Ga naar inhoud

brendax : 21 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven/Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf nog geen BV gehad, dus heel zeker durf ik het niet te zeggen hoor maar dat is wat ik gehoord heb... En inderdaad een bh doet zeker wonderen, maar ik neem aan dat wanneer ze minder straks staan en de prothese zakken dat dat neem ik aan wel verschil gaat maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

@Brendax ik herken jouw gevoel wel. Ik zit pas 2 dagen po hihi dus is al helemaal vroeg om er uitspraken over te doen, ze staan nog strak naar voren en omhoog :4: 

Maar ik had ze zelf ook wat verder uit elkaar staan. Nu vind ik iets van een spleetje wel mooier dan letterijk tegen elkaar, maar ik hoop dat ze uiteindelijk wel iets dichter naar elkaar staan dan nu. Gelukkig is dat proces wel heel vaak te zien op foto collages van ander meiden, wat heb ik daar toch veel aan :) 

Peters gaf bij het aftekenen al aan dat ze niet echt tegen elkaar aan zouden komen, maar wel dichterbij dan in mijn voorsituatie. Dus daar hopen we dan maar op :P Geduld geduld geduld. Iets wat ik met veeeeel moeite kan opbrengen hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ellen125:

Ik heb zelf nog geen BV gehad, dus heel zeker durf ik het niet te zeggen hoor maar dat is wat ik gehoord heb... En inderdaad een bh doet zeker wonderen, maar ik neem aan dat wanneer ze minder straks staan en de prothese zakken dat dat neem ik aan wel verschil gaat maken.

Ja dat hoop ik ook dankjewel! X

 

9 uur geleden zei Boobielicious~:

@Brendax ik herken jouw gevoel wel. Ik zit pas 2 dagen po hihi dus is al helemaal vroeg om er uitspraken over te doen, ze staan nog strak naar voren en omhoog :4: 

Maar ik had ze zelf ook wat verder uit elkaar staan. Nu vind ik iets van een spleetje wel mooier dan letterijk tegen elkaar, maar ik hoop dat ze uiteindelijk wel iets dichter naar elkaar staan dan nu. Gelukkig is dat proces wel heel vaak te zien op foto collages van ander meiden, wat heb ik daar toch veel aan :) 

Peters gaf bij het aftekenen al aan dat ze niet echt tegen elkaar aan zouden komen, maar wel dichterbij dan in mijn voorsituatie. Dus daar hopen we dan maar op :P Geduld geduld geduld. Iets wat ik met veeeeel moeite kan opbrengen hihi!

Hahah ja het is denk ik gewoon die onzekerheid! Klopt daar heb je gelijk in! Ja de veranderingen van andere meiden doen mij ook goed!!

en inderdaad geduld geduld geduld!! Haha ik ook ik wacht wel zolang ik maar boobies heb!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paniek

wel heb ik sinds vandaag echt lichtelijk paniek! Ik word voor 3de dag wakker met stekende pijn rond tepel rechter borst. Ook is het iets roder dan andere tepel.. 

Ik ben er echt niet gerust op en heb net foto's na de kliniek moeten sturen hun gaan beoordelen. Als ik de verhalen lees van meisjes met zoveel pech denk ik dat heb ik vast ook en krijg ik lichtelijk paniek hopelijk is het onschuldig :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Brendax:

Paniek

wel heb ik sinds vandaag echt lichtelijk paniek! Ik word voor 3de dag wakker met stekende pijn rond tepel rechter borst. Ook is het iets roder dan andere tepel.. 

Ik ben er echt niet gerust op en heb net foto's na de kliniek moeten sturen hun gaan beoordelen. Als ik de verhalen lees van meisjes met zoveel pech denk ik dat heb ik vast ook en krijg ik lichtelijk paniek hopelijk is het onschuldig :(

 

Ohjee :( rustig blijven en gewoon even hun oordeel afwachten meis... heb je al een beetje op t forum gezocht naar wat het eventueel zou kunnen zijn? Een ontsteking misschien? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marliies:

Ohjee :( rustig blijven en gewoon even hun oordeel afwachten meis... heb je al een beetje op t forum gezocht naar wat het eventueel zou kunnen zijn? Een ontsteking misschien? Xx

