Ga naar inhoud

Voorstellen


Kiara

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Mijn naam is Kiara en ik ben 23 jaar. 

Ik ben aan het overwegen om een bv te doen. Ben de voor en nadelen aan het afwegen. Vind het eigenlijk erg spannend.

Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer met al het gegoogle. Ik heb binnenkort een 1e consult bij bergmankliniek en ben erg nieuwschierig. Ik weet alleen niet zo goed waar ik allemaal op moet letten. Dus tips zijn welkom! :) Ik hoop via dit forum wat informatie op te pikken. 

Ik zat trouwens te denken aan monobloc hydrogel. Dit bestaat vooral uit water en andere dingen die niet schadelijk zijn geloof ik? Ik heb idee dat deze veel minder worden gebruikt. Heeft dat een reden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kiara

Hoi en welkom! :) 

Spannend dat je een bv aan het overwegen bent! Ik heb deze periode ook gehad en was er al snel over uit dat ik het ging doen. Puur om de pc die mij gaat opereren en vertrouw. En mijn wensen die haalbaar zijn! Lees lekker rond zou ik zeggen.

Of zoek even op Bergman Clinics bovenin de zoekbalk. Dan krijg je een hoop verslagen van meiden die er ook al zijn geweest of nog moeten. Staan vast ook goede tips tussen! 

Succes :) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat goed dat je je aan het oriënteren bent. Ik ben zelf ook 23 jaar en heb vandaag mijn consult bij dr. Nio gehad en heb gekozen voor de monobloc hydrogel. De monobloc heeft een siliconen envelop met daarin een gelvormige substantie bestaande uit water en een suikeroplossing. De envelop is van harde siliconen en daardoor ongevaarlijk (voor zover bekend is). De vulling van het implantaat bestaat uit lichaams eigen stoffen en stoffen die je normaliter via voeding binnen krijgt en kunnen gewoon door het lichaam opgenomen worden indien er sprake is van doorzweten (bleeding) of scheuren van de prothese. 

Het grootste nadeel van de monobloc hydrogel is de kans op rimpelvorming bij een dunne huid of onvoldoende borstweefsel. Dual plane plaatsing is hiervoor meestal de oplossing. Daarnaast zouden deze protheses eerder lekken/scheuren , maar over dit laatste zijn de meningen nogal verdeeld. Je hebt overigens wel 10 jaar garantie op de prothese bij lekken/scheuren. Ook is de projectie van de mh minder en is deze maar in een beperkt aantal cc verkrijgbaar. Het methyleenblauw, de blauwe kleurstof in de prothese, gaat niet goed samen met sommige antidepressiva en pijnstillers (en dat is nog vrij zachtjes uitgedrukt, dus daar moet je goed op letten). 

De voordelen zijn dat de kans op kapselvorming 5x zo klein is, dat er geen kans op gelbleeding is (wat zou kunnen leiden tot autoimmuunziekte), ook het scheuren van de envelop leidt daar de inhoud niet tot gezondheidsrisico's, bovendien merk je het gelijk als de envelop lekt/scheurt. Bij een klein lek zwelt je borst op en bij een scheur loopt die leeg. Dus je wordt gelijk gealarmeerd. Je hebt 10 jaar garantie op de prothese dus die krijg je vergoed binnen die termijn. De prothesewissel zelf waarschijnlijk niet, maar dat is een relatief kleine ingreep van ongeveer 15 min en is niet zo duur. Je hebt een kleiner litteken dan bij siliconen, omdat de prothese kan worden dubbel gevouwen bij het plaatsen. Tenslotte kan bij plaatsing voor de borstspier de prothese onder lokale verdoving worden geplaatst (indien de pc daarmee akkoord gaat). 

Bij bergman kliniek plaatsen ze toch geen monobloc hydrogel of vergis ik mij? 

Dus er zijn zowel voor- als nadelen. Succes met je keuze! 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies bedankt! Ik ben vandaag bij bergman clinics geweest en ze plaatsen inderdaad geen monobloc.

