Ga naar inhoud

B2016 : 21 november 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@B2016 Precies, ik wou ook dat het natuurlijk oogde. Mijn voorsituatie is 75A, ik weeg 55 en ben 1.70. 

Vond bij het passen de 300cc net wat te klein dus koos voor de 330 cc. Ook lees ik dat veel mensen zeggen had ik maar wat groter gepakt. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat. Inderdaad de borstband heeft de werking dat de protheses gaan zakken als ik het goed heb. Ik hou het denk ik ondanks de irritatie toch om voor het beste resultaat :P:P. We zullen zien. 

Fijn dat ze bij jou al zo mooi zitten en eruit zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat leuk om jouw verslagen te lezen! Wij lopen ongeveer gelijk op en dat is fijn om te lezen. Ik ben nu donderdag 3 wkn po en ben in mijn laatste vakantie week.. Gister weer ff wezen kijken op het werk. Ben benieuwd hoe het zal gaan volgende week, gelukkig staat er een stagiaire bij me ;). De borstband heb ik nog niet binnen en hoop er dus op dat die vandaag komt. Ik geloof ook wel dat ze uit zichzelf de weg naar het zuiden zullen vinden maar aangezien ik het geduld van een mier heb, help ik ze liever een handje :D. Fijne dag en herstelze! Nog een paar weken. Zelf zou ik de donderdag voor oudjaar 6 wkn zijn dus heb extra veel zin in het nieuwe jaar! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 zou de band ook doen hoor Guusje, beter borsten waar je heel blij van wordt hè, gelijk heb je! Alleen weet ik niet hoelang je de band om moet als ze al redelijk gedaald zijn... Maar das iets wat ik ga vragen tijdens controle visite, heb nooit hangers gehad dus daar wil ik nie aan beginnen ook Haha.

ja, ik spiek ook regelmatig bij jou omdat we gelijk op gaan, geeft altijd wel soort van bevestiging dat het goed gaat... Want de doemverhalen hier maken een mens soms paranoïde, maar aande andere kant ook goed om te weten wat de signalen zijn van complicaties...

intussen betrap ik me erop dat ELKE keer als ik ga plassen, ik effe inspectie moet doen, en dan elke keer in bewondering sta.

enne... Jij ook thumbs up bij de verdere revalidatie!

Trouwens geldt dit voor alle meiden hier; het allerbeste!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weeks PO intussen! En in vergelijking met een week geleden gaat het alweer wat beter: schakelen met auto nog niet zonder het te voelen, maar het doet geen pijn meer, rugpijn ook al minder, maar steeds aanwezig, maar niet onleefbaar knagend laat ons zeggen. 

Al bij al vlot het werkritme ingestapt, maar voel het enorm, amai, zwaar onderschat: ben steenkapot als ik er een werkdag opzitten heb, maar dat zal ook wel weer loslopen, ben ik van overtuigd!

intussen zijn m'n boobs al gel ontzwollen en denk ik dat ze bijna hun vast stekje gevonden hebben, op een paar minor changes na uiteraard. 

Het gevoel: ik kan zonder problemen douchen, lees hier dater zijn met pijntjes hierbij, maar dat heb ik niet zo erg. Wel als ik mijn tepels aanraak zijn ze óóóóvergevoelig, shit, zo gevoelig dat het eigenlijk niet meer leuk is, en toch onder de douch geen probleem... Heel vreemd, wel zet ik de douchekop op zeer zachte dikke straaltjes, geen snijdende hoge druk toestanden, dat zou ook niet lukken ;)

mijn boobs zelf zijn begrijpelijk nog niet soepel, verlang al naar dat moment, en af en toe voel ik verschil langzaam wel afkomen, dan denk je van "Moh, dat voelt hier op dit plekje al veel beter dan in het begin, en dat is een mens gerust dat het binnen paar maanden OK zal zijn.

ik smeer intussen tweemaal daags m'n littekentjes in, deze voelen nog knobbelig onderhuids, maar het lijntje zelf is zeer dun, precies een haartje die daar ligt, maar het voelt absoluut nog niet soepel daar, zal z'n tijd vergen zoals elk ander litteken. 

En ik dacht het niet te moeten zeggen, maar ze wennen verdorie inderdaad heel snel, ben heel tevreden, maar het "shit zoveel groter" gevoel is al helemaal verteerd hahaha. Het klopt inderdaad dat je meer het beeld in je hoofd hebt van je oude boobs in maximizer dan je oude boobs sec, ben benieuwd welke maat ik binnen een drietal weken zal passen, ik schat een D, want ze zien eruit als een C. 

Ik had altijd zoiets van "ach zijn die meiden dan echt zo ontevreden, dat zijn toch prachtige boobs, waarom willen ze binnen het jaar weer onder het mes"... Ik begrijp het nu iets beter, niet dat ik zelf zo snel een wissel zou overwegen, ben verslaafd aan de spiegel nu :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar allemaal. Vooral die suuuuuuuper gevoelige tepels! En hier is het ook nog soms schakelen met 2 handen, vooral naar de 1. Mijn hele huid is nog erg gevoelig, vooral van mijn linker borst. De rechter voelt goed en is ook al wat zachter maar links zit nog steeds hoger en is pijnlijk bij aanraking. De band draag ik nog braaf maar zie nog geen verschil. Ik heb ook dat extra hoge profiel en dat zal ook minder "zakken" dan ik hoop denk ik. Is gewoon de look. Helaas. Misschien dat ik er uiteindelijk wel blij mee ga zijn maar nu vind ik het nog wennen. Komt vast ook goed. Geduld... :blush:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog kort uiteindelijk kan er nog verandering in komen als ik alles hier zo lees... Kzou nog niet opgeven @Guusje78,  het mag niet comfortabel zitten, heet voor iets een martelband, ;)

In het begin voelde ik de band echt duwen naar beneden, nu niet meer erg, en kan ook niet anders, ben al redelijk ontzwollen en ze zijn al fel gezakt, ben al blij hoe ze nu zitten, maar ik hou m nog aan voor de stevigheid, zodat ze niet terug omhoog zouden schieten ofzo... Of kan dat niet? Haha 

Ik blijf wel ook een verschil zien tussen rechts en links, links is altijd ietsje groter geweest en dat is nog zo, pc had aangegeven dat het niet genoeg scheelde om andere maten cc te nemen, dat het nog minder zichtbaar zou zijn bij vergroting, maar nu is het verschil wel merkbaar, misschien omdat linker boob nog wat meer vocht houdt, misschien niet, ach we zien wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat het zo snel went heb ik ook.. soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik wat klein! Terwijl ik eerst echt niets had.. ben vandaag 5 weken po en durf zelf nog niet terug te schakelen met 1 hand.. weet niet of het pijn doet maar durf het gewoon nog niet. 

Zelf heb ik alleen de martelband gekregen en geen sportbh zoals de meeste maar moet zeggen die voel ik niet eens meer zitten! Had na 2 weken een afspraak voor de hechtingen en heb toen meteen gevraagd of ze niet te veel zullen zakken met die band? Maar de dokter zei van niet. Ik denk dat het ook maar net is hoe je de band om hebt misschien? Hoe lager je hem aan de achterkant draagt hoe meer hij ze omlaag duwt? 

Ben je al wel blij met het resultaat tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.