Ga naar inhoud

brendax : 21 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven/Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo lieve meiden dankjewel voor lieve berichtjes @Sonja1985 @Ellen125 @Hannekepooh Maar ook alle andere meiden!

Mijn verslagje van vanochtend:

Vanochtend zijn mijn moeder en ik om 5:30 vertrokken vanuit het zuiden naar Amstelveen. Aankomst 7:15 en 7:30 kwamen ze me halen. Me moeder mocht niet mee dat vond ik niet leuk maar dit wist ik door deze site. Dikke kus en mee lopen naar boven. Meteen viel me op dat het er echt verouderd uit zag die dekens waren echt uit jaren stillekes:12:.. maar goed ik mocht meteen kleren aan doen sloffen, haar netje, en jasje en daarna ben ik op het bed gaan zitten. Al snel kwam er een super aardige anesthesist ze prikte me infuus in me hand en het zat echt akelig voor mijn idee maar goed.. Op me hand stond met pen geschreven 88 ze vroeg of het iets voor school was.. of iets belangrijks? Oh nee dat is me omvang die ik vanochtend nog even snel op me hand had geschreven :lol: oepsieee. 

Ik ging nog even plassen en toen ik terug kwam stond dr. Schiettecatte meteen klaar voor op me te tekenen. Hij stelde me fijn gerust en mocht eigelijk ook gelijk doorlopen na de OK, dus eigelijk ging het ineens allemaal wel heel snel. Toen mocht ik lekker in verwarmd bed stappen met een deken die ook verwarmd was. Ze sloten me aan op de monitor en gaven ze me door het infuus antibiotica. Dr Schiettecatte deed nog even een dubbel check. Ineens voelde ik de angst in me ogen iedereen bezig rond om mij met van alles.. Maar gelukkig zagen de anesthesisten dit ook ze waren heel lief. Ik moest maar gaan dromen dat ik onder de kerstboom zat met cadeaus halooo ik had al bedacht naar Ibiza te vliegen :P volgens mij moesten ze lachen maar toen was ik onderweg naar Ibiza. :44:

Het leek net 1 min maar ik werd precies een uur later om 9:00 wakker helemaal in paniek schijnbaar riep ik om mijn moeder en huilde maar waarom? Geen idee? Ook keek ik snel onder de deken en dacht ik noooooo ze zijn te klein?? na eventjes kwam ik beter bij en ze gaven me meteen een beschuit en thee jummmmie! Ik vond het jammer dat me moeder nog steeds niet bij me mocht (ik was ook alleen met 1 andere vrouw) dus snapte niet waarom niet. Maar goed de pijn was te doen en al snel kon ik me samen met de verpleegster aankleden en mocht ik om 10:15 al naar beneden. Jeeeej me moeder Haha!:67:

In de auto terug naar huis had ik volgens me moeder alweer praatjes en ging het prima. Tot dat ik thuis kwam enorme pijn vooral aan de zeikant van me lichaam tot tranen in me ogen toe. Ik kan ook nog niet echt goed kijken met al die tape, maaaaar heyyyy ik zag nu wel 2  grote heuvels:123:zo gelukkig!!! kreeg al meteen tranen.. Vrijdag mag de tape er af en ga ik foto's maken en er opzetten! 

Tips zijn altijd welkom de pijn is echt "enorm" onder me oksels.. 

heel veel liefs X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw alles is snel gegaan bij jou zeg! Klinkt alsof je er nog geen 3 uur bent geweest. Ik was er gisteren om 11.00 en zat om 18.00 in de auto haha. Idd een herkenbaar verhaal voor de rest! Nou meissie heel veel sterkte en we slepen elkaar er doorheen. :53:

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brendax super om te lezen dat de operatie goed is gegaan. Alleen wat jammer dat je moeder niet bij je mocht na de operatie. Ik kan me voorstellen dat je je alleen hebt gevoeld. 

en dat spieken heb ook meteen gedaan hoor. Ik werd wakker eerst kijken hihihihhi

De pijn die je beschrijft heb ik niet gehad dus daarin kan ik niks voor je betekenen. Het enige waar ik echt last van had maar dat was gisteren zijn mijn ribben, die voel ik nu nog wel maar is niet vervelend. 

Hoop voor jou dat je het snel wegtrekt en genoeg paracetamol slikkende of als zetpillen. ik heb daar veel baat bij gehad en ik ben maandag pas geopereerd.

Blijf ook goed bewegen niet te overdreven natuurlijk maar anders word je stijf en dat is helemaal niet fijn maar na een half uurtje zitten effe een stukje lopen is heerlijk en daarna weer lekker neerploffen en niks doen.