Ik had een consult met DE Blecourt. Hij had het over implantaten van Natrelle. Hij vertelde dat 200 cc het mooist en nog meest natuurlijk eruit zal zien. Natuurlijk is ook wat ik wilde. Ik ben slank en heb nu AA dus het wordt dan dual plane geplaatst.

Wat is jullie ervaring met hoe snel jullie weer zijn gaan werken? Hij had het over 2 weken niet werken, dat leek me erg kort. Zeker omdat ik in de kinderopvang werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Weet je dan ook welk profiel Dr. de Blecourt heeft aangeraden.

Deze arts is goed, maar staat er wel om bekend dat hij geen fan is van grote ( re) borsten, ik weet niet wat je zelf voor ogen hebt, maar ik denk dat het wijs is, en wat wij eigenlijk altijd aanraden hier, om ook een consult ergens anders te plannen, en als je toch de Monobloc in gedachten hebt zou ik je Dr. Nio aanraden, die zit in OLVG west in Amsterdam, hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is.

Na 2 weken weer gaan werken, is bij sommige werkzaamheden  mogelijk, bijvoorbeeld kantoor, maar als je dus in de kinderopvang zit, en je veel kindjes moet tillen, dan is dat echt niet aan te raden, omdat je niet te zwaar mag tillen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Ik sluit mij volledig aan bij @Desert-Rose. Ik ben zelf ook bij dr. Nio in het OLVG geweest en ik kan het je zeker aanraden. Hij plaatst zowel monobloc hydrogel als siliconen dus hij kan je ook beter bij je keuze helpen :) Een bergman clinical zal je dat sowieso nooit aanraden, omdat zij dat zelf niet plaatsen. 

Maar de keuze is natuurlijk geheel aan jou. Succes meis! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @B00bies

Ik had ook specifiek kinderopvang aangegeven en toch was volgens hem 2 weken genoeg. Is profiel rond etc? Ronde protheses namelijk. Ik las dat monobloc iets minder natuurlijk voelt dan Natrelle en een iets grotere lekkans heeft. Ik wil echt voor natuurlijk gaan en dus ook geen hele grote borsten. Dus wat dat betreft vind ik het juist fijn dat hij voor natuurlijk gaat vaak. Ik heb het idee dat dr nio vaak met mensen werkt die zo groot mogelijk willen. Zijn er arten/klinieken in de provincie utrecht of enigsinds in de buurt (geen zeeland etc) die jullie aanraden?

Ik ben bang dat als ik naar veel verschillende ga dat ik dan niet meer weet wat ik moet kiezen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Kiara:

@Desert-Rose @B00bies

Ik had ook specifiek kinderopvang aangegeven en toch was volgens hem 2 weken genoeg. Is profiel rond etc? Ronde protheses namelijk. Ik las dat monobloc iets minder natuurlijk voelt dan Natrelle en een iets grotere lekkans heeft. Ik wil echt voor natuurlijk gaan en dus ook geen hele grote borsten. Dus wat dat betreft vind ik het juist fijn dat hij voor natuurlijk gaat vaak. Ik heb het idee dat dr nio vaak met mensen werkt die zo groot mogelijk willen. Zijn er arten/klinieken in de provincie utrecht of enigsinds in de buurt (geen zeeland etc) die jullie aanraden?

Ik ben bang dat als ik naar veel verschillende ga dat ik dan niet meer weet wat ik moet kiezen haha..

Je hebt verschillende profielen in ronde protheses, en de cc die jij opnoemt daarin zijn er 2, een Low en een Extra Full, en het lig aan het profiel hoe groot je borsten dus uiteindelijk gaan worden.

Dat is wat vaak gedacht wordt, dat Nio alleen maar voor grote borsten gaat, maar dat is dus helemaal niet waar.

Als jij dus bijvoorbeeld aangeeft, ik heb nu AA en ik wil een bescheiden C , dan krijg je een bescheiden C.