Heyhey! Hehe ze hebben net eindelijk terug gebeld! De verpleegkundige legt me uit dat het zenuw uiteinde zijn in de buurt van me tepel die aan het genezen zijn dit kan vaak tot stekend gevoel lijden! Omdat er geen sprake is van koorts en zwelling moest ik me niet te druk maken! Nou Pff dat lucht wel op hoor! was echt even licht in paniek! Lief van je en alvast een fijne jaarwisseling! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brendax:

Heyhey! Hehe ze hebben net eindelijk terug gebeld! De verpleegkundige legt me uit dat het zenuw uiteinde zijn in de buurt van me tepel die aan het genezen zijn dit kan vaak tot stekend gevoel lijden! Omdat er geen sprake is van koorts en zwelling moest ik me niet te druk maken! Nou Pff dat lucht wel op hoor! was echt even licht in paniek! Lief van je en alvast een fijne jaarwisseling! Xx

Gelukkig!! Dat is fijn om te horen :) ga je gerust het nieuwe jaar in! En met mooie borsten ;) jij ook happy new year alvast lief! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Brendax:

Heyhey! Hehe ze hebben net eindelijk terug gebeld! De verpleegkundige legt me uit dat het zenuw uiteinde zijn in de buurt van me tepel die aan het genezen zijn dit kan vaak tot stekend gevoel lijden! Omdat er geen sprake is van koorts en zwelling moest ik me niet te druk maken! Nou Pff dat lucht wel op hoor! was echt even licht in paniek! Lief van je en alvast een fijne jaarwisseling! Xx

Ahh gelukkig maar! Er is natuurlijk ook zo veel gedaan in die borst.. Fijn dat het niets ernstigs is en hopelijk trekt het snel bij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Karina:

Hoi Brendax, hoe is het?

Ik zou graag even in je album willen spieken....:) ik word aanstaande dinsdag geopereerd door Schiettecatte en ik krijg 450CC HP. 

Ik kijk er zo naar uit!

XX

Karina

Hey meid! 

Wat spannend dat volgende week geopereerd word!! Beetje vergelijkbaar met mij dan Tuurlijk mag je kijken in me album is altijd fijn om foto's te zien van zelfde pc! Vond ik altijd ook fijn! Ben je er zenuwachtig? En ook in Amstelveen? 

Gaat echt heel mooi worden dr schiettecatte doet wonderen! Ik ben nu alweer 3 weekjes po heeft me allemaal erg veel pijn en energie gekost maar ben onwijs blij! Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Nou meid alvast toi toi toi! Niet te veel zenuwen komende week hoor de tijd vliegt voor dat je het weet heb je 2 mooie vriendinnen! Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat ik even mocht kijken :)

Ik heb idd al een aantal bv's van dr Schiettekatte voorbij zien komen, hij maakt hele mooie borsten:D

Word ook in Amstelveen geopereerd.

Ik moet zeggen dat ik helemaal nog niet zenuwachtig ben, maar misschien moet dat nog komen ;)

Ik geloof wel dat het alle pijn en energie meer dan waard is en word :)

heb er heeeeeel veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BambiM:

Hi Brenda, Ben erg benieuwd naar je foto's ik word morgen ook geopereerd door dr Schiettecatte in a'veen en ook 400cc. Hoe gaat je herstel? Ik hoop goed, liefs

Heyhey! Wat leuk en spannend voor je!! Alvast toi toi toi! Ook 400 toevallig ik ben er mega blij mee! Ik heb wel veel last gehad maar is miss ook omdat ik heel veel me borstspier trainde er voor met thaiboks.. maar geloof me al die pijn ben je snel genoeg vergeten!! Ik zal je toevoegen aan me album de veranderingen tot 3 weken zijn echt onwijs! Ik ga je volgen ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Brendax:

Heyhey! Wat leuk en spannend voor je!! Alvast toi toi toi! Ook 400 toevallig ik ben er mega blij mee! Ik heb wel veel last gehad maar is miss ook omdat ik heel veel me borstspier trainde er voor met thaiboks.. maar geloof me al die pijn ben je snel genoeg vergeten!! Ik zal je toevoegen aan me album de veranderingen tot 3 weken zijn echt onwijs! Ik ga je volgen ben benieuwd! 

Dankjewel! Ja ik verwacht ook zeker de eerste dagen veel pijn, maar dat is het me waard :). Ben benieuwd naar de foto's liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.