Ga naar inhoud

Rollende borstspier?


wishes

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei wishes:

Dag dames,

Een weekje verder maar helaas hebben de tabletten niet gewerkt. vandaag terug geweest bij de huisarts. Ze stuurt me door naar het azm voor een second opion. De vraag of de protheses te breed zijn zou ze bij de doorverwijzing zetten. Ik vraag me af of het zenuwschade is wanneer ik precies de pijnlijke plek kan aangeven en wanneer ik er op duw doet het pijn. Ik bel morgen het ziekenhuis om de afspraak te maken. Enige bijwerking dat ik had van de tabletten was enorme vermoeidheid. hartkloppingen heb ik 2 dagen gehad erna was het weg.. Kan het alsnog zenuwschade zijn ondanks dat deze medicatie niet aanslaat?

Helemaal niet fijn dat je pijn niet beter is ondertussen maar anti-depressiva's hebben hun tijd nodig om optimaal te werken...die vermoeidheid komt daardoor en is ook lastig maar als je ze nog even blijft nemen dan verdwijnt ook die bijwerking. 

Hopelijk heb je snel een afspraak en krijg je meer duidelijkheid...succes meid!

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames,

sorry dat het zolang duurde. Zijn ontzettend druk geweest.

afgelopen maandag de second opinie gehad in maastricht. Als jullie horen hoe die afspraak is gegaan vallen jullie de schoenen uit!! Ik ben nog nooit zo slecht behandeld!

ik had een jonge vrouwelijke arts die gelijk zei dat de protheses eruit moesten om te zien of dat de pijn weg nam en dat een petscan of een mri scan toch niks zou laten zien wat je met een echo niet ook kon zien. Wat een onzin!  Vervolgens ging ze er een andere arts bij halen. Die zei gelijk van ja wat kom je hier doen? Waarom ga je niet terug naar belgie? Ik hem uitgelegd dat mijn zorgverzekeraar geen contract heeft met belgie. Zegt hij ja fijn nu moet ik het probleem van belgie gaan oplossen! 

