Ga naar inhoud

brendax : 21 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven/Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Brenda, 1,76 en 64 kilo. Ik ben afgelopen week naar kliniek Veldhoven geweest voor een consult. Ik wil al 6 jaar een borstvergroting omdat ik altijd heel veel verdriet en onzekerheid heb gehad over mijn borsten. Ik heb als het goed is cup A75. Zeker weten doe ik het niet. Ik heb namelijk het al in geen jaren meer laten meten uit schaamte. Het consult bij kliniek Veldhoven gaf mij een heel fijn gevoel. Ik was heel zenuwachtig maar het was een zeer geruststellend gesprek. Ik gaf aan dat ik het maximale wilde. De dokter zei dat 400 cc, ronde implantaten achter de borstspier het mooist zou worden voor mij. Nu ik er een paar dagen over na heb gedacht ben ik bang dat ik het straks toch te klein ga vinden.. En zou ik het liefst 500 cc willen. Is dit egoïstisch? of heeft iemand ook twijfels gehad over de grote die de dokter adviseerde? Ik ben nog al onzeker.
Al het advies is welkom!!

Liefs Brenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja of nog een consult bij andere pc inplannen. Wat bij de ene maximaal is is bij een andere nog meer mogelijk. En je bent echt niet egoistische je moet er genoeg voor betalen dan wil je toch waar je tevreden mee bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brendax

Hoi meis,

Ik heb even je andere topic weggehaald omdat die hetzelfde was als deze, dus in dit topic kun je nu alle verdere vragen stellen, en updates neerzetten.

En als je zo twijfelt over het aantal cc kun je het alsnog gaan bespreken met je pc, en anders een consult inplannen bij een andere pc, het gaat hier om een grote beslissing en je moet wel zelf voor 100% achter je keuze staan, want anders krijg je achteraf spijt en dat zou zonde zijn.Dus er is echt niets egoïstisch aan als jij graag meer cc wilt,het is een behoorlijke operatie,je betaald een hoop geld, dus mag je ook een aantal wensen hebben.

Want het is meestal in de praktijk zo dat de meeste meiden zeggen dat ze ze achteraf toch te klein vinden.

Ook raden we hier meestal toch wel aan om meerdere consulten te plannen omdat iedere pc een ander advies en werkwijze heeft.

Lees anders een een aantal verschillende topics over andere pc's, waaronder bijv Dr. Nio, die plaatst wat jij mooi vind ( mits het past natuurlijk) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Naar al 5 jaar (nu 21 jaar, 64 kilo, 1.76) heel veel verdriet en veel ontwijkend gedrag (niet willen zwemmen ect.:blush:) jullie kennen het denk ik wel.. wilde ik naar hard sparen eindelijk mijn borsten laten vergroten. 

3 november had ik mijn consult bij kliniek Veldhoven, bij Dr. Schiettecatte. Ik had gelijk een goed gevoel bij de kliniek en bij de dokter. Ik wou heel graag het maximale wat mogelijk was. Dr. Schiettecatte wil bij me 400 cc dual plane COH 2 plaatsen. Ik vond het moeilijk om een beeld te krijgen. (bij het passen kon ik niet door de "rare" vorm heen kijken) Gelukkig was er borstenforum! Ik heb veel rond gevraagd en foto's gekeken, waardoor ik een beter beeld kreeg. Maar door veel verschillende topic's heel positief maar ook wat aandachtspuntjes.. ging ik wel een beetje twijfelen. "Zal het dan wel groot genoeg worden bij mij? Is dr. Schiettecatte dan wel goed genoeg? zou ik nog een andere consult plannen bij andere pc?"

Sinds gister heb ik de knoop door gehakt. Ik was helemaal happy naar mijn consult? dus waarom nog twijfelen? Ik heb me operatie in gepland en ik kan werkelijk niet wachten. (wel zie ik heel erg op tegen de pijn, maar dat neem ik voor lief) Woensdag 21 december ga ik van een volle A75 naar hopelijk een D kleine E cup!! Ik word geopereerd in Amstelveen. Dreams come true!:wub: (hopen we dan) Dankjewel vóór al het advies lieve girls!

Ik hoor nog steeds héél graag verhalen van meiden die komende tijd ook een operatie staan te wachten bij dr. Schiettecatte. 

XX Brenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.In dit topic kun je nu ook al je verdere updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Fijn dat je tijdens je 2e consult een goed gevoel had,kun je nu met een gerust hart af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@annie1995 hey meid! dankjewel ik had het tijdje terug al gelezen. Daar schrok ik inderdaad enorm van wat ben je 'slecht' behandeld in de kliniek! ik kreeg het er al helemaal benauwd van.. hopelijk gaat het er bij mij wat patiënt vriendelijker aan toe..  Ben je ondanks alles wel blij met het resultaat tot nu toe? daar ben ik dan wel heel benieuwd naar!:rolleyes:

@Sonja1985 Hey meis, jaa ik laat definitief 400 cc dp zetten. Op het begin zag ik allemaal mooie foto's (500cc) en raakte ik een beetje in de war. Maar omdat ik nog al "dun" ben zei de pc dat als ik groter nam je kans had de protheses te zien. En dat wil ik natuurlijk ook niet! En achteraf zie ik nu steeds meer meiden met zelfde voor situatie met 400 cc en vind het prachtig! Ik sport ook super veel dus het moet ook niet in de weg gaan zitten.
Me besluit staat helemaal vast nog 3 weekjes wachten. Jij nog 2 toch? Jij ook succes met de voor spanning!:12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden want ze zien er mooi en  natuurlijk uit in day opzicht heb ik niks te klagen maar ze hadden wel wat groter gemogen!

als ik jou was zou ik niet teveel op cc letten, hoe hoger je gaat hoe breder ze eigenlijk worden, het volume word niet zozeer groter. Je hoeft niet bang te zijn bij dr schietecatte want ze gaan er zeker natuurlijk uit zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
25 minuten geleden zei Brendax:

Aftellen !! :123:

Waar ik het ergste tegen op zie is dat ik niet meer op me buik kan slapen.. na hoeveel weken kan dit weer een beetje wel? Dat is echt me grootste :blink:..  heeft iemand hier ervaring mee?

Haha voorlopig nog niet!

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd, slaap nog steeds wat rechtop maar ga stiekem aan mijn benen en heupen al wat meer zijwaarts draaien. Je zal ook voelen dat anders slapen niet kan hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jane24:

Hoi brenda ja idd ik slaap inmiddels 6 dagen al rechtop in bed

@Jane24jeetje had je ook tape om je boobs? En na hoeveel dagen mocht het er af van dr schiettecatte? 

21 minuten geleden zei Sonja1985:

Haha voorlopig nog niet!

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd, slaap nog steeds wat rechtop maar ga stiekem aan mijn benen en heupen al wat meer zijwaarts draaien. Je zal ook voelen dat anders slapen niet kan hoor. 

@Sonja1985 oh ik zie er zo tegen op maar zoals je al zei volgende week is grootste pijn al weer weg! En over tijd zijn we alles weer vergeten en hebben we er zo iets moois voor terug:123:

Haha dat geloof ik goed maar ik ben bang dat ik in me slaap er op ga liggen ofso? Maar dat weigert je lichaam dus gewoon? 

 

Ben echt benieuwd na hoeveel weken het weer kan:67: of kan het nooit meer echt goed? ik ben eigelijk gewoon veelste veel aan nadenken let it go.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Brendax:

@Jane24jeetje had je ook tape om je boobs? En na hoeveel dagen mocht het er af van dr schiettecatte? 

@Sonja1985 oh ik zie er zo tegen op maar zoals je al zei volgende week is grootste pijn al weer weg! En over tijd zijn we alles weer vergeten en hebben we er zo iets moois voor terug:123:

Haha dat geloof ik goed maar ik ben bang dat ik in me slaap er op ga liggen ofso? Maar dat weigert je lichaam dus gewoon? 

 

Ben echt benieuwd na hoeveel weken het weer kan:67: of kan het nooit meer echt goed? ik ben eigelijk gewoon veelste veel aan nadenken let it go.....

Loslaten is een goed idee. Laat het gewoon over je heen komen meid.

sommige kunnen pas na maanden weer op hun buik slapen, anderen vinden het niet meer prettig. 

Maar ik vond dat de "pijn" er wel voor zorgde dat je niet draait. Je lichaam wordt er anders echt wel wakker van. 

Ik kreeg vanuit de kliniek zwaardere pijnstillers mee voor als het echt niet zou gaan, maar die heb ik niet genomen omdat het ook wijs is om te luisteren naar je lijf. En het was prima te doen zonder hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sonja1985:

Loslaten is een goed idee. Laat het gewoon over je heen komen meid.

sommige kunnen pas na maanden weer op hun buik slapen, anderen vinden het niet meer prettig. 

Maar ik vond dat de "pijn" er wel voor zorgde dat je niet draait. Je lichaam wordt er anders echt wel wakker van. 

Ik kreeg vanuit de kliniek zwaardere pijnstillers mee voor als het echt niet zou gaan, maar die heb ik niet genomen omdat het ook wijs is om te luisteren naar je lijf. En het was prima te doen zonder hoor. 

Oké Dankjewel meis! :54:

3 uur geleden zei Jane24:

@Brendax

Ja had ook tape, mocht er naar 48 uur van dr schiettecatte. 29ste mogen bij mij de hechtingen eruit. En bij jou

Oké! Ik laat het gewoon op me af komen. 5 januari! Is nog eventjes weg x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag het gaat goedkomen. Ik duim voor je. Maar je word straks wakker en dan heb je boobies (.)(.)

Bij mij is de tape er al af omdat ik schijnbaar allergies ben voor pleisters maar het moet eigenlijk 48 uur blijven zitten.

Ik heb vannacht ook super lekker geslapen en voelde me niet meer zo brak als de nacht ervoor.

Op je buik slapen zal voorlopig niet gaan maar je lichaam geeft zelf aan Tot hier en niet verder wat betreft draaien daar word je echt wel wakker van.

 

Tot toi toi zet hem op en ik ga hopen dat het herstel bij jouw net zo soepel verloopt als bij mij

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.