Ga naar inhoud

Gezocht! Carefix Anna M/L en advies :)


Boobielicious~

Aanbevolen berichten

Haai lieve meiden!

Eind december gaat het dan eindelijk gebeuren! Er werd mij eerst een M geadviseerd, maar ik ben iets in cc omhoog gegaan (375 -> 400) en als ik zo rond lees wat andere meiden hebben twijfel ik misschien toch eerder een L te nemen.

Ik heb nu een b/c en krijg mentor 400 cc round dual plane. Ik heb wel een smalle omvang (70). Dus als het vooral om de omvang ook gaat kan een M zeker kloppen!

Mijn plan was eigenlijk om eerst een carefix te kopen, even aankijken hoe mn boobies de ok uitkomen en dan aan de hand van de uiteindelijke grootte een triaction/hema erbij te bestellen. Dit omdat ik lees dat die toch wat meer steun bieden en ik het zo lastig vind om nu al de cupmaat te gaan gokken..

Wie heeft er advies en/of een bh in de aanbieding voor mij? :36:

Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dank je wel voor je snelle reactie! :53:

Ik heb even snel jouw verhaal doorgelezen, maar dat zijn zo veel pagina's dat ik later even de tijd neem om alles goed te lezen haha! Las dat jij nu al 6 weken erop hebt zitten, dat moet heerlijk zijn!

Zou ik ook toegang tot je album mogen? ^_^ Ben heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Boobielicious,

Als ik jou was zou ik zeker voor een L gaan, ik draag met 225cc anatomisch een maat M. Qua omvang denk ik ook dat een L je zeker goed past. Aan de onderkant moet het niet super strak zitten. Ik had eerder van de Carefix al maat S besteld. Twee dagen voor mijn operatie toch maar een M erbij besteld omdat die S vrij krap zat in de omvang. Gelukkig maar want heb hem van de week nogmaals geprobeerd en geen schijn van kans dat die past:o

Zit dus met een maat S die ik niet meer terug kan sturen.. oftewel, 40 euro weggegooid:145:

Heb trouwens nog wel een kortingscode die je kunt gebruiken bij je bestelling als je hem bij verwenjezelfshop bestelt, Scheelt je toch 20%. Volgens mij kan iedereen die zo vaak gebruiken als hij wil. Mocht je interesse hebben in die code dan hoor ik t wel.

 

Groetjes M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Boobielicious~ ik heb je toegevoegd aan mijn album. haha ja ik ga al een tijdje mee dus heb aardig wat pagina's aan verhaal opgebouwd. Ja ben morgen precies 6 weken en ben er echt ontzettend blij mee! Zal echt voor een L gaan want ze vallen redelijk klein, zeker in het begin al alles nog gezwollen is. Wanneer wordt je geopereerd en bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Boobielicious~:

Haai lieve meiden!

Eind december gaat het dan eindelijk gebeuren! Er werd mij eerst een M geadviseerd, maar ik ben iets in cc omhoog gegaan (375 -> 400) en als ik zo rond lees wat andere meiden hebben twijfel ik misschien toch eerder een L te nemen.

Ik heb nu een b/c en krijg mentor 400 cc round dual plane. Ik heb wel een smalle omvang (70). Dus als het vooral om de omvang ook gaat kan een M zeker kloppen!

Mijn plan was eigenlijk om eerst een carefix te kopen, even aankijken hoe mn boobies de ok uitkomen en dan aan de hand van de uiteindelijke grootte een triaction/hema erbij te bestellen. Dit omdat ik lees dat die toch wat meer steun bieden en ik het zo lastig vind om nu al de cupmaat te gaan gokken..

Wie heeft er advies en/of een bh in de aanbieding voor mij? :36:

Alvast bedankt! 

Hoi!

Wat leuk ik heb eind december ook mijn operatie! ik krijg ook mentor 400cc dual plane. En nu je dit bericht plaats ga ik ook twijfelen. Ik heb in de omvang 75A en de kliniek adviseerde me een Anna S te bestellen. Voor mijn idee zat het super strak maar ik dacht het zal wel zo horen.. Maar is het dus niet raar als ik toch een M bestel? of toch gewoon advies van kliniek volgen?

Goed idee van je om er maar 1 te bestellen om even de eerste dagen mee door te komen en later een HEMA te bestellen daar hoorde ik ook hele goede verhalen over!

