Ga naar inhoud

Voorstellen


Kiara

Aanbevolen berichten

Dag dames, ik kan me helemaal aansluiten bij de voorgaande berichten. Ik bevind mij precies in dezelfde problematiek al neig ik inmiddels wel meer naar doen dan naar niet doen. En áls ik het ga doen: dan ook gelijk met liposculptuur van mn billen en dijen (klein beetje maar hoor, ik ben niet te dik alleen 'van boven' veel dunner dan 'van onder'). Eerst maar even een offerte of zoiets opvragen want ik vrees dat dan al gauw 8000 euro gaat kosten en dat heb ik natuurlijk nu helemaal niet, dus even pas op de plaats....

X Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anne de Lange:

Dag dames, ik kan me helemaal aansluiten bij de voorgaande berichten. Ik bevind mij precies in dezelfde problematiek al neig ik inmiddels wel meer naar doen dan naar niet doen. En áls ik het ga doen: dan ook gelijk met liposculptuur van mn billen en dijen (klein beetje maar hoor, ik ben niet te dik alleen 'van boven' veel dunner dan 'van onder'). Eerst maar even een offerte of zoiets opvragen want ik vrees dat dan al gauw 8000 euro gaat kosten en dat heb ik natuurlijk nu helemaal niet, dus even pas op de plaats....

X Anne

hey Anne, 

De kosten kan je bij het OLVG telefonisch opvragen. De monobloc hydrogels kosten daar 3500 euro. Liposculptuur weet ik niet.. Consult kost 100 euro en je moet zelf een sportbh aanschaffen (18 euro bij de Hema). 

succes! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

meen je dat nou van dat consult!!! dat hebben ze helemaal niet tegen me gezegd... Nou goed, laat het een verdomd goed consult zijn! 

Die prothesen zijn dus duurder geworden, 2 jaar geleden waren de kosten nog 3000 euro bij het slaz. Maar ja, nog steeds 1000 euro goedkoper dan in de meeste klinieken. De dokter zei dat hij mij wilt zien voor hij iets kan zeggen over kosten lipo, kennelijk is dat erg persoonsgebonden. Ben benieuwd. Ik laat t weten! XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei B00bies:

 

Ja ik ben er dus ook nog niet helemaal uit en zo veel vragen.. word er een beetje onrustig van.. misschien ook naar een nieuw consult inplannen.. weet jij of dat weer 100 euro kost of een ander bedrag of gratis?

Nee die wil ik pas gaan plaatsen als ik echt helemaal zeker over alles ben  (wordt wel in bikini). Jij wel?

 

 

Bij Park kostte het consult  € 50 en als je dan binnen een half jaar de operatie hebt worden die kosten afgetrokken.

Hydrogels kosten daar wel € 4500 dus dat scheelt nogal met OLVG! 

Mijn foto's staan in mijn album....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Anne de Lange:

meen je dat nou van dat consult!!! dat hebben ze helemaal niet tegen me gezegd... Nou goed, laat het een verdomd goed consult zijn! 

Die prothesen zijn dus duurder geworden, 2 jaar geleden waren de kosten nog 3000 euro bij het slaz. Maar ja, nog steeds 1000 euro goedkoper dan in de meeste klinieken. De dokter zei dat hij mij wilt zien voor hij iets kan zeggen over kosten lipo, kennelijk is dat erg persoonsgebonden. Ben benieuwd. Ik laat t weten! XX Anne

Ja ik hoorde dat ook pas ter plekke over die 100 euro.. echt alsof het niets is.. maar goed je moet wat over hebben voor je boobs. En misschien dat zij ook wel zo'n regeling hebben hoor dat als je je laat opereren binnen zo veel maanden. Mijn consult was 17 november en operatie is pas gepland op 10 april, dus daar zit wel een flinke periode tussen..

Zo dat is wel een flinke prijsstijging idd! Consult was ruim een half uur met Nio, erg aardige man kwam wel wat gehaast over. Maarja daarna nog naar de verpleegkundige, apotheek en anesthesie in het OLVG geweest dus bij elkaar toch wel bijna 1,5 uur. Dus ik snap die 100 euro wel, maar toen ik bij het inplannen van het consult aan de telefoniste vroeg of er naast de operatie van 3500 nog kosten bijkwamen had zij gezegd van niet. Dus ik vond het wel apart. 

Wanneer heb jij je consult gepland of wil je hem plannen? 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2016 om 14:27 zei Kiara:

Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer met al het gegoogle. Ik heb binnenkort een 1e consult bij bergmankliniek en ben erg nieuwschierig. Ik weet alleen niet zo goed waar ik allemaal op moet letten. Dus tips zijn welkom! :) Ik hoop via dit forum wat informatie op te pikken. 

Hoi hoi @Kiara, als je verloren loopt op google ben je hier aan het juiste adres ^_^ allemaal lotgenoten onder elkaar geven de beste tips hihi

veel succes met je weg naar (.)(.) ;)

Gxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, B00bies said:

Ja ik hoorde dat ook pas ter plekke over die 100 euro.. echt alsof het niets is.. maar goed je moet wat over hebben voor je boobs.

