Ga naar inhoud

Rollende borstspier?


wishes

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. inmiddels zijn we 3,5 jaar verder na de borstvergroting en blijf ik pijn houden. Eerst had ik pijn in mijn beide borsten. het voelt alsof de borstspier weg rolt en je hoort het ook gewoon knakken! De pijn is ondragelijk! Het voelt alsof mijn borst in vuur en vlam staat en de pijn is zo intens dat ik er geen lucht van krijg. inmiddels heb ik in mijn linker borst geen enkele pijn meer gehad sinds een jaar. Maar mijn rechter wordt met de dag erger. Eerst had ik het alleen in de nacht, inmiddels ook overdag. Het bouwt zich op. Eerst met zwaar tillen, zover ik het zwaar kan noemen. Inmiddels gebeurt het ook als ik gewoon stil zit. Ik  ben terug geweest bij de wellness kliniek in Genk en mijn chirurg kon niks vinden en vond mijn pijnen erg vreemd. Ik ben bij de huisarts geweest, ook die kon niks vinden en stuurde me door naar het ziekenhuis. Daar heb ik een echo gehad maar alles was goed. Op dat moment had ik ook de pijn niet dus kan me goed voorstellen dat toen alles goed zat... De chirurg in Nederland herkende mijn klachten maar wist niet wat er tegen gedaan kon worden. Hij wist dan ook niet zeker of het wel de borstspier is.. Hij gaf mij de optie om de protheses te verwijderen of er kleinere in te doen maar hij kon niets zeggen of mijn klachten dan wel zouden afnemen. Ik ben de wanhoop nabij. Ik kan mijn zoontje van 1 jaar niet pijnloos oppakken en er zijn momenten dan moet ik vechten tegen de pijn om hem niet te laten vallen. Ik weet het niet meer. De protheses zijn achter de borstspier geplaatst en ze hebben er het maximale in gedaan, 265 cc. Herkend iemand dit? Help! :( Borstloos door het leven gaan wil ik echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm. . als ik dit zo lees, dan lijkt het heel sterk op zenuwpijn!! Er zijn, zover ik weet, twee typen zenuwpijn . 

Er kan medicatie uitgeprobeerd worden, die ook bij epilepsie gegeven wordt. Er zijn verschillende soorten medicatie dus dit zou wel even goed doorgenomen moeten worden met je huisarts (evt met ondersteuning van een neuroloog?)

 

@Desert-Rose weet hier iets meer over. Heb ik het toevallig laatst nog met haar over gehad. Met de info die zij jou wellicht kan verschaffen, zou je eens naar je huisarts kunnen gaan... Her is wel medicatie die bijwerkingen kan veroorzaken... sterkte!! en hoop dat je huisarts mee wil werken hieraan. Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wishes

Thanx voor de tag @best_boobie

He meis, 

Ik denk ook dat BB de spijker wel eens op zijn kop kan slaan, er zijn vele verschillende soorten zenuwpijn, maar als je het al voor zo lange tijd hebt, dan spreek je over chronische zenuwpijn, dan bestaat de pijn langer dan 3 tot 6 maanden, en openbaart zich meestal als:tintelend,brandend,prikkelend, met soms hevige pijnlijke uitschieters.

Wat soms wilt helpen, en dit is per persoon verschillend is of om de plek warm te houden, of juist koel, dit is dus iets wat je zelf even uit moet gaan proberen, bij mij helpt het dus om het warm te houden.

Er zijn inderdaad een aantal verschillende medicijnen om deze pijn dragelijk te maken, want helemaal wegnemen, is helaas onmogelijk omdat de zenuw geprikkeld word die naar de hersenen loopt, de medicijnen werken daarop in, en daarom heb je ook wel vooral in het begin behoorlijk wat bijwerkingen.

Er zijn een aantal groepen pijnmedicatie, en is idd een middel wat vaak gegeven word bij epilepsie, maar omdat deze dus ook op de hersenen werkt, heeft dit ook invloed op die zenuw,en is dus pijnstillend omdat het de pijnprikkel verminderd, er is dan bijv: Pregabaline, carbamazepine en Gabapentine, en het ligt dan net aan de keuze van de huisarts welke groep hij passend zou vinden.

