B2016

B2016 : 21 november 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Toen de dieren nog spraken...

Toen ik 16 was beloofde m'n mams dat ze wel zouden groeien...

Wacht maar tot je 20e...

Toen ik zwanger was zouden ze groeien...

Toen ik zou stoppen met competitiesport zouden ze groeien...

Met ouder worden, zéker!

Maar dat deden ze niet, en heb nu 40+ eindelijk de keuze gemaakt tot bv. En eigenlijk voel ik me daar wel goed bij, geen twijfel om door te gaan.

Intussen al consult gehad bij DR Verdonck (35€)

Goed gevoel bij hem, rustige en bekwame uitstraling. Dringt niks op, laat de keuze bij jezelf. Verstaanbare termen, fijn!

Voorlopig staat de extra op 300 cc, daar voelde ik mij ok bij in de spiegel, alleen vrees ik dat een té groot verschil  mij afschrikte qua verandering op dat moment. Wat ging dat snel! Mijn omgeving hoeft het niet te weten dus geen al té grote borsten... Ik wil me vooral zelf goed voelen, naakt, op strand, in dat ene topje, ...overal! Dus graag een "natuurlijke" maar vrouwelijke verhouding met de rest van m'n lichaam.

Ik heb geen ideale maten, weeg bena 70 kg en ben 170cm groot, steeds gesport in competitieverband en veel getraind, dus wel grof gebouwd. M'n kleine 70B/grote A (toen ik 60 kg woog), intussen 75B valt klein uit bij schouders en benen.  

Dus geen poppemieke ;) maar wel vrouw die zich vrouwelijk wil voelen!

Het voorschot is intussen ook al betaald voor reservering operatiedatum (500€)

Bloedafname pré-op ondergaan (4€ remgeld visite huisdokter en ongeveer 24€ labo kosten)

Echografie vd borsten heb ik nog geen factuur van, maar zal het aanvullen. Moet je trouwens zelf regelen in ziekenhuis, of via hulp van Wellnesskliniek. Hou rekening met wachttijden op radiologie! Misschien 2e consult combineren met echo in Genk is een optie. 

Tot volgende update! Enne... Proficiat aan de webmasters, super forum!

oja, iemand die rond de 300 cc zit hier? Of kleiner? Dan kan ik es piepen of ik niet ietsje hoger zou gaan... Vooral omdat ik binnenkort van werk verander en een regelmatiger, gezonder ritme zal leven, dus ook wat cc van mezelf zal verliezen...

(m)alle tips welkom! :)

Bye bye

Spannend hoor! Al enig idee wanneer je geopereerd wil worden? 

Heb zelf 395cc gekregen.. ben 180 en weeg 63 kilo en van mij had het groter gemogen.. je bent zelf 170 zou zeggen in verhouding dat je best wat meer cc zou kunnen hebben hoor. 

Groetjes

• Upvote 1

Hai hai,

Welkom op BF :) 

"toen de dieren nog spraken.."  :45: ..ken dat hoor...wij zijn gewoon late beslissers.... Heb ze nu ook een jaar en denk dan...waarom moest ik nou zo lang wachten :106:Ik geniet volop van mijn tetten :) 

Ik lees tussen de regels door dat je nog enige twijfel hebt bij de maat? Zou anders nog een afspraak maken om alsnog weer te passen. Gezien jouw lengte/gewicht en wat je zelf zegt " geen poppemieke" haha, zou ik persoonlijk voor iets meer kiezen.

En ze wennen snel hoor dus pak niet te klein voor je lichaamsbouw. Vergelijk de foto van je pas moment en de projectie ( hoever ze naar voren staan) met een foto van jezelf in een push-up bh. Helpt soms wel eens ;) 

Wanneer sta je gepland? Succes met de voorbereiding en orientatie op BF

xx

Helaba Jilla en Brownie G,

Bedankt voor jullie reactie, erg fijn is dat! Ik sta maandag al ingepland... Heb de site helaas oneindig te laat ontdekt... En nu doe ik niks anders dan gluren bij de buren,Haha, alleen had ik bericht verwacht als iemand op m'n topic reageerde, bij toeval zag ik dat jullie 2 al reactie gaven. 

Wat leuk deze site, en en zeker een aanrader voor de jonge generatie om niet al te impulsief te beslissen, en voor de minder jonge die nog steeds twijfelen ;)

mja, spannend, maar zoals je zei, waarom niet eerder?

Zoveel jaar onzekerheid, een domper op het zelfvertrouwen, en wat mij betreft, zeker een handrem op liefdesleven... Want wie Is zékerheid zelve met een platte boezem? 

Zelfaanvaarding, je innerlijke telt, blablablabla, óók ja, maar... You never have a second chance for a first impression, daar moeten we eerlijk in zijn... En als ze je moeten aanvaarden zoals je bent, wel dan moeten ze dat maar doen mét implantaten ook, anders heet dat hypocrisie :)

Ik wou het vooral voor mezelf doen, niet voor een partner, niet voor een job, niet na kanker, gewoon de beslissing alleen laten vallen Voor en door me, myself and I.

Ik verwacht ook geen oplossingen door een bv, ben gesetteld, heb mooi huis, nice car, goedverdienende job en NU was het moment er dat IK er klaar mee was, de knoop doorgehakt en geen tijd verloren.

dus ja, morgen is D-day, of B-day, en ik ben gelukkig met m'n beslissing. Ik heb de vraag tot iets groter al gesteld en zal dat maandag nog es bespreken met DR Verdonck.

Ik hou jullie op de hoogte, 

ciao

NOOT: echo was 14€, sportbh 48€

Hoi meis,

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en ook na je operatie je verslag neer zetten, en heb je alles bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk.

Succes morgen.

xx

succes morgen maar dat komt helemaal goed.:rolleyes:

thanks ladies!

Nu effe genieten van badje, "grote kuis" doen, wenkbrauwen epileren, haartjes wassen... Want als ik iedereen hier moet geloven, is dat voor een tijdje ;)

tot morgen

Ja geniet idd nog maar even van een bad, of douche want je krijgt natuurlijk verband voor 14 dagen, dus mag je alleen de onderkant douchen, en de rest met een washand,maar ach, is voor een goed doel.

xx

Hey hey,

Morgen je B-day :) dat is vlot hahaha, en je hebt helemaal gelijk hoor..me myself and I :35: Lekker frummelen vanavond en relax morgen de boobs halen!     Ben benieuwd of je groter heb gekozen hihi

Good luck xx

Ik heb ook een afspraak gemaakt bij een radiografie centrum in Genk. In nederland veelste lange wachttijden!