Ga naar inhoud

mevrLautje : 22 november 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Na veel wikken en wegen (vooral: durf ik dit wel), het afzeggen van een operatie in maart 2016 gaat het nu dus echt gebeuren.

Ik word over 10 dagen geopereerd bij de Boerhaave kliniek.

Zo spannend allemaal.

Na 3 kinderen in totaal meer dan 2 jaar borstvoeding te hebben gegeven is er weinig van over. Ik was er eigenlijk nog zo mee bezig, totdat ik vorig jaar rond deze tijd het gevoel kreeg dat ik er nog toe doe. En dus gerust er iets van mag maken. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want zo een operatie houd nog wat in. Mijn man was direct voor. In januari 2016 een afspraak gehad bij dr van der Weij. Op dit forum had ik toen al gelezen dat het bezoeken van meerdere pc een goed idee was. Maar eigenlijk na mijn bezoek was ik zeker dat dr van der Weij de juiste keuze was. Geen poespas, dit is het en zo gaan we het doen.....

Er is een afspraak gemaakt voor de operatie....maar toen begonnen de twijfels en kwam de onrust. Dus heb ik de afspraak afgezegd. 

Nu een ruime half jaar later heeft het mij nog steeds nog gelaten, dus ik ga ervoor.  Anatomisch 380cc voor de spier. 

Graag kom ik in contact met meiden die ook bijna zover zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mevrLautje

He meis, en welkom,

En ik denk dat je alleen maar blij gaat worden nu je de stap eindelijk hebt gezet, en er dit keer ook helemaal voor gaat.

En natuurlijk blijft het spannend en een beetje eng, maar je krijgt er zoveel voor terug.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu ook verder al je verdere updates, vragen en oom na je operatie je verslag neerzetten,op deze manier heb je dan alles bij elkaar staan.

Nu al je voorbereidingen gaan treffen, en lekker af gaan tellen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee! Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt!

Ik heb 29 december een afspraak bij dr van der Weij.

Succes met herstellen, hoop dat het meevalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik ben morgen 2weken PO.

Super tevreden en blij ben ik met het resultaat, alleen mijn vraag gaat het over de pijn.

Ik kan het niet echt pijn noemen, maar het voelt branderig aan.

Over mijn gehele borsten aan beide kanten. 

Is dat normaal en hoelang duurt het tot je weer pijnvrij bent

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en gefeliciteerd met je nieuwe borsten.

Oh meid haha, jij moet echt geduld hebben :P Dat branderige dat je voelt, dat kan lang duren, want dat zijn de zenuwen die weer signalen door gaan geven.
Er staat sowieso 6 weken voor het herstel, waarin je bepaalde dingen niet mag. Verder zal de pijn (de operatiepijn) in de eerste 2 weken verdwijnen.
Daarna kun je wel nog steken hebben tot een jaar ongeveer (uit eigen ervaring) maar die steken nemen wel uiteindelijk in frequentie af.
ik heb zelf lang last gehad van overgevoelige tepels (misschien wel 2 jaar....) en dat branderige, of misschien zelfs gevoelloze stukken, dat kan echt een tijd duren.. Denk eerder in maanden, dan in dagen of weken.

Doe rustig aan en houd je aan de meegekregen adviezen. Dan verloopt je herstel het beste, en wordt je kapsel op een goede manier aangemaakt.

Ik zal ook dit topic even toevoegen in je operatieverslag topic. Er zijn nog wat reacties in dat topic, die je misschien niet gezien hebt...
Volgens mij zijn er wel wat meiden nieuwsgierig naar hoe alles bij je verlopen is.. Misschien leuk om alsnog een verslagje te schrijven in dat topic?
Je kunt daar trouwens alles in kwijt, dan blijft het wat overzichtelijk :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@debster25: bedankt voor de berichtje, en spannend dat het allemaal nog in het verschiet ligt. Ik ben blij dat het achter de rug is, maar ook super blij met het resultaat. Dr. van der Weij maakt echt prachtige borsten.

Geef je eraan over, hij weet echt wat hij doet.

Succes de 29ste.

@Yelloweys: sorry voor mijn late reactie hoor! Het gaat erg goed met me! Het is mij allemaal enorm mee gevallen. De operatie zelf, en het herstel de eerste twee weken. Ik ben weer aan het werk en kan een hoop alweer zelf. Behalve mijn haren wassen hihi. Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2016 om 15:10 zei best_boobie:

@mevrLautje
Check hierboven even de reacties op je topics.
Ik heb je andere topic hier toegevoegd.