En anders zou je ook naar  Dr. van Selms kunnen, die werkt ook in het OLVG, en is ook heel erg goed.misschien dat jij je bij hem meer op je gemak gaat voelen.

En het ligt er dus ook aan of je voor de Monobloc wilt gaan of voor siliconen, want er werken er niet veel met Monobloc, Dr . van Selms en Nio wel.

Utrecht zit het Diakonessenhuis daar zit Dr. Luijendijk en  Dr. Bruekers ( deze laatste heeft hier ook een eigen topic op het forum)

Anders eventueel ook nog Dr van der Weij in Boerhaave A'dam

En teveel consulten is verwarrend, maar 1 extra is echt soms heel verhelderend, en je zit natuurlijk nergens aan vast, het is allemaal vrijblijvend.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

Ik heb eigenlijk geen idee wat voor "vulling" ik wil. Monobloc of Natrelle etc etc. Zolang het maar veilig is en er natuurlijk uit ziet. Dat zijn beide volgens mij. Hij vertelde dat het waarschijnlijk een kleine B wordt, omdat je anders de prothese gaat zien als je meer doet.

Ik had eigenlijk wel een goed gevoel over hem, maar een extra consult ergens anders is geen slecht idee. Ik ga eens googlen op jou voorstellen, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 

Als je er geen goed gevoel bij hebt dan kan je misschien beter naar een ander gaan. Maar dat hij alleen groot plaatst is niet helemaal waar. Hij durft meer te plaatsen dus voor de meiden die dat graag willen is dat fijn.

Ik heb gewoon aangegeven op welke cupmaat ik wil uitkomen en daarvoor heeft hij mij een paar verschillende maten laten passen. 260 cc en 320 cc en ik vond zelf de grootste het mooist en met die kom ik ook zeer waarschijnlijk uit op de maat die ik wil of net iets groter. Ik heb ook aangegeven dat ik geen "ballen" wil maar een natuurlijk uitziende boezem. "Ballen" kan dus niet eens met monobloc hydrogel gaf hij aan. Dat klopt idd ook wel omdat de gel meebeweegt met je borsten, de gel zakt dus bijv naar beneden als je staat.

Een vriendin van mij heeft monobloc hydrogel en ik vond ze juist heel natuurlijk aanvoelen..

Ze zouden idd wel eerder kunnen scheuren dan siliconen protheses, maarja dat kan met een siliconen prothese ook gebeuren maar dan heb je wel een groter probleem.. Dus als je voor veilig gaat, zoals ik in je laatste reactie lees, zou ik voor monobloc hydrogel kiezen.. want ook al scheurt de siliconen prothese niet de siliconen zweten er wel doorheen.

Maarja als jij je hier goed bij voelt wie ben ik dan om te zeggen dat je ook naar een andere pc moet gaan. Maar denk er iig even over na. Het is immers geen broodje bij de bakker dat je koopt :)

Idd dr. Selms in het OLVG leek mij ook een hele goede arts. Zelf heb ik alleen naar artsen gekeken die monobloc hydrogel plaatsen. Dus daarmee kan ik je verder niet helpen. 

Succes!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linda37 heeft monobloc hydrogel laten plaatsen door dr. Nio en heeft ook niet zoveel cc gekozen. Misschien is zij een mooi voorbeeld voor jou. 

Ik wil je overigens niet volledig overhalen tot monobloc hydrogel, maar ben er zelf gewoon erg enthousiast over, omdat ik het een mooi alternatief vindt. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle implantaten zweten. Een extra zweet laagje helpt daar niet tegen. De siliconen vulling zweet er dus door de envelop heen en komt in je lichaam terecht. Er zijn veel vrouwen die hier geen last van krijgen. Maar er zijn vrouwen die hier wel op reageren en hierdoor lichamelijke klachten/een autoimmuunziekte krijgen. Vrouwen met allergieën (zoals ik) of reumatische klachten hebben, vallen onder de risico categorie en hierop een extra grote kans. 

De MH zweet ook maar die vulling is niet schadelijk en kan door je lichaam gewoon worden afgebroken.