Ik heb dus ervaring met de Pregabaline ( lyrica) ik moet wel zeggen dat ik het slik tegen aangezichtspijn,dit valt ook onder de noemer chronische zenuwpijn,en ik heb behoorlijk wat bijwerkingen, maar de pijn is voor meer dan 85 % weg,dus neem ik de bijwerkingen voor lief. Dit is een middel wat je op gaat bouwen,en je merkt vanzelf of de pijn dragelijker word, en of de dosering wel of niet aangepast moet worden, en je mag hier dus ook nooit zomaar ineens mee stoppen, dit moet gereguleerd gaan.

Een andere middel uit een andere groep,word vaak gegeven bij depressies, MAAR heeft dus ook hele goede invloed op zenuwpijn.dan moet je denken aan bijvoorbeeld Amitriptyline

Denk dus niet, ja maar ik ga geen middel tegen epilepsie of depressie slikken, want dit heb ik niet, want er zijn een heleboel middelen die dus voor verschillende dingen werken.

Dus meis, je hebt niets te verliezen,ga zo snel mogelijk een afspraak maken bij je huisarts om dit te gaan bespreken, want zenuwpijn doet zo zeer, en een normale pijnstiller werkt dus ook niet, heel vaak werkt het ook averechts,en ik kan me helemaal voorstellen dat je vreselijk moedeloos word en de wanhoop nabij.

Sterkte meis, 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Zit bij te lezen en vroeg mij dus het volgende af; stel het is idd een chronische zenuwpijn. Betekent dit dat je voor altijd medicijnen moet slikken? Je bent dus niet gebaat bij een hersteloperatie omdat deze zenuw niet "gefixt" kan worden? Dit zou dus ook kunnen betekenen dat je ondanks verwijdering/ wissel dit zou blijven voelen? 

@wishes Je hebt dus al een SO gehad in Nederland? En deze PC gaf aan dat het wellicht niet aan je borstspier lag maar waaraan dan wel? Jeetje, ik hoop toch echt voor je dat er een oplossing komt. Hopelijk zal het advies van desert bespreekbaar zijn bij je huisarts. Sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG

Dat ligt eraan,als een pijn langer dan 3 a 6 maanden achter elkaar aanhoud, spreek je van chronische pijnklachten,en is een zenuw onherroepelijk beschadigd dan kom je dus inderdaad niet meer van de pijn en de daarbij behorende medicatie af, omdat die zenuw zich niet meer kan en zal herstellen.

Maar ik denk dat er eerst uitgesloten moet worden of het inderdaad om zenuwpijn gaat, en daar kom je dus achter als medicatie aan gaat slaan, mocht de pijn zo goed als verdwijnen dan kun je overwegen om de prothese te wisselen,maar dit geeft echter geen garantie dat de pijn daarmee dus ook echt weg gaat, omdat je niet weet in hoeverre er beschadiging is opgetreden.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dankjewel voor je uitleg! Het klinkt erg logisch en ik ga morgen mijn huisarts bellen voor een afspraak. Kan zenuwpijn ook een tijd niet voorkomen? Ik had precies dezelfde pijn in mijn linker borst voor 2 jaar lang... Sinds een jaar geen enkele pijn meer gehad. Alleen de rechter wordt met de dag erger. Het brandt inderdaad super erg met heftige pijnscheuten. Ik heb vaak genoeg als een bezetene op mijn borst lopen slaan uit pure wanhoop... Dit deed natuurlijk niks en mocht het een weg gerolde spier zijn dan zou die toch wel terug rollen met wat kracht denk ik zo... Wat voor bijwerkingen ervaar je? Momenteel heb ik al een tijd slaaptabletten die vaak wordt gegeven bij schizofrenie (die ik niet heb haha) dus mij maakt het niet uit waar de medicatie voornamelijk voor wordt uitgeschreven. Als het me helpt en de bijwerkingen zijn te doen dan graag..

@BrownieG Ik ben enige tijd weg geweest..verfris mijn geheugen even. Wat bedoel je met so? De chirurg heeft gezegd dat het de borstspier kon zijn maar het kon ook iets anders zijn. Het bleef speculeren want op de echo was niks vreemds te zien. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei wishes:

@BrownieG Ik ben enige tijd weg geweest..verfris mijn geheugen even. Wat bedoel je met so? De chirurg heeft gezegd dat het de borstspier kon zijn maar het kon ook iets anders zijn. Het bleef speculeren want op de echo was niks vreemds te zien. 

