Ga naar inhoud

Juist nieuwe borstjes


Tatje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil me graag even voorstellen Ik ben een vrouw van 27 uit Antwerpen. Ik ben van nature heel smal en heb weinig tot bijna geen vrouwelijke vormen. Ondanks ik al een kind op de wereld heb gezet blijf ik naar mijn mening toe een kinderachtig lichaam hebben tot grote frustraties toe omdat hoe hard ik ook men best doe ik kan me niet 100% vrouw voelen.. wat me eigenlijk al zeker 10jaar remd in men leven, men zelfzekerheid bepaald deels men leven. en daar behoord onbewust het feit bij dat ik geen boezem heb. een kleine A cup. Ik heb van mijn man voor men verjaardag een borstvergroting gekregen omdat hij me eindelijk eens gelukkig wou zien...

Ik ben geopereerd (achter de spier, 280) op 27/10/2016. Bij een super goede chirurg. De eerste dagen pijn gehad.. vooral smorgens bij het opstaan. Een slaaphouding aanhouden was het moeilijkste.. ach al bij al heb ik de eerste twee weken super doorstaan. Op 10/11/2016 ben ik terug gegaan om mijn verband er te laten afhalen en enkele draadjes nog te verwijderen. nu 4dagen later voelt het goed. enkele beweging zijn uiteraard nog heel gevoelig en moeilijk. Het staat nog redelijk gezwollen aan de zijkant. Dit zou wegtrekken zegt de arts. Ik draag nu een goede sportbeha dag en nacht, gepaard met de extra steunband die je van dag 1 moest aan hebben.. ik blijf onzeker. heb heel de tijd schrik dat ik de beha  of steunband niet goed draag en dit het genezingsproces zal beïnvloeden.. want ze moeten uiteraard nog op hun effectieve plaats groeien, toch?  Ik vraag me af hoe die positie juist verloopt, ik bedoel maar nu staat alles heel strak en hard , recht vooruit en meer gezwollen aan de buitenkant van de borst. Ik vermoed dat alles inzakt met de weken en deze ook dichter naar elkaar komen te staan? 

Ik hoop hier met jullie over te kunnen praten en naar elkaar te luisteren om elkaar zo bijvoorbeeld de helpen en of te steunen. 

Groetjes Tatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.