Ga naar inhoud

Recent in het nieuws


Gast LisanneBoobies

Aanbevolen berichten

Gast LisanneBoobies

Hier een jonge mama van twee kleine rakkers (2,5 & bijna 1 jaar oud) Na twee zwangerschappen en twee keer 8 maanden borstvoeding helaas weinig overgehouden van mijn 75C. Altijd al gezegd: "als ik ooit theezakjes krijg, laat ik er iets aan doen". En nu is het dus zover... de kleine 80A past niet bij mijn lijf (1.70 lang, 65 kilo) en ik wil er dus graag iets aan laten doen. Uiteraard wel erg spannend, toch twee kleine mensjes afhankelijk van mij, bang voor vooroordelen van familie ed... Nu vol moed 17 okt as een consult gepland bij dr. Koeijers bij kliniek Veldhoven (dit is wel een stuk rijden, maar ik las goede verhalen over hem en we komen erlangs als we een weekendje weg gaan om de terugweg. We wonen zelf in Utrecht) Kunnen jullie mij nog adviseren waar ik op moet letten? Ik ben erg sportief (rustig aan doen zal voor mij heel moeilijk worden), heb twee kleintjes, ben een buikslaper... Wil graag een volle C denk ik... het moet mooi bij mijn lichaam passen en zo natuurlijk mogelijk lijken. Begrijp ik dan goed dat ik vooral naar dual plane en anatomisch moet kijken? Een operatie bij dr. Koeijers kost anatomisch zo'n 3200 euro begreep ik. Dat is ruim binnen budget. Ik zie bv Velthuis op 4700 zitten... zit er ook echt verschil in kwaliteit of betaal je daar vooral voor "de naam"? Ik ben nog een beetje een leek dus hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen. Mijn vriend kan twee weken vrij nemen om voor de kindjes te zorgen. Daarna moet ik dat toch echt wel weer zelf oppakken. Oudste is al zelfstandig en zindelijk, jongste zal ik na twee weken toch echt in haar bedje moeten tillen. Ik ben zzp'er en kan zolang ik wil thuis werken. Alvast onwijs bedankt voor het meedenken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi cadeau aan jezelf toch? Ik heb grote kinderen dus ik had het probleem van lichamelijke rust minder. Ik weet wel dat dat heel belangrijk is en tillen na 2 weken te vroeg is :wacko:. Ik ben door dokter Nio geopereerd en met ronde prothesen. De mijne zijn 85% gevuld waardoor je toch een natuurlijke look hebt. M'n verhaal en foto's staan in m'n operatieverslag topic geplakt. Misschien heb je er wat aan. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken als je vooral dames die door Koeijers zijn geopereerd wilt lezen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @LisanneBoobies, welkom op het forum!!

ik word zelf ook door dr Koeijers geopereerd over 2 weken. Het is zo dat hij vaak (bijna altijd) anatomisch plaatst omdat hij hier zelf een voorstander van is, mocht jij nou liever rond willen kun je dat wel bij hem aangeven. Bij mij stond hij er wel voor open wat ik zelf wilde alleen omdat ik aangaf dat ik het natuurlijk wilde laten lijken en ik zelf al anatomisch gekozen had was de keuze makkelijk. Of hij het voor de spier of dual plane vaak plaatst weet ik zo even niet maar denk dat hij dat beoordeelt tijdens het consult.

is kliniek Amstelveen vanaf Utrecht niet dichterbij dan Veldhoven? Hij opereert namelijk ook in Amstelveen!

Voor resultaten kun je idd in de zoekbalk Koeijers invullen dan vind je vanzelf dames die door hem geholpen zijn.

Je zult na de operatie sowieso rustig aan moeten doen en echt om jezelf moeten denken, heb zelf geen kinderen dus kan daar weinig tips in geven helaas.

Veel plezier op je consult 17 oktober! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Thanks ladies! Ja klopt, alleen in Amstelveen doet hij alleen consulten op woensdag en laat dat nou net de dag zijn dat ik heel lastig vrij kan nemen. Operaties van kliniek Veldhoven vinden ook plaats in Amstelveen, dus dan komt het ook goed. Langer dan twee weken kan mn vriend niet thuis blijven, dus een beetje tillen zal ik wel op een bepaalde manier moeten doen. Al vind ik daar vast wel gauw een trucje voor (ik was ook altijd degene die nog met 38 weken zwanger ging sporten en de wc zat te boenen op mn knietjes.. of een uur na mn bevalling ff zelf de slingers op ging hangen enzo. Heb tot nu toe echt een snel herstellend lijf) Gelukkig weegt mn dochter nog maar 7 kilo en kan mn zoontje alles zelf. Boodschappen en het huishouden kan mn vriend wel na zijn werk doen..

