevige knuffels... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak vooral foto's om het in de gaten te houden hoe de genezing verloopt. Zou niet dikker of roder mogen worden. Mag jij dan niet op je zij slapen? @MissV Waarschijnlijk wordt het afgeraden ivm vanwege de protheses waar de pockets moeten genezen. Mijn arts zei dat ik gewoon op mijn zij mocht slapen. Maar ben echt een draaikont hoor. Hou het nog niet uren vol. Ik zal maandag wel een update in mijn album plaatsen van het resultaat zonder plakkers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo, wat een verschil! Ziet er al mooi uit!! Je kan er vast net als ik geen genoeg van krijgen. Ze gaan zeker nog zakken, dat naar buiten staan heb je van nature al een beetje zag ik. Grote kans dat dat dus wel een beetje blijft heb ik eerder begrepen. Mooie maat heb je gekregen ik heb zelf net een cupje groter. Fijn dat het tussenstukje zo van pas komt. Ik kon ook vrij snel met behulp van kussen achter de rug op mijn zij liggen. Soms voelde ik wat trekken dan draai je vanzelf snel genoeg weer terug. Inmiddels slaap ik zelfs weer op mijn buik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei mmmaaike:

Ja flinke lift he! @LiaLa Heb bijna het idee dat ze nog nooit zo hoog hebben gezeten. :D Ben zelf ook erg blij met de maat. Fijn dat echt alles weer kunt doen. Hoeveel weken ben jij nu verder? Ga je nog een herstel operatie doen of ben je daar nog niet over uit? 

 

Ik weet het wel zeker dat nog nooit zo hoog hebben gezeten, ik had op mijn 17e hier al issues mee. Praktisch gezien had mijn bh maat een cupje kleiner mogen zijn. Je ziet eerder een 75D dan een 75E in de winkel. Vorige week overigens goed geslaagd tijdens een weekendje weg in Dublin. Bij Debenhams was er keus te over en dan ook nog 50% korting :wub::wub:  

Herstel...weet ik nog niet. Het litteken ziet er niet mooi uit. Maar het meest zit aan de onderkant en met de tijd gaat het vervagen. De deuken beginnen ook al uit te deuken zeg maar. Het duurt nog wel even voordat een herstel operatie te sprake gaat komen. Ik weet dat er bij mij heel veel tijd over gaat voor de littekens weg trekken. Ik heb namelijk een huidaandoening die voor grote ontstekingen zorgt, die laat grote littekens na. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mmmaaike:

Heb vanmorgen weer nieuwe foto gemaakt voor het raam dus wat beter belicht. Zie mijn album. Slechts vanmorgen nog maar 1 kleine plekje waar vochtvocht op het gaasje zat. Kan niet wachten tot morgen, dan eindelijk de pleisters eraf :)

Ziet er net je uit. Spannend he die pleisters ervan. Dat doet geen pijn overigens. Hoe is het gevoel in je tepels? Bij mij is dat nooit verloren geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei mmmaaike:

Ga van de zomer naar Engeland @LiaLa dus dan ga ik zeker even shoppen ;) (victoria secret) :D

 

Hopelijk idd geen pijn maar er moeten ook een paar hechtingen uit. Het gevoel bij mijn tepels is weg nu. Kan nog wel maanden duren zei de arts. 

 

Engeland! Leuk, waar ga je heen? mijn man is Engels. We hebben er ook een aantal jaar gewoond. 

Het gevoel in de tepels was in het begin wel raar, duurde ook even voordat ze reageerde bij aanrakingen. Heb bewust geregeld gestimuleerd, weet niet zeker of het iets uit heeft gemaakt maar ik vermoed van wel. Victoria Secret zag ik nog op het vliegveld €€€€€€€€ neem maar een dikke portemonnee mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa

Heel cool! Hou van Engeland. Baal ook dat Marks & Spencer weg gaat uit Nederland. Hun foodafdeling is geweldig. Maar we gaan sowieso naar Northampton en Londen. En in Londen ben ik al 2x bij Victoria Secret geweest. 4 verdieping groot pand! Bizar gewoon!! Maar idd wel prijzig. Ga maar flink centjes vragen voor mijn verjaardag ;)

 

Maar thx voor de tip. Zal het eens proberen. Kijk wel 2 x per dag of ze nog mooi roze zijn. Morgen kan ik ze pas echt goed bekijken maar denk dat het nu niet meer echt mis kan gaan lijkt mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei mmmaaike:

@LiaLa

Heel cool! Hou van Engeland. Baal ook dat Marks & Spencer weg gaat uit Nederland. Hun foodafdeling is geweldig. Maar we gaan sowieso naar Northampton en Londen. En in Londen ben ik al 2x bij Victoria Secret geweest. 4 verdieping groot pand! Bizar gewoon!! Maar idd wel prijzig. Ga maar flink centjes vragen voor mijn verjaardag ;)