Maar zeker als ze lekken of scheuren komen er grotere hoeveelheden siliconen vrij. Ook als het cohesieve implantaten zijn komen de siliconen toch in je lichaam. Er is een onderzoek geweest door onder andere dr. Kappel en (ik geloof) een neuroloog waaruit is gebleken dat de siliconen zelfs in de ruggengraat en in de hersenen terecht komen. Dr. Kappel heeft ook andere onderzoeken gedaan waaruit het gevaar van siliconen blijkt. Je kan verschillende onderzoeken hierover (ook die van andere onderzoekers) gewoon op internet vinden.

Je hoeft er dus niet ziek van te worden die kans is zelfs klein, maar het kan wel en een autoimmuunziekte is geen pretje..

In zorg.nu is op 8 november een aflevering geweest over het gevaar van siliconen. Het is wel een vrij eenzijdige documentaire omdat ze alleen maar kijken naar het kleine percentage waarbij het mis is gegaan, maar het is wel een reëel risico dat je loopt. En ook uit die documentaire blijkt dat chirurgen nog steeds bij consulten het gevaar van siliconen onderkennen/ontkennen. Zoals dus ook bij jou is gebeurd.. 

Dus ja ook natrelle heeft ditzelfde risico. 

Dus denk er goed overna zou ik zeggen. Zoals je op dit forum ziet zijn er veel vrouwen bij wie het wel goed gaat, maar dit geldt helaas niet voor iedereen..

Dus wat stof tot nadenken denk ik zo..

Dus zoals ik al eerder zei ik wil je niet overhalen om MH te nemen, maar ik vind het wel kwalijk als je verkeerd voorgelicht wordt en dus niet een eerlijke kans krijgt om een weloverwogen keuze te maken. 

Voor een eerlijke voorlichting kan je denk ik beter voor een 2nd opinion naar een arts gaan die beide soorten protheses plaatst, die heeft er immers geen of minder financieel belang bij.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies hmm zeker stof tot nadenken.. Het klinkt eigenlijk alsof monobloc geen nadelen heeft, klopt dat?

Misschien moet ik dan maar een keer bij Dr. Nio langs gaan. Kijken wat hij met mijn wens voor natuurlijke borsten kan doen. En wat zijn redenen zijn om wel of niet voor monobloc te gaan.

Want zoals ik in het voorsteltopic al aangaf wilde ik in 1e instantie voor monobloc. Maar omdat er werd gezegd dat er bij Natrelle ook geen risico was dacht ik dan kan ik beter Natrelle ivm minder lek/scheur kans. Misschien nog monobloc dan maar... Lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kiara

Hoi hoi,

Iedere prothese kan scheuren,en heeft voor en nadelen, bij de Monobloc kun je bijv eerder kans hebben op rimpelvorming, omdat de vulling natuurlijk anders is, en zo zijn er nog een aantal andere nadelen, en verder maakt het niet uit of je nu Natrelle, Mentor of Eurosilicone neemt, ze zijn allemaal goed,maar het is gewoon dat iedere pc met een ander merk werkt, sommige werken er maar met 1 , Nio werkt er met een aantal.

Het onderzoek en de desbetreffende uitzendingen op tv, neem ik toch wel met een grote korrel zout, ieder jaar is er wel een ophef over silicone protheses, maar tot op heden is er nog niet voor 100 % aangetoond dat de vrouwen die "ziek"zijn geworden, of klachten hebben, ook daadwerkelijk klachten hebben door de siliconen.Het onderzoek is ook maar op heel weinig vrouwen gedaan,en er zal best een kern van waarheid inzitten, maar als deze protheses echt zo gevaarlijk zijn, dan waren ze al lang van de markt gehaald.maar zelfs het RIVM ziet daar tot nu toe geen reden voor.

En het kan idd wel dat er klachten kunnen ontstaan, maar vaak is dan al de oorzaak dat deze vrouwen een auto immuun ziekte hebben, en dan is er dus wel een kleine kans dat je bijv het Asia syndroom kunt krijgen.