Geniet ervan 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Haha dat stukje van die 88, heb ik niet eens meer opgemeten eigenlijk. Nu wil ik het ook niet met al dat vocht erin...

pijn onder je oksels ken ik wel, wordt minder maar heeft even de tijd nodig. Probeer je armen zo ontspannen mogelijk naast je lijf te laten rusten. Dit scheelt al veel.

succes met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh super leuk meid hahaha ik was ook echt een gek na de operatie door narcose van woede naar verdriet naar liefde hahahha

ik ben blij dat alles goed is gegaan en ben benieuwd naar de foto's meid!!! 

 

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat ging snel! Ook apart dat je moeder niet mee mocht? Naar de o.k lijkt me logische maar gewoon op de kamer? Zou me ook alleen voelen en ergens toch ook wel eng. 
Maar ey je hebt nu wel je boobbies! Hoop dat de pijn snel meevalt. Beterschap meis en gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmie1991 we hebben ze en over tijd zijn we dit allemaal weer vergeten!:wub:

@mydream ja dat is wel groot verschil tussen ons hé, je hebt gelijk ik was letterlijk binnen 3 uur buiten.. jij ook heel veel sterkte en dat doen we zeker:53:

@Hannekepooh Ja dat was inderdaad beetje een naar gevoel.. haha grappig he eigenlijk doen we allemaal het zelfde! Ik hoop ook dat het snel minder word net zoals bij jou!! Ik probeer inderdaad af en toe op te staan! Jij ook genieten voor dat je het weet kunnen we de mooistee bh's inslaan:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985 hahah ineens dacht ik oh laat ik het trouwens op meten echt zoon ingeving! ja ik heb het idee dat het echt zware spierpijn is omdat het toch onder die spier is geplaatst.. ik las dat jij al stukken minder pijn hebt wat fijn voor je nog even en dan alleen nog maar genieten:123:

@Bettyboob1993 dankjewel meisie je ziet de foto's snel verschijnen :53:

@KoKo ja dat was inderdaad raar dat het niet mocht ik had het hier al van verschillende meiden gelezen.. de kliniek is "niet geweldig" Maar inderdaad boobiesssss eindelijk ik ben ook benieuwd naar jou strakjes! aftellen jij!:57:

@Ellen125 dankje!! je ziet ze snel verschijnen als die rot tape er af is :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2de dag po beter geslapen als gister. Maar die stijfheid als ik uit bed moet voor de wc die pijn is ondraaglijk! En ik slaap niet eens plat.. net weer overleeft en nu nog even zitten in bed. De pijn zit echt in de spieren van me borst. Misschien heb ik ook wel extra last omdat me borstspieren nog al getraind zijn door thaiboks.. Mijn rug voel ik gelukkig nauwelijks. 

Straks mag de tape er af onder de douche wat kijk ik daar na uit dat zal de pijn wel iets verminderen en als het niet minder werd kreeg ik andere pijnstillers van de kliniek. Ontzettend lief personeel bij kliniek Veldhoven ik voel me daar zo fijn, veel beter als in Amstelveen. En natuurlijk zie ik dan eindelijk goed me boobies en kan ik foto's plaatsen:wub: al die pijn en die 2 rot nachten ben ik dan vast weer helemaal vergeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po! Wat vliegt de tijd zeg! Na frustrerende vermoeiende dagen kan ik eindelijk zeggen dat ik me vanaf gister beter voel. Nadat ik gestopt ben met de medicatie heb ik weer lekker honger en ben ik minder moe en niet meer misselijk. de pijn is me zwaar gevallen en nog steeds doen me spieren in me borst erg pijn. Maar het word elke dag beter! Wel vergis ik me vaak in "even snel de laptop pakken" ect.. het is zo moeilijk om kleine handelingen te laten bijvoorbeeld haren kammen/wassen ik heb erg lang haar en dat valt dan best tegen om de rem er op te zetten. Maar ik ben super blij met het resultaat wauw eindelijk boobies.. ik weet elke keer nog niet wat ik zie! Ik mag in me handen klappen als ik zeg dat ik totaal geen rug pijn heb gehad. Alleen in me schouders 3 dagen even infrarood lamp op gehad en nergens meer last van!

Gister pakte ik iets en voelde ik ineens dat me "spierballen" in me armen me borsten raakte, Huh? Er zit nu echt iets "in de weg" dat is zo bizar en geweldig als je voorheen als plat centje door het leven ging!

Wat kijk ik uit naar de zomer als het zo goed als helemaal genezen is en met trots op het strand zit, dit word me mooiste en leukste zomer ooit en van vele van ons denk ik:beach::wub: 

als je in me album wil spieken laat het dan even weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brendax:

Vandaag 1 week po! Wat vliegt de tijd zeg! Na frustrerende vermoeiende dagen kan ik eindelijk zeggen dat ik me vanaf gister beter voel. Nadat ik gestopt ben met de medicatie heb ik weer lekker honger en ben ik minder moe en niet meer misselijk. de pijn is me zwaar gevallen en nog steeds doen me spieren in me borst erg pijn. Maar het word elke dag beter! Wel vergis ik me vaak in "even snel de laptop pakken" ect.. het is zo moeilijk om kleine handelingen te laten bijvoorbeeld haren kammen/wassen ik heb erg lang haar en dat valt dan best tegen om de rem er op te zetten. Maar ik ben super blij met het resultaat wauw eindelijk boobies.. ik weet elke keer nog niet wat ik zie! Ik mag in me handen klappen als ik zeg dat ik totaal geen rug pijn heb gehad. Alleen in me schouders 3 dagen even infrarood lamp op gehad en nergens meer last van!

