Ga naar inhoud

B2016 : 21 november 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Toen de dieren nog spraken...

Toen ik 16 was beloofde m'n mams dat ze wel zouden groeien...

Wacht maar tot je 20e...

Toen ik zwanger was zouden ze groeien...

Toen ik zou stoppen met competitiesport zouden ze groeien...

Met ouder worden, zéker!

Maar dat deden ze niet, en heb nu 40+ eindelijk de keuze gemaakt tot bv. En eigenlijk voel ik me daar wel goed bij, geen twijfel om door te gaan.

Intussen al consult gehad bij DR Verdonck (35€)

Goed gevoel bij hem, rustige en bekwame uitstraling. Dringt niks op, laat de keuze bij jezelf. Verstaanbare termen, fijn!

Voorlopig staat de extra op 300 cc, daar voelde ik mij ok bij in de spiegel, alleen vrees ik dat een té groot verschil  mij afschrikte qua verandering op dat moment. Wat ging dat snel! Mijn omgeving hoeft het niet te weten dus geen al té grote borsten... Ik wil me vooral zelf goed voelen, naakt, op strand, in dat ene topje, ...overal! Dus graag een "natuurlijke" maar vrouwelijke verhouding met de rest van m'n lichaam.

Ik heb geen ideale maten, weeg bena 70 kg en ben 170cm groot, steeds gesport in competitieverband en veel getraind, dus wel grof gebouwd. M'n kleine 70B/grote A (toen ik 60 kg woog), intussen 75B valt klein uit bij schouders en benen.  

Dus geen poppemieke ;) maar wel vrouw die zich vrouwelijk wil voelen!

Het voorschot is intussen ook al betaald voor reservering operatiedatum (500€)

Bloedafname pré-op ondergaan (4€ remgeld visite huisdokter en ongeveer 24€ labo kosten)

Echografie vd borsten heb ik nog geen factuur van, maar zal het aanvullen. Moet je trouwens zelf regelen in ziekenhuis, of via hulp van Wellnesskliniek. Hou rekening met wachttijden op radiologie! Misschien 2e consult combineren met echo in Genk is een optie. 

Tot volgende update! Enne... Proficiat aan de webmasters, super forum!

oja, iemand die rond de 300 cc zit hier? Of kleiner? Dan kan ik es piepen of ik niet ietsje hoger zou gaan... Vooral omdat ik binnenkort van werk verander en een regelmatiger, gezonder ritme zal leven, dus ook wat cc van mezelf zal verliezen...

(m)alle tips welkom! :)

Bye bye

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend hoor! Al enig idee wanneer je geopereerd wil worden? 

Heb zelf 395cc gekregen.. ben 180 en weeg 63 kilo en van mij had het groter gemogen.. je bent zelf 170 zou zeggen in verhouding dat je best wat meer cc zou kunnen hebben hoor. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Welkom op BF :) 

"toen de dieren nog spraken.."  :45: ..ken dat hoor...wij zijn gewoon late beslissers.... Heb ze nu ook een jaar en denk dan...waarom moest ik nou zo lang wachten :106:Ik geniet volop van mijn tetten :) 

Ik lees tussen de regels door dat je nog enige twijfel hebt bij de maat? Zou anders nog een afspraak maken om alsnog weer te passen. Gezien jouw lengte/gewicht en wat je zelf zegt " geen poppemieke" haha, zou ik persoonlijk voor iets meer kiezen.

En ze wennen snel hoor dus pak niet te klein voor je lichaamsbouw. Vergelijk de foto van je pas moment en de projectie ( hoever ze naar voren staan) met een foto van jezelf in een push-up bh. Helpt soms wel eens ;) 

Wanneer sta je gepland? Succes met de voorbereiding en orientatie op BF

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba Jilla en Brownie G,

Bedankt voor jullie reactie, erg fijn is dat! Ik sta maandag al ingepland... Heb de site helaas oneindig te laat ontdekt... En nu doe ik niks anders dan gluren bij de buren,Haha, alleen had ik bericht verwacht als iemand op m'n topic reageerde, bij toeval zag ik dat jullie 2 al reactie gaven. 

Wat leuk deze site, en en zeker een aanrader voor de jonge generatie om niet al te impulsief te beslissen, en voor de minder jonge die nog steeds twijfelen ;)

mja, spannend, maar zoals je zei, waarom niet eerder?

Zoveel jaar onzekerheid, een domper op het zelfvertrouwen, en wat mij betreft, zeker een handrem op liefdesleven... Want wie Is zékerheid zelve met een platte boezem? 