Wat is jullie ervaringen met cc's? Als ik zo foto's kijk, toont bij de ene 300 cc totaal anders dan bij de ander. Erg lastig. Kregen jullie zo'n 3D consult en was het beeld daarvan redelijk wat het uiteindelijk is geworden? Het voelt zo gek om "maar te doen wat te pc adviseert".. Ben zo bang dat t te groot wordt of mn tepels niet mooi staan ofzo (al ziet "zijn werk" er goed uit, het is gewoon zo iets belangrijks)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat is fijn dat je lichaam snel herstelt alleen zul je er na de operatie wel om moeten denken vooral ivm mogelijke kapselvorming ook. Dus ook al voel jij je goed met je je wel beseffen dat het rustig aan moet.

Ik moet zelf nog geopereerd worden dus het resultaat kan ik nog niets over zeggen maar ik snap wat je bedoelt. Als je een consult hebt gehad weet je welke protheses je krijgt en kan je gerichter zoeken. Het is natuurlijk zo dat iedereen zijn voorsituatie anders is en dat je daardoor nooit weet hoe het er echt uit gaat zien. Wel kun je iemand zoeken met ongeveer dezelfde voorsituatie. Ik vind het ook erg spannend hoe het er na de operatie uitziet! Ik heb ook een 3D gekregen idd en hoop dat het er op gaat lijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies dat kan vrij snel hoor! Als ee plek is kun je na 2 weken al geopereerd worden. Bij mij waren ze erg verbaasd haha want ik moet al heel lang van ge voren vakantie aanvragen (moet nu al zomervakantie 2017 inleveren) dus ik kon pas zelf veel later. Dus als je zelf kunt kan je meestal snel terecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Oh nou dat is inderdaad wel erg snel. Ik ben eigen baas, maar heb in principe een maand om werk te kunnen afzeggen/vervanging te regelen. En mn vriend moet ook nog vrij regelen natuurlijk. Thanks @Mahina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast LisanneBoobies

Hallo dames,

Eindelijk dacht ik eruit te zijn: ik wil een borstvergroting. Kliniek gekozen, wil ik net gaan mailen dat ik het doe, zie ik in het nieuws een schokkend onderzoek

Door het zweten van protheses zijn er verkeerde stoffen aangetroffen door het hele lichaam (beenmerg, hersenen) dit en de bijbehorende uitslagen/onduidelijkheden van het rivm en de verhalen van de vrouwen hebben mij toch wel even doen schrikken. Wil ik dit nog wel doorzetten?

Wat vinden jullie van de onderzoeken/het gesjoemel in het wereldje/D4-D5 dat er toch gevonden is... kennen jullie mensen die dit hebben meegemaakt? Die ziek werden door de protheses...

Alvast bedankt voor jullie reactie

 

Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies

Hoi!

Heb dit vorige week gekeken toen het in een programma behandeld werd..

Weetje wat het is? Met dit onderzoek halen ze alleen de negatieve ervaringen naar voren! Vrouwen die al jaren met implantaten leven en nergens last van hebben worden overgeslagen. 

Het gaat bij de meeste vrouwen gewoon goed. Alleen vrouwen die een soort allergie hebben voor siliconen of een imuunziekte hebben of daar gevoelig voor zijn kunnen er echt last van krijgen. 

Het is jammer dat vrouwen zo bang gemaakt worden. Terwijl het niet goed genoeg aangetoond is dat ze niet goed zijn voor de gezondheid. Hier komen ze elk jaar mee en altijd met te weinig bewijs! 

Ik zelf ben hierdoor niet van gedachte veranderd. Je hebt zo'n kleine kans dat je last krijgt. Hun doel is iniedergeval bereikt: Vrouwen bang maken en ze het niet laten doen.

Dus, neem het allemaal met een grote korrel zout zou ik zeggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal bij sweetboobs16 aan. Zag de aflevering van radar 1 dag na mn operatie.. was natuurlijk helemaal in paniek maar wat zijn de kansen nou echt. Ik blijf gewoon mijn gezondheid in de gaten houden en als ik ineens veel ziek word of wat dan ook dan gewoon meteen aan de bel trekken. 

Van die hele lijst met merken was er 1 die niet aan de eisen voldeed en die noemden ze niet eens? Vind het dus eerder bangmakerij dan dat ze vrouwen ergens van bewust maken.

Meid als je je borstvergroting wilt moet je dat gewoon doorzetten. Blijf je er gewoon altijd van bewust dat er een 1% kans is. Ik heb iig geen spijt van de vergroting.

Succes met je keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Ja dat is ook zo, dat weet ik. Aan de andere kant denk ik wel, waarom doet het rivm dan zo raar.. ik weet dat er altijd risico's aan vast zullen zitten, maar dit kwam wel over als wat meer. Ik heb wel twee kleine kindjes en een eigen bedrijf waar we financieel afhankelijk van zijn dus kan niet even 'zomaar' meerdere hersteloperaties enzo aan gaan. Twijfel twijfel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.