Je kunt naast de topictitel klikken op 'volgen', dan krijg je een melding als er een reactie in je topic gegeven is.

xx BB

Oh als je via gsm op t forum bent, is het onderaan je topic, dat je op 'volgen' kunt klikken

En als je tagt, dan moet je ook even de goede suggestie aan tagtikken,  anders werkt het niet :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei mevrLautje:

@debster25: bedankt voor de berichtje, en spannend dat het allemaal nog in het verschiet ligt. Ik ben blij dat het achter de rug is, maar ook super blij met het resultaat. Dr. van der Weij maakt echt prachtige borsten.

Geef je eraan over, hij weet echt wat hij doet.

Succes de 29ste.

@Yelloweys: sorry voor mijn late reactie hoor! Het gaat erg goed met me! Het is mij allemaal enorm mee gevallen. De operatie zelf, en het herstel de eerste twee weken. Ik ben weer aan het werk en kan een hoop alweer zelf. Behalve mijn haren wassen hihi. Hoe is het met jou?

@mevrLautje wat fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is! Bij mij loopt eigelijk ook alles wel soepel, kan ook eigelijk alles wel weer zelf als het maar niet te zwaar is of wat kracht gezet moet worden. Alles staat bij bij nog wel erg gespannen en protheses nog flink hoog.Haren wassen doe ik trouwens met mn hoofd naar voren gebogen zodat me ellenbogen laag blijven :P. Ik ben nog 2 weken vrij dus kan rustig herstellen. Het is me tot nu toe allemaal hartstikke meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi meiden,

ik maak me zorgen... kunnen jullie mij helpen en geruststellen.

ik ben nu ruim 6weken po en voelde eigenlijk niks tot drie dagen terug! Alles ging prima. 

Nu heb ik nieuwjaarsdag de griep gekregen en hoest me longen uit mijn lijf.   Nu voel ik sinds 2 dagen mijn protheses! Doet geen pijn maar het is raar.  Als ik voorover buk en weer omhoog kom dan voel ik de prothese tegen de binnenkant van mijn litteken! Ook als ik op mijn rug lig en mijn borstspier aanspan dan voelt het of de prothese beweegt! Zo onder mij tepel naar de litteken toe! Als ik rechtop zit en mij borsten op til heb ik ook een heel raar gevoel! 

Is dit normaal? Komt het door het hoesten? Of gaat het niet goed?

 

ik hoor graag! Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

ik ben 22 jaar en mama van 2. Ik heb aanstaande maandag mijn eerste consult bij dr vam der weij. Na heel veel informatie en foto's te hebben bekeken ben ik zelf er erg zeker van dat bij mij de protheses achter de spier het mooiste resultaat zal opleveren ivm erg weinig vetweefsel en weinig tot geen klierweefsel. Nu lees ik hier op de forums dat dr van der weij juist er meestal voor kiest het voor de spier te plaatsten. Zijn er ook dames door hem geholpen met het plaatsen achter de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast debster28
20 uur geleden zei EAP:

Hey meiden,

 

ik ben 22 jaar en mama van 2. Ik heb aanstaande maandag mijn eerste consult bij dr vam der weij. Na heel veel informatie en foto's te hebben bekeken ben ik zelf er erg zeker van dat bij mij de protheses achter de spier het mooiste resultaat zal opleveren ivm erg weinig vetweefsel en weinig tot geen klierweefsel. Nu lees ik hier op de forums dat dr van der weij juist er meestal voor kiest het voor de spier te plaatsten. Zijn er ook dames door hem geholpen met het plaatsen achter de spier? 

Hoi EAP, ik ben vorige week door dr van der Weij geopereerd en ik heb 350cc dual plane! Hij was idd in eerste instantie voor voor de spier, maar mijn huid was vrij dun dus stond ik erop dat ik het half achter de spier wilde omdat ik absoluut geen randen wil gaan voelen of zien. 

Ik ben super blij met het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey debster28

 

bedankt voor je reactie! nu heb ik helaas een telefoontje gehad dat dr van der weij het niet meer kan halen en ik bij dr bakker op consult mag komen. Ik kon helaas niet veel over hem vinden waardoor ik nu niet weet wat ik het beste kan doen. Ik heb een paar posiieve berichten over hem gelezen hier maar niet via google.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EAP Toen ik geopereerd werd zat er naast me een vrouw voor een neuscorrectie die door dr Bakker geholpen werd. Ik vond dat hij heel lief tegen haar deed en heel geruststellend! Persoonlijk zou ik alleen door de arts van mijn keuze geholpen willen worden. Ben benieuwd hoe je consult is gegaan! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.