Oh ik begreep dat je ook een chirurg in NL had bezocht, dus ging ervan uit dat je een second opinion had gehad (=so) Waar bleef je PC over speculeren dan? Hij ziet niets op de echo dus dat je protheses niet goed zitten is dus uitgesloten? Hmm, en een bezoekje aan een andere PC ( Nio bijv) medisch dossier meenemen en vragen wat hij ervan denkt of ziet? Soms kan een andere kijk op zaken wellicht een oplossing bieden?? Denk maar mee hoor want misschien komt hij wel met dezelfde prognose. Ik lees dit niet vaak dat iemand loopt te trommelen op zn borst uit pure wanhoop. Zou dit ook niet meer doen..je weet niet wat er binnenin gebeurt. Sterkte en hou ons op de hoogte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei wishes:

@Desert-Rose dankjewel voor je uitleg! Het klinkt erg logisch en ik ga morgen mijn huisarts bellen voor een afspraak. Kan zenuwpijn ook een tijd niet voorkomen? Ik had precies dezelfde pijn in mijn linker borst voor 2 jaar lang... Sinds een jaar geen enkele pijn meer gehad. Alleen de rechter wordt met de dag erger. Het brandt inderdaad super erg met heftige pijnscheuten. Ik heb vaak genoeg als een bezetene op mijn borst lopen slaan uit pure wanhoop... Dit deed natuurlijk niks en mocht het een weg gerolde spier zijn dan zou die toch wel terug rollen met wat kracht denk ik zo... Wat voor bijwerkingen ervaar je? Momenteel heb ik al een tijd slaaptabletten die vaak wordt gegeven bij schizofrenie (die ik niet heb haha) dus mij maakt het niet uit waar de medicatie voornamelijk voor wordt uitgeschreven. Als het me helpt en de bijwerkingen zijn te doen dan graag..

@BrownieG Ik ben enige tijd weg geweest..verfris mijn geheugen even. Wat bedoel je met so? De chirurg heeft gezegd dat het de borstspier kon zijn maar het kon ook iets anders zijn. Het bleef speculeren want op de echo was niks vreemds te zien. 

 

He meis, 

Het kan best dat het bij links ook zo is geweest, maar als je van rechts steeds meer last gaat krijgen, dan is er iets niet helemaal goed. Ja ik ken het, en geen enkele pijnstilling werkt, en je weet van gekkigheid niet wat je moet doen.

Probeer wel even of warm houden of juist koelen helpt, ik liep steeds met warme doeken.

Ik zou het inderdaad gaan overleggen met je huisarts,want die moet ook kijken of die slaaptabletten er wel bij mogen.

Bijwerkingen die ik heb,vreselijk duizelig, echt dat ik me vast moest houden met opstaan, slaperig, een soort dronkemans loop hebben,hoofdpijn, hele droge mond, wazig zien,concentratie vermindering, en soms ook niet op woorden kunnen komen, 

Nu moet ik wel zeggen , sinds er gewenning is dat de bijwerkingen minder worden, en inderdaad als de pijn minder kan worden, zou ik het zeker proberen.

Waar soms wel vaak meer op te zien is dan met een echo is een MRI, of desnoods een Petscan, maar kunnen ze ook eventuele ontstekingen op zien, maar vraag wel een verwijzing, anders draai je zelf voor de kosten op.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Bijwerkingen die ik heb,vreselijk duizelig, echt dat ik me vast moest houden met opstaan, slaperig, een soort dronkemans loop hebben,hoofdpijn, hele droge mond, wazig zien,concentratie vermindering, en soms ook niet op woorden kunnen komen, 

Wow, heftige bijwerkingen joh :19: Dit zou betekenen dat als IK dit had dus niet zou kunnen werken. Je bent dan wel pijn vrij maar poehee! Sterkte ermee want wrist niet dat jij er last van had xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei BrownieG:

Wow, heftige bijwerkingen joh :19: Dit zou betekenen dat als IK dit had dus niet zou kunnen werken. Je bent dan wel pijn vrij maar poehee! Sterkte ermee want wrist niet dat jij er last van had xx