 

Maar thx voor de tip. Zal het eens proberen. Kijk wel 2 x per dag of ze nog mooi roze zijn. Morgen kan ik ze pas echt goed bekijken maar denk dat het nu niet meer echt mis kan gaan lijkt mij 

 

Succes vandaag en have fun in England!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net controle gehad in Amsterdam. Zag er allemaal keurig uit. Nergens iets open, zelfs niet op het 3 landen punt. Netjes droog allemaal en huid zag er super rustig uit. Arts was dan ook dik tevreden en vond dat ik mega snel genees. Hechtpleisters verwijderen deed idd geen pijn. Zelfs de enkele verstevigingshechtingen die hij eruit haalde op wat kritieke punten voelde ik amper. Er zitten nu weer nieuwe pleisters op die ik er over 2 weken zelf af mag halen. Pas over 6 weken weer terug voor controle :) Mocht zelfs als ik mij deze week nog rustig hielt volgende week weer gaan sporten. Beginnen met benen en buik oefeningen. Nog niks met armen of bijv. hardlopen. Ben dus echt super blij :) Helaas geen foto kunnen maken maar heb de tepels even snel gezien met hulp van een spiegel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, mmmaaike said:

Net controle gehad in Amsterdam. Zag er allemaal keurig uit. Nergens iets open, zelfs niet op het 3 landen punt. Netjes droog allemaal en huid zag er super rustig uit. Arts was dan ook dik tevreden en vond dat ik mega snel genees. Hechtpleisters verwijderen deed idd geen pijn. Zelfs de enkele verstevigingshechtingen die hij eruit haalde op wat kritieke punten voelde ik amper. Er zitten nu weer nieuwe pleisters op die ik er over 2 weken zelf af mag halen. Pas over 6 weken weer terug voor controle :) Mocht zelfs als ik mij deze week nog rustig hielt volgende week weer gaan sporten. Beginnen met benen en buik oefeningen. Nog niks met armen of bijv. hardlopen. Ben dus echt super blij :) Helaas geen foto kunnen maken maar heb de tepels even snel gezien met hulp van een spiegel. 

Hey Mmmaaike, 

jij bent op dezelfde dag geholpen als ik! Wat goed dat je zo snel geneest!! 

Ik hoop woensdag hetzelfde nieuws te horen.

Heb je nu nog enkel pleisters op de littekens of ook nog een groot verband?

Veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vevana Ik hoop het ook meis. In principe is het een soort zelfde ingreep. Ik had tot vanmorgen nog gaasjes over de pleisters in mijn bh tegen het doorlekken van vondvocht. Deze wisselde ik zelf elke ochtend maar deze waren na 4 dagen zo goed als schoon. 1 plekje bleef wat vochtvocht geven maar dat was ook vanmorgen gelukkig over. Heb nu weer nieuwe hechtpleisters erop gekregen verder niks. Is denk ik ook wel prettig ivm schuren in mijn sportbh. Die vind ik echt wel minder prettig zo 24/7. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist weer nieuwe foto's toegevoegd. 3 wk geleden morgen. Maar dacht vandaag kunnen die pleisters er wel af. Moet morgen weer vroeg eruit en werken en heb nu de tijd. Onder de douche alles voorzichtig eraf gehaald. Dat was even een dingetje hoor. Kan daar echt niet goed tegen. Resultaat, zat dus binnen no time op de grond omdat ik duizelig werd :blush: Kan gewoon echt niet tegen bloed ook. Het ziet er zeer netjes uit. Overal dicht en bijna geen korstjes :D Het smeren kan beginnen dus. Ik ga 3x daags Alhydran smeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Je ziet het amper dat je tepels verplaats zijn. Mooi maatje heb je ook! Ik smeer met biomerdal en de plek waar mijn gat zat met vsm daar moet de huid nog meer herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa Biodermal is ook heel goed om te gebruiken. Ik mocht ook kiezen voor bio oil van de arts maar had dit voor de operatie al gekocht in grote tube omdat ik mijn huid hier ook mee moest voorbereiden. Er zitten vooral aan de bovenkant van mijn tepels nog wel wat plooien. Als de plooien in een rok zeg maar. Hoop wel dat dat snel weg trekt. Ziet er best gek uit.

 

Weet niet of je weet wat ik bedoel maar sinds een paar dagen lijkt het alsof de vulling (borstweefsel) weer wat los onder de huid zit. Ze zijn ook al een stuk zachter geworden. Niet meer van die gespannen harde ballen. Maar dat bewegen voelt echt zo raar soms. Waarschijnlijk omdat alles nog erg gevoelig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.