Ik stond met mijn mond vol tanden...was deze arts serieus? Zegt hij ja heel nederland moet nu voor jou gaan betalen wat denk je dat al die afspraken kosten?! Ik keek die vrouw aan en vroeg of dit serieus was. Zegt die man ja ik ben bloed serieus ik probeer je op te voeden. Beetje voor een habbekrats naar het buitenland gaan en met de problemen naar nederland komen en wij moeten betalen! Ik zo daar betaal ik ook mijn zorgverzekering voor! Zegt die ag nee je hebt geen idee wat dit kost! Ik gezegd dat als ik naar belgie kon gaan ik dat zou doen maar dat ging gewoon niet. Zegt hij, dit slaat nergens op wij moeten jouw probleem gaan oplossen!! In de tussentijd was ik hem uitleg aan het geven en hij liet me niet uitpraten waardoor we beide door elkaar heen stonden te schreeuwen. Riep hij plots dat hij deze discussie niet met mij ging voeren. Ik zeg hallo ik ben aan het woord dan laat je mij uitpraten en val je me niet in de rede!! Hij ging weer door over de kosten van alles. Ik was het spuugzat! Ik zo, hallo heel nederland betaald ook voor al die asielzoekers dus ga niet over mij zeuren. Toen was de bok vet he. Hij ging met zijn armen in de lucht zwaaien van woede, hij was er helemaal klaar mee, wie was ik wel niet om over asielzoekers te beginnen terwijl ik zelf voor onderzoek kwam waar heel nederland voor moest gaan betalen. En meneer liep weg.. Ik riep hem nog achterna "dit is dus de zorg die ik krijg?!!". Kwam hij weer terug, weer in discussie met me. Zegt hij ja zou je het nog eens doen dan? Ik zo ja ik ga niet borstloos door het leven. Begon hij weer te tieren, ja jij hebt niks geleerd! Jou kan ik niet opvoeden! Als jij zo nodig daarheen moest dan ga je maar terug! Ik gezegd dat ik wel degelijk mijn onderzoek heb gedaan en. Dat van de 4 man (uit mijn familie) die allemaal bij dezelfde chirurg zijn geweest ik de enige was met pijn. Toen zei hij dat ik helemaal geen onderzoek zou hebben gedaan en ik helemaal niks wist. Hij zei dat ik niet eens zeker wist of ik wel monobloc in me had. Ik gezegd dat ik daar de papieren van heb. Vroeg hij me naar het paspoort ervan. Ik zeg die heb ik thuis ja. Was hij weer kwaad want ja dat kon hij niet in het nederlandse systeem opzoeken. Erna ging hij over op de risicos van een operatie en al helemaal in het oh zo slechte buitenland. Alsof ik in thailand bij iemand thuis ben geweest! Volgens hem zijn jullie dames allemaal medewerkers van de kliniek zelf..wat een giller! Ik ben maar weer over het onderzoek begonnen want de rest is toch een verloren zaak... Hij gaf uitleg over beschadigde zenuwen en had toch even gekeken. Zegt hij ja alles ziet er netjes uit, zit allemaal goed etc... Uhm ja wat zeik je me de heletijd af dan?! Ik uitgelegd dat ik een week anti depressiva heb geprobeerd. Gelijk weer boos he! Want dat was allemaal erg extreem voor alleen pijn. Nou als je het mij vraagt is het volledig verwijderen van mijn protheses (wat ik dan ook nog zelf moest betalen) erg extreem! De protheses eruit halen zonder garantie slaat nergens op. Zegt hij ja je kan ook dik worden door die pillen! Ik zo ag ik heb de juiste genen daar maak ik me het minste zorgen om! Vervolgens gaat hij zeggen dat als het zenuwschade is dit niet betekent dat de operatie slecht is uitgevoerd of de protheses niet goed zitten want zenuwen ja dat was een vak apart. Toen vielen mij al helemaal de schoenen uit! Eerst krijg ik verwijten en erna gaat hij me voer geven om de discussie nog meer te winnen... Uiteindelijk papieren gekregen voor een mri scan. En als ik zonodig wilde testen voor zenuwschade dan moest ik dat maar bij mijn huisarts doen. Durfde die vrouwelijke arts ook nog te zeggen dat ik niet netjes reageerde... Nou serieus ik kon die wel naar de strot vliegen! Allebei!! 28 december heb ik een mri scan... Ik hoop dat er iets gevonden wordt wat vrij makkelijk op te lossen is. Zo niet dan denk ik erover om cbd olie te proberen. Dit zou ook het zenuwherstel bevorderen en de pijn dempen.. Nog maar niet te praten over alle andere gezonde bijkomsten van deze olie... 

Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik echt laaiend was daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn god :o
Dit is ongelooflijk zeg. Ik viel bijna van mijn stoel, dit is de reinste kolder!
Mag ik vragen welke pc zo tegen je gedaan heeft? En krijg je die ook weer voor je uitslag als je de MRI gehad hebt?
Echt he.. ik ben gewoon woordenloos! Weet gewoon niet wat te zeggen.. TE BIZAR VOOR WOORDEN.
De arrogantie ten top.

Ja er wordt soms zo gedacht over operaties die in Belgie uitgevoerd worden, maar hallo.. een beetje professionaliteit zou je toch wel verwachten van zo een arts..
Goed dat jij niet op je mondje gevallen bent, maar als dit achter de rug is, zou ik overwegen een klach in te dienen. Zo ga je niet met mensen om, laat staan met patienten...

Zou je er verder niet uitkomen en de pijn blijft, is de pijnpoli dan een optie misschien? Ik weet niet of op dit punt ook zenuwblokkades gedaan kunnen worden. Mijn man heeft het heel erg geholpen, blokkade in zijn nek. Helpt wel pas na een week of 6 en soms is een tweede behandeling nodig, maar misschien is dit ooit nog een oplossing voor je?