Ja is heel heftig,en ik moet er ook rekening mee houden,wanneer ik bijv een paar uur na inname weg zou moeten,ik dan beter een dosis over kan slaan,maar dan komt ook de pijn erger op, dus het is een afweging die je maakt, en ik slik ze voor aangezichtspijn, maar alles beter dan de pijn, de bijwerkingen nemen langzaam af.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Gelukkig nemen de bijwerkingen af maar neemt niet weg dat het een lastig iets is. Hoop dat de toekomst wat positiefs brengt voor je. Al is het met andere medicijnen die minder bijwerkingen heeft xx

 In het geval van @wishes zou ik zeker alles uitsluiten dmv een petscan of mri. Ik vindt de bijwerkingen persoonlijk nog te heftig alvorens men alles heeft uitgesloten. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG ik ben eerst terug gegaan naar de chirurg die de protheses geplaatst heeft, dr verdonck. Hij heeft gevoeld maar kon niks vreemds voelen. Aangezien hij in belgie zit verwees hij mij naar mijn huisarts om een echo te laten maken in nederland. Op de echo niets te zien, protheses goed geplaatst. Na de echo heb ik een gesprek gehad met een plastische chirurg in nederland. Hij had de echo gezien en zei dat er niks te zien was en dat veel vrouwen pijn houden na een birstvergroting. Hij wist niet wat bij mij de oorzaak was en zei alleen dat ze de prothese konden verwijderen of kleinere konden plaatsen maar dat dit geen garantie gaf om van mijn pijn af te komen. Verder onderzoek werd niet voorgesteld. 

 

Inmiddels heb ik gesproken met mijn huisarts. Heb maandagmiddag een afspraak. Ben ook benieuwd hoe nu verder. Eerst kon ik de pijn niet aanwijzen aangezien het door mijn hele borst was maar inmiddels zit het toch echt aan de linkerkant van mijn tepel. 

 

@Desert-Rose jeetje wat een heftige bijwerkingen! Ik denk niet dat ik liever die bijwerkingen heb dan de pijn maar ik kan er nog niet over oordelen eigenlijk...

bedankt voor jullie uitleg en tips. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wishes

Jeetje meis, dat is dan echt lastig als er niets te zien is op de echo, en het klopt inderdaad dat er vrouwen zijn die na een bv pijnklachten blijven houden, maar het is dan wel weer raar dat het bij jou steeds erger word.

Enige onderzoeken wat je dan echt nog kan laten doen, is een petscan, daarop kunnen ze bijv zien, of er een vocht collectie zit, of eventueel een ontsteking. Er is ook een MRI die speciaal gericht is op de borst, daar kunnen ze ook weer meer op zien dan op een echo.

En ja het zijn heftige bijwerkingen, MAAR niet iedereen hoeft die te krijgen, ik heb pech dat ik er heel veel had, maar een aantal zijn al minder of weg.

Het enige wat ik nog ervaar is het duizelig zijn,en een droge mond, maar daar heb ik speciale spray voor.

Het is echt een afweging die je moet maken, ik had zoveel pijn,aan 1 kant van mijn gezicht, dat ik echt wanhopig naar me huisarts ben gegaan, want de andere optie was om een kies eruit te halen ( ik heb dit dus gekregen door een behandeling bij de kaakchirurg,en die had me wel gewaarschuwd dat het heel soms kan gebeuren dat er een zenuwbeschadiging op kan treden, en ja ik had dus weer pech) maar omdat ik echt van kin tot oor pijn had, wilde ik dus eerst de zenuwpijn uitsluiten,en het bleek dus idd aangezichtspijn te zijn,  en na een aantal pillen werd de pijn al minder.

Maar ga het inderdaad maar eens goed met je huisarts bespreken,misschien heeft hij nog een andere optie.want ik kan me ook weer voorstellen dat continu pijn ook vreselijk is en toch ook je leven beïnvloed.

Andere afweging is om op goed geluk de protheses te wisselen, maar ik heb ook in je andere topic gelezen, dat de protheses die je nu heb, eigenlijk in het begin al te klein vond.

Sterkte meis, hou ons maar op de hoogte wat je huisarts gaat zeggen.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wishes Bespreek het idd met je huisarts en wellicht krijg je een doorverwijzing voor een mri of petscan. Zou daar persoonlijk wel op aansturen.   Als daar nou echt niets uit voortkomt kun je altijd terug vallen op medicatie. En ik zit maar te denken he... misschien dr Nio vragen om advies? Wellicht heeft hij ervaring/advies omdat toch veel ladies bij hem op consult gaan voor een SO?