Je kunt altijd eens naar Nio, en bevalt het niet, dan ga je terug naar Dr. de Blecourt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kiara:

@B00bies hmm zeker stof tot nadenken.. Het klinkt eigenlijk alsof monobloc geen nadelen heeft, klopt dat?

Misschien moet ik dan maar een keer bij Dr. Nio langs gaan. Kijken wat hij met mijn wens voor natuurlijke borsten kan doen. En wat zijn redenen zijn om wel of niet voor monobloc te gaan.

Want zoals ik in het voorsteltopic al aangaf wilde ik in 1e instantie voor monobloc. Maar omdat er werd gezegd dat er bij Natrelle ook geen risico was dacht ik dan kan ik beter Natrelle ivm minder lek/scheur kans. Misschien nog monobloc dan maar... Lastig!

Er zitten zeker wel nadelen aan de MH. Zoals de grotere kans op rimpelvorming daarom worden ze vaak dual plane geplaatst.  Die rimpelvorming is echt het grootste nadeel, daarom moet ook goed naar jouw situatie worden gekeken voor de plaatsing. Ook schijnen ze eerder te scheuren dan siliconen protheses en daardoor moeten ze vaak ook eerder worden vervangen. Ook het methyleen blauw, de blauwe kleurstof, gaat niet goed samen met sommige pijnstillers  en antidepressiva. En de projectie van deze implantaten is minder en ze gaan maar tot 600 cc. 

Dus het is wel even een afweging die je moet maken. Ik zou het gewoon even overleggen met een pc die beide plaatst en jouw situatie kan bekijken en beoordelen. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt beide voor alle informatie! Ik ga voor mezelf ook nog goed nadenken en afwegen of ik het de gezondheidsrisico's waard vindt. Je leest veel over dames die er echt lichamelijke klachten aan over hebben gehouden etc. En ookal is het maar een klein percentage, is het natuurlijk nog steeds een risico..

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Kiara:

Bedankt beide voor alle informatie! Ik ga voor mezelf ook nog goed nadenken en afwegen of ik het de gezondheidsrisico's waard vindt. Je leest veel over dames die er echt lichamelijke klachten aan over hebben gehouden etc. En ookal is het maar een klein percentage, is het natuurlijk nog steeds een risico..

Ja precies. Het is helaas niet allemaal zwart/wit. Dus idd je er even goed in verdiepen en je goed laten informeren. Het is jouw lichaam jij moet je er goed bij voelen.

Heel veel succes! Ik hoor graag wat je gaat doen of dat je uiteindelijk juist beslist (nog) niets te gaan doen.

Heel veel succes met je keuze! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2016 om 17:00 zei B00bies:

 

Een vriendin van mij heeft monobloc hydrogel en ik vond ze juist heel natuurlijk aanvoelen..

 

Hoi @B00bies goed om te horen dat de hydrogels heel natuurlijk aanvoelen bij je vriendin ! (Ze heeft toch niet per ongeluk monobloc softone?)

Hoe lang is zij PO? 

ik ga vrijdag voor mijn 2e consult en heb al een datum voor de operatie geprikt op 10 januari maarik ga steeds harder twijfelen (waarom opereren in een gezond lichaam en eventuele risico's nemen, wat nou als 't niet mooier wordt dan het nu is want heb geen lelijke borsten, ze zijn alleen klein enzenz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei senorita:

Hoi @B00bies goed om te horen dat de hydrogels heel natuurlijk aanvoelen bij je vriendin ! (Ze heeft toch niet per ongeluk monobloc softone?)

Hoe lang is zij PO? 

ik ga vrijdag voor mijn 2e consult en heb al een datum voor de operatie geprikt op 10 januari maarik ga steeds harder twijfelen (waarom opereren in een gezond lichaam en eventuele risico's nemen, wat nou als 't niet mooier wordt dan het nu is want heb geen lelijke borsten, ze zijn alleen klein enzenz...

Hi! 