Mijn man is in Sittard geweest. Echt een hele fijne pijnpoli daar!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kin hangt op me knieën!!!! Wat een onbeschofte botterik, nou ik had het formulier voor de MRI voor zijn neus verscheurd en gezegd, ik ga wel naar een arts die weet hoe die met mensen om moet gaan, sorry hoor meid, maar zo moet je je echt niet laten behandelen,wat denkt die wel,en dan ook nog een bijdehante opmerking van die andere arts dat JIJ niet netjes reageert kom op zeg.

Soms wil cbd olie wel eens helpen inderdaad,dan zou je moeten kijken of je het op recept kunt krijgen, maar helaas zijn er niet veel artsen die dit voor schrijven, maar je kunt het altijd proberen, maar het zou wel fijn zijn als je er inderdaad achter kunt komen wat de oorzaak is.

Of alles nog eens goed bespreken met je huisarts, want nu zit je nog steeds met enorm veel vragen, terwijl je eigenlijk zo gehoopt had op een oplossing.

Ik weet niet welke pc je hebt gehad,anders zou ik voor de uitslag MRI echt om een andere pc vragen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wishes :o Oh Lord, wat een gesprek joh!! En dat allemaal om een MRI onderzoek?? Wauw!! Zou voor mij een reden zijn om te vragen naar een andere PC als ik de uitslagen ga bespreken. Mijn gevoel geeft aan dat dit geen gezonde basis is om je gezondheid te bespreken want alles wat hier uit voortvloeit, is zeg maar al "gekleurd" en in hoeverre je deze malloot serieus gaat nemen is dan de vraag.

Succes en sterkte op 28 December met je MRI. Hoop dat ze iets kunnen zien wat een oplossing kan bieden voor de toekomst. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wishes

Wat ben jij schofterig behandeld door deze PC dit kan echt niet door de beugel.

Maar wat ik mij afvraag <_<waarom niet bij Bij Dr.Verdonck een afspraak gemaakt ook al dekt je zorgverzekering dit niet.

Maar stel dat de prothese verkeerd is geplaatst waardoor je nu die zenuwpijn ervaart.

Dan lijkt mij dat Dr.Verdonck je wel tegemoet komt qua kosten voor een eventuele wissel.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn god meid even je verhaal gelezen ten eerste verschrikkelijk dat je zo een pijn hebt en nog erger dat je zo behandeld word je wilt gewoon weten wat het is en niet meteen je protheses laten verwijderen ik zou zeker na de scan een andere arts vragen voor de uitslag nooit meer naar hem teruggaan kwakzalver belachelijk geen woorden voor je zou een klacht moeten kunnen indienen maar of dat gaat verschrikkelijk .. Iig heel veel succes en uk hoop dat Je een oplossing vind zonder ze te moeten verwijderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

@wishes ik weet niet hoe hzt in Nederland werkt want ik woon zelf in belgie. Ik heb stage gedaan in een openbaar zorgcentrum en net zoals in een ziekenhuis heb je daar een ombudsdienst. Dien daar klacht in tegen deze persoon en zijn assistentje. Patiëntvriendelijkheid dragen ziekenhuizen hoog in het vaandel. Zelfs artsen worden hiermee geconfronteerd en niet op een voetstuk geplaatst door de ombudsdienst. Ze ondernemen zeker actie!  Heb zelf ook eens naar de krant gemaild met een klacht (iets heel anders) omdat ik als klant zeer slecht werd behandeld door een organisatie (schending van mijn privacy op toiletten en dreigen met security als ik niet weg ging). Deze heeft toen contact opgenomen met de desbetreffende instantie en ze waren snel genoeg daar met excuses en een vergoeding! Slecht reclame willen ze niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.