Zelfaanvaarding, je innerlijke telt, blablablabla, óók ja, maar... You never have a second chance for a first impression, daar moeten we eerlijk in zijn... En als ze je moeten aanvaarden zoals je bent, wel dan moeten ze dat maar doen mét implantaten ook, anders heet dat hypocrisie :)

Ik wou het vooral voor mezelf doen, niet voor een partner, niet voor een job, niet na kanker, gewoon de beslissing alleen laten vallen Voor en door me, myself and I.

Ik verwacht ook geen oplossingen door een bv, ben gesetteld, heb mooi huis, nice car, goedverdienende job en NU was het moment er dat IK er klaar mee was, de knoop doorgehakt en geen tijd verloren.

dus ja, morgen is D-day, of B-day, en ik ben gelukkig met m'n beslissing. Ik heb de vraag tot iets groter al gesteld en zal dat maandag nog es bespreken met DR Verdonck.

Ik hou jullie op de hoogte, 

ciao

NOOT: echo was 14€, sportbh 48€

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, ben thuis... 

Vanmorgen anderhalf uur te vroeg gearriveerd, je weet maar nooit dat er een komeet inslaat en je je operatie mist hè!

Maar het loonde, de dame voor mij was blijkbaar niet op tijd, en ik schoof een plaatsje naar voor.

Heel vriendelijke verpleegsters op het tweede verdiep, en ook in de OK en recovery, zelfs de anesthesist deed een babbeltje buiten de standaard vragen om van hoe gaat het met de zenuwen enzo... Oprecht naar waar ik woonde en over beroep enzo, wel tof!

DR Verdonck kwam een Picasso tekenen op m'n buik, en daarna lag ik al op de tafel. Ietwat later een dekentje om benen en voeten warm te houden. En dan mocht ik rustig in het maskertje ademen terwijl de verdoving in de catheter liep.

en ik maar denken aan mooiste bestemming waar ik ooit ben geweest... Helaas herinner ik me niks van m'n reis nu, precies of het was even ogen toe en dan zei er een stem dat het gepasseerd was.

Daarna op zaal apart, amai wat heb ik koud gehad, de verpleegster vroeg of ik ok was, ik zei ja da gaat, maar 5 minuten later kwam ze een warm blaasdeken over me leggen, dus dames, zeker zeggen als je koud hebt want je spant elke spier op als je ligt te shaken!

Dan werd ik op de kamer gebracht, en een uur later vertrokken naar huis. Helaas niet zonder slag of stoot. Halfweg begon een lampje te branden, en toen reed de wagen plots maar 60 km/h meer. Dus naar dichtste dealer gereden, turbo kapot! Verzekering zou voor vervangwagen zorgen... Mocht m'n steun en toeverlaat van vandaag, een taxi bellen, naar aangewezen verhuurbedrijf rijden, terug naar garage, mij oppikken (kwam intussen onnozel van ambetantigheid) en dan eindelijk huiswaarts rijden! Oja, en onderweg vlug de medicatie opgepikt ook, gelukkig, want intussen werd alles beetje wakker, maar enfin, met de pillen mag ik niet klagen.

Enorme druk op mijn borstbeen, precies of er staat een voet op, maar voorlopig vallen de borsten mee, afwachten hoe dat evolueert.

oja, het is 330cc geworden! :)

tot gauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de komeet gepasseerd, gaat de turbo eraan :P Heel vervelend op z'n dag maar gelukkig zit ie erop en je boobs ook :) Happy Boobday en op tijd je medicatie innemen..dat die olifant snel onder je verpakking vandaan komt hihi

Fijn herstel verder en geniet van het zicht!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht goed doorgekomen, wekker gezet om 02h voor pijnstiller, voorzichtig opgestaan, maar eenmaal verticaal, ontzettend pijn, zeg dat niet vlug, maar echt, kwam misselijk (koud zweet) tot ik in woonkamer terug 10 minuten zat, puffend en ogen toe. Blijkbaar kan dat van pijnstillers zijn ook, vannacht natuurlijk zonder eten genomen :/

Nu in m'n zetel gaat het wel weer. Pijn is niet zozeer aan borsten, wel  aan m'n ribben, het stuk dat niet onder de "verpakking" zit, en ook m'n borstbeen. Mijn twee lenden staan intussen met blauwe plekken tot op navelhoogte. Dacht even dat gereanimeerd ben geweest ;)

Soit, das het minste, elke dag een stapje dichter zeg ik dan, no pain, no gain. En straks ben ik dat zo vergeten! 

Salute

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.