Ja, hihi nee ik weet door haar dat de monobloc hydrogel bestaan en zij wilde niets anders in haar lichaam stoppen dan de monobloc hydrogel vanwege de gevaren van siliconen. Ik ben echt "verliefd" op haar borsten hihi. Zou ook dat ook zooo graag willen. Zij heeft ze nu bijna drie jaar en is er nog steeds super blij mee. Ik roep echt al sinds mijn 14e (dus bijna 10 jaar) dat ik een borstvergroting wil, ze zijn sindsdien ook niet meer gegroeid. Het is dan wel een 70C, maar in mijn beleving ogen ze als een B cup of volle A.. Mijn huisarts keek bijv. ook naar mijn borsten voor de verwijzing en zei: "dus dat is een cup A schat ik zo in". Achum, thanks doc.. 

Ik zit alleen een beetje met het aantal cc.. (geen meloenen maar ook niet te klein..) en idd ook het bezwaar van "in een gezond lichaam snijden" vandaar dat ik alles ook zo risicovrij mogelijk probeer te doen. En inderdaad ik heb net als jij echt een hele mooie vorm borsten van mijzelf (ik vind dit heel raar om over mijzelf te zeggen, maar goed..) dus zou het zo erg vinden als dat "verminkt" wordt door een mislukte operatie of latere complicaties.. 

Maarja bikini's kopen en bh's is voor mij altijd een hel, want ik vind gewoon niets mooi zonder een pak vulling erin.. en kom dan ook altijd depressief terug van zo'n passessie.. In de sauna, zwembad en strand voel ik mij ook altijd ongemakkelijk en moet ik ook echt uitkijken dat ik niet heel jaloers naar meiden ga staren met wel een mooie volle boezen (echt het lijkt wel een obsessie).. 

Dusja ik weet niet hoe erg jij ermee zit, maar ik denk dat het voor mij wel een heel stuk geluk in mijn leven zou brengen.. (mits alles goed gaat) Maarja het is naast goed herstellen ook altijd een stukje geluk dat meespeelt en je kan ontzettend pech hebben en er slechter uitkomen dan dat je er in ging.. Dan ben ik helemaal depressief denk ik.. 

Dus een waar dilemma. Je moet op een gegeven moment maar gewoon de knoop doorhakken en er of 100% voor gaan (en zo safe mogelijk) of er gewoon volledig van afzien en jezelf accepteren (maarja dat probeer ik al 10 jaar..).

En echt als ik haar borsten weer voor me zie dan weet ik het gewoon zeker, maarja dan lees ik de complicaties op dit forum en dan ga ik weer twijfelen.. 

Dus kortom ik kan je helaas ook niet helpen, want ik zit met hetzelfde dilemma..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies

 ja het blijft moeilijk...

ik ben zelf nooit echt onzeker geweest over mijn borsten, vond ze wel altijd klein natuurlijk en had altijd het idee dat ik me meer vrouw zal voelen als ze groter zijn, maar of dat ook zo is, geen idee? Maar ben er wel altijd mee bezig, sta elke keer voor de spiegel ze omhoog te duwen (zodat er bolling ontstaat bovenop) en dan denk ik: ja ik doe het gewoon! Maar vervolgens zitten piekeren over wat er allemaal mis kan gaan. Ik heb ook bij het kopje "complicaties' veel gelezen over infecties e.d. waardoor het implantaat er weer uit moet met alle (ellendige en soms gevaarlijke) gevolgen van dien. Of soms denk ik: een borstvergroting? doe niet zo raar, ga wat nuttigs doen!

Wel fijn om te horen dat je vriendin al 3 jaar erg tevreden is met de hydrogels. Heb jij geen foto's geplaatst van je voorsituatie?

En ja dat kijken naar volle boezems van andere vrouwen is niks geks hoor! :84:

Die cc's... ook moeilijk he? Ik heb alleen 320cc gepast en vond het eigenlijk al goed, maar ook omdat ik bang ben dat het joekels worden. Aan de andere kant ben ik weer bang dat ze meer plat en breed worden en dat lijkt me ook geen succes. En te klein wil je ook niet, want het is nogal een som geld wat je moet neertellen!