Gister pakte ik iets en voelde ik ineens dat me "spierballen" in me armen me borsten raakte, Huh? Er zit nu echt iets "in de weg" dat is zo bizar en geweldig als je voorheen als plat centje door het leven ging!

Wat kijk ik uit naar de zomer als het zo goed als helemaal genezen is en met trots op het strand zit, dit word me mooiste en leukste zomer ooit en van vele van ons denk ik:beach::wub: 

als je in me album wil spieken laat het dan even weten!

Fijn om te lezen dat het beter gaat meis!! :) merk je al dat ze zachter worden en steeds meer van jezelf gaan zijn? Ik heb dat nog niet, hihi maar ben ook nog maar 4 dagen! Heel herkenbaar verder wat je schrijft: het even iets pakken of doen, of een bepaalde beweging maken.. nee, het is niet makkelijk.. maar het vast en zeker allemaal waard!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Marliies:

Fijn om te lezen dat het beter gaat meis!! :) merk je al dat ze zachter worden en steeds meer van jezelf gaan zijn? Ik heb dat nog niet, hihi maar ben ook nog maar 4 dagen! Heel herkenbaar verder wat je schrijft: het even iets pakken of doen, of een bepaalde beweging maken.. nee, het is niet makkelijk.. maar het vast en zeker allemaal waard!! X

@Marliies hoi meid! Ja van de boven kant wel steeds zachter alleen ze bewegen echt nog niet mee dat is nog wel raar gevoel! Hopelijk gaan ze nog meer naar elkaar toe groeien want ze staan nog al ver uit elkaar.. Ja het is het zeker waard!! X

8 uur geleden zei kimmie1991:

Wat goed dat het al beter gaat meis! Nu wordt het ook alleen maar beter! Het ergste is geweest:) en idd als je in de spiegel kijkt, vergeet je de meeste pijn meteen:) 

Ja zo is dat! :beach: X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaatst van 8 dagen po! Ik maak me alleen wat zorgen om dat ze zo ver uit elkaar staan.. ik ben nog maar 8 dagen maar dan nog! heeft iemand dit ook ervaren waarbij ze naar langere tijd wel naar elkaar toe kwamen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Brendax:

Nieuwe foto's geplaatst van 8 dagen po! Ik maak me alleen wat zorgen om dat ze zo ver uit elkaar staan.. ik ben nog maar 8 dagen maar dan nog! heeft iemand dit ook ervaren waarbij ze naar langere tijd wel naar elkaar toe kwamen? 

ik heb zelf nog geen bv gehad, 11 januari pas, maar ik denk dat het nog wel veranderd hoor, aangezien ik iedereen hoor dat het allemaal zo veranderd de komende weken/maanden, en dat na een jaar pas de definitieve vorm zichtbaar is.

Ik heb je even toegevoegd, wil ook wel even spieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Boebjes:

ik heb zelf nog geen bv gehad, 11 januari pas, maar ik denk dat het nog wel veranderd hoor, aangezien ik iedereen hoor dat het allemaal zo veranderd de komende weken/maanden, en dat na een jaar pas de definitieve vorm zichtbaar is.

Ik heb je even toegevoegd, wil ook wel even spieken. 

Hey meis! Bedankt voor je reactie! Ja dat is ook zeker zo! Geduld geduld ik heb het er zeker voor over!  Ik zal je toevoegen aan mijn album! Jij alvast heel veel succes ik ga je volgen ben ook benieuwd naar jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je voorsituatie er uit zag, maar volgens mij is het zo dat je borsten hetzelfde eruit zien als voor de BV alleen dan groter. Dus als je borsten eerst wat verder uit elkaar stonden dan is dat nu ook. Maar je borsten veranderen nog wel, dus wellicht dat als je protheses gaan zakken dat ze wat dichter op elkaar komen te staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Ellen125:

Ik weet niet hoe je voorsituatie er uit zag, maar volgens mij is het zo dat je borsten hetzelfde eruit zien als voor de BV alleen dan groter. Dus als je borsten eerst wat verder uit elkaar stonden dan is dat nu ook. Maar je borsten veranderen nog wel, dus wellicht dat als je protheses gaan zakken dat ze wat dichter op elkaar komen te staan?

Ja ook ver uit elkaar.. oke dat wist ik niet maar inderdaad wellicht dat me vel nog wat verder oprekt.. gewoon even tijdje geduld en een goede bh straks doet natuurlijk ook wonderen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.