Toch zit me dat wel een beetje dwars. Ik vind het gewoon raar dat ze er niks over zeggen over de telefoon, en dat je dan ineens daar zo'n bedrag in je maag gesplitst krijgt voor een consult. Ik zal misschien over een paar maanden weer op consult willen bij dezelfde arts, moet ik dan weer dat bedrag betalen? Ik vind het gewoon wat slordig op me overkomen dat ze niet netjes van te voren een bevestigingsbrief sturen met "u heeft een intakegesprek, kosten daarvan zijn zus en zo, dat komt in mindering op operatie binnen een termijn van ... en een eventueel vervolgconsult is gratis" ofzo. Ik heb nu toch zoiets van: dat is toch geen nette manier van zaken doen zeg maar?

Of stel ik me nu heel erg aan?

100 euro is gewoon veel, maar los daarvan: ik vind niet dat je dat ter plekke pas even kunt melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anne de Lange:

Toch zit me dat wel een beetje dwars. Ik vind het gewoon raar dat ze er niks over zeggen over de telefoon, en dat je dan ineens daar zo'n bedrag in je maag gesplitst krijgt voor een consult. Ik zal misschien over een paar maanden weer op consult willen bij dezelfde arts, moet ik dan weer dat bedrag betalen? Ik vind het gewoon wat slordig op me overkomen dat ze niet netjes van te voren een bevestigingsbrief sturen met "u heeft een intakegesprek, kosten daarvan zijn zus en zo, dat komt in mindering op operatie binnen een termijn van ... en een eventueel vervolgconsult is gratis" ofzo. Ik heb nu toch zoiets van: dat is toch geen nette manier van zaken doen zeg maar?

Of stel ik me nu heel erg aan?

100 euro is gewoon veel, maar los daarvan: ik vind niet dat je dat ter plekke pas even kunt melden.

Ja ik vind het ook een rare gang van zaken hoor.. En ik ga dat echt geen tweede keer betalen.. ik bel hem anders eerst wel (ik neem aan dat ik daar geen rekening van krijg xd). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

Ja ik vind het ook een rare gang van zaken hoor.. En ik ga dat echt geen tweede keer betalen.. ik bel hem anders eerst wel (ik neem aan dat ik daar geen rekening van krijg xd). 

 

5 uur geleden zei Anne de Lange:

Toch zit me dat wel een beetje dwars. Ik vind het gewoon raar dat ze er niks over zeggen over de telefoon, en dat je dan ineens daar zo'n bedrag in je maag gesplitst krijgt voor een consult. Ik zal misschien over een paar maanden weer op consult willen bij dezelfde arts, moet ik dan weer dat bedrag betalen? Ik vind het gewoon wat slordig op me overkomen dat ze niet netjes van te voren een bevestigingsbrief sturen met "u heeft een intakegesprek, kosten daarvan zijn zus en zo, dat komt in mindering op operatie binnen een termijn van ... en een eventueel vervolgconsult is gratis" ofzo. Ik heb nu toch zoiets van: dat is toch geen nette manier van zaken doen zeg maar?

Of stel ik me nu heel erg aan?

100 euro is gewoon veel, maar los daarvan: ik vind niet dat je dat ter plekke pas even kunt melden.

Maar je moet toch een verwijsbrief hebben om daar op consult te kunnen, en dan loopt alles via de zorgverzekering, als ik me niet vergis... Moesten jullie daar ter plekke iets afrekenen??

En @Anne de Lange Gewone prothesen (dus niet de Hydrogel) kosten in het OLVG 3100 euro, dus dat is maar een stijging van 100 euro.. Valt mijns inziens reuze mee :)
De Hydrogel is duurder idd, die kost 3500 euro.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei best_boobie:

 

Maar je moet toch een verwijsbrief hebben om daar op consult te kunnen, en dan loopt alles via de zorgverzekering, als ik me niet vergis... Moesten jullie daar ter plekke iets afrekenen??

En @Anne de Lange Gewone prothesen (dus niet de Hydrogel) kosten in het OLVG 3100 euro, dus dat is maar een stijging van 100 euro.. Valt mijns inziens reuze mee :)
De Hydrogel is duurder idd, die kost 3500 euro.

xxx

Nee dat niet. Ik kreeg te horen dat ik van mijn zorgverzekeraar een brief zou krijgen over de kosten van 100 euro voor het consult omdat de zorgverzekeraar dat niet vergoed (logisch). Dus kan nog even sparen xd

Ooh oki ik vond het al een enorme prijsverhoging! Maarja mag daar sowieso niet over klagen als ik naar de prijzen in andere klinieken kijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Oke.. dan gaat het dus van je eigen risico af.. Klopt idd, heb dat laatst ook hier gelezen.
Tenminste.. zo heb ik het begrepen.

 

dit is altijd zo bij een ziekenhuis :) 

Ja klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.