Sterkte en succes bij je huisarts

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Tianie:

Ik had in mijn topic ook zitten "klagen" ivm mijn ene borst en ik wist niet meteen hoe ik het kon verwoorden maar ik kan me wel vinden in een rollende borstspier, stekende pijn en een ellendig gevoel alsof die ene borst los zit. 

@Tianie

Dit geen klagen hoor na wat jij hebt meegemaakt.

Maar je kan beter iemand citeren voor een bericht of anders hier in haar topic te laten reageren.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Het klopt inderdaad dat ik de protheses te klein vond. Na mijn zwangerschap heb ik er nog wat bij gekregen en mogen houden dus nu ben ik helemaal tevreden. Kleiner is geen optie voor mij.. Dat vrat zo aan mijn eigenwaarde...

Vanmiddag bij de huisarts geweest. Die vroeg wat ik wilde maar vond een mri scan of een petscan niet direct de beste oplossing. Ze heeft me tabletten meegegeven, die normaal voor anti depressa is, om te kijken of de pijn afneemt. Zij vond ook dat zenuwpijn het meest aannemelijk was en gaf aan dat zenuwen zich soms kunnen herstellen. Waarschijnlijk heb ik daarom geen pijn meer in mijn linkerborst. Ook zei ze dat de pijn erger kon worden bij genezing omdat ze zenuw dan helemaal niks meer kon hebben. Maar alles blijft gissen. Heb nu 25 mg Amitriptyline gekregen die ik eenmaal per dag voor het slapen gaan moet nemen. Moet maandag weer terug om te kijken of het iets heeft uitgehaald en of we de dosis moeten ophogen. 

 

@Tianie de Nederlandse pc heeft alleen gevoeld en de echo bekeken en besproken. Ik vond hem erg ongeïnteresseerd in dat consult... Jij herkent deze pijn? Heb je een diagnose gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei wishes:

Dag dames,

Het klopt inderdaad dat ik de protheses te klein vond. Na mijn zwangerschap heb ik er nog wat bij gekregen en mogen houden dus nu ben ik helemaal tevreden. Kleiner is geen optie voor mij.. Dat vrat zo aan mijn eigenwaarde...

Vanmiddag bij de huisarts geweest. Die vroeg wat ik wilde maar vond een mri scan of een petscan niet direct de beste oplossing. Ze heeft me tabletten meegegeven, die normaal voor anti depressa is, om te kijken of de pijn afneemt. Zij vond ook dat zenuwpijn het meest aannemelijk was en gaf aan dat zenuwen zich soms kunnen herstellen. Waarschijnlijk heb ik daarom geen pijn meer in mijn linkerborst. Ook zei ze dat de pijn erger kon worden bij genezing omdat ze zenuw dan helemaal niks meer kon hebben. Maar alles blijft gissen. Heb nu 25 mg Amitriptyline gekregen die ik eenmaal per dag voor het slapen gaan moet nemen. Moet maandag weer terug om te kijken of het iets heeft uitgehaald en of we de dosis moeten ophogen. 

 

@Tianie de Nederlandse pc heeft alleen gevoeld en de echo bekeken en besproken. Ik vond hem erg ongeïnteresseerd in dat consult... Jij herkent deze pijn? Heb je een diagnose gevonden?

He meis, 

Nee precies, dat dacht ik al te lezen, dat je dus niet kleiner wilde qua cc.

Ik denk ook dat de amitriptyline een hele goede keuze is, die had ik inderdaad al ergens in een ander bericht hierboven vermeld, want deze werkt idd ook bij zenuwpijn, en mocht het dus inderdaad zenuwpijn zijn, dan zul je met dit medicijn redelijk snel gaan merken dat de pijn af gaat nemen,meestal is dit binnen een week, en geeft het een klein beetje verlichting dan ga je dus idd de dosis opvoeren tot je het gewenste resultaat krijgt, het helpt tevens bij slaapproblemen.

Het klopt zeker dat zenuwen kunnen herstellen, alleen weet je nooit hoelang dat kan gaan duren, en of ze volledig herstellen.