Ik heb gisteravond zoveel verhalen gelezen hier, dat ik vannacht gedroomd heb dat ik op consult ging bij Nio maar we zaten gewoon gezellig te kwekken en uiteindelijk zei ik: maar ik kom voor het consult. O nou oke dan, zei hij haha. En vervolgens dat hij maar 3 maanden garantie kon geven op de hydrogels omdat ze zo snel scheuren. Nou toen wist ik het helemaal niet meer :26: Als ik vrijdag naar het consult ga, heb ik waarschijnlijk nog meer vragen dan bij mijn 1e consult...

Yep dilemma nog niet opgelost :19:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei senorita:

@B00bies

 ja het blijft moeilijk...

ik ben zelf nooit echt onzeker geweest over mijn borsten, vond ze wel altijd klein natuurlijk en had altijd het idee dat ik me meer vrouw zal voelen als ze groter zijn, maar of dat ook zo is, geen idee? Maar ben er wel altijd mee bezig, sta elke keer voor de spiegel ze omhoog te duwen (zodat er bolling ontstaat bovenop) en dan denk ik: ja ik doe het gewoon! Maar vervolgens zitten piekeren over wat er allemaal mis kan gaan. Ik heb ook bij het kopje "complicaties' veel gelezen over infecties e.d. waardoor het implantaat er weer uit moet met alle (ellendige en soms gevaarlijke) gevolgen van dien. Of soms denk ik: een borstvergroting? doe niet zo raar, ga wat nuttigs doen!

Wel fijn om te horen dat je vriendin al 3 jaar erg tevreden is met de hydrogels. Heb jij geen foto's geplaatst van je voorsituatie?

En ja dat kijken naar volle boezems van andere vrouwen is niks geks hoor! :84:

Die cc's... ook moeilijk he? Ik heb alleen 320cc gepast en vond het eigenlijk al goed, maar ook omdat ik bang ben dat het joekels worden. Aan de andere kant ben ik weer bang dat ze meer plat en breed worden en dat lijkt me ook geen succes. En te klein wil je ook niet, want het is nogal een som geld wat je moet neertellen!

Ik heb gisteravond zoveel verhalen gelezen hier, dat ik vannacht gedroomd heb dat ik op consult ging bij Nio maar we zaten gewoon gezellig te kwekken en uiteindelijk zei ik: maar ik kom voor het consult. O nou oke dan, zei hij haha. En vervolgens dat hij maar 3 maanden garantie kon geven op de hydrogels omdat ze zo snel scheuren. Nou toen wist ik het helemaal niet meer :26: Als ik vrijdag naar het consult ga, heb ik waarschijnlijk nog meer vragen dan bij mijn 1e consult...

Yep dilemma nog niet opgelost :19:

X

Hihi echt dezelfde situatie dus.. wel fijn om te horen, dat ik iig niet de enige ben die zo twijfelt..  en soms denk ik idd ook waar maak ik mij druk om.. er zijn mensen die sterven van de honger en ik maak mij druk om een te kleine cupmaat.. Maarja aan de andere kant moet ik mijzelf dan van alles ontzeggen omdat een ander het slechter heeft.. Maarja het is en blijft een luxe probleem. En idd echt nuttig is het ook niet, inmiddels wel een soort van rare hobby naast studie en werk xd 

Hihi ooh dat dromen herken ik zo.. Gelukkig hebben we buiten de dromenwereld wel 10 jaar garantie op de protheses xd 

Ja ik ben er dus ook nog niet helemaal uit en zo veel vragen.. word er een beetje onrustig van.. misschien ook naar een nieuw consult inplannen.. weet jij of dat weer 100 euro kost of een ander bedrag of gratis?

Nee die wil ik pas gaan plaatsen als ik echt helemaal zeker over alles ben  (wordt wel in bikini). Jij wel?

Ben erg benieuwd of het tweede consult gaat helpen bij je beslissing!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.