Danalynn

Voorstellen

Recommended Posts

Heey allemaal,

Ik heb mij hier aangemeld, omdat ik sinds mijn 16e eigenlijk al droom over het hebben van grotere borsten (ik ben nu bijna 19). Ik ben heel onzeker over hetgeen wat ik nu heb: helemaal niks.  Waar sommige vriendinnen met plezier naar lingeriewinkels gaan, is het voor mij iets verschrikkelijks. Ik heb namelijk cup A en soms een kleine B, ligt aan de BH. 

ik ben over het algemeen niet dik, en sport regelmatig. Het is dus niet zo dat ik door het vele afvallen ineens niks meer heb. 

Door mij op dit forum aan te melden, wil ik meer te weten komen over hoe jullie de vergroting hebben ervaren en hoe jullie tot de gekozen kliniek/ziekenhuis zijn gekomen. Ik ben namelijk heel benieuwd! 

Groetjes, Danalynn

@Danalynn

Hoi! En welkom :) 

Ik heb al die tijd in precies hetzelfde schuitje gezeten als jij! Vanaf mijn 16e droomde ik ook van grotere borsten. Nu ben ik 23 en heb ik eindelijk de stap gezet! Ik word volgende week vrijdag geopereerd :) 

Dus mijn verdere ervaring volgt nog natuurlijk. Maar ik zou zeggen kijk lekker rond, je zult er een hoop van leren dat is zeker.

En als je verdere vragen hebt, stel ze!

Groetjes

Hi meid! Ik ben zelf 22 en word 21 december geopereerd. Ik heb van mezelf een cup AA/A. Ik wilde al erg lang een borstvergroting, maar aangezien er altijd nog hoop was op een late groeispurt heb ik gewacht. Helaas is die er nooit gekomen haha.

Ik word geopereerd in Velthuiskliniek, Rotterdam. Deze kliniek bleef bij mij bovenkomen op google en had zeer goede recenties. Ook de voor en na foto's van de kliniek spraken me erg aan. Uiteindelijk gaf het de doorslag dat een vriendin van mij in deze kliniek is geopereerd (ook borstvergroting) eerder dit jaar.