Ik hoop voor je dat dit medicijn gaat werken, en dat je verlost kunt worden van de pijn, zodat je eindelijk eens kunt gaan genieten van je bv.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei wishes:

Dag dames,

Het klopt inderdaad dat ik de protheses te klein vond. Na mijn zwangerschap heb ik er nog wat bij gekregen en mogen houden dus nu ben ik helemaal tevreden. Kleiner is geen optie voor mij.. Dat vrat zo aan mijn eigenwaarde...

Vanmiddag bij de huisarts geweest. Die vroeg wat ik wilde maar vond een mri scan of een petscan niet direct de beste oplossing. Ze heeft me tabletten meegegeven, die normaal voor anti depressa is, om te kijken of de pijn afneemt. Zij vond ook dat zenuwpijn het meest aannemelijk was en gaf aan dat zenuwen zich soms kunnen herstellen. Waarschijnlijk heb ik daarom geen pijn meer in mijn linkerborst. Ook zei ze dat de pijn erger kon worden bij genezing omdat ze zenuw dan helemaal niks meer kon hebben. Maar alles blijft gissen. Heb nu 25 mg Amitriptyline gekregen die ik eenmaal per dag voor het slapen gaan moet nemen. Moet maandag weer terug om te kijken of het iets heeft uitgehaald en of we de dosis moeten ophogen. 

 

@Tianie de Nederlandse pc heeft alleen gevoeld en de echo bekeken en besproken. Ik vond hem erg ongeïnteresseerd in dat consult... Jij herkent deze pijn? Heb je een diagnose gevonden?

Hopelijk ben je snel geholpen met die medicijnen, zoniet zou ik je borstbreedte eens opnieuw laten opmeten...mijn pijn komt dus omdat mijn prothesen te breed zijn en dat schuurt constant en verklaart ook de pijn en dat ellendige rollende gevoel...mijn prothesen moeten er dan ook uit binnenkort.

Een simpele meting van de NL pc had dit eventueel al voor je kunnen uitsluiten. 

Heel veel succes en hopelijk gauw van de pijn af!

xxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Tianie:

Hopelijk ben je snel geholpen met die medicijnen, zoniet zou ik je borstbreedte eens opnieuw laten opmeten...mijn pijn komt dus omdat mijn prothesen te breed zijn en dat schuurt constant en verklaart ook de pijn en dat ellendige rollende gevoel...mijn prothesen moeten er dan ook uit binnenkort.

Een simpele meting van de NL pc had dit eventueel al voor je kunnen uitsluiten. 

Heel veel succes en hopelijk gauw van de pijn af!

xxx 

 

Trouwens neem ik ook welbutrin (anti-depressiva) voor de pijn te onderdrukken maar helpt hier niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Een weekje verder maar helaas hebben de tabletten niet gewerkt. vandaag terug geweest bij de huisarts. Ze stuurt me door naar het azm voor een second opion. De vraag of de protheses te breed zijn zou ze bij de doorverwijzing zetten. Ik vraag me af of het zenuwschade is wanneer ik precies de pijnlijke plek kan aangeven en wanneer ik er op duw doet het pijn. Ik bel morgen het ziekenhuis om de afspraak te maken. Enige bijwerking dat ik had van de tabletten was enorme vermoeidheid. hartkloppingen heb ik 2 dagen gehad erna was het weg.. Kan het alsnog zenuwschade zijn ondanks dat deze medicatie niet aanslaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat een so zeker heel erg goed is,want zo kun je toch meerdere dingen wellicht uit gaan sluiten, en word het toch allemaal eens goed onderzocht.

Zenuwpijn zit over het algemeen op 1 plek, maar omdat een zenuw meerdere vertakkingen heeft, gaat de pijn uitstralen en kun je het in een groter gebied voelen, moet je nog wel doorgaan met de medicatie, of zegt je huisarts stoppen?Trouwens wel fijn dat je weinig en maar heel kort last hebt gehad van de bijwerkingen.

Het is soms met zenuwpijn zoeken naar welke medicatie of dosering aanslaat dat is een beetje het lastige, bijv bij mij moest ik echt de dosering verhogen,en toen werd het pas goed merkbaar.

Hoop dat je snel terecht kunt, en dat ze iets voor je kunnen betekenen in het AZM.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.