Ik hoor ook graag advies of dit een goede keus is.

@M1993 mag ik ook je kortingscode dan kan ik even kijken of het scheelt kwa prijs met de site van de kliniek:)
En heb je zelf de heletijd de carefix gedragen? of ook nog een anderen.
 

Liefs Brenda

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties ladies! Dan ga ik inderdaad de L bestellen. Mocht hij wonder boven wonder toch echt te groot zijn dan bestel ik alsnog een M, maar kan het me bijna niet voorstellen. Als de ergste zwellingen dan weg zijn kan ik een goede passende kopen met wat meer steun! 

@M1993 Dat is inderdaad zonde! Misschien dat je hem wel kunt verkopen? Alhoewel veel dames snel op een M uitkomen na een borstvergroting ben ik bang. Wel echt fijn dat jij ze al hebt, ik ga later nog is bij je spieken en lezen :D De code heb ik trouwens ook gekregen, maar wel lief dat je het zegt! 

@debbiethisisme hihi dat blijkt, super leuk dat zo veel meiden elkaar hier helpen! Ik word 29 december door dr Peters geopereerd. Echt zo veel zin in! :01:

@Brendax Oe een S klinkt inderdaad wel heel strak. Zeker met 400cc.. Gek dat ze het zo strak adviseren.. Begrijp wel dat het druk en stevigheid moet geven, maar ze moeten er wel nog inpassen lijkt me :46: Misschien kun je hem wel van @M1993 (voor een vriendenprijsje?) overnemen voor de zekerheid? Ja over dat advies zit ik dus ook te twijfelen.

Maar als ik steeds lees dat ze toch echt een L nodig hebben.. En anders is hij de volgende dag in huis denk ik maar! De eerste dagen is alles toch extra gezwollen. Door wie word jij geholpen? En wanneer? :7: Ik ben nu even niet thuis, maar als je de code nog niet hebt kan ik hem later voor je in een pb sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobielicious~ Ja ik denk toch dat ik voor een M ga, ik kreeg die S amper dicht in de kliniek laat staan met implantaten.. Spannend!! ik word 21 december geholpen door dr. Schiettecatte in Amstelveen. Jij mag een weekje later.. kan je ook niet wachten? ik ga nog liever vandaag dan morgen haha^_^ Oke dankjewel alvast!xx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14-11-2016 om 09:25 zei Boobielicious~:

Haai lieve meiden!

Eind december gaat het dan eindelijk gebeuren! Er werd mij eerst een M geadviseerd, maar ik ben iets in cc omhoog gegaan (375 -> 400) en als ik zo rond lees wat andere meiden hebben twijfel ik misschien toch eerder een L te nemen.

Ik heb nu een b/c en krijg mentor 400 cc round dual plane. Ik heb wel een smalle omvang (70). Dus als het vooral om de omvang ook gaat kan een M zeker kloppen!

Mijn plan was eigenlijk om eerst een carefix te kopen, even aankijken hoe mn boobies de ok uitkomen en dan aan de hand van de uiteindelijke grootte een triaction/hema erbij te bestellen. Dit omdat ik lees dat die toch wat meer steun bieden en ik het zo lastig vind om nu al de cupmaat te gaan gokken..

Wie heeft er advies en/of een bh in de aanbieding voor mij? :36:

Alvast bedankt! 

Heb je de Carefix Anna maat L al besteld? Ik heb hier nog een nieuwe, zwarte maat L en ongeopend in de verpakking liggen. Ik hoor t wel van je! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Boobielicious~ alles goed gegaan? 

Ik twijfel zelf tussen de Anna en de mary. 

De Anna vind ik mooier:) 

Denk dat ik, e dan alle twee bestel en even kijk welke het beste bevalt.  Waar heb jij hem besteld? Wil wel graag bestellen waar gratis retouren is :)

Thanx voor je reactie en de code:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Jobje:

@M1993 heey ik ga ook de mary aanschaffen en ik vroeg mij af of jij die kortingscode nog had?

jij vond hem ook heel fijn toch?

xx

Hee Jobje,

Ik heb de Anna. Kortingscode is AQWS, dan krijg je 20% korting. vind hem zelf echt heel fijn. Vandaag precies 9 weken verder en ik draag hem nog